The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Je staat alweer ruim 6 minuten op ignore. Maar het is vast een mooie reply.

Quote:On-topic:

Supporters verstoren duel Jong Oranje

Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is twee keer stilgelegd. Diverse Marokkaanse supporters betraden in Tilburg het veld waardoor scheidsrechter Luc Wouters tot tweemaal toe de wedstrijd moest stoppen.

Nadat de diverse stewards de verveelde toeschouwers in de kraag wist te vatten, kon het spel verder. De voorvallen gebeurden in de eerste dertig minuten en kende de oefenpot een tussenstand van 0-0.

Het duel geldt voor de manschappen van Foppe de Haan als voorbereiding op het Europees Kampioenschap onder 21 jaar, dat in juni zal aanvangen.

Ik ga niks zeggen over marokkanen.

dat die kaasmarokkies het veld oplopen (en daar nog mee wegkomen ook :roll: ) is tot daaraantoe, maar dat het land dat ze elke maand van een uitkering voorziet uit gaan staan fluiten stuit me meer tegen de borst. laat ze dan maar oppleuren naar hun eigen land (hoewel dat tuig ook daar verdoemd wordt...

Al die hufters het land uit, zooitje mongolen. Laten zwemmen naar Marokko met wat beton aan de enkeltjes.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Geert W. doet ook een duit in het zakje:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ad.nl/sport/article1390241.ece">http://www.ad.nl/sport/article1390241.ece</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik snap ook niet waarom er niet genoeg (lees bijna geen) politie aanwezig was, terwijl je dit toch kon verwachten...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Ik snap ook niet waarom er nog wedstrijden tegen Allochtonië worden gespeeld, terwijl je dit toch kon verwachten...
Reply
Hond eet mobieltje Aad de Mos op

Aad_de_mos Vitesse-trainer Aad de Mos baalt. Zelfs de rentree van de lang geblesseerde Remco van der Schaaf kan zijn humeur niet veranderen. De reden? ‘Mijn hond. Die heet Bob, ik noem hem trouwens Kootwijk… Maar vandaag ben ik niet blij met Bobby. Kwam ik vanochtend beneden, had dat beest mijn mobiel afgekloven. Heb ik verschrikkelijk de pee over in’, sombert De Mos in Voetbal International.

De vrouwen in huize De Mos hebben het geweten. ‘Alle drie heb ik ze om half zeven wakker gemaakt. Bob is van mijn oudste dochter, mijn jongste dochter heeft dat beest vannacht om half vijf in de woonkamer gelaten en mijn vrouw moet snel een nieuwe kopen. We zitten midden in de transferperiode en Aad is niet bereikbaar… Dat kan niet. Voor dringende zaken verwijs ik door naar mijn aanvoerder.’

Als PSV dus nog eens wil informeren naar Danko Lazovic: bel naar Bob!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Heeft aadje niet genoeg geld voor een nieuw mobieltje?
Reply
Ricochan Wrote:Heeft aadje niet genoeg geld voor een nieuw mobieltje?

een nieuwe hond kopen bedoelt hij vast.
Reply
http://www.dumpert.nl/mediabase/15726/18...index.html

Zucht, hoe triest...en maar volhouden dat het de schuld is van de maatschappij, dat we discrimineren, en meer en meer belastingcentjes aan besteden...
Ben benieuwd wat GL/SP hier weer voor smoes op kunnen verzinnen, integreren ho maar. (door het Wilhelmus heen fluiten)
Allemaal het land uitflikkeren en neem die snorren met doekjes mee plx.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
risppppppppiiiiict! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Die ene met dat rooie jasje over zijn hoofd is ali b !
Bangkok resident.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.telegraaf.nl/binnenland/64219921/PSV_heeft_eigen_stoel.html?p=4,1">http://www.telegraaf.nl/binnenland/6421 ... html?p=4,1</a><!-- m -->
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:http://www.telegraaf.nl/binnenland/64219...html?p=4,1

treurig
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Depor Wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/15726/18...index.html

Zucht, hoe triest...en maar volhouden dat het de schuld is van de maatschappij, dat we discrimineren, en meer en meer belastingcentjes aan besteden...
Ben benieuwd wat GL/SP hier weer voor smoes op kunnen verzinnen, integreren ho maar. (door het Wilhelmus heen fluiten)
Allemaal het land uitflikkeren en neem die snorren met doekjes mee plx.

Standaard over rotte appels beginnen natuurlijk.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Depor Wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/15726/18...index.html

Zucht, hoe triest...en maar volhouden dat het de schuld is van de maatschappij, dat we discrimineren, en meer en meer belastingcentjes aan besteden...
Ben benieuwd wat GL/SP hier weer voor smoes op kunnen verzinnen, integreren ho maar. (door het Wilhelmus heen fluiten)
Allemaal het land uitflikkeren en neem die snorren met doekjes mee plx.

Standaard over rotte appels beginnen natuurlijk.

Aboutaleb vond dat supportersverenigingen goed naar zichzelf moesten kijken....
Dit heeft zo totaal niets met supportersverenigingen te maken, wat een flap drol
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Binnenland

do 24 mei 2007, 08:50
'Neerslaan die gasten'
AMSTERDAM - De Marokkanen die het Willem II stadion sloopten 'zijn van God los. Niet langer knuffelen en kijken of het goed gaat. Eerst tegen de grond slaan en dan pas praten'.

Dat zegt de Tilburger Rachid El Hajoui die dinsdagavond getuige was van de respectloze manier waarop Marokkanen uit de Randstad in zijn woonplaats tekeer gingen. De 33-jarige ICT'er en bestuurslid van de lokale SP is het gedrag van sommige van zijn landgenoten goed beu. Tegen de Volkskrant zegt hij: 'je hebt kut-Marokkanen en je hebt gewone Marokkanen. En die kut-Marokkanen verpesten het altijd voor de gewone Marokkanen'.

Rachid was dinsdag verbijsterd. 'Ik dacht: jongens, doe eens normaal'.

--------

Rotte appels dus
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Vak410 heeft op hun website een nieuw initiatief en tegelijkertijd een statement in de strijd tegen de play-offs kenbaar gemaakt:

"Voetbal, dé populairste balsport waarbij elf spelers op het veld proberen om de bal bij de tegenstander in de goal te schieten. Vermaak voor jong en oud op veelal de zondagmiddag. Dat het de laatste jaren allang niet meer alleen draait om het spel moge duidelijk zijn. De commerciële belangen groeien alsmaar en het begint er steeds meer op te lijken dat de commerciële belangen zwaarder beginnen te wegen dan de sportieve. Het nieuwste “kindje” hiervan is de Play-offs die dit seizoen voor de tweede keer gehouden worden. Voetbal heeft een ongekende aantrekkingskracht en veel mensen zijn dan ook supporter met veel liefde voor de club. De marketeers beseffen zich dit maar al te goed en proberen onze clubliefde dan ook goed te misbruiken.

Waarbij voor sommige supporters hun clubliefde te groot is om niet te gaan zijn er ook supporters die hier wel boven kunnen staan. Voor deze supporters organiseert Vak 410 de “De FUCK-OFFS Cup”. Een pot voetbal op het echte gras van het Vondelpark waarbij plezier centraal staat. Vak 410 nodigt elke Ajax-supporter uit die niet naar het stadion gaat maar toch wil genieten om hetgeen waar het eigenlijk allemaal omdraait: voetbal. Komt allen!

27 MEI, VONDELPARK INGANG STADHOUDERSKADE LEIDSEPLEIN, AANVANG 13.00uur


VAK410"

--
Vak 410 kan boven zijn clubliefde staan.. wat knap zeg! cry Dead
Reply
Peter Wrote:Vak410 heeft op hun website een nieuw initiatief en tegelijkertijd een statement in de strijd tegen de play-offs kenbaar gemaakt:

"Voetbal, dé populairste balsport waarbij elf spelers op het veld proberen om de bal bij de tegenstander in de goal te schieten. Vermaak voor jong en oud op veelal de zondagmiddag. Dat het de laatste jaren allang niet meer alleen draait om het spel moge duidelijk zijn. De commerciële belangen groeien alsmaar en het begint er steeds meer op te lijken dat de commerciële belangen zwaarder beginnen te wegen dan de sportieve. Het nieuwste “kindje” hiervan is de Play-offs die dit seizoen voor de tweede keer gehouden worden. Voetbal heeft een ongekende aantrekkingskracht en veel mensen zijn dan ook supporter met veel liefde voor de club. De marketeers beseffen zich dit maar al te goed en proberen onze clubliefde dan ook goed te misbruiken.

Waarbij voor sommige supporters hun clubliefde te groot is om niet te gaan zijn er ook supporters die hier wel boven kunnen staan. Voor deze supporters organiseert Vak 410 de “De FUCK-OFFS Cup”. Een pot voetbal op het echte gras van het Vondelpark waarbij plezier centraal staat. Vak 410 nodigt elke Ajax-supporter uit die niet naar het stadion gaat maar toch wil genieten om hetgeen waar het eigenlijk allemaal omdraait: voetbal. Komt allen!

27 MEI, VONDELPARK INGANG STADHOUDERSKADE LEIDSEPLEIN, AANVANG 13.00uur


VAK410"

--
Vak 410 kan boven zijn clubliefde staan.. wat knap zeg! cry Dead

Ik word zo moe van die 410-sukkels. Ik zit al vijf jaar naast dat kutvak, en als iets duidelijk is, dan is het wel dat ze geen clubliefde hebben. Stelletje sukkels die voor het grootste gedeelte buiten A'dam wonen en alleen maar op zoek zijn naar problemen. Laat ze lekker het hele jaar in het Vondelpark ballen. En die stinkende spandoekjes en achterlijke liedjes mogen ze ook meenemen.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Mukkus Wrote:Van Aanholt was die niet verkozen tot landelijk voetballer van het jaar bij de B-junioren?
Zelfs B-junioren zijn tegenwoordig niet te houden:
Volgens Sportweek onderneemt Chelsea pogingen om een van de grootste talenten van PSV te contracteren. Het gaat om de 16-jarige Patrick van Aanholt, aanvoerder van de B1. Onlangs werd hij door de KNVB uitgeroepen tot beste speler van de B-junioren in Nederland. De linksbenige verdediger heeft al een contract bij de Eindhovense club, maar Chelsea zou dit af willen kopen. Vorige week maakte hij zijn debuut in een oefenwedstrijd van het eerste elftal.


En betekend dit trouwens nog wat voor de waarde van Alves? Die is toch 10x beter dan Nilsson?
'Nilsson moet 7,5 miljoen euro kosten'
Volgens Franse media is Paris Saint Germain geïnteresseerd in Lasse Nilsson van Heerenveen. De spits zou minimaal 7,5 miljoen euro moeten kosten. Nilsson liet in een reactie weten wel open te staan voor een transfer naar Frankrijk. Ook PSV zou volgens de geruchten in de markt zijn voor de aanvaller. 7,5 miljoen euro zou echter wel een erg hoog bedrag betekenen voor PSV.
Reply
7,5 voor nilsson. :roll: als je dat zou betalen ben je wel behoorlijk gestoord.
Reply
waf Wrote:7,5 voor nilsson. :roll: als je dat zou betalen ben je wel behoorlijk gestoord.

Heerenveen heeft geld zat, dus of de hoofdprijs of hij blijft gewoon.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:7,5 voor nilsson. :roll: als je dat zou betalen ben je wel behoorlijk gestoord.

Heerenveen heeft geld zat, dus of de hoofdprijs of hij blijft gewoon.

das waar, als je het kunt krijgen moet je het doen. ajakkes kreeeg immers ook 8 voor vd meysje.

maar dat laat onverlet dat ik vind dat je gestoord bent als je het betaalt.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:7,5 voor nilsson. :roll: als je dat zou betalen ben je wel behoorlijk gestoord.

Heerenveen heeft geld zat, dus of de hoofdprijs of hij blijft gewoon.

Zal gezellig worden dan met al die spelers die hogerop willen maar gedwongen worden voor de SC te blijven spelen omdat de club belachelijke prijzen vraagt. Verder natuurlijk best knap van Heerenveen dat ze geld genoeg hebben, maar toch geen dingen kunnen presteren zoals AZ dat doet. Waarom kunnen ze hun toppers niet behouden? Er is toch geld zat om meer van zulke spelers te halen? Dan willen de Alves'sen en Nilsson's (ook al vind ik hem persoonlijk geen geweldige speler) ook wel blijven en doe je mee om de titel :!:
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:7,5 voor nilsson. :roll: als je dat zou betalen ben je wel behoorlijk gestoord.

Heerenveen heeft geld zat, dus of de hoofdprijs of hij blijft gewoon.

Zal gezellig worden dan met al die spelers die hogerop willen maar gedwongen worden voor de SC te blijven spelen omdat de club belachelijke prijzen vraagt. Verder natuurlijk best knap van Heerenveen dat ze geld genoeg hebben, maar toch geen dingen kunnen presteren zoals AZ dat doet. Waarom kunnen ze hun toppers niet behouden? Er is toch geld zat om meer van zulke spelers te halen? Dan willen de Alves'sen en Nilsson's (ook al vind ik hem persoonlijk geen geweldige speler) ook wel blijven en doe je mee om de titel :!:

Snap jij het nou echt niet of wil jij het niet snappen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hij snapt het echt niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Leg het me dan uit. O nee, laat Mukkus dat trouwens maar doen. Icon_twisted
Reply
Quote:(Novum) - Een 38-jarige Amsterdammer is woensdagnacht door drie jongens in het Rembrandtpark in Amsterdam in het water geduwd en gedwongen daar twee uur in te blijven. De politie zegt vrijdag te vermoeden dat sprake is van discriminatie: het slachtoffer is homoseksueel.

De Amsterdammer zou 's nachts in het park hebben gelopen en door drie jongens van achteren zijn geduwd. Volgens de verklaring van het slachtoffer waren de jongens van Marokkaanse afkomst. Zijn blouse werd uitgetrokken en hij werd te water geduwd.

De jongens sloegen na twee uur op de vlucht toen er een auto langsreed. Het slachtoffer zou onmiddellijk hevig geëmotioneerd naar de politie zijn gegaan.

[Copyright 2007, Novum]

Wat me opvalt is dat de NOS geen berichten plaatst op TT/het journaal waarin Marrokanen er slecht vanaf komen.
De rellen in Tilburg kwamen helemaal niet voor op het nieuws (Wilders meteen kamervragen gesteld) en nu dit, terwijl een vernieling in Opmeer wel geplaatst word.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Quote:(Novum) - Een 38-jarige Amsterdammer is woensdagnacht door drie jongens in het Rembrandtpark in Amsterdam in het water geduwd en gedwongen daar twee uur in te blijven. De politie zegt vrijdag te vermoeden dat sprake is van discriminatie: het slachtoffer is homoseksueel.

De Amsterdammer zou 's nachts in het park hebben gelopen en door drie jongens van achteren zijn geduwd. Volgens de verklaring van het slachtoffer waren de jongens van Marokkaanse afkomst. Zijn blouse werd uitgetrokken en hij werd te water geduwd.

De jongens sloegen na twee uur op de vlucht toen er een auto langsreed. Het slachtoffer zou onmiddellijk hevig geëmotioneerd naar de politie zijn gegaan.

[Copyright 2007, Novum]

Dat Jaap Stam zo met zich laat sollen! Ongelooflijk!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Opstelling PSV:
Moens, Horsten, Reiziger, Waalkens, Ter Horst, Voss, Cocu, Zeefuik, De Jong, Sabajo, Kluivert.
Wisselsspelers:
Mommers, Valckx, Heerkens, Wouters, R. Koeman

Opstelling VV Acht:
Klaassen, Van de Ven, Van den Hurk, Spitters, Van Gennip, Schellekens, Asveld, Van der Linden, Van Gerven, Van Rooy, De Leijer.
Wisselspelers:
Bengayou, E. Koeman, Geerings, Jacobs, Mulder.

cry
Reply
Peter Wrote:Opstelling PSV:
Moens, Horsten, Reiziger, Waalkens, Ter Horst, Voss, Cocu, Zeefuik, De Jong, Sabajo, Kluivert.
Wisselsspelers:
Mommers, Valckx, Heerkens, Wouters, R. Koeman

Opstelling VV Acht:
Klaassen, Van de Ven, Van den Hurk, Spitters, Van Gennip, Schellekens, Asveld, Van der Linden, Van Gerven, Van Rooy, De Leijer.
Wisselspelers:
Bengayou, E. Koeman, Geerings, Jacobs, Mulder.

cry

Ik vind het opmerkelijker dat Guusje ter Horst, Evert Waalkens, Jelle Klaassen, Monique van de Ven, Yvonne van Gennip, Michael van Gerven, Alleta Jacobs en Fox Mulder meedoen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Quote:(Novum) - Een 38-jarige Amsterdammer is woensdagnacht door drie jongens in het Rembrandtpark in Amsterdam in het water geduwd en gedwongen daar twee uur in te blijven. De politie zegt vrijdag te vermoeden dat sprake is van discriminatie: het slachtoffer is homoseksueel.

De Amsterdammer zou 's nachts in het park hebben gelopen en door drie jongens van achteren zijn geduwd. Volgens de verklaring van het slachtoffer waren de jongens van Marokkaanse afkomst. Zijn blouse werd uitgetrokken en hij werd te water geduwd.

De jongens sloegen na twee uur op de vlucht toen er een auto langsreed. Het slachtoffer zou onmiddellijk hevig geëmotioneerd naar de politie zijn gegaan.

[Copyright 2007, Novum]

Dat Jaap Stam zo met zich laat sollen! Ongelooflijk!

Ik ken die gozer... ziet er op zich niet uit als een homo, en wat ik begrepen heb was dat ook nie eg het motief :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: