The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De kampioen van 2010-2011 wordt:
You do not have permission to vote in this poll.
PSV
38.46%
10 38.46%
FC Twente
19.23%
5 19.23%
FC Groningen
3.85%
1 3.85%
Ajax
34.62%
9 34.62%
AZ
3.85%
1 3.85%
Total 26 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Kampioen 2010-2011
#91
Alle felicitaties aan de Ajaxieden. Op basis van deze wedstrijd was het volledig terecht dat jullie kampioen zijn. Frank de Boer: RESPECT.
Ik heb een droom.
Reply
#92
Lamme Lennie Wrote:Feli Peter, knap gedaan! Volgend jaar kan je wellicht ook naar Oost-Oezbekistan toe, even de loting afwachten Undecided

Ksst.. Vertonghen, Stekelenburg en V/d Wiel weg bij Ajax, Ruiz, Jansen en Douglas bij Twente en voor PSV'ers is uiteraard geen interesse. Ook geen CL-druk volgend seizoen. PSV wordt weer kampioen volgend jaar, dat kan niet meer fout! Eindelijk! Undecided
Reply
#93
Je vergeet Rutten, zolang hij er zit wordt het niets.
Reply
#94
Peter Wrote:Gefeliciteerd Ajacieden!

Ps. Dankzij jullie ga ik naar Barca toe! Smile

Peter, het is je van harte gegund die trip naar Barca... Smile
VD wiel weg is prima, als je daar een paarmiljoen voor krijgt ben je spekkoper, bij far de slechtse speler de laatste weken en misschien zelfs qel dit seizoen.
Wat een gekkehuis, ik ben zo lam, en heb zon koppijn dat ik niet naar museumplein ga, maar lekker van AT5 alles ga aanschouwen.
Lekker met Flixieluv in de metro terug, o man....
The great old Ludwig von...
Reply
#95
Vd Wiel geeft wel twee assists in de beslissende wedstrijd, toch niet slecht.
Reply
#96
Bumme Wrote:Ajax, maar das logisch !
:nanana:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#97
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Feli Peter, knap gedaan! Volgend jaar kan je wellicht ook naar Oost-Oezbekistan toe, even de loting afwachten Undecided

Ksst.. Vertonghen, Stekelenburg en V/d Wiel weg bij Ajax, Ruiz, Jansen en Douglas bij Twente en voor PSV'ers is uiteraard geen interesse. Ook geen CL-druk volgend seizoen. PSV wordt weer kampioen volgend jaar, dat kan niet meer fout! Eindelijk! Undecided

Zitzak en Berg spelen volgend seizoen ergens anders en Reis komt voorlopig ook nog niet terug. Dat scheelt toch 32 goals en ongeveer evenveel assists. Wie gaat die produceren?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#98
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Feli Peter, knap gedaan! Volgend jaar kan je wellicht ook naar Oost-Oezbekistan toe, even de loting afwachten Undecided

Ksst.. Vertonghen, Stekelenburg en V/d Wiel weg bij Ajax, Ruiz, Jansen en Douglas bij Twente en voor PSV'ers is uiteraard geen interesse. Ook geen CL-druk volgend seizoen. PSV wordt weer kampioen volgend jaar, dat kan niet meer fout! Eindelijk! Undecided

Zitzak en Berg spelen volgend seizoen ergens anders en Reis komt voorlopig ook nog niet terug. Dat scheelt toch 32 goals en ongeveer evenveel assists. Wie gaat die produceren?

Interesse in Zitzak na zijn spel de laatste maanden? :lol: En Engelaar gaat naar Barcelona zeker?

Gemis van Reis kan idd nog een titel kosten. :razz:
Reply
#99
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Feli Peter, knap gedaan! Volgend jaar kan je wellicht ook naar Oost-Oezbekistan toe, even de loting afwachten Undecided

Ksst.. Vertonghen, Stekelenburg en V/d Wiel weg bij Ajax, Ruiz, Jansen en Douglas bij Twente en voor PSV'ers is uiteraard geen interesse. Ook geen CL-druk volgend seizoen. PSV wordt weer kampioen volgend jaar, dat kan niet meer fout! Eindelijk! Undecided

Zitzak en Berg spelen volgend seizoen ergens anders en Reis komt voorlopig ook nog niet terug. Dat scheelt toch 32 goals en ongeveer evenveel assists. Wie gaat die produceren?

Interesse in Zitzak na zijn spel de laatste maanden? :lol: En Engelaar gaat naar Barcelona zeker?

Gemis van Reis kan idd nog een titel kosten. :razz:

Er is ongetwijfeld interesse op basis van het hele seizoen. Die gaat gewoon naar een Duitse, Spaanse of Engelse middenmoter waar hij zo 2 a 3 keer zoveel verdient en ook Europaleague speelt. Wie heeft het over Engelaar?
Die gaat wel weg, maar niet naar een topclub uiteraard. Maar waar blijft het antwoord op mijn vraag?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Laat Engelaar aub blijven [-o<

Peter, ben je nog steeds van mening dat Afellay niet wordt gemist? Volgens mij heb ik jou dat eens zien zeggen.

Ik denk dat er niet heel veel spelers bij PSV zullen vertrekken, aangezien er weinig interesse zal zijn (zou niet weten in wie). Wellicht alleen in Toivonen en Dudzdzdzak, en aangezien dat 2 van de betere (en tevens vervelend zijn) zijn mogen die wat mij betreft ook lekker gaan. Voordeel voor PSV is dat ze volgend jaar meteen kunnen beginnen met een ingespeeld team Wink
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Feli Peter, knap gedaan! Volgend jaar kan je wellicht ook naar Oost-Oezbekistan toe, even de loting afwachten Undecided

Ksst.. Vertonghen, Stekelenburg en V/d Wiel weg bij Ajax, Ruiz, Jansen en Douglas bij Twente en voor PSV'ers is uiteraard geen interesse. Ook geen CL-druk volgend seizoen. PSV wordt weer kampioen volgend jaar, dat kan niet meer fout! Eindelijk! Undecided

Zitzak en Berg spelen volgend seizoen ergens anders en Reis komt voorlopig ook nog niet terug. Dat scheelt toch 32 goals en ongeveer evenveel assists. Wie gaat die produceren?

Interesse in Zitzak na zijn spel de laatste maanden? :lol: En Engelaar gaat naar Barcelona zeker?

Gemis van Reis kan idd nog een titel kosten. :razz:

Er is ongetwijfeld interesse op basis van het hele seizoen. Die gaat gewoon naar een Duitse, Spaanse of Engelse middenmoter waar hij zo 2 a 3 keer zoveel verdient en ook Europaleague speelt. Wie heeft het over Engelaar?
Die gaat wel weg, maar niet naar een topclub uiteraard. Maar waar blijft het antwoord op mijn vraag?

Dzsudzsak gaat niet denk ik.

Antwoord: Van Nistelrooij natuurlijk. :8:
Reply
Lamme Lennie Wrote:Laat Engelaar aub blijven [-o<

Peter, ben je nog steeds van mening dat Afellay niet wordt gemist? Volgens mij heb ik jou dat eens zien zeggen.

Ik denk dat er niet heel veel spelers bij PSV zullen vertrekken, aangezien er weinig interesse zal zijn (zou niet weten in wie). Wellicht alleen in Toivonen en Dudzdzdzak, en aangezien dat 2 van de betere (en tevens vervelend zijn) zijn mogen die wat mij betreft ook lekker gaan. Voordeel voor PSV is dat ze volgend jaar meteen kunnen beginnen met een ingespeeld team Wink

Ik heb nooit gezegd dat Afellay helemaal niet gemist wordt, maar wel dat Reis veel meer gemist wordt. En dat vind ik zeker nog steeds. Met Reis erbij had PSV zeker 4 punten meer gehaald en dus kampioen, ben ik heilig van overtuigd. Die berg Berg-kansen had hij nooit allemaal gemist.

Toivonen en Dzsudzsak hebben allebei laten zien niet volwassen genoeg te zijn voor een stap hogerop, ik verwacht geen interesse. Dan nog eerder in Lens.

Als PSV bij elkaar blijft heb je alleen een type Joris Mathijsen nodig voor achterin en dan heb je best een leuke ploeg die met Ajax om de titel kan strijden. Twente stort wel helemaal in denk ik zonder Ruiz, Janssen en Douglas, van Feyenoord en AZ verwacht ik ook niet dat ze al boven PSV kunnen uitstijgen komend seizoen (op termijn wel als PSV CL blijft mislopen).

Maar voorlopig staat Ajax er veel beter op financieel, de gouden jaren zijn weer aangebroken voor jullie? Zou met niets verbazen.
Reply


Forum Jump: