The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
Belangrijk puntje terug met Ascione. Spannend!


Poule 6) Ad Wim (5) - De Kabaggaan - Mindlight: 16-18-17
2-2-1 Nalbandian - Wawrinka
1-2-1 Lopez - Berdych
2-2-1 Canas - Acasuso
1-2-1 Rochus - Llodra
Vraag: 18-14-18
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Gaat dat al vanaf nu in dan?
Inderdaad. Graag wat duidelijkheid organisatie, aangezien het al bijna woensdag is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm of Nalbi, of Canas moet winnen, dan ben ik er. Doe dan Canas maar.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Gaat dat al vanaf nu in dan?
Inderdaad. Graag wat duidelijkheid organisatie, aangezien het al bijna woensdag is.
Ja, dat doen we morgen ook al.
Ik zit nog te wachten op de oop van Lyon.
Basel heeft nog geen 2e ronde wedstrijden, in St. Petersburg staan er 3 op het programma. In Lyon mss 2 of 3, dat zou dus een wel hele magere poll worden, alle overige 1e rondewedstrijden doen we er dus nog een keer bij.
Het klikt erg vreemd, maar het is niet anders, morgen zullen zowel de 1e als 2e ronde worden afgerond.
Reply
Maar wie nemen er dan deel aan de poll van morgen? De huidige nummers 1 en 2 per poule of iedereen?
Reply
Iedereen die nog kans maakt op de tweede ronde, dus vrijwel iedereen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm dan vind ik het toch een apart systeem. Dus je kan anders pollen dan je al gedaan had, maar dan heb je toch elke week dat vrijwel iedereen nog kansrijk is voor een plek in de tweede ronde?
Want stel dat ik nu 2 wedstrijden op jou achter zou liggen Ad, zou ik wachten tot jij gepolled had en dan stragisch 2 of 4 wedstrijden anders pollen. Dan heeft het toch niets meer te maken met wie je denkt dat een wedstrijd gaat winnen?

Ik begrijp dat ik nog niet zo lang meedoe en ik zal dus verder een niet al te grote mond hebben :wink:
Reply
mindlight Wrote:Hmm dan vind ik het toch een apart systeem. Dus je kan anders pollen dan je al gedaan had, maar dan heb je toch elke week dat vrijwel iedereen nog kansrijk is voor een plek in de tweede ronde?
Want stel dat ik nu 2 wedstrijden op jou achter zou liggen Ad, zou ik wachten tot jij gepolled had en dan stragisch 2 of 4 wedstrijden anders pollen. Dan heeft het toch niets meer te maken met wie je denkt dat een wedstrijd gaat winnen?

Ik begrijp dat ik nog niet zo lang meedoe en ik zal dus verder een niet al te grote mond hebben :wink:
Dat zie je net even verkeerd. Je weet nu namelijk nog helemaal niet of je 1e of 2e wordt in je poule (als je al doorgaat) en tegen wie je dan komt, dus dat strategisch pollen heeft geen zin.
Waar jij het verder over hebt (2 wedstrijden achterliggen) klopt ook niet. De poll voor de 1e ronde (alle 1e ronde wedstrijden) heb je allang gedaan (maandag) en die voorspellingen blijven gewoon staan, de 1e ronde wedstrijden die je voor morgen opnieuw hebt gepolld zijn voor de 2e ronde van de tennispoll en hebben geen invloed op de 1e ronde van de tennispoll.

Ik hoop dat je het allemaal nog kan volgen :wink:
Reply
Mitch Wrote:
mindlight Wrote:Hmm dan vind ik het toch een apart systeem. Dus je kan anders pollen dan je al gedaan had, maar dan heb je toch elke week dat vrijwel iedereen nog kansrijk is voor een plek in de tweede ronde?
Want stel dat ik nu 2 wedstrijden op jou achter zou liggen Ad, zou ik wachten tot jij gepolled had en dan stragisch 2 of 4 wedstrijden anders pollen. Dan heeft het toch niets meer te maken met wie je denkt dat een wedstrijd gaat winnen?

Ik begrijp dat ik nog niet zo lang meedoe en ik zal dus verder een niet al te grote mond hebben :wink:
Dat zie je net even verkeerd. Je weet nu namelijk nog helemaal niet of je 1e of 2e wordt in je poule (als je al doorgaat) en tegen wie je dan komt, dus dat strategisch pollen heeft geen zin.
Waar jij het verder over hebt (2 wedstrijden achterliggen) klopt ook niet. De poll voor de 1e ronde (alle 1e ronde wedstrijden) heb je allang gedaan (maandag) en die voorspellingen blijven gewoon staan, de 1e ronde wedstrijden die je voor morgen opnieuw hebt gepolld zijn voor de 2e ronde van de tennispoll en hebben geen invloed op de 1e ronde van de tennispoll.

Ik hoop dat je het allemaal nog kan volgen :wink:

Ahh juist nu wel, hartelijk dank, ik dacht dat de nieuwe polls de oude gingen vervangen, my mistake. Zo heeft strategisch pollen inderdaad geen zin, goeie oplossing gekozen!
Reply
Dus sommige partijen zitten nu zowel in de 1e ronde poll als in de 2e ronde poll?
Dat vind ik een merkwaardige gang van zaken, dan zou ik de 1e ronde partijen van morgen niet meer voor de 1e ronde laten meetellen en alleen voor de 2e.
Reply
Dat ben ik op zich met je eens Mist, maar het zou raar zijn als je wedstrijden wint puur omdat die 1e ronde partij pas op woensdag wordt gespeeld.
Bv Ik heb winst van Rochus op LLodra nodig om door te gaan. Aangezien die partij pas voor woensdag op de planning staat nu heb ik dus opeens automatisch verloren. Dat vind ik een beetje raar.

Ik ben het met je eens dat je partijen eigenlijk niet 2x moet tellen, maar polls van 6 wedstrijden in de 2e ronde is ook geen goed alternatief. Dus dit leek Mitch en mij de beste oplossing.
Reply
De kwartfinale van de poll van vorige week ging over 4 wedstrijden en de finale zelfs maar over 3. Volgens mij is het pollen van 6 wedstrijden niet zo'n probleem...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:De kwartfinale van de poll van vorige week ging over 4 wedstrijden en de finale zelfs maar over 3. Volgens mij is het pollen van 6 wedstrijden niet zo'n probleem...
Goh, wat is dat toch weer een intelligente opmerking.
Daar is gezien het tijdstip van plaatsen vast heel lang over nagedacht. :-k
Reply
ik vind dit de beste oplossing hoor....duidelijk van te voren aangegeven..zelf de poll erop gezet..complimenten...
Reply
kooltje Wrote:ik vind dit de beste oplossing hoor....duidelijk van te voren aangegeven..zelf de poll erop gezet..complimenten...
Reply
Elikian Wrote:Dat ben ik op zich met je eens Mist, maar het zou raar zijn als je wedstrijden wint puur omdat die 1e ronde partij pas op woensdag wordt gespeeld.
Bv Ik heb winst van Rochus op LLodra nodig om door te gaan. Aangezien die partij pas voor woensdag op de planning staat nu heb ik dus opeens automatisch verloren. Dat vind ik een beetje raar.

Ik ben het met je eens dat je partijen eigenlijk niet 2x moet tellen, maar polls van 6 wedstrijden in de 2e ronde is ook geen goed alternatief. Dus dit leek Mitch en mij de beste oplossing.
Overigens was het pollen wel een beetje raar voor mij. Ik ben alleen door als Rochus van Llodra wint, dus in mijn 2e ronde poll zou het dom zijn om Llodra te laten winnen. Alsie wint zit ik er toch niet in, dus kost het me alleen een punt Big Grin
Reply
OLLIE MIJN HELD!
Reply
De verschillen:

Poule 1) Mitch (1) - Kuiper - Chiel-Montagne: 21-24-23
1-2-2 Lopez - Berdych
Kuiper (1e) en Chiel-Montagne (2e) door naar de volgende ronde.

Poule 2) Andre (7) - Fred Naaigaren - Scholten!: 21-24-23
1-1-2 Nalbandian - Wawrinka
1-2-2 Lopez - Berdych
Vraag: 16-19-18
Fred Naaigaren en Scholten! door naar de volgende ronde.

Poule 3) Kooltje (8 ) - The Mailman - Overdune: 22-20-23
2-1-2 Nalbandian - Wawrinka
Vraag: 17-19-20
Overdune (1e) en Kooltje (2e) door naar de volgende ronde.

Poule 4) Mist (3) - Mac - XL: 25-20-22
2-1-1 Nalbandian - Wawrinka
1-1-2 Roddick - Santoro
Vraag: 19-20-16
Mist (1e) en XL (2e) door naar de volgende ronde.

Poule 5) Juan Zueco (4) - Centre Court - Haggie/Kratovsk: 18-23-0
1-2 Nalbandian - Wawrinka
Centre Court (1e) en Juan Zueco (2e) door naar de volgende ronde.

Poule 6) Ad Wim (5) - De Kabaggaan - Mindlight: 20-23-23
2-2-1 Nalbandian - Wawrinka
Vraag: 18-14-18
De Kabaggaan en Mindlight door naar de volgende ronde.

Poule 7) Tampie (6) - São Paulo - Bocaloca: 25-20-21
1-2-1 Nalbandian - Wawrinka
1-1-2 Canas - Acasuso
Vraag: 16-21-20
Tampie (1e) en Bocaloca (2e) door naar de volgende ronde.

Poule 8 ) Omyaca (2) - Jappiesevic - Elikian: 24-21-21
2-1-1 Nalbandian - Wawrinka
Vraag: 19-19-17
Omyaca door naar de volgende ronde.
Jappiesevic heeft eerder gepolld dan Elikian, Elikian gaat alleen verder als één van de geplaatste spelers die nog aan de bak moeten verliest (Blake, Davydenko, Roddick of Gasquet).

Er zijn inmiddels 6 geplaatste spelers gesneuveld (of spelen niet): Johansson, Almagro, Robredo, Haas, Chela en Ferrer.
Er zijn er tot nu toe 14 die de 1e ronde hebben gewonnen:
Kohlschreiber, Tursunov, Mathieu, Starace, Youzhny, Murray, Simon, Monaco, Federer, Ljubicic, Canas, Berdych, Verdasco en Gonzalez.
Reply
Poule 6) Ad Wim (5) - De Kabaggaan - Mindlight: 19-21-21
2-2-1 Nalbandian - Wawrinka
1-2-1 Lopez - Berdych
2-2-1 Canas - Acasuso
Vraag: 18-14-18
De Kabaggaan door naar de volgende ronde.

? Hoe zat dat nu, bij Ad Wim en Mindlight zou die beslissingsvraag toch niet van invloed kunnen zijn door een oneven aantal verschillen? Als Waw en Aca nu winnen staan ze gelijk?

En van mijn poule had ik inderdaad ook zo uitgerekend Smile
Reply
Elikian Wrote:? Hoe zat dat nu, bij Ad Wim en Mindlight zou die beslissingsvraag toch niet van invloed kunnen zijn door een oneven aantal verschillen? Als Waw en Aca nu winnen staan ze gelijk?
Mistelt, zijn 10 verschillen.
Maakt nu verder nu meer uit. Mindlight is na de winst van Canas op Acasuso ook verder.
Reply
Ik ben al door naar de kwartfinale, terwijl anderen nog voor hun tweede ronde plekje moeten vechten. :wink:
Reply
Zoals gezegd het kan lekker scheef lopen zo'n 1e en 2e ronde van de poll.
Zijn er genoeg die nog niet weten of ze uberhaupt de 1e ronde overleven, één confrontatie uit de 2e ronde, de enige die bekend is tot nu toe, Omyaca (2) - Chiel-Montagne is al beslist, ze hadden voor de 2e ronde 1 verschil (Gicquel - Becker). Deze wedstrijd is inmiddels afgelopen dus Omyaca staat al in de kwartfinale.
Reply
Och, op de ATP tour is dat ook zo. Sommigen staan vandaag al in de QF terwijl anderen nog de 1e ronde moeten spelen Smile
Reply
Mitch Wrote:Zoals gezegd het kan lekker scheef lopen zo'n 1e en 2e ronde van de poll.
Zijn er genoeg die nog niet weten of ze uberhaupt de 1e ronde overleven, één confrontatie uit de 2e ronde, de enige die bekend is tot nu toe, Omyaca (2) - Chiel-Montagne is al beslist, ze hadden voor de 2e ronde 1 verschil (Gicquel - Becker). Deze wedstrijd is inmiddels afgelopen dus Omyaca staat al in de kwartfinale.

Huh? We hebben toch drie verschillen (Marach/Falla, Becker/Gicquel en Benne/Simon).

Of kijk ik nou scheel. :-k
Reply
De tweede ronde gaat alleen om de woensdag. Die andere verschillen worden donderdag pas gespeeld en tellen dus niet mee.
Reply
Ah, op die fiets.

Zal nog eens die Becker laten winnen. :wink:
Reply
Inmiddels iets meer bekend over de 2e ronde.

Kuiper - Juan Zueco (4): 6-0
Juan Zueco niets ingestuurd.

Winnaar P2 - Bocaloca: ?-6

Overdune - nr. 2 P8: 8-?

Mist (3) - nr. 2 P6: 7-?

Centre Court - Kooltje (8 ): 6-7
Geen verschillen meer.
Kooltje (8 ) door naar de kwartfinale.

Winnaar P6 - XL: ?-4

Tampie (6) - nr. 2 P2: 7-?

Omyaca (2) - Chiel-Montagne: 7-6
Geen verschillen meer.
Omyaca (2) door naar de kwartfinale.

Mogelijke opties:
Winnaar / Nr. 2 poule 2: Scholten! (7 pnt) en Fred Naaigaren (niets ingestuurd)
Winnaar / Nr. 2 poule 6: De Kabaggaan (5 pnt) en Mindlight (6 pnt)
Nr. 2 poule 8: Jappiesevic (6 pnt) of Elikian (7 pnt)
Reply
lekker hoor..ineens in de kwartfinale =D>
jij gaat al goed met tm cc..je kan niet alles hebbenWink
Reply
Feli Kool Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik tegen Fred (en al gewonnen) of tegen Scholten (Nalbandian vs. Wawrinka, waarbij ik win als Nalbi wint)

Ik moet tegen nr.2 en de stand is nu:
Fred 24
Scholten 23 (beslissingsvraag beter)

met nog te gaan: Nalbandian - Wawrinka.
Wint Nalbi, dan is Scholten nr. 2, moet tegen mij, en die win ik dan.
Wint Wawrinka, dan is Fred nr. 2, moet tegen mij, en die win ik dan.

Ik sta dus ook al in de QF!!! =D>
Reply


Forum Jump: