The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Gerben Zonderland Wrote:SK Beveren-doelman Piessens

:lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ajax-Feyenoord 0-2.

Onze beloften in degradatienood doen wat ze moeten doen. Icon_twisted

Toch wel een opmerkelijk bericht. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ajax-Feyenoord 0-2.

Onze beloften in degradatienood doen wat ze moeten doen. Icon_twisted

Toch wel een opmerkelijk bericht. :8:

het zal gvd eens tijd worden dat ze wat presteren.

Quote:Jong Feyenoord heeft de wedstrijd tegen Jong Ajax in de Amsterdam Arena met 0-2 gewonnen. Matchwinner was middenvelder Frank de Haan, die met twee doelpunten de eindstand bepaalde. Namens het eerste elftal maakten Stein Huysegems, Tim Vincken, Timothy Derick en Philippe Léonard hun opwachting in het team van coach Arnold Scholten.


Het was Ajax, met onder meer Hedwiges Maduro en Olaf Lindenbergh in de gelederen, dat het best uit de startblokken kwam. De Amsterdammers hadden een duidelijk veldoverwicht, hoewel dat nauwelijks tot goed opgezette aanvallen leidde. Jong Feyenoord beperkte zich in de beginfase van de wedstrijd slechts tot verdedigen en deed dat onder leiding van de sterk spelende Léonard naar behoren.

Middels een van de spaarzame uitbraken was het Jong Feyenoord dat tegen de verhoudingen toch op voorsprong kwam. Na ruim een halfuur spelen belandde Sammuel op weg naar het doel in een potje vrij worstelen met Vurnon Anita. Reden voor de prima fluitende scheidsrechter Diks om een vrije trap toe te kennen aan de bezoekers. Frank de Haan nam plaats achter de bal op een meter of achttien van het doel, en krulde de bal over de muur en achter doelman Kenneth Vermeer: 0-1.

Vanaf dat moment leek de wedstrijd voorzichtig in de richting van Feyenoord te kantelen. De ploeg van Arnold Scholten leek zich na de 0-1 pas te beseffen dat er wat te halen viel in de Arena, wat zich vertaalde in prima combinaties en enkele goede mogelijkheden. Zo kreeg Richard Blonk op slag van rust de mogelijkheid het kunstje van De Haan de evenaren, toen Feyenoord een vrije trap kreeg op 25 meter van het vijandelijk doel. Zijn inzet ging echter rakelings naast.

Na bijna een uur spelen was het Stein Huysegems die aan de basis van de 0-2 stond. De Belg speelde zichzelf knap vrij en kon vanaf zestien meter uithalen. Zijn schot werd niet goed weggewerkt door Vermeer, waarna De Haan het meest attent was en de Ajax-doelman voor de tweede keer kon verschalken.

Waar Jong Ajax niet veel verder kwam dan schoten uit de tweede lijn, begon de ploeg van Arnol Scholten naarmate de wedstrijd vorderde steeds beter veldspel te etaleren. De snelle voerhoede van de Rotterdammers zorgde daarbij constant voor gevaar. Zo kon Tim Vincken, die eerder dit seizoen nog uitblinker was bij het eerste in de wedstrijd tegen Ajax, na zeventig minuten spelen doorbreken op de rechterflank. De voorzet was prima, maar Stein Huysegems wist zijn kopbal niet tot doelpunt de promoveren.

een sterk spelende leonard! :lol:
Reply
Misschien de beloften eens opstellen Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En net toen iedereen dacht dat met De Gouden Kooi het dieptepunt bereikt was, komt Tien met het volgende:

Quote:Tien toont voorbereidingen masturbatiemarathon

Uitgegeven: 6 maart 2007 10:41
Laatst gewijzigd: 6 maart 2007 11:05

HILVERSUM - Tien gaat een documentaire uitzenden over een masturbatiemarathon. In de Britse Channel 4-documentaire worden twee Amerikaanse seksuologen gevolgd tijdens hun voorbereidingen voor de masturbate-a-thon.

Daarin masturberen zoveel mogelijk mannen voor het goede doel, namelijk aidsbestrijding. De documentaire wordt op 13 maart om 21.30 uur uitgezonden op Tien.

'Smakeloos'
CDA-kamerlid Joop Atsma noemt het programma "volstrekt absurd" en "smakeloos". "Ik heb het idee dat Tien steeds meer de grenzen opzoekt van wat wel of niet kan. En dat ze daar ook steeds overheen gaan. Als het zou kunnen, zou ik dit soort programma's acuut verbieden."

Atsma heeft op korte termijn een afspraak bij de zender van John de Mol om over dit soort zaken te praten.

Puke De werktitel is Ruk-Je-Rot hoorde ik vanochtend...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:En net toen iedereen dacht dat met De Gouden Kooi het dieptepunt bereikt was, komt Tien met het volgende:

Quote:Tien toont voorbereidingen masturbatiemarathon

Uitgegeven: 6 maart 2007 10:41
Laatst gewijzigd: 6 maart 2007 11:05

HILVERSUM - Tien gaat een documentaire uitzenden over een masturbatiemarathon. In de Britse Channel 4-documentaire worden twee Amerikaanse seksuologen gevolgd tijdens hun voorbereidingen voor de masturbate-a-thon.

Daarin masturberen zoveel mogelijk mannen voor het goede doel, namelijk aidsbestrijding. De documentaire wordt op 13 maart om 21.30 uur uitgezonden op Tien.

'Smakeloos'
CDA-kamerlid Joop Atsma noemt het programma "volstrekt absurd" en "smakeloos". "Ik heb het idee dat Tien steeds meer de grenzen opzoekt van wat wel of niet kan. En dat ze daar ook steeds overheen gaan. Als het zou kunnen, zou ik dit soort programma's acuut verbieden."

Atsma heeft op korte termijn een afspraak bij de zender van John de Mol om over dit soort zaken te praten.

Puke De werktitel is Ruk-Je-Rot hoorde ik vanochtend...

Verslaggever tegen deelnemer: "Ik zie dat je al na 3 minuten bent afgehaakt..."
Deelnemer: "Ja joh, ik trek het niet langer..."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
En al iemand die aan het oefenen is: :lol:

Quote:Man ejaculeert op slapende vrouw tijdens vliegreis

Uitgegeven: 6 maart 2007 13:50
Laatst gewijzigd: 6 maart 2007 13:53

AMSTERDAM - Een 20-jarige medewerker van Northwest Airlines moet mogelijk de cel in omdat hij tijdens een vlucht van Seattle naar Minneapolis ejaculeerde op een slapende vrouw. Dat meldt persbureau AP dinsdag.

Volgens de aanklacht nam de man plaats op de lege stoel naast haar, terwijl de vrouw probeerde een dutje te doen. De man betastte haar en stond vervolgens op. Daarna ontdekte de vrouw dat de man op haar was klaargekomen. Zij waarschuwde het cabinepersoneel, waarna de man kon worden aangehouden.

De man maakt volgens de vliegtuigmaatschappij geen deel uit van het cabinepersoneel van Northwest Airlines. Ook gebeurde het incident niet tijdens werktijd van de man.

De medewerker is inmiddels geschorst en riskeert een celstraf van zes maanden.
Reply
Moraal van het verhaal: Slaap als vrouw zijnde nooit met je mond open tijdens een vliegreis....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Olympique Marseille is Europa Cup kwijt

6/3/2007 14:26

Olympique Marseille is de belangrijkste trofee uit de clubgeschiedenis kwijt. Medewerkers van de Franse club merkten dinsdagochtend op dat de replica van de Europa Cup I ontbrak in de prijzenkast in het Stade Vélodrome.
De clubleiding is inmiddels een onderzoek gestart, zo meldt de Franse sportkrant L'Equipe. Het vreemde is dat er geen geforceerde deuren werden aangetroffen toen bleek dat de beker weg was.

L'OM was in 1993 de eerste club die de Champions League won. In de finale klopten de Fransen AC Milan, waarna ze een kopie van de Europa Cup I mochten bijzetten als pronkstuk.

Theo Maassen in Frankrijk?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Quote:Olympique Marseille is Europa Cup kwijt

6/3/2007 14:26

Olympique Marseille is de belangrijkste trofee uit de clubgeschiedenis kwijt. Medewerkers van de Franse club merkten dinsdagochtend op dat de replica van de Europa Cup I ontbrak in de prijzenkast in het Stade Vélodrome.
De clubleiding is inmiddels een onderzoek gestart, zo meldt de Franse sportkrant L'Equipe. Het vreemde is dat er geen geforceerde deuren werden aangetroffen toen bleek dat de beker weg was.

L'OM was in 1993 de eerste club die de Champions League won. In de finale klopten de Fransen AC Milan, waarna ze een kopie van de Europa Cup I mochten bijzetten als pronkstuk.

Theo Maassen in Frankrijk?

Ik dacht dat ze dat ding allang moesten inleveren na de omkoop affaire...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Knol moet stomerijkosten NEC betalen

Ruud Knol zal wel even raar hebben opgekeken toen er een brief van Vitesse's aartsrivaal NEC op de mat viel. De verdediger moest enkele honderden euro's betalen omdat hij een groot doek dat tijdens de derby op het veld lag had viesgemaakt.
De mandekker liep tijdens de warming-up enkele malen provocerend over de NEC-vlag heen, dat daardoor alleen nog door een stomerij kon worden schoongemaakt. In eerste instantie lachte Knol de rekening nog weg, maar nadat het incassobureau bij hem aanklopte heeft hij het geld alsnog overgemaakt.

:lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Lafbek, gewoon laten voorkomen. Welke idioot legt er dan ook een enorme deurmat op een veld waarop gevoetbald moet worden?
Reply
Ik ben geen jurist, maar volgens mij heeft dat incassobureau geen poot om op te staan. Knol zal toch eerst door een rechter veroordeeld moeten worden lijkt mij.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Ik ben geen jurist, maar volgens mij heeft dat incassobureau geen poot om op te staan. Knol zal toch eerst door een rechter veroordeeld moeten worden lijkt mij.

goedzo berend!
Reply
Mukkus Wrote:Moraal van het verhaal: Slaap als vrouw zijnde nooit met je mond open tijdens een vliegreis....
[-X
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:Moraal van het verhaal: Slaap als vrouw zijnde nooit met je mond open tijdens een vliegreis....
[-X

0-1 Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Berend Botje Wrote:Ik ben geen jurist, maar volgens mij heeft dat incassobureau geen poot om op te staan. Knol zal toch eerst door een rechter veroordeeld moeten worden lijkt mij.

Incassobureaus zijn trieste bedrijfjes die proberen domme Nederlanders bang te maken met would be juridisch geneuzel. En het lukt ze nog vaak ook.
Reply
Quote: 21:17
Tientallen vrouwen gedumpt in Marokko
ANP

RABAT - Zeker dertig vrouwen zijn in 2006 door hun Nederlands-Marokkaanse man achtergelaten in Marokko. Dat stelt de Stichting Steunpunt Remigranten (SSR) in de Noord-Marokkaanse stad Berkane in zijn jaarverslag dat later deze week naar het Nederlandse ministerie van Justitie wordt gestuurd.

Volgens SSR-coordinator Mohammed Sayem is het aantal meldingen in de afgelopen jaren vergelijkbaar. In 2005 kreeg de SSR 36 meldingen. Het werkelijke aantal achtergelaten vrouwen ligt hoger, vermoedt Sayem. ‘Wij werken vooral in Noord-Marokko en niet alle vrouwen weten ons te vinden.’

Bij de Nederlandse ambassade in Rabat kwamen in 2006 tien meldingen van achtergelaten vrouwen binnen. Het gaat om vrouwen die door hun echtgenoot onder valse voorwendselen worden meegenomen naar Marokko en die vervolgens worden achtergelaten, doorgaans zonder papieren. Een aantal achtergelaten vrouwen heeft kinderen met de Nederlandse nationaliteit.

In 2004 nam de Tweede Kamer een motie aan waarin de regering werd verzocht de terugkeer van vrouwen met kinderen met de Nederlandse nationaliteit te ‘bespoedigen’. En hen eenmaal in Nederland een zelfstandige verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd te verstrekken.

Volgens Kamerlid Naima Azough van GroenLinks, toen mede-ondertekenaar, is de motie nog steeds niet uitgevoerd. ‘De vrouwen aan wie toestemming is verleend om terug te keren, vormen een willekeurige greep uit de gevallen’. Het is niet duidelijk hoe groot het aantal Nederlandse kinderen is dat bij achterlating is betrokken.

Sinds 2005 probeert een landelijke werkgroep met onder meer de SSR de hulpverlening en de informatievoorziening te verbeteren om achterlating te voorkomen. Een kwetsbare groep zijn volgens de SSR vrouwen die naar Nederland komen voor gezinsvorming. De eerste drie jaar zijn zij voor een verblijfsvergunning afhankelijk van hun partner.

:-k Kan iemand mij vertellen wat de reden is om die vrouwen daar weer te lozen? Ik zit niet zo in dat wereldje. Ze hebben ze toch eerst naar Nederland gehaald vanuit Marokko???
Reply
Euhm scheiden kan niet, vrouw en kinderen weg staan nog wel in NL ingeschreven dus de extra euries blijven binnenkomen en ze kunnen een ander mokkel uit marokko laten overvliegen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:Noord-Zuidlijn opnieuw duurder
AMSTERDAM - De bouwkosten van de Noord-Zuidlijn in Amsterdam zijn opnieuw gestegen. De kosten zullen stijgen met 41 miljoen euro, maakte wethouder Tjeerd Herrema van Vervoer donderdag bekend. De tegenvaller blijkt uit de nieuwste financiële prognose tot en met 2013, het jaar waarin de nieuwe metro moet gaan rijden.

De totale kosten van de Noord-Zuidlijn zijn nu geraamd op bijna 1,9 miljard euro. Dat betekent een stijging van 14 procent ten opzichte van de schatting in 2002, toen de gemeente Amsterdam het besluit nam de metrolijn aan te leggen.

Nauwelijks meer opmerkelijk, maar desondanks wel weer schrijnend om te zien hoe budgetten voor grote projecten uit de dikke duim gezogen worden, om het allemaal maar mogelijk te kunnen maken. Het is nog niet zo erg als die bodemloze tramgoot in DH, maar het begint er wel verrekte veel op te lijken. :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Noord-Zuidlijn opnieuw duurder
AMSTERDAM - De bouwkosten van de Noord-Zuidlijn in Amsterdam zijn opnieuw gestegen. De kosten zullen stijgen met 41 miljoen euro, maakte wethouder Tjeerd Herrema van Vervoer donderdag bekend. De tegenvaller blijkt uit de nieuwste financiële prognose tot en met 2013, het jaar waarin de nieuwe metro moet gaan rijden.

De totale kosten van de Noord-Zuidlijn zijn nu geraamd op bijna 1,9 miljard euro. Dat betekent een stijging van 14 procent ten opzichte van de schatting in 2002, toen de gemeente Amsterdam het besluit nam de metrolijn aan te leggen.

Nauwelijks meer opmerkelijk, maar desondanks wel weer schrijnend om te zien hoe budgetten voor grote projecten uit de dikke duim gezogen worden, om het allemaal maar mogelijk te kunnen maken. Het is nog niet zo erg als die bodemloze tramgoot in DH, maar het begint er wel verrekte veel op te lijken. :roll:

Volgens mij zit daar iemand in de stopera gieganties z'n zakken te vullen... :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Noord-Zuidlijn opnieuw duurder
AMSTERDAM - De bouwkosten van de Noord-Zuidlijn in Amsterdam zijn opnieuw gestegen. De kosten zullen stijgen met 41 miljoen euro, maakte wethouder Tjeerd Herrema van Vervoer donderdag bekend. De tegenvaller blijkt uit de nieuwste financiële prognose tot en met 2013, het jaar waarin de nieuwe metro moet gaan rijden.

De totale kosten van de Noord-Zuidlijn zijn nu geraamd op bijna 1,9 miljard euro. Dat betekent een stijging van 14 procent ten opzichte van de schatting in 2002, toen de gemeente Amsterdam het besluit nam de metrolijn aan te leggen.

Nauwelijks meer opmerkelijk, maar desondanks wel weer schrijnend om te zien hoe budgetten voor grote projecten uit de dikke duim gezogen worden, om het allemaal maar mogelijk te kunnen maken. Het is nog niet zo erg als die bodemloze tramgoot in DH, maar het begint er wel verrekte veel op te lijken. :roll:

Volgens mij zit daar iemand in de stopera gieganties z'n zakken te vullen... :roll:

Idem idd! HSL-lijn, Betuwe-lijn, straks de Hanzelijn, nog later de opgepoetste Afsluitdijk, snelle verbinding Groningen-Randstad (Magneetzweefbaan) eventueel doorgetrokken naar Hamburg..... Xtragaap4de
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Noord-Zuidlijn opnieuw duurder
AMSTERDAM - De bouwkosten van de Noord-Zuidlijn in Amsterdam zijn opnieuw gestegen. De kosten zullen stijgen met 41 miljoen euro, maakte wethouder Tjeerd Herrema van Vervoer donderdag bekend. De tegenvaller blijkt uit de nieuwste financiële prognose tot en met 2013, het jaar waarin de nieuwe metro moet gaan rijden.

De totale kosten van de Noord-Zuidlijn zijn nu geraamd op bijna 1,9 miljard euro. Dat betekent een stijging van 14 procent ten opzichte van de schatting in 2002, toen de gemeente Amsterdam het besluit nam de metrolijn aan te leggen.

Nauwelijks meer opmerkelijk, maar desondanks wel weer schrijnend om te zien hoe budgetten voor grote projecten uit de dikke duim gezogen worden, om het allemaal maar mogelijk te kunnen maken. Het is nog niet zo erg als die bodemloze tramgoot in DH, maar het begint er wel verrekte veel op te lijken. :roll:

Prutsers. En geld om mijn blanke buurt een beetje te fatsoeneren is er niet.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:Prutsers. En geld om mijn blanke buurt een beetje te fatsoeneren is er niet.

Je kunt altijd nog verhuizen naar het Eiland der Verdoemden
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Prutsers. En geld om mijn blanke buurt een beetje te fatsoeneren is er niet.

Je kunt altijd nog verhuizen naar het Eiland der Verdoemden

Ik ben bezig. De lol van binnen het centrum wonen is er al een aantal jaren af.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Quote:'Elfje' aangeklaagd voor diefstal lingerie

Uitgegeven: 8 maart 2007 11:31
Laatst gewijzigd: 8 maart 2007 11:53

AMSTERDAM - In Belfast is een man aangeklaagd omdat hij, verkleed als elfje, ondergoed heeft gestolen uit een lingeriewinkel in de Noord-Ierse hoofdstad. Dat meldt de BBC.

Volgens de man, de 45-jarige Robert Boyd, was de diefstal onderdeel van een rollenspel en speelde hij een elfje. De man ontkent zelf iets gestolen te hebben, maar zegt dat het elfje als schuldige moet worden aangewezen. "Mogelijk heb ik realiteit en fictie door elkaar gehaald", aldus Boyd.

Boyd laat weten niet te geloven dat hij de diefstal heeft gepleegd, maar volgens de aanklagers wist de man alleszins wat hij deed. De rechter heeft nog geen uitspraak gedaan in de zaak.

:lol: Doet me denken aan de parking-meter-fairy van Jackass. Ook een 'overtreding' trouwens.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ADO Den Haag volop in crisisberaad

9/3/2007 9 :02

Bij ADO Den Haag is deze week heel wat gesproken door spelers, bestuur en de trainer om te proberen de Haagse club te behouden voor de Eredivisie.
Zo hielden maandag algemeen directeur Piet van der Pol en technisch manager Peter Hofstede een crisisberaad met vijf ervaren spelers: Pascal Bosschaart, Michael Mols, Stefan Postma, Stijn Vreven en Mark de Vries. 'De conclusie was dat wij het ook niet meer weten', verzuchtte Vreven deze week in Voetbal international. Er zit te weinig vooruitgang in, zowel individueel als in teamverband.'

Donderdag hebben de spelers onderling met elkaar gesproken, meldt het Algemeen Dagblad. 'Het was een constructief gesprek', legde coach Lex Schoenmaker uit. 'Er was nogal wat irritatie in de groep dat niet eens met voetbal te maken had. Dat is uitgesproken. De laatste zeven wedstrijden telt maar één ding: ADO Den Haag.'

De Telegraaf beweerde vrijdag zelfs dat er spelers zijn die niet meer met andere spelers willen voetballen. 'Het is een chaos', laat de krant een anonieme speler vertellen. 'Op deze manier redden we het natuurlijk nooit.'

De Haagse club is hekkensluiter in de Eredivisie. Komende zondag moeten de mannen van Schoenmaker op bezoek bij Vitesse
Bangkok resident.
Reply
Te laat.
Reply
Het is nooit te laat....
Bangkok resident.
Reply
[-X

Het is nooit te vroeg, maar al snel te laat...
Reply


Forum Jump: