The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord- Volendam
#31
waf Wrote:wat een huilverhaal. hij is zeker geen gewoon gras meer gewend? hij dacht, die keeper van ons kan er geen hol van, laat ik ff zien hoe het moet.

Die keeper van ons kan er geen hol van? Waarom zou Boots dat denken? Begrijp ik niet.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#32
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Hopelijk onderschat Atletico PSV nu onbewust lichtjes

PSV speelt al jaren CL en komt ook regelmatig verder dan de 2e ronde. Tevens hebben ze 2 uit 6 en nog geen goal tegen. Atletico speelt bijna nooit CL en verloor de laatste wedstrijd. Zou inderdaad zeer logisch zijn om PSV te onderschatten #-o

O ja, PSV was vroeger goed dus Atletico zal ze nooit onderschatten. Atletico heeft gewoon minstens net zo'n goede spelers als PSV en oa Schalke van de mat geveegd, prima ploeg die absoluut niet bang zullen zijn van het PSV van zaterdag.
Reply
#33
Davydoff Wrote:
waf Wrote:wat een huilverhaal. hij is zeker geen gewoon gras meer gewend? hij dacht, die keeper van ons kan er geen hol van, laat ik ff zien hoe het moet.

Die keeper van ons kan er geen hol van? Waarom zou Boots dat denken? Begrijp ik niet.

wee ik niet, ik zoek een verklaring, dit zou er een kunnen zijn. :razz:
Reply
#34
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:wat een huilverhaal. hij is zeker geen gewoon gras meer gewend? hij dacht, die keeper van ons kan er geen hol van, laat ik ff zien hoe het moet.

Die keeper van ons kan er geen hol van? Waarom zou Boots dat denken? Begrijp ik niet.

wee ik niet, ik zoek een verklaring, dit zou er een kunnen zijn. :razz:

Denk het niet.

Overigens ben ik absoluut geen fan van deze Boots. Prutst imo veel te vaak. Kan niet wachten tot Bakens zijn entree maakt.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#35
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Hopelijk onderschat Atletico PSV nu onbewust lichtjes

PSV speelt al jaren CL en komt ook regelmatig verder dan de 2e ronde. Tevens hebben ze 2 uit 6 en nog geen goal tegen. Atletico speelt bijna nooit CL en verloor de laatste wedstrijd. Zou inderdaad zeer logisch zijn om PSV te onderschatten #-o

O ja, PSV was vroeger goed dus Atletico zal ze nooit onderschatten. Atletico heeft gewoon minstens net zo'n goede spelers als PSV en oa Schalke van de mat geveegd, prima ploeg die absoluut niet bang zullen zijn van het PSV van zaterdag.

Dus jij gaat er van uit dat ze PSV onderschatten op basis van de wedstrijd van afgelopen zaterdag (die ze overigens wonnen)? Lijkt me sterk. Jij onderschat Atletico toch ook niet nu ze afgelopen weekend hebben verloren?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#36
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Hopelijk onderschat Atletico PSV nu onbewust lichtjes

PSV speelt al jaren CL en komt ook regelmatig verder dan de 2e ronde. Tevens hebben ze 2 uit 6 en nog geen goal tegen. Atletico speelt bijna nooit CL en verloor de laatste wedstrijd. Zou inderdaad zeer logisch zijn om PSV te onderschatten #-o

O ja, PSV was vroeger goed dus Atletico zal ze nooit onderschatten. Atletico heeft gewoon minstens net zo'n goede spelers als PSV en oa Schalke van de mat geveegd, prima ploeg die absoluut niet bang zullen zijn van het PSV van zaterdag.

Dus jij gaat er van uit dat ze PSV onderschatten op basis van de wedstrijd van afgelopen zaterdag (die ze overigens wonnen)? Lijkt me sterk. Jij onderschat Atletico toch ook niet nu ze afgelopen weekend hebben verloren?

Ik kijk naar spel, niet naar uitslagen. Atletico heeft al meerdere keren wervelend voetbal gespeeld dit jaar. PSV was zaterdag gewoon zwak. Aanvallend kwam het alleen van Afellay. Hopelijk zijn alle ogen op hem gericht zodat Amrabat als 'verrassing' kan excelleren.
Reply


Forum Jump: