The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - ajax 31-1-10
#31
Gaat die Vink nou in het Sportjournaal spijt betuigen omdat ie Suarez geen strafschop gaf? Het is toch godgeklaagd tegenwoordig. Ik heb Liesveld niet gehoord de dag na Ajax-Nec hoor?! Ajax krijgt een dubieuze pingel niet mee en de dag erna draaft de scheidsrechter op in de media. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Ekslem Wrote:
Jansoe Wrote:
Jansoe Wrote:Laten we nu een keer hopen dat die huilebalken uit 010 niet een totaal onterechte pingel krijgen zoals de laatste 2 seizoenen : 1-3

Mocht dus niet zo zijn. Opnieuw benadeeld in 010.

En al die jankerds die voor Feyenoord zijn moeten dus vanaf nu hun mondje dichthouden en niet beginnen over schwalbuarez of iets dergelijks, de grootste jankerd loopt in Rotterdam Zuid en luistert naar de naam Jon Dahl.

Undecided die van Jon Dahl was idd te treurig voor woorden. Suarez heeft het echter zo al meigmaal gedaan. Toch ietsjes erger dacht ik zo.

Als hij het nu nog steeds menig maal zou doen, was het ietsjes erger idd. Dit seizoen echter valt dat allemaal gigantisch mee en nog steeds wordt hij door zijn verleden achtervolgd.

En dit is ook vast niet de eerste schwalbe van die graftak van Tomasson.


centre court Wrote:Gaat die Vink nou in het Sportjournaal spijt betuigen omdat ie Suarez geen strafschop gaf? Het is toch godgeklaagd tegenwoordig. Ik heb Liesveld niet gehoord de dag na Ajax-Nec hoor?! Ajax krijgt een dubieuze pingel niet mee en de dag erna draaft de scheidsrechter op in de media. Undecided

Het is idd godgeklaagd dat na de vorige 2 edities van F- Ajax de scheidsrechter niet openlijk zijn excuses maakte ... Het is ook zeer ernstig te noemen dat Ajax die pingel niet kreeg terwijl Vink er 4 meter of zo vanaf stond...
Op die manier kan waf toch niet blijven zeggen dat Ajax altijd maar bevoordeeld wordt?

En dat jij dan nog zegt dat die pingel dubieus is, is natuurlijk helemaal om te :lol: :lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#33
graftak =D>

Suarez valt idd allemaal wel mee... als je hem vergelijkt met vorig jaar mss. Blijft een irritant mannetje. En is dit seizoen ook alweer theatraal naar de grond gegaan hoor. Middelvinger viel ook wel mee... :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Ik ben benieuwd wanneer die aanklager zich laat horen. Is Jans vorig jaar niet vermaand voor een middelvinger? Heeft Fer dit jaar geen gele kaart voor provoceren gekregen? Suarez duidelijk met een middelvinger richting harde kern Feyenoord, De Zeeuw net na de goal duidelijk met 2 handen achter die 2 te grote oren van 'm precies voor de harde kern van Feyenoord.
Van mij hoeven die gasten niet geschorst te worden maar de knvb moet eens consequent zijn en één lijn trekken.
En nog één keer over die wel of niet penalty bij Suarez, scheidsrechters geven nu bij twijfel Suarez gewoon consequent geen penalty meer. Helemaal eigen schuld van meneertje Suarez. Overigens wel het enige waar de knvb nu consequent mee is.
Suarez gisteren overigens 3 seconden na het laatste fluitsignaal de tunnel in. Geeft een aanvoerder tegenwoordig de scheidsrechter, tegenstanders enz geen hand meer? Bah nare man zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Ekslem Wrote:Suarez valt idd allemaal wel mee... als je hem vergelijkt met vorig jaar mss. Blijft een irritant mannetje. En is dit seizoen ook alweer theatraal naar de grond gegaan hoor. Middelvinger viel ook wel mee... :roll:

Die middelvinger is natuurlijk dom en gaat ook helemaal nergens over.

Maar over theatraal naar de grond gaan dit seizoen: Fris mijn geheugen even op en geef me een moment waarop dat gebeurd is.

Quote:Suarez gisteren overigens 3 seconden na het laatste fluitsignaal de tunnel in. Geeft een aanvoerder tegenwoordig de scheidsrechter, tegenstanders enz geen hand meer? Bah nare man zeg.

Zag gisteren op de NOS of op Eredivisie live toch wel degelijk een stukje film dat Vink eerder de tunnel in liep dan Suarez.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#36
Jansoe Wrote:Maar over theatraal naar de grond gaan dit seizoen: Fris mijn geheugen even op en geef me een moment waarop dat gebeurd is.

ik reageer nooit op jou, omdat je werkelijk de grootste mongool van dit uitgedunde forum bent (maar ook met veel actieve members had je jaarlijks met afstand die titel), maar nu krijg je me lekker los.

een week geleden, tegen az nog 2x. een overtreding van moreno (was een overtreding, maar sneuarez deed of hij doodging) en 5 minuten daarvoor gebeurde exact hetzelfde, hij probeerde die gast, waarvan hij wist dat hij revanche zou nemen een kaart aan te naaien. hoor ik jou dan over onsprotief gedrag, net zoals ik toegeef dat tomasson onsportief gedrag vertoonde?

en wat lul je nou, tomasson is toch gewoon bestraft met geel? en terecht. maar nee hoor, nu loopt de neuzenmedia nog te verkondigen dat het niet genoeg was en dat het rood had moeten zijn. heb je dat ooit gehoord na een schwalbe van die onuitstaanbare sneuarez?

en als sneuarez een klap geeft aan babovic, dan is het geen rood. en als babovic een klap geeft is het wel rood. en als fer provoceert bij nac krijgt hij geel. en als de zeeuw EN sneuarez provoceren horen we er niks van, nee, dat vond jack van gelder wel lachen. en als de zeeuw net doet of hij doodgaat als per ongeluk de hand van cisse hem op het achterhoofd raakt, dan nog hoor ik jou daar niet over, maar ja joh, houd je je wel lekker bezig met tomasson.

moet ik nog 300000 voorbeelden noemen dat ajakkes bevoordeeld werd? die tig elleboogstoten van huntelaars en ibrabromfiets erbij halen? oh nee, want dat was niet bewust. :roll:

rot toch op man, als ajakkes 2x geen pingel krijgt in de kuip, dan weegt dat nog in het geheel niet op tegen die duizenden keren dat ze een scc-er hebben als scheids.

en waar was je met je grote muil bij ajakkes nec? niet bevoordeeld? dan houd je je wel gedeist he, dan horen we je niet. bek houwen, ontzettend domme zaadstengel. ajakkes had op eigen kracht 0-2 kunnen en moeten maken, maak je daar liever druk over.
Reply
#37
waf Wrote:
Jansoe Wrote:Maar over theatraal naar de grond gaan dit seizoen: Fris mijn geheugen even op en geef me een moment waarop dat gebeurd is.

ik reageer nooit op jou, omdat je werkelijk de grootste mongool van dit uitgedunde forum bent (maar ook met veel actieve members had je jaarlijks met afstand die titel), maar nu krijg je me lekker los.

een week geleden, tegen az nog 2x. een overtreding van moreno (was een overtreding, maar sneuarez deed of hij doodging) en 5 minuten daarvoor gebeurde exact hetzelfde, hij probeerde die gast, waarvan hij wist dat hij revanche zou nemen een kaart aan te naaien. hoor ik jou dan over onsprotief gedrag, net zoals ik toegeef dat tomasson onsportief gedrag vertoonde?

en wat lul je nou, tomasson is toch gewoon bestraft met geel? en terecht. maar nee hoor, nu loopt de neuzenmedia nog te verkondigen dat het niet genoeg was en dat het rood had moeten zijn. heb je dat ooit gehoord na een schwalbe van die onuitstaanbare sneuarez?

en als sneuarez een klap geeft aan babovic, dan is het geen rood. en als babovic een klap geeft is het wel rood. en als fer provoceert bij nac krijgt hij geel. en als de zeeuw EN sneuarez provoceren horen we er niks van, nee, dat vond jack van gelder wel lachen. en als de zeeuw net doet of hij doodgaat als per ongeluk de hand van cisse hem op het achterhoofd raakt, dan nog hoor ik jou daar niet over, maar ja joh, houd je je wel lekker bezig met tomasson.

moet ik nog 300000 voorbeelden noemen dat ajakkes bevoordeeld werd? die tig elleboogstoten van huntelaars en ibrabromfiets erbij halen? oh nee, want dat was niet bewust. :roll:


rot toch op man, als ajakkes 2x geen pingel krijgt in de kuip, dan weegt dat nog in het geheel niet op tegen die duizenden keren dat ze een scc-er hebben als scheids.

en waar was je met je grote muil bij ajakkes nec? niet bevoordeeld? dan houd je je wel gedeist he, dan horen we je niet. bek houwen, ontzettend domme zaadstengel. ajakkes had op eigen kracht 0-2 kunnen en moeten maken, maak je daar liever druk over.

Geef ze maar, die 30.000 voorbeelden.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#38
Quote:ik reageer nooit op jou, omdat je werkelijk de grootste mongool van dit uitgedunde forum bent (maar ook met veel actieve members had je jaarlijks met afstand die titel), maar nu krijg je me lekker los.

Zeg waf, jij kent me niet eens. Hoe kun je dan oordelen of ik een mongool ben of niet? Omdat ik het niet met jouw gejammer over de KNJB eens ben? Omdat ik voor Ajakkes ben? Jij met je ajakkes, je sneuarez, je oerbij etc.

Quote:en wat lul je nou, tomasson is toch gewoon bestraft met geel? en terecht. maar nee hoor, nu loopt de neuzenmedia nog te verkondigen dat het niet genoeg was en dat het rood had moeten zijn. heb je dat ooit gehoord na een schwalbe van die onuitstaanbare sneuarez?

Neuzenmedia? Sneuarez? Wie is hier nu in godsnaam de mongool? Ik hoor die zogenaamde neuzenmedia nu ook zeggen dat Suarez gestraft moet worden voor die vinger. Iets waar ik me nog best wel enigszins in kan vinden. Of is diezelfde media dan ineens geen neuzenmedia of heb je daadwerkelijk een selectief gehoor.

Quote:en als sneuarez een klap geeft aan babovic, dan is het geen rood. en als babovic een klap geeft is het wel rood.

Suarez had in die wedstrijd ook een rode kaart moeten hebben. Lijkt me meer dan duidelijk..

Quote:moet ik nog 300000 voorbeelden noemen dat ajakkes bevoordeeld werd? die tig elleboogstoten van huntelaars en ibrabromfiets erbij halen? oh nee, want dat was niet bewust.

Graag. NUmmer ze wel even van 1 tot en met 300.000 anders wordt het zo onoverzichtelijk..

Quote:en waar was je met je grote muil bij ajakkes nec? niet bevoordeeld? dan houd je je wel gedeist he, dan horen we je niet. bek houwen, ontzettend domme zaadstengel. .

Moet ik dan altijd en overal op reageren? Maar oke, ik zal de volgende keer ook mijn zegje doen als Ajax bevoordeeld zou worden hoor. Als ik jou daar een plezier mee kan doen. Maar mijn beste waf, speel niet zo idioot op de man, want je kunt wat dat betreft veel beter dan je mongool, je domme zaadstengel en het feit dat ik mijn bek moet houden.

Quote:ajakkes had op eigen kracht 0-2 kunnen en moeten maken, maak je daar liever druk over

Dat is zeker waar. Enige wat daadwerkelijk 100% kloppend is aan je voor de rest kansloze reply.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#39
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Jansoe Wrote:Maar over theatraal naar de grond gaan dit seizoen: Fris mijn geheugen even op en geef me een moment waarop dat gebeurd is.

ik reageer nooit op jou, omdat je werkelijk de grootste mongool van dit uitgedunde forum bent (maar ook met veel actieve members had je jaarlijks met afstand die titel), maar nu krijg je me lekker los.

een week geleden, tegen az nog 2x. een overtreding van moreno (was een overtreding, maar sneuarez deed of hij doodging) en 5 minuten daarvoor gebeurde exact hetzelfde, hij probeerde die gast, waarvan hij wist dat hij revanche zou nemen een kaart aan te naaien. hoor ik jou dan over onsprotief gedrag, net zoals ik toegeef dat tomasson onsportief gedrag vertoonde?

en wat lul je nou, tomasson is toch gewoon bestraft met geel? en terecht. maar nee hoor, nu loopt de neuzenmedia nog te verkondigen dat het niet genoeg was en dat het rood had moeten zijn. heb je dat ooit gehoord na een schwalbe van die onuitstaanbare sneuarez?

en als sneuarez een klap geeft aan babovic, dan is het geen rood. en als babovic een klap geeft is het wel rood. en als fer provoceert bij nac krijgt hij geel. en als de zeeuw EN sneuarez provoceren horen we er niks van, nee, dat vond jack van gelder wel lachen. en als de zeeuw net doet of hij doodgaat als per ongeluk de hand van cisse hem op het achterhoofd raakt, dan nog hoor ik jou daar niet over, maar ja joh, houd je je wel lekker bezig met tomasson.

moet ik nog 300000 voorbeelden noemen dat ajakkes bevoordeeld werd? die tig elleboogstoten van huntelaars en ibrabromfiets erbij halen? oh nee, want dat was niet bewust. :roll:


rot toch op man, als ajakkes 2x geen pingel krijgt in de kuip, dan weegt dat nog in het geheel niet op tegen die duizenden keren dat ze een scc-er hebben als scheids.

en waar was je met je grote muil bij ajakkes nec? niet bevoordeeld? dan houd je je wel gedeist he, dan horen we je niet. bek houwen, ontzettend domme zaadstengel. ajakkes had op eigen kracht 0-2 kunnen en moeten maken, maak je daar liever druk over.

Geef ze maar, die 30.000 voorbeelden.

300.000 staat er.

ik begin maar met de schwalbe van machlas. die werd niet bestraft. (heeft er ooit iemand gezegd dat hij eigenlijk rood had moeten hebben).
dan 200.000 elleboogstoten van irbabromfiets.
dan die smerige schop van sneuarez in de beker wedstrijd tegen nac (geseponeerd, namelijk gebrek aan bewijs!)
dan 50.000 elleboogstoten van huntelaars.
ajakkes nec
ajakkes az
ajakkes feyenoord
bekerfinale utrecht ajakkes

hoe ver ben ik al?
Reply
#40
250.006
May The Schwartz Be With You
Reply
#41
Jansoe Wrote:Zeg waf, jij kent me niet eens. Hoe kun je dan oordelen of ik een mongool ben of niet? Omdat ik het niet met jouw gejammer over de KNJB eens ben? Omdat ik voor Ajakkes ben? Jij met je ajakkes, je sneuarez, je oerbij etc.

ik beoordeel je op je zwakzinnige gezever hier op het forum. en het interesseert me geen ruk dat jij het daar niet mee eens bent. sterker nog, dat bevestigt voor mij mijn gelijk.

Quote:Neuzenmedia? Sneuarez? Wie is hier nu in godsnaam de mongool? Ik hoor die zogenaamde neuzenmedia nu ook zeggen dat Suarez gestraft moet worden voor die vinger. Iets waar ik me nog best wel enigszins in kan vinden. Of is diezelfde media dan ineens geen neuzenmedia of heb je daadwerkelijk een selectief gehoor.

neuzenmedia ja. denk je echt dat ik de enige ben die dat zo ervaart? ik heb misschien nieuws voor je, maar alleen die blinden uit amsterdom ervaren dat niet zo.

ik heb werkelijk nergens gelezen dat sneuarez bestraft zou moeten worden en ik ga er ook van uit dat dat niet gebeurt. hde enige reactie die ik gezien heb was van van gelder. die vond het wel lache.

Quote:Suarez had in die wedstrijd ook een rode kaart moeten hebben. Lijkt me meer dan duidelijk..

nogal essentieel he. maar nee hoor, als die wedstrijd ter sprake komt dat weet iedereen alleen nog maar dat ajakkes feyenoord van de mat speelde. :roll:

Quote:Graag. NUmmer ze wel even van 1 tot en met 300.000 anders wordt het zo onoverzichtelijk..

zie boven, ik had geen zin meer. alleen ajakkessieden ontkennen dit trouwens.

Quote:Moet ik dan altijd en overal op reageren? Maar oke, ik zal de volgende keer ook mijn zegje doen als Ajax bevoordeeld zou worden hoor. Als ik jou daar een plezier mee kan doen. Maar mijn beste waf, speel niet zo idioot op de man, want je kunt wat dat betreft veel beter dan je mongool, je domme zaadstengel en het feit dat ik mijn bek moet houden.

nee hoor, dan moet je niet reageren. maar je zou misschien kunnen bedenken dat het nogal ongeloofwaardig is als je alleen je smoel laat zien als ajakkes eens teovallig een keertje benadeeld wordt.


Quote:Dat is zeker waar. Enige wat daadwerkelijk 100% kloppend is aan je voor de rest kansloze reply.

alleen jammer dat je te dom bent om uit te kunnen leggen waarom die reply kansloos zou zijn.
Reply
#42
Berend Botje Wrote:250.006

dat mag je afronden naar boven he.
Reply
#43
250.010 dan.
May The Schwartz Be With You
Reply
#44
Bij zo'n schwalbe, zelfde als bij Vicento toen, is het gewoon direkt rood Undecided

Waf Undecided , dit topic Undecided

Sneu gelul allemaal.
Reply
#45
Fabian Wrote:Bij zo'n schwalbe, zelfde als bij Vicento toen, is het gewoon direkt rood Undecided

Waf Undecided , dit topic Undecided

Sneu gelul allemaal.

ah, de volgende neus die het niet kan weerleggen.

en iedere schwalbe is direct rood, behalve astie van een neus is. :roll:
Reply
#46
waf Wrote:
Fabian Wrote:Bij zo'n schwalbe, zelfde als bij Vicento toen, is het gewoon direkt rood Undecided

Waf Undecided , dit topic Undecided

Sneu gelul allemaal.

ah, de volgende neus die het niet kan weerleggen.

en iedere schwalbe is direct rood, behalve astie van een neus is. :roll:

JA!
Want A. Ik probeer het te weerleggen en B. ik noem iedere schwalbe!
Wat ben jij toch een ongelooflijke sukkel Waf, echt niet te harden die domheid van je.

Bleeeegh JIJ-BAK bleeeeegh !
Jankebal.
Reply
#47
[wafmodus]Dat van Tomasson was geen schwalbe! Hij heeft zelf verklaart dat zijn snelheid te hoog was en dat hij uit balans raakte!

Die ajax-media maakt er een schwalbe van, maar dat was het echt niet![/wafmodus]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
Bumme, beginnen je vingers al te jeuken?
Reply
#49
realphoolie Wrote:Bumme, beginnen je vingers al te jeuken?

:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#50
Mukkus Wrote:[wafmodus]Dat van Tomasson was geen schwalbe! Hij heeft zelf verklaart dat zijn snelheid te hoog was en dat hij uit balans raakte!

Die ajax-media maakt er een schwalbe van, maar dat was het echt niet![/wafmodus]
:roll:
Reply
#51
realphoolie Wrote:Bumme, beginnen je vingers al te jeuken?

hijs gisteren om 22.11 voor het laatst langsgeweest. hij heeft niet gereageerd dus er zijn weinig schokkende dingen aan de hand.
Reply
#52
Ik denk dat de essentie van de fouten die gemaakt worden toch zit in wat Vink gister zei in dat interview met studio sport op het strand (wat een bullshit trouwens, hoelang nog tot er op de maandagavond een praatprogramma is met alle scheidsrechters die dat weekend de eredivisie floten?). Tussen neus en lippen door vermeldde ie even dat alle toppers mooi zijn maar feyenoord-ajax is de mooiste én de moeilijkste (ook in vergelijking tot ajax - feyenoord). Hij geeft al aan dat er nergens in Nederland zo'n sfeer (en daarmee bedoeld ie echt niet alleen pro feyenoord maar ook versus tegenstander of arbritage) gecreëerd kan worden. Dat leid er m.i. toe dat een scheids alleen de beslissing neemt in het voordeel van de uitclub als ie er echt 110% zeker van is. De overtreding op JDT vorig jaar is imo (2-2) evengoed een pingel als de overtreding op Suarez dit jaar (beide lichte overtreding waar bijv. in de middencirkel altijd voor gefloten zal worden) echter geeft ie hem wel aan JDT vorig jaar en dit jaar niet aan Suarez. Ik zeg niet dat dat bewust zo gaat maar op dat moment twijfelt ie en geeft ie hem niet.

Zelfde geldt ook gewoon andersom. Zie alleen al Ajax - Feyenoord dit jaar. Suarez en Babo moeten allebei rood krijgen (of allebei niks) maar Suarez stuurt ie er niet af en Babo wel en zo zijn er nog wel tig voorbeelden (Machlas bijv) waarbij Ajax thuis wordt bevoordeeld. En ook hier denk ik niet dat het opzet is maar gewoon een onderbewustzijn dat gecreëerd wordt door de wedstrijd, supporters, club etc.

Zelfde geldt ook voor de pingels die Suarez niet krijgt en soms wel moet hebben. Ik denk niet dat een scheidrechter bewust denkt "Hmm dat is Suarez, die krijgt geen pingel" maar ik denk dat scheidsrechters doordat het Suarez is onderbewust een twijfeling wordt opgeroepen en bij twijfel fluiten ze nou eenmaal niet. Dat is nou eenmaal het nadeel van z'n imago dat ie opgebouwd heeft en dan kan hier wel gezegd worden dat het tegenwoordig veel minder is maar zo werkt het natuurlijk niet. Niet alleen in de sport maar overal geldt dat je een slecht imago snel kan oplopen maar dat het daarna heel lang duurt voor het weer opgeschoont is.

Maar zoals het tussen FEY en AJA in thuis of uitwedstrijden werkt, werkt het natuurlijk ook als middenmoter of RKC/Willem 2 etc zijnde als je tegen AJA/FEY/TWE/PSV speelt en met name als je uitspeelt. Natuurlijk zal de wedstrijd meestal al gespeeld zijn en komen belangrijke beslissingen veel minder vaak voor als in toppers maar ook hierin zul je zien dat als de topclub thuis speelt ze vaker het voordeel van de twijfel krijgen, nogmaals ik denk echt niet dat scheidsrechters dat bewust doen (ook liesveld afgelopen woensdag niet) maar echt puur dat het door hun onderbewustzijn komt. Imago/sfeer/speler/intimidatie/status al dat soort dingen zorgen voor steeds weer dezelfde terugkerende fouten. Ik denk ook dat Feyenoord de laatste 3 jaar bijvoorbeeld minder vaak "het voordeel van de twijfel" heeft gehad in wedstrijden tegen middenmoters etc dan pakweg 10 jaar geleden, simpel en alleen doordat het de status van topclub een beetje kwijt is.

Je kan overigens een heleboel zeggen van Luinge; ja hij fluit vaak wedstrijden kapot; ja hij maakt er een luinge show van en ja hij geeft om de knulligste dingen kaarten maar hij is wel 1 van de weinige die tenminste wat karakter heeft. Zoals laatst bijvoorveeld met NEC - Vitesse, die pingel die ie in de 4e minuut aan Vites geeft (het was een pingel, wederom lichte overtreding waarbij Nilson overduidelijk op zoek is naar het been van Zomer) in de Goffert tijdens de derby. Natuurlijk was ik er niet blij mee maar ik denk dat er weinig tot geen scheidsrechters zijn in NL met het lef om hem daar ook echt op de stip te leggen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#53
harry_bierdop Wrote:Ik denk dat de essentie van de fouten die gemaakt worden toch zit in wat Vink gister zei in dat interview met studio sport op het strand (wat een bullshit trouwens, hoelang nog tot er op de maandagavond een praatprogramma is met alle scheidsrechters die dat weekend de eredivisie floten?). Tussen neus en lippen door vermeldde ie even dat alle toppers mooi zijn maar feyenoord-ajax is de mooiste én de moeilijkste (ook in vergelijking tot ajax - feyenoord). Hij geeft al aan dat er nergens in Nederland zo'n sfeer (en daarmee bedoeld ie echt niet alleen pro feyenoord maar ook versus tegenstander of arbritage) gecreëerd kan worden. Dat leid er m.i. toe dat een scheids alleen de beslissing neemt in het voordeel van de uitclub als ie er echt 110% zeker van is. De overtreding op JDT vorig jaar is imo (2-2) evengoed een pingel als de overtreding op Suarez dit jaar (beide lichte overtreding waar bijv. in de middencirkel altijd voor gefloten zal worden) echter geeft ie hem wel aan JDT vorig jaar en dit jaar niet aan Suarez. Ik zeg niet dat dat bewust zo gaat maar op dat moment twijfelt ie en geeft ie hem niet.

Zelfde geldt ook gewoon andersom. Zie alleen al Ajax - Feyenoord dit jaar. Suarez en Babo moeten allebei rood krijgen (of allebei niks) maar Suarez stuurt ie er niet af en Babo wel en zo zijn er nog wel tig voorbeelden (Machlas bijv) waarbij Ajax thuis wordt bevoordeeld. En ook hier denk ik niet dat het opzet is maar gewoon een onderbewustzijn dat gecreëerd wordt door de wedstrijd, supporters, club etc.

Zelfde geldt ook voor de pingels die Suarez niet krijgt en soms wel moet hebben. Ik denk niet dat een scheidrechter bewust denkt "Hmm dat is Suarez, die krijgt geen pingel" maar ik denk dat scheidsrechters doordat het Suarez is onderbewust een twijfeling wordt opgeroepen en bij twijfel fluiten ze nou eenmaal niet. Dat is nou eenmaal het nadeel van z'n imago dat ie opgebouwd heeft en dan kan hier wel gezegd worden dat het tegenwoordig veel minder is maar zo werkt het natuurlijk niet. Niet alleen in de sport maar overal geldt dat je een slecht imago snel kan oplopen maar dat het daarna heel lang duurt voor het weer opgeschoont is.

Maar zoals het tussen FEY en AJA in thuis of uitwedstrijden werkt, werkt het natuurlijk ook als middenmoter of RKC/Willem 2 etc zijnde als je tegen AJA/FEY/TWE/PSV speelt en met name als je uitspeelt. Natuurlijk zal de wedstrijd meestal al gespeeld zijn en komen belangrijke beslissingen veel minder vaak voor als in toppers maar ook hierin zul je zien dat als de topclub thuis speelt ze vaker het voordeel van de twijfel krijgen, nogmaals ik denk echt niet dat scheidsrechters dat bewust doen (ook liesveld afgelopen woensdag niet) maar echt puur dat het door hun onderbewustzijn komt. Imago/sfeer/speler/intimidatie/status al dat soort dingen zorgen voor steeds weer dezelfde terugkerende fouten. Ik denk ook dat Feyenoord de laatste 3 jaar bijvoorbeeld minder vaak "het voordeel van de twijfel" heeft gehad in wedstrijden tegen middenmoters etc dan pakweg 10 jaar geleden, simpel en alleen doordat het de status van topclub een beetje kwijt is.

Je kan overigens een heleboel zeggen van Luinge; ja hij fluit vaak wedstrijden kapot; ja hij maakt er een luinge show van en ja hij geeft om de knulligste dingen kaarten maar hij is wel 1 van de weinige die tenminste wat karakter heeft. Zoals laatst bijvoorveeld met NEC - Vitesse, die pingel die ie in de 4e minuut aan Vites geeft (het was een pingel, wederom lichte overtreding waarbij Nilson overduidelijk op zoek is naar het been van Zomer) in de Goffert tijdens de derby. Natuurlijk was ik er niet blij mee maar ik denk dat er weinig tot geen scheidsrechters zijn in NL met het lef om hem daar ook echt op de stip te leggen.

ik ben het grotendeels wel met je eens, maar types als luinge en in het verleden jol draven wel eens door he? die gaan dan bewust laten zien dat zij zo'n belsisssing wel durven nemen. dan worden ze meer uitfluiter.

en het komt natuurlijk niet doordat we een topclub zijn, maar doordat we de beste supporters van het land hebben. :razz:
Reply
#54
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Jansoe Wrote:Maar over theatraal naar de grond gaan dit seizoen: Fris mijn geheugen even op en geef me een moment waarop dat gebeurd is.

ik reageer nooit op jou, omdat je werkelijk de grootste mongool van dit uitgedunde forum bent (maar ook met veel actieve members had je jaarlijks met afstand die titel), maar nu krijg je me lekker los.

een week geleden, tegen az nog 2x. een overtreding van moreno (was een overtreding, maar sneuarez deed of hij doodging) en 5 minuten daarvoor gebeurde exact hetzelfde, hij probeerde die gast, waarvan hij wist dat hij revanche zou nemen een kaart aan te naaien. hoor ik jou dan over onsprotief gedrag, net zoals ik toegeef dat tomasson onsportief gedrag vertoonde?

en wat lul je nou, tomasson is toch gewoon bestraft met geel? en terecht. maar nee hoor, nu loopt de neuzenmedia nog te verkondigen dat het niet genoeg was en dat het rood had moeten zijn. heb je dat ooit gehoord na een schwalbe van die onuitstaanbare sneuarez?

en als sneuarez een klap geeft aan babovic, dan is het geen rood. en als babovic een klap geeft is het wel rood. en als fer provoceert bij nac krijgt hij geel. en als de zeeuw EN sneuarez provoceren horen we er niks van, nee, dat vond jack van gelder wel lachen. en als de zeeuw net doet of hij doodgaat als per ongeluk de hand van cisse hem op het achterhoofd raakt, dan nog hoor ik jou daar niet over, maar ja joh, houd je je wel lekker bezig met tomasson.

moet ik nog 300000 voorbeelden noemen dat ajakkes bevoordeeld werd? die tig elleboogstoten van huntelaars en ibrabromfiets erbij halen? oh nee, want dat was niet bewust. :roll:


rot toch op man, als ajakkes 2x geen pingel krijgt in de kuip, dan weegt dat nog in het geheel niet op tegen die duizenden keren dat ze een scc-er hebben als scheids.

en waar was je met je grote muil bij ajakkes nec? niet bevoordeeld? dan houd je je wel gedeist he, dan horen we je niet. bek houwen, ontzettend domme zaadstengel. ajakkes had op eigen kracht 0-2 kunnen en moeten maken, maak je daar liever druk over.

Geef ze maar, die 30.000 voorbeelden.

300.000 staat er.

ik begin maar met de schwalbe van machlas. die werd niet bestraft. (heeft er ooit iemand gezegd dat hij eigenlijk rood had moeten hebben).
dan 200.000 elleboogstoten van irbabromfiets.
dan die smerige schop van sneuarez in de beker wedstrijd tegen nac (geseponeerd, namelijk gebrek aan bewijs!)
dan 50.000 elleboogstoten van huntelaars.
ajakkes nec
ajakkes az
ajakkes feyenoord
bekerfinale utrecht ajakkes

hoe ver ben ik al?

300.000 dan.
74 wedstrijden voor 200.000 elleboogstoten is trouwens een aardig moyenne
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#55
Vandaag was het weer de beurt aan randdebieltje Kantonnie Treurling. Precies hetzelfde als met De Zeeuw, hele wedstrijd nog geen wanklank richting hem of NAC überhaupt geweest. NAC scoort binnen 5 minuten 1-1 en 1-2 en bij de 1-2 van Treurling loopt meneer met z'n handen aan z'n oren recht voor Vak H (vak waar een groot deel van de fanatieke aanhang/harde kern zit) langs. En dan daarna komt de stadionspeaker met die onzin om op de te houden met spreekkoren. Zielig gedoe... hield natuurlijk niet op en 2e helft bij opkomst van het veld vroeg de stadionspeaker het nog een keer en nu namens de selectie van NEC. Ik HOOP echt dat ze dat alleen maar gebruikte om te zorgen dat we stil zouden zijn want als de spelersgroep dat echt gevraagd heeft vind ik het echt te triest worden. Treurling is meest oncollegiale voetballer van de eredivisie en daarnaast ook nog eens professioneel naaimachine. Ik word zo moe van die voetbal-moet-een-keurige-sport-zoals-cricket-worden mentaliteit van alles wat met voetbal te maken heeft tegenwoordig. Ik schat nog een jaar of 5 en dan wordt fysiek contact ook uit de spelregels geschrapt...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#56
fluit hem dan gewoon uit of zo maar ga niet een kwartier lang het beroep van zijn moeder met z'n allen scanderen, gefeliciteerd met de terechte overwinning trouwens
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#57
Waarom? Kan iemand mij nou eens het verschil uitleggen tussen het hi ha hondelul, ... .... je moeder is een hoer of ... weet je uitslag al? Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer; het is een sneer naar de arbitrage! En dat dat in de jaren 2000+ op een hardere (in zinsverband) manier als in de jaren '90 wordt duidelijk gemaakt heeft niks met veranderingen in het voetbal te maken maar met veranderingen in de maatschappij.

En als je daar als voetballer, een voorbeeld in een situatie als deze, nog misbruik van gaat maken om het vuurtje extra op te stoken moet je ook niet gek op kijken van een reactie op het één of ander.

Nogmaals, ik word zo moe van het heilige "VOETBAL-VERZIEK-HET-NIET-" gedoe wat er tegenwoordig om het voetbal hangt. De spelers zelf (niet allemaal maar wel redelijk wat) zijn vaak zat nog aanleiding of oorzaak van reacties of beoordelingen van het publiek (en terecht!).Voetbal is een sport van emotie en dan breng je in geen 100 jaar meer terug tot een sport als hockey, iets wat ze imo wel trachtte te bewerkstelligen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#58
als je mij een hondenlul noemt vind ik dat prima. ik zal je vervolgens vragen (als ik dat niet weet) waarom je dat zegt. Of ik praat het gewoon uit, desnoods met welgemeende excuses. Maar probeer mij niet te krenken over de rug van mijn (reeds lang geleden overleden) moeder. Want dan krijg je inderdaad wat je wil bereiken, mijn wraak- en haatgevoelens zal je dan letterlijk voelen, ook al ben je nog zo'n grote kerel. Zulke dingen met zijn allen van een tribune naar iemand toeroepen vind ik niet alleen triest maar ook het toppunt van lafheid. Op eredivisie-live hoorde ik duidelijk dat Lurling van tevoren al telkens uitgefloten werd. Na zijn doelpunt ging hij met zijn hand bij zijn oor langs de tribune. Okee niet zo netjes maar ik kan dit ergens toch echt wel begrijpen. Los van het feit dat ik Lurling ook niet een van de meest sociale voetballers vind met zijn schwalbes en maatje-kaart-aannaai-gedrag, maar dat het publiek zich daardoor zo laat opfokken vind ik inderdaad niet goed te praten zoals jij dat wel doet.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#59
Die discussie is hier al zo vaak gevoerd. Wat er van de tribunes wordt gezongen is gewoon over het algemeen een middel om als supporter zijnde toch wat van invloed te zijn op de wedstrijd. Maakt niet uit wat er nou gezongen wordt het is toch niet gemeend of echt waar, maar alleen iets om een tegenstander uit z'n spel te halen of je ongenoegen te uiten over bijvoorbeeld de arbritage of een tegenspeler (of soms over je eigen club/speler/trainer). Der is echt niemand die de moeder van Treurling kent, weet wat haar beroep is of wat dan ook. Wat er gezongen wordt, wordt over het algemeen bepaald door wat lekker klinkt (wat natuurlijk te maken heeft met de naam cq aantal lettergrepen van iemand). Na die charge van Snoyl op de achterlijn werd er bijvoorbeeld gezongen "en sla je wijf maar in elkaar en sla je wijf maar in elkaar" (verwijzend uiteraard naar zijn vertrek bij NEC 2 jaar geleden nadat ie voor de zoveelste keer in opspraak was gekomen, deze keer omdat ie z'n vriendin mishandeld had). Dit was natuurlijk ook wel vrij voor de hand liggend maar afgezien daarvan zijn er ook weinig spreekkoren die lekker klinken op de naam Ferne Snoyl...

Een ander verhaal vind ik het als je als supportersgroep bewust en met weet van een achtergrond (in priveleven) mensen gaat kwetsen, bijvoorbeeld ergens in de jaren 90 de feyenoord supporters over de vrouw van van Gaal. Of bijvoorbeeld oerwoudgeluiden..

Nog even terug naar Lurling; Dat uitfluiten is echt overdreven, de 1e 5 minuten is er misschien heel ff en zeker niet massaal (misschien door man of 50) gefloten als Snoyl, lurling of Amoah aan de bal was en dat was het echt wel. Daarna is er alleen maar gezongen voor NEC en na de 1-1 en 1-2 was het even muisstil. Ik denk dat meneer Lurling nog een beetje gefrustreerd is van de 6-0 oorwassing voor een UEFAcup ticket. Nogmaals, ik word zo moe van dat gemiereneuk om alles tegenwoordig. Laat die spelers gewoon lekker provoceren en laat het publiek ook gewoon provoceren. En dan kan je beginnen over laf, maar wie is er nou laf? Als je met een grote bek een vol vak met fanatieke supporters gaat provoceren omdat je weet dat je veilig op het veld loopt en er een gracht van 4 meter diep tussen zit moet je niet gek opkijken als daar op gerageerd wordt dmv spreekkoren. Wat kan je anders als supporter? Het duurt echt niet lang meer en dan krijgt iedereen bij binnenkomst een zak popcorn en een beker limonade en dan een spreekverbod tijdens de wedstrijd.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: