The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Gerben Zonderland Wrote:Het is nauwelijks meer opmerkelijk te noemen, maar Lowie pookt het vuurtje weer wat op... :lol:

Quote:'Alleen San Marco was beter dan Arveladze'
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 21 februari om 12:12

Louis van Gaal laat zich in een interview met Sportweek zeer positief uit over Shota Arveladze. De huidige aanvoerder van AZ behoort in zijn ogen zelfs tot de beste spitsen ooit.

“Shota Arveladze is na Marco van Basten de beste spits ooit. Ik vind hem met zijn manier van spelen de ideale teamspits. Ik heb hem niet echt zien spelen toen hij jong was, niet op de leeftijd waarop ik Van Basten heb zien spelen, maar hij benadert hem wel, hoor.”

“En als persoon is hij denk ik zelfs nog béter voor een groep dan Van Basten was als spits. Shota is sociaal, ik heb begrepen dat Van Basten dat niet was. Shota is echt de leider van deze groep. Als hij praat is iedereen stil, daar hoeft hij geen moeite voor te doen,” aldus Van Gaal.

Hij vertelt er natuurlijk niet bij dat van Basten in een team speelde met (bijna) allemaal grote spelers en Shota in een team met voornamelijk jeugdige, onervaren spelers of oudere spelers voor wie het 'succes' ook allemaal nieuw is.

Als Affeladze niet bij AZ had gevoetbald nu, of onder van Gaal had ie het vast niet gezegd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:djiez, toch wel duidelijk dat ze daar redelijk paranoia zijn..... :roll:

Waarom wordt mijn favoriete aandoening altijd zo verhaspeld? Icon_evil

Je BENT paranoïde en je LIJDT aan paranoïa... :eeeek:

wat doen die puntjes op de i bij paranoïa?

Quote:pa·ra·noia1 (de ~ (v.))
1 achtervolgingswaanzin

pa·ra·noia2 (bn.)
1 [inf.] paranoïde

volgens mij mag je dus zowel zeggen je bent paranoia en paranoïde.

en wat is mis met verhaspeling van taal? taal wordt voortdurend verhaspeld, dat is het boeiende ervan. ik snap jou ook niet, aan de ene kant ben je een progressieve geitenwolensok, maar je hebt ook een heel conservatieve kant. echt een schizofrant. :wink:
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:djiez, toch wel duidelijk dat ze daar redelijk paranoia zijn..... :roll:

Waarom wordt mijn favoriete aandoening altijd zo verhaspeld? Icon_evil

Je BENT paranoïde en je LIJDT aan paranoïa... :eeeek:

wat doen die puntjes op de i bij paranoïa?

Wie zegt dat dat niet mag? Waar staat dat? Hmm? Hmm???!!!

waf Wrote:
Quote:pa·ra·noia1 (de ~ (v.))
1 achtervolgingswaanzin

pa·ra·noia2 (bn.)
1 [inf.] paranoïde

volgens mij mag je dus zowel zeggen je bent paranoia en paranoïde.

Nee, dat mag niet! Je zegt toch ook niet: "Je bent griep?" of "Je bent schizofrenie?"

waf Wrote:en wat is mis met verhaspeling van taal? taal wordt voortdurend verhaspeld, dat is het boeiende ervan. ik snap jou ook niet, aan de ene kant ben je een progressieve geitenwolensok (sic!), maar je hebt ook een heel conservatieve kant. echt een schizofrant. :wink:

Kep ook neutrale dagen, dan interseert het me allemaal geen drol. Dan zijn echter niet de dagen na de dag waarop ik -1 scoor bij Championsmanager Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
-1? :eeeek:

sowee, das echt slecht. zie je wel dat je er geen verstand van hebt. :razz:
Reply
grrrrr...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Meneer De Leeuw wordt gek
AMSTERDAM - Het dierenpark Emmen wordt momenteel overspoeld met telefoontjes van mensen die bellen om 'meneer of mevrouw De Leeuw' te spreken. Het park krijgt hierdoor maar liefst 130 mensen per uur aan de telefoon die op zoek zijn naar het echtpaar De Leeuw.

Nog eens gemiddeld 700 mensen vallen na sluitingstijd de zoo lastig. 'Het kost veel tijd en personeel om al deze mensen netjes te woord te staan. Bellers met een serieuze vraag moeten ook nog eens langer wachten', aldus woordvoerder Wybren Landman.

Grappenmakers geven briefjes of sturen sms¿jes naar vrienden, familie en collega¿s met daarin de vraag of ze even terug willen bellen met een meneer of mevrouw De Leeuw. Daarbij wordt het telefoonnummer van het dierenpark vermeld.

Het park heeft inmiddels een speciaal bericht op het antwoordapparaat opgenomen om te melden dat mensen de dupe zijn van een grap. Toch neemt een op de vier mensen dit bandje niet serieus en wil alsnog een medewerker aan de lijn krijgen om te vragen of meneer of mevrouw De Leeuw aanwezig is.

Landman erkent dat de gratis publiciteit mooi is meegenomen, maar het park zit niet zelf achter de actie.

Het park is overigens wel vertrouwd met mensen die bellen voor „meneer De Leeuw” of „mevrouw De Beer”, maar dat gebeurt normaal gesproken alleen op 1 april. De Efteling kent de grap inmiddels ook: het park werd vorig jaar zomer overspoeld met mensen die H.B. Gijs wilden spreken.

:lol: En je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat het met dit bericht in de Televaag alleen maar toe zal nemen.
Reply
DIt was mijn 1 aprilgrap van enkele jaren geleden. De secretaresse emailen met de melding dat ze direct meneer de leeuw even moet bellen. Dan het telefoonnummer van Artis er onder.
Reply
Dugarry Wrote:DIt was mijn 1 aprilgrap van enkele jaren geleden. De secretaresse emailen met de melding dat ze direct meneer de leeuw even moet bellen. Dan het telefoonnummer van Artis er onder.

:lol: :lol: :lol: Wat ben jij een grappige vent! Hoe verzin je het! Mooi, zo'n stukje ouderwetse humor op 't forum!

:roll:
Reply
Flixieluv Wrote:
Dugarry Wrote:DIt was mijn 1 aprilgrap van enkele jaren geleden. De secretaresse emailen met de melding dat ze direct meneer de leeuw even moet bellen. Dan het telefoonnummer van Artis er onder.

:lol: :lol: :lol: Wat ben jij een grappige vent! Hoe verzin je het! Mooi, zo'n stukje ouderwetse humor op 't forum!

:roll:

Mijn vriendin werkte ooit eens voor een Duits bedrijf en kreeg een stagiaire die (onder vele anderen) niet wist wie Marlene Dietrich was. Die heeft ze toen wijsgemaakt dat dit het nieuwe hoofd van de duitse P.R. afdeling was en haar vervolgens naar het hoofdkantoor in Stuttgart laten bellen om te vragen of de reclamecampagne van de Blaue Engel broek al van start was gegaan... (hehe)
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:
Dugarry Wrote:DIt was mijn 1 aprilgrap van enkele jaren geleden. De secretaresse emailen met de melding dat ze direct meneer de leeuw even moet bellen. Dan het telefoonnummer van Artis er onder.

:lol: :lol: :lol: Wat ben jij een grappige vent! Hoe verzin je het! Mooi, zo'n stukje ouderwetse humor op 't forum!

:roll:

Mijn vriendin werkte ooit eens voor een Duits bedrijf en kreeg een stagiaire die (onder vele anderen) niet wist wie Marlene Dietrich was. Die heeft ze toen wijsgemaakt dat dit het nieuwe hoofd van de duitse P.R. afdeling was en haar vervolgens naar het hoofdkantoor in Stuttgart laten bellen om te vragen of de reclamecampagne van de Blaue Engel broek al van start was gegaan... (hehe)

:lol: Kijk, dat is dan weer wel leuk.
Reply
Quote:FC Groningen in zee met Ameland
23 februari 2007

Ameland staat de komende drie seizoenen met de naam op de rugzijde van het uitshirt van FC Groningen. De noordelingen maakten vrijdag de al eerder aangekondigde overeenkomst met het waddeneiland definitief.

Ameland, dat officieel onder de provincie Friesland valt, wil zich op deze manier profileren als sportief toeristeneiland. "Het is volstrekt uniek dat een eiland mede-shirtsponsor wordt bij een Eredivisieclub", aldus algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen.

Merkwaardig dat een Fries eiland shirtsponsor wordt van een Groningse voetbalclub...
Reply
In een islamitisch land als Turkije is een verbod voor de premier om in een openbare ruimte te zijn met hoofddoekjes...wanneer schaffen we die theedoeken hier ook eens af?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:In een islamitisch land als Turkije is een verbod voor de premier om in een openbare ruimte te zijn met hoofddoekjes...wanneer schaffen we die theedoeken hier ook eens af?

Als oom Geert aan de macht komt...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Depor Wrote:In een islamitisch land als Turkije is een verbod voor de premier om in een openbare ruimte te zijn met hoofddoekjes...wanneer schaffen we die theedoeken hier ook eens af?

Voorlopig mag de boerka ook weer zo goed als overal... ik schrik me elke keer weer kapot in de supermarkt. :eeeek:

Toch maar eens naar een nette buurt verhuizen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Depor Wrote:In een islamitisch land als Turkije is een verbod voor de premier om in een openbare ruimte te zijn met hoofddoekjes...wanneer schaffen we die theedoeken hier ook eens af?

Voorlopig mag de boerka ook weer zo goed als overal... ik schrik me elke keer weer kapot in de supermarkt. :eeeek:

Toch maar eens naar een nette buurt verhuizen...

Dat mag niet van het Politbureau van de SP
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ik zeg gewoon dat ik bedreigd ben... word ik verherhuisd naar een onderduikadres en hoef dan ook geen boodschappen meer te doen Idea
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Depor Wrote:In een islamitisch land als Turkije is een verbod voor de premier om in een openbare ruimte te zijn met hoofddoekjes...wanneer schaffen we die theedoeken hier ook eens af?

Voorlopig mag de boerka ook weer zo goed als overal... ik schrik me elke keer weer kapot in de supermarkt. :eeeek:

Toch maar eens naar een nette buurt verhuizen...

Waarom koop je ook niet een burka? Niks eronder aan en dan lekker met je blote tampeloeres in die jurk gaan swingen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Zelfmoordcommando's sneuvelen op verkeersdrempel

Uitgegeven: 24 februari 2007 11:38

CHICHAWATNI - Een verkeersdrempel heeft in het zuiden van Pakistan ervoor gezorgd dat drie zelfmoordcommando's hun plannen niet ten uitvoer konden brengen. Het drietal was op weg om een aanslag te plegen op een bijeenkomst van agenten, die bijeen waren ter nagedachtenis van een gesneuvelde collega, toen hun explosieven afgingen.

Volgens de politie zorgde de aanvaring tussen fiets en drempel ervoor dat de bommen vroegtijdig de lucht ingingen. Een van de mannen werd door de klap onthoofd, een tweede verloor zijn benen en een derde commando bezweek later in een ziekenhuis omdat zijn buik was opengereten, maakte de politie zaterdag bekend.

:lol: Snuggere jongens, die Pakistani! En de multifunctionaliteit van verkeersdrempels lijkt me hiermee bewezen.
Reply
Charisteas zingt! :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=24870">http://www.sportweek.nl/detail.asp?grou ... wsid=24870</a><!-- m -->

Eigen nummer Monaxia Mu van Feyenoord-spits Angelos Charisteas
Eens in de twee maanden onderwerpt Sportweek een profvoetballer met een passie voor muziek aan een luistertest. Ditmaal is het de beurt aan Feyenoorder Angelos Charisteas die na zijn voetbalcarrière in de muziek verder wil.

Passages uit Sportweek 9, door Bart Vlietstra.

‘Davids en Stam werden gepresenteerd als grote namen, mijn status als Europees kampioen werd nooit uitgebuit. Ik was een dure aankoop van de vorige trainer’

Één van de dertien nummers die Charisteas in Sportweek 9 kreeg voorgelegd.

13. Angelos Charisteas – Monaxia mu
De Griek veert op. “Wat?!!! Hoe kom je hier aan?”
Het staat op een CD van Werder Bremen.
“Ahh, ik heb ook een snelle sirtaki gespeeld voor deze CD. Dat draaiden ze steeds als ik gescoord had.”

BENIEUWD NAAR DE CHARISTEAS-SOUND?
>> Klik hier om Monaxia Mu te beluisteren.

Lees het hele verhaal met Angelos Charisteas én alle dertien nummers in Sportweek 9, vanaf dinsdag in de winkel.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Quote:Buitenland

wo 28 feb 2007, 05:51
Texas executeert man na 24 jaar in dodencel
HUNTSVILLE - In de Amerikaanse staat Texas is dinsdag een man geëxecuteerd die 24 jaar in de dodencel had doorgebracht. De nu 44-jarige Donald Miller werd in 1982 ter dood veroordeeld wegens de moord op een handelsreiziger. Het was al weer de zesde executie dit jaar in de zuidelijke staat.

Hela! Das ook niet origineel. :8:
Reply
moet dat dan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:moet dat dan?

Neuh, maar nu is in ieder geval duidelijk wat de favoriete schrijver van de editor is.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:moet dat dan?

Neuh, maar nu is in ieder geval duidelijk wat de favoriete schrijver van de editor is.

Jan Wolkers?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:moet dat dan?

Neuh, maar nu is in ieder geval duidelijk wat de favoriete schrijver van de editor is.

Jan Wolkers?

Voor Remco Campert had ik je nog een half puntje kunnen geven, Somberman...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:moet dat dan?

Neuh, maar nu is in ieder geval duidelijk wat de favoriete schrijver van de editor is.

Jan Wolkers?

Voor Remco Campert had ik je nog een half puntje kunnen geven, Somberman...

Ik weet uit betrouwbare bron dat die editor een hond heeft met een blauwe tong.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:moet dat dan?

Neuh, maar nu is in ieder geval duidelijk wat de favoriete schrijver van de editor is.

Jan Wolkers?

Voor Remco Campert had ik je nog een half puntje kunnen geven, Somberman...

Ik weet uit betrouwbare bron dat die editor een hond heeft met een blauwe tong.

Als ik het me goed herinner komt in dat boek een scene voor waar de 'liefde wordt bedreven' met een boerderijdier. Waarom verbaast het mij niet dat jij dat boek kent? :8:

Oh, ik ook.... :oops:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:moet dat dan?

Neuh, maar nu is in ieder geval duidelijk wat de favoriete schrijver van de editor is.

Jan Wolkers?

Voor Remco Campert had ik je nog een half puntje kunnen geven, Somberman...

Ik weet uit betrouwbare bron dat die editor een hond heeft met een blauwe tong.

Als ik het me goed herinner komt in dat boek een scene voor waar de 'liefde wordt bedreven' met een boerderijdier. Waarom verbaast het mij niet dat jij dat boek kent? :8:

Oh, ik ook.... :oops:

Is dat zo? Ik ken alleen de titel van het boek.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:moet dat dan?

Neuh, maar nu is in ieder geval duidelijk wat de favoriete schrijver van de editor is.

Jan Wolkers?

Voor Remco Campert had ik je nog een half puntje kunnen geven, Somberman...

Ik weet uit betrouwbare bron dat die editor een hond heeft met een blauwe tong.

Als ik het me goed herinner komt in dat boek een scene voor waar de 'liefde wordt bedreven' met een boerderijdier. Waarom verbaast het mij niet dat jij dat boek kent? :8:

Oh, ik ook.... :oops:

Is dat zo? Ik ken alleen de titel van het boek.

uh huh.....

En speciaal voor waf:

Quote:Blafboete
De stad Clifton in de Amerikaanse staat New Jersey gaat een blaflimiet instellen. Als honden twee dagen achter elkaar meer dan een half uur lang blaffen, kunnen mensen een klacht indienen bij het gerechtshof. De minimale blafboete is 250 dollar (zo'n 190 euro).
Reply
Het is toch Waf en geen blaf, dus waffie mag rustig praten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Goal Arne Nilis (16) roept herinneringen op

5/3/2007 18:02

Luc Nilis heeft de nodige heerlijke doelpunten op zijn naam gezet. Zoonlief Arne staat nog aan het begin van zijn carrière, maar met de zestienjarige aanvaller herleeft de herinnering aan zijn vader.
Afgelopen weekeinde maakte Arne Nilis zijn eerste treffer bij de reserves van RC Genk. Maar vooral de manier waarop moet vader Luc, die op de tribune zat, een gevoel van nostalgie hebben gegeven.

Tien minuten voor tijd nam Nilis jr de bal vanaf ruim dertig meter in één keer op zijn slof, waarna de bal buiten bereik van SK Beveren-doelman Piessens in de rechterbovenhoek eindigde.

Nilis maakte 12 februari zijn debuut voor RC Genk. De Belgische jeugdinternational was op dat moment vijftien.
Reply


Forum Jump: