The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Sparta - Feyenoord
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Pieppiepallo!

helemaal geen voorspelbare reactie. dit heeft uiteraard niets met calimero te maken.

Jawel hoor, want blijkbaar vindt Mario met jou dat fnooit slachtoffer is van een wereldwijd, eeuwigdurend complot waarin het nietige fnooit door de grote bazen wordt gefeut.

dat is jouw interpretatie en het feit dat je (blijkbaar :roll: ) alles zo interpreteert vind ik treuriger dan de veronderstelde complottheorie zelf.

Waf. Beetje jammer. Je zit mij op de huid dat ik woordjes als 'vaak' gebruik......en wat lees ik nu in jouw post? Zo, jammer.
Moet je maar niet weer doen.

mukkus. alles is alles. vaak is niet altijd, oftewel, ik moet maar uitzoeken wanneer wel en wanneer niet. dat is essentieel verschil. en dan heb ik het nog niet eens over het woordje blijkbaar. beetje dom van je.

ik begrijp dat je zit te azen op een verwijt omdat het je blijkbaar hoog zit dat ik je heb verweten dat je laf discussieert. maar kom op he, misschien vind je wel eens wat. doe je best!
Reply
=D> De dag begint tegenwoordig standaard met een kop koffie en het lezen van het volgende hoofdstuk uit het "boek" "ruzies van waf met de rest van de wereld"! :wink:
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Pieppiepallo!

helemaal geen voorspelbare reactie. dit heeft uiteraard niets met calimero te maken.

Jawel hoor, want blijkbaar vindt Mario met jou dat fnooit slachtoffer is van een wereldwijd, eeuwigdurend complot waarin het nietige fnooit door de grote bazen wordt gefeut.

dat is jouw interpretatie en het feit dat je (blijkbaar :roll: ) alles zo interpreteert vind ik treuriger dan de veronderstelde complottheorie zelf.

Waf. Beetje jammer. Je zit mij op de huid dat ik woordjes als 'vaak' gebruik......en wat lees ik nu in jouw post? Zo, jammer.
Moet je maar niet weer doen.

mukkus. alles is alles. vaak is niet altijd, oftewel, ik moet maar uitzoeken wanneer wel en wanneer niet. dat is essentieel verschil. en dan heb ik het nog niet eens over het woordje blijkbaar. beetje dom van je.

ik begrijp dat je zit te azen op een verwijt omdat het je blijkbaar hoog zit dat ik je heb verweten dat je laf discussieert. maar kom op he, misschien vind je wel eens wat. doe je best!

Blijkbaar staat tussen haakjes....leuke draai geef je er weer aan. Ik lees wat ik lees.
NB: Ik zoek niet naar een verwijt, het valt me gewoon op. Pot verwijt de ketel, dattie zwart ziet.

Komt er nog een reactie van je in het topic over het gebit van van Bokworst? Je beschuldigt die spartaan daar van een bewuste actie. Zou graag van je willen weten waarom die actie bewust was, terwijl de actie van Tomasson niet bewust kan worden genoemd.....Maar je reactie zal wel hetzelfde als altijd. "Die spartaan heeft geld gekregen van de KNJB, om dat te doen, want het is één groot complot tegen Feyenoord!'

Ik wacht met spanning af. Of ben je te laf om daar eerlijk te reageren?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Flixieluv Wrote:=D> De dag begint tegenwoordig standaard met een kop koffie en het lezen van het volgende hoofdstuk uit het "boek" "ruzies van waf met de rest van de wereld"! :wink:

Bij mij ook. Vandaag het hoofdstuk "Een overtreding van een Feyenoorder is nooit bewust, een overtreding tegen een Feyenoorder is per definitie wél bewust tenzij het tegendeel bewezen is."
Reply
Mukkus Wrote:Ik wacht met spanning af. Of ben je te laf om daar eerlijk te reageren?

dus jij dacht werkelijk dat ik echt vind dat dit overduidelijk een bewuste overtreding was? zeg eens eerlijk, dacht jij ook dat het echt giovanni was? heb jij serieus niet bedacht dat ik na zo'n discussie over tomasson (waarbij je kennelijk niet wilt inzien dat het niet alleen om die overtreding van tomasson gaat maar dat ik dat standpunt altijd al innam, oa bij die overtreding van witsel, maar ja, dan kun je me geen verwijten maken over feyenoord he, mukkus), bij het plaatsen van zo'n foto juist deze opmerking zette? mis je de smiley, mukkus, ben je dan reddeloos verloren?

mijn opmerking zit je blijkbaar zo dwars, je gaat er nu echt alles bij halen. hou vol, ontzettende frust. Undecided
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik wacht met spanning af. Of ben je te laf om daar eerlijk te reageren?

dus jij dacht werkelijk dat ik echt vind dat dit overduidelijk een bewuste overtreding was? zeg eens eerlijk, dacht jij ook dat het echt giovanni was? heb jij serieus niet bedacht dat ik na zo'n discussie over tomasson (waarbij je kennelijk niet wilt inzien dat het niet alleen om die overtreding van tomasson gaat maar dat ik dat standpunt altijd al innam, oa bij die overtreding van witsel, maar ja, dan kun je me geen verwijten maken over feyenoord he, mukkus), bij het plaatsen van zo'n foto juist deze opmerking zette? mis je de smiley, mukkus, ben je dan reddeloos verloren?

mijn opmerking zit je blijkbaar zo dwars, je gaat er nu echt alles bij halen. hou vol, ontzettende frust. Undecided

Grappig. Nu is het opeens een grapje van waf. Ik qoute even:
Quote:schandalige en overduidelijk bewuste overtreding van die teringfransoos
Oh gut, meneer waf is nu opeens vergeten een smiley te plaatsen, want anders moet ie zijn mening bijdraaien. Tuurlijk.

Maar als Bumme iets zegt over een de overtreding van Tomasson, ga je er wél serieus op in. Maar als jij zoiets zegt, moeten we dat met een korreltje zout nemen, want het was een grapje van waf. Dan moeten we het opeens niet serieus nemen....

Ik heb je daar nog gewezen op je interpretatievermogen tov van de woorden van Bumme en Peter, over hoe ik die opmerking las. De grote meneer waf interpreteerde dat toch echt anders! Wat schandalig om daar '10 wedstrijden schorsing' te noemen....

Geloof jij jezelf nog wel?
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:

Oh gut, meneer waf is nu opeens vergeten een smiley te plaatsen, want anders moet ie zijn mening bijdraaien. Tuurlijk.

Maar als Bumme iets zegt over een de overtreding van Tomasson, ga je er wél serieus op in. Maar als jij zoiets zegt, moeten we dat met een korreltje zout nemen, want het was een grapje van waf. Dan moeten we het opeens niet serieus nemen....

Ik heb je daar nog gewezen op je interpretatievermogen tov van de woorden van Bumme en Peter, over hoe ik die opmerking las. De grote meneer waf interpreteerde dat toch echt anders! Wat schandalig om daar '10 wedstrijden schorsing' te noemen....

bedankt dat je me quote man! maar je gelooft het dus inderdaad. Undecided

heb jij die botsing met duplan wel gezien? :|

jij mag gerust suggereren dat ik stel dat ik vergeten ben een smiley te plaatsen. dat onderschrijft mijn verwijt weer. maar ik heb niews voor je, ik ben helemaal niets vergeten, het lag er imo nl zo dik op dat het niet nodig was. ik heb je overschat!

he psssst mukkus, die foto is niet echt van gio hoor. Undecided
Reply
Niet om nog meer olie op het vuur te gooien Icon_twisted , maar Mukkus: het lijkt me duidelijk dat waf die opmerking in het gio-topic ironisch bedoelde.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:

bedankt dat je me quote man! maar je gelooft het dus inderdaad. Undecided

heb jij die botsing met duplan wel gezien? :|

jij mag gerust suggereren dat ik stel dat ik vergeten ben een smiley te plaatsen. dat onderschrijft mijn verwijt weer. maar ik heb niews voor je, ik ben helemaal niets vergeten, het lag er imo nl zo dik op dat het niet nodig was. ik heb je overschat!

he psssst mukkus, die foto is niet echt van gio hoor. Undecided

En daar hebben we ze al! De denigrerende smileys....dat helpt echt niet om mij te overtuigen. En daar is ook het 'ik heb je overschat!'. Ook al zo'n standaard-waf-zinnetje....om maar de schijn te wekken, dat het echt niet aan superieure waf ligt! Het ligt allemaal aan de losers, die niet kunnen inschatten, dat het er dik bovenop lag!Tuurlijk.

Quote:dat onderschrijft mijn verwijt weer
Weer? Wanneer nog meer dan?
[waf-modus]Ik ga echt niet dit hele forum doorzoeken![/waf-modus]
Kom dan met duidelijke voorbeelden...

Ik wist wel dat dat van Bokworst niet was. Die heeft ook nog flaporen.
Reply
Flixieluv Wrote:die opmerking in het gio-topic ironisch bedoelde.

Zeg dat nou niet voor, Flixieluv.
Dat moet ie zelf zeggen.
Reply
V Persie, gestrekt been naar voren gister, op de enkel... Toch ook gewoon rood ?
Reply
Fabian Wrote:V Persie, gestrekt been naar voren gister, op de enkel... Toch ook gewoon rood ?

Nee, die heeft bij Feyenoord gespeeld. Geel is voldoende.
Reply
Mukkus Wrote:En daar hebben we ze al! De denigrerende smileys....

ik moet hier idd hard om lachen.

Quote:dat helpt echt niet om mij te overtuigen.

dat is ook onmogelijk en dat hoeft ook niet. jij bent van mening dat ik dat serieus bedoelde. ik laat dat graag in stand.

Quote:En daar is ook het 'ik heb je overschat!'. Ook al zo'n standaard-waf-zinnetje....om maar de schijn te wekken, dat het echt niet aan superieure waf ligt

er is iig al 1 iemand die het wel heeft opgevat zoals ik het bedoelde.

Quote:! Het ligt allemaal aan de losers, die niet kunnen inschatten, dat het er dik bovenop lag!Tuurlijk.

ik zeg niet dat het daar aan ligt, ik zeg dat alleen losers het niet kunnen inschatten. dat maakt iemand die het juist inschat nog niet almachtig hoor mukkus, dat is imo gewoon normaal.

Quote:
Quote:dat onderschrijft mijn verwijt weer
Weer? Wanneer nog meer dan?

je suggereert dat ik je geen voorbeelden geef of hebt gegeven. dat is onwaar en dus wederom een voorbeeld van je trieste manier van discussieren. nou heb ik net in die andere topic nog meer voorbeelden gegeven, dus daar laat ik het even bij. maar ik beloof je dat ik je er op blijf wijzen.

Quote:[waf-modus]Ik ga echt niet dit hele forum doorzoeken![/waf-modus]
Kom dan met duidelijke voorbeelden...

een weer een. mij woorden in de mond leggen terwijl ik je talrijke voorbeelden heb gegeven.
Reply
Mukkus Wrote:
Flixieluv Wrote:die opmerking in het gio-topic ironisch bedoelde.

Zeg dat nou niet voor, Flixieluv.
Dat moet ie zelf zeggen.

en hiermee suggereer je dat je de stof wel beheerst. je kunt nu echt niet meer terug mukkus. :|
Reply
Waf, had je ook niet door dat ik dit ook allemaal ironisch bedoelde?

Hakkuh
Reply
Mukkus Wrote:Waf, had je ook niet door dat ik dit ook allemaal ironisch bedoelde?

Hakkuh

dit is idd nog het enige verweer dat je kunt gebruiken. dat zou ik idd maar doen als ik jou was. Undecided
Reply
Jij had dus echt niet door dat ik je gigantisch uit je tent aan het lokken was? Volgens mij lag dat er al dik bovenop.....zeker nadat ik reageerde op de opmerking van Flixieluv over het boek 'de rusies van waf tegen de rest van de wereld'.

=D>
Reply
Mukkus Wrote:Jij had dus echt niet door dat ik je gigantisch uit je tent aan het lokken was? Volgens mij lag dat er al dik bovenop.....zeker nadat ik reageerde op de opmerking van Flixieluv over het boek 'de rusies van waf tegen de rest van de wereld'.

=D>

nee, dat geloof ik idd niet. maar het maakt mij niet zoveel uit of je dat wel of niet juist hebt ingeschat. het ging mij natuurlijk voornamelijk om je manier van discussieren, waar de treurigheid weer afdroop.

maar denk vooral dat je mij 'gigantisch uit mijn tent hebt gelokt'. Undecided krijg je vast weer wat zelfvertrouwen van.
Reply
Mukkus Wrote:Jij had dus echt niet door dat ik je gigantisch uit je tent aan het lokken was? Volgens mij lag dat er al dik bovenop.....zeker nadat ik reageerde op de opmerking van Flixieluv over het boek 'de rusies van waf tegen de rest van de wereld'.
=D>

Je had er ook een smiley bij moeten zetten
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
=D>

Je had er ook een smiley bij moeten zetten

Het niet erbij zetten van de smiley was ironisch bedoeld. \Big Grin/
Reply

Forum Jump: