The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
Elikian Wrote:Waren jullie trouwens niet overgestapt op het pollen van hele rondes?
Ik heb het vorige week niet helemaal gevolgd omdat ik er al snel uitlag, maar ik ben en blijf voor het pollen van dagen. Dus de OOP erop zetten en dan maandag en dinsdag de 1e ronde van ons toernooi etc.
Dat lijkt me toch een stuk makkelijker dan hele rondes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Waren jullie trouwens niet overgestapt op het pollen van hele rondes?
Ik heb het vorige week niet helemaal gevolgd omdat ik er al snel uitlag, maar ik ben en blijf voor het pollen van dagen. Dus de OOP erop zetten en dan maandag en dinsdag de 1e ronde van ons toernooi etc.
Dat lijkt me toch een stuk makkelijker dan hele rondes.


Nee ik heb inderdaad de OOP aangehouden. Anders krijg je situaties dat je op woensdagavond nog niet weet of je doorbent naar de 2e ronde, omdat er in de VS nog 1e rondepartijen gespeeld moeten worden.

Ik vind het overzichtelijker om de OOP aan te houden. Bij de kwartifnales van de toernooien loopt het dan toch altijd gelijk.
Reply
Vorige week had ik er wel last van dat ik wist dat ik een voorsprong te verdedigen had. Dan ga je bijvoorbeeld tegen Davydenko stemmen, niet omdat je denkt dat hij verliest, maar omdat een goede tennisliefhebber dat ten alle tijden doet. Op soortgelijke manier stem je op v. Scheppingen omdat je Nederlander bent en vervolgens lig je er alsnog uit. :cry:
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
XL Wrote:Dan ga je bijvoorbeeld tegen Davydenko stemmen, niet omdat je denkt dat hij verliest, maar omdat een goede tennisliefhebber dat ten alle tijden doet.
=;
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
XL Wrote:Dan ga je bijvoorbeeld tegen Davydenko stemmen, niet omdat je denkt dat hij verliest, maar omdat een goede tennisliefhebber dat ten alle tijden doet.
=;

Ik word gewoon chagerijnig van zijn anti-tennis. Wat een domme draver, met zijn overloze cross terugbrengen. :letitallout:


en nog veel frustrerender dat iedereen erin tuimt. :letitallout:

Al heeft hij natuurlijk wel van alle spelers in de top20 de meeste verliespartijen op zijn naam staan (over 2006)
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
Ik moet zeggen dat ik 't nieuwe systeem geen verbetering vind. Wat een onduidelijkheid elke keer. Op zondagavond verschijnen de 1e polls op 't forum, maandag komt de rest erbij en wordt er een hoop aangepast. Bijna niemand weet wat nu precies meetelt voor welke ronde.

Misschien kinderziektes, maar ik moet 't allemaal nog zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ik moet zeggen dat ik 't nieuwe systeem geen verbetering vind. Wat een onduidelijkheid elke keer. Op zondagavond verschijnen de 1e polls op 't forum, maandag komt de rest erbij en wordt er een hoop aangepast. Bijna niemand weet wat nu precies meetelt voor welke ronde.

Misschien kinderziektes, maar ik moet 't allemaal nog zien.

Iedereen moet er nog aan wennen dat het anders gaat. Soms zit het er voor iemand op dinsdag al op. Net als met het plaatsen van de polls. Gewoon de OOP voor álle toernooien in 1 poll, lijkt mij het duidelijkst.

Dit spel doet me trouwens denken aan een paar jaar terug. Was er niet een Portugees die een soort MV-game deed, maar dan in poultjes? Misschien dat Elikian weet of het nog bestaat?
Reply
centre court Wrote:Succes Tampie!

Jij ook succes, volgens mij na de eerste dag 1 punt voorsprong voor mij. De verschillen vandaag:

Jij hebt:

BEGIN
1 Kohlschreiber - Simon
1 Ferrer - Söderling

1 Hernandez - Vicente
2 Massu - Monaco
2 Acasuso - Montanes
END

En ik dus andersom.
Reply
São Paulo Wrote:Dit spel doet me trouwens denken aan een paar jaar terug. Was er niet een Portugees die een soort MV-game deed, maar dan in poultjes? Misschien dat Elikian weet of het nog bestaat?
Ik weet dat idd.. dat bestaat niet meer Wink
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Succes Tampie!

Jij ook succes, volgens mij na de eerste dag 1 punt voorsprong voor mij. De verschillen vandaag:

Jij hebt:

BEGIN
1 Kohlschreiber - Simon
1 Ferrer - Söderling

1 Hernandez - Vicente
2 Massu - Monaco
2 Acasuso - Montanes
END

En ik dus andersom.

Het gaat de goede kant op, met de overwinning van Simon en die van Soderling aanstaande.
Reply
Die op gravel worden allemaal voor mij. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De verschillen van maandag en dinsdag tussen Fred en mij:

Mitch - Fred Naaigaren
Gicquel - Andreev -> Fred
Roitman - Chela -> Fred
Verdasco - Mathieu -> Mitch
Querrey - Bogdanovic -> Mitch
Simon - Kohlschreiber -> Mitch
Schuettler - Seppi -> Mitch
Hernandez - Vicente -> Mitch
Montanes - Acasuso -> Fred
Henman - Mahut -> Mitch
Llodra - Capdeville -> Fred

Dat maakt voor de verschillen 6-4 voor mij :Big Grin
Op naar de volgende ronde !!!
Reply
Ik ben door!
Reply
Elikian Wrote:Ik ben terug, en ik hoop dat het allemaal een beetje is goed gegaan. Heb ff de threads doorgeploegd en de nieuwe entryrank gemaakt (tot aan de finale, dus Sao Paulo en Kuiper hebben allebei RU punten nu.

De nieuwe entryrank:

1 (3) Kuiper 61
2 (4) São Paulo 60
3 (1) The Mailman 48
4 (5) Juan Zueco 40
5 (2) Ad Wim 37
6 (21) Tampie 32
7 (6) XL 29
8 (9) Mitch 21
9 (20) Haggie 21
10 (17) Fred Naaigaren 21
11 (7) De Kabaggaan 20
12 (18) Jansoe 12
13 (16) Mist 11
14 (11) Kooltje 11
15 (13) Jappiesevic 11
16 (12) Centre Court 11
17 (8) Omyaca 9
18 (10) Elikian 1
19 (19) Scholten! 0
20 (15) Mac 0
21 (14) Genomico 0

Ik las dat Genomico zich heeft afgemeld met een hoofdblessure, dus weer 20 deelnemers komende week. De top 12 is dus weer geplaatst.

Q-Draw voor Dubai, Acapulco en Las Vegas:

Mist - Elikian
Mac - Omyaca
Scholten! - Centre Court
Jappiesevic - Kooltje

Main Draw:
Kuiper (1) - (q)
(q) - XL
Fred Naaigaren - Mitch
De Kabaggaan - Juan Zueco (4)
The Mailman (3) - Jansoe
Ad Wim - Haggie
Tampie - (q)
(q) - São Paulo (2)

Ik heb wel behoefte aan wat meer overzicht:

- Breakdown of the entry rating ( <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kuratorn.se/049//Tennisfacts/entry_ratings/nr_1_50.txt">http://www.kuratorn.se/049//Tennisfacts ... r_1_50.txt</a><!-- m --> )
Tampie:
Wimbledon SF 450
etc


- Te verdienen punten per week voor komende weken voor de entry ranking
W 50
F 35
etc


- verloop van toernooien

->
a def. b
c def. d
e def. f
g def. h

a def. c
e def. g

a def. e


Ik wil best wat dingen bijhouden, maar hoe publiceren we dit? Ideeen?
Reply
Ik heb een excelsheet daarvoor.

Zal wel ff een htlm van publiceren. (hou alleen geen draws en h2h bij, maar wel de breakdown natuurlijk)
Reply
Elikian Wrote:Ik heb een excelsheet daarvoor.

Zal wel ff een htlm van publiceren. (hou alleen geen draws en h2h bij, maar wel de breakdown natuurlijk)

Ah, super. Waar kan ik hem vinden?
Ik kan de draws eventueel aanleveren zodat we die ook kunnen terugzien, lijkt me wel leuk. Welk format moet ik dan aanleveren?
Reply
Mitch Wrote:De verschillen van maandag en dinsdag tussen Fred en mij:

Mitch - Fred Naaigaren
Gicquel - Andreev -> Fred
Roitman - Chela -> Fred
Verdasco - Mathieu -> Mitch
Querrey - Bogdanovic -> Mitch
Simon - Kohlschreiber -> Mitch
Schuettler - Seppi -> Mitch
Hernandez - Vicente -> Mitch
Montanes - Acasuso -> Fred
Henman - Mahut -> Mitch
Llodra - Capdeville -> Fred

Dat maakt voor de verschillen 6-4 voor mij :Big Grin
Op naar de volgende ronde !!!

Van harte dan weer Sad
What, me worry?
Reply
wat waren nu de uitslagen van onze eerste ronde?
Speel ik deze ronde nog en tegen wie?
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
Hoe zit het nu met de poll deze week aangezien alle posts vanaf woensdag weg zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja ... beetje klote inderdaad. Denk dat ik alleen punten geef voor de qualies en eerste ronde overwinningen, en de rest maar laat zitten. Kan er verder ook niks mee Sad
Reply
t/m de QF is er gepolld, dus we kunnen de SF mensen wel de punten geven.

Main Draw:
Kuiper (1) - (q) Mac
(q) Kooltje - XL
Fred Naaigaren - Mitch
De Kabaggaan - Juan Zueco (4)
The Mailman (3) - Jansoe
Ad Wim - Haggie
Tampie - (q) Centre Court
(q) Mist - São Paulo (2)

De SF was:
Kuiper (1) - ?
The Mailman (3) - Tampie

Wie verder de eerste ronde wonnen weet ik niet. De laatste halve finalist weet ik ook even niet meer, maar dat weet diegene zelf nog wel.

De 4 halve finalisten zouden we de punten voor de (W+F+SF+SF)/4 moeten geven in mijn ogen.
Reply
Als die SF nog bekend waren dan ben ik dat helemaal met je eens. Zal ik vannacht even uitzoeken.
Reply
De vierde SF was Mitch volgens mij, maar dat moeten Fred / Mitch / De Kabbagaan / Juan Zueco even aangeven. De overige 3 daar ben ik 100% zeker van dat die in de SF stonden.
Reply
De Kabaggaan heeft van mij gewonnen
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik lag er in ieder geval uit.
What, me worry?
Reply
Weet niet wat de eindstand precies was, maar in een door mij uitgerekende tussenstand was ik wel in het voordeel..
'It must be love'
Reply
Ik won de eerste ronde van Kooltje/Jappiesevic en wat mijn uitslag tegen Kuiper was heb ik niet meer kunnen bekijken vanwege de downtime.
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
Ik kom op het volgende uit:

Main Draw:
Kuiper (1) def. (q) Mac
XL def. (q) Kooltje
Mitch def. Fred Naaigaren
De Kabaggaan def. Juan Zueco (4)
The Mailman (3) def. Jansoe
Ad Wim - Haggie ???
Tampie def. Centre Court
São Paulo (2) def. (q) Mist

Allemaal bevestigd, Ad Wim won volgens mij van Haggie dat is de enige die nog even bevestigd moet worden.

Kuiper (1) def. XL
Mitch - De Kabaggaan ???
The Mailman def. Ad Wim
Tampie def. São Paulo (2)

Allemaal bevestigd, De Kabaggaan stond in de tussenstand voor maar ik had gezien dat Mitch vrijdagmorgen de poll had ingevuld. Dat zegt nog niet dat hij nog heeft gewonnen en aangezien De Kabaggaan volgens eigen zeggen voor stond, stel ik voor dat zij onderling even beslissen of er een winnaar was in hun wedstrijd en anders de punten delen.
Reply
Ik won van Ad Wim, aangezien hij zonodig naar CentreParks moest :wink: en dus niet gepolled heeft.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Als Mitch een onderlinge stand weet, geloof ik hem op zijn blauwe ogen..

Heb zelf namelijk geen enkel idee. Had alleen duel met Juan Zueco bijgehouden.
'It must be love'
Reply


Forum Jump: