The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Gelukkig liet Babel wel wat moois zien: http://nl.youtube.com/watch?v=s3WEhc0xIdQ
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Flixieluv Wrote:Bij deze veroordeel ik, rechter Flixieluv, GZ tot 10 jaar celstraf.

Ga jij maar ff brommen todat m'n onbevoegdheid hersteld wordt, menneke.

Wat je nu zegt is dat je WEL bevoegd bent en dat je mij, mits ik al ergens van beschuldigd ben EN al in voorarrest zit EN de bewijslast sterk genoeg is EN/OF ik een bekentenis afgelegd heb mij dus prima zou kunnen veroordelen tot een celstraf van 10 jaar. Vooropgesteld dat er op mijn eventuele vergrijp zo'n straf gezet kan worden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
08 November 2007
Gullit in gesprek met L. A Galaxy
Ruud Gullit is in Los Angeles voor contractbesprekingen met L. A.Galaxy, de club van onder anderen David Beckham. Gullit kan naar verluidt een contract tekenen voor drie jaar als opvolger van de opgestapte trainer Frank Yallop.

In 2005 had de oud-international voor het laatst een club onder zijn hoede. Feyenoord stuurde Gullit toen de laan uit. Gullit (45) was eerder trainer van Chelsea en Newcastle United
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Zouden we toch bijna vergeten dat Dickie Dik bijna historie kan gaan schrijven in Rusland =D>

Lijkt me wel een goeie bet voor bookies

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.depers.nl/sport/121058/De-champagne-staat-al-klaar.html">http://www.depers.nl/sport/121058/De-ch ... klaar.html</a><!-- m -->

Let vooral even op de vierde en vijfde alinea :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Edison Mendez komt met de schrik vrij na vliegtuigincident

Edison Mendez is met de schrik vrijgekomen na een vliegtuigincident in Quito. De middenvelder is geschorst voor het duel tegen AZ en mocht daarom vroeger afreizen naar eigen land, waar hij zich moet melden voor de komende interlands. Na een vlucht van Iberia ging het mis bij de landing, waarbij het vliegtuig van de landingsbaan afschoof. Niemand raakte gewond bij het incident, wel zouden er enkele passagiers in shock zijn geraakt. Het vliegveld is wel afgesloten voor de eerste 48 uur. Een woordvoerder van de voetbalbond van Ecuador liet weten dat Mendez geschrokken was, maar ongedeerd is.
--
Het betreft een PSV'er Muk, dus mss kun jij er weer de spot mee drijven?
Reply
Spelersbus FC Dordrecht vernield
Uitgegeven: 10 november 2007 13:59

DORDRECHT - De selectie van de voetbalclub FC Dordrecht is vrijdagnacht zonder spelersbus teruggekeerd van het uitduel in de Jupiler League tegen Fortuna Sittard.

Onbekenden hadden de bus beschadigd, meldt de Dordtse club op de website.

Vandalen hadden vijf ruiten, waaronder de voorruit, en spiegels van de bus vernield. De supportersbus, die al vertrokken was maar omkeerde, alsmede enkele auto's van bestuursleden boden uitkomst. FC Dordrecht had het duel met 5-2 gewonnen.
© ANP


cry cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Edison Mendez komt met de schrik vrij na vliegtuigincident

Edison Mendez is met de schrik vrijgekomen na een vliegtuigincident in Quito. De middenvelder is geschorst voor het duel tegen AZ en mocht daarom vroeger afreizen naar eigen land, waar hij zich moet melden voor de komende interlands. Na een vlucht van Iberia ging het mis bij de landing, waarbij het vliegtuig van de landingsbaan afschoof. Niemand raakte gewond bij het incident, wel zouden er enkele passagiers in shock zijn geraakt. Het vliegveld is wel afgesloten voor de eerste 48 uur. Een woordvoerder van de voetbalbond van Ecuador liet weten dat Mendez geschrokken was, maar ongedeerd is.
--
Het betreft een PSV'er Muk, dus mss kun jij er weer de spot mee drijven?


Poeh ben blij dat hij het heeft overleefd...anders zouden ze misschien een capabele speler bij PSV opstellen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:Edison Mendez komt met de schrik vrij na vliegtuigincident

Edison Mendez is met de schrik vrijgekomen na een vliegtuigincident in Quito. De middenvelder is geschorst voor het duel tegen AZ en mocht daarom vroeger afreizen naar eigen land, waar hij zich moet melden voor de komende interlands. Na een vlucht van Iberia ging het mis bij de landing, waarbij het vliegtuig van de landingsbaan afschoof. Niemand raakte gewond bij het incident, wel zouden er enkele passagiers in shock zijn geraakt. Het vliegveld is wel afgesloten voor de eerste 48 uur. Een woordvoerder van de voetbalbond van Ecuador liet weten dat Mendez geschrokken was, maar ongedeerd is.
--
Het betreft een PSV'er Muk, dus mss kun jij er weer de spot mee drijven?


Poeh ben blij dat hij het heeft overleefd...anders zouden ze misschien een capabele speler bij PSV opstellen.

#-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Oh wat erg.......is het vliegtuig ernstig beschadigd?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bentley loopt als Betnley voor gek tegen Manchester United
Datum: 12-nov-2007 13:53

Het was zondag tegen Manchester United niet de dag van David Bentley. Cristiano Ronaldo verkeerde in topvorm en besliste in zijn eentje de wedstrijd en de middenvelder van Blackburn Rovers was ongelukkig bij een aantal verdedigende acties.

Maar het ergste was dat de materiaalman van Blackburn de achternaam van de 23-jarige international verkeerd gespeld op zijn rug had gedrukt. Gedurende de wedstrijd liep hij in een shirt rond met de opdruk ‘Betnley’ in plaats van ‘Bentley’. (MB)

[Image: betnleydavidblackburnroversbentleyUNITED...0024PM.jpg]

:Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Weet niet of de column van Johan Derksen hier al is aangehaald, maar toch wel opmerkelijke uitspraken van Fritz Korbach:

Quote:Bijna iedereen heeft een zwak voor Fritz Korbach, vindt hem vermakelijk of heeft medelijden met hem. Dat is heel bijzonder, want Korbach roept al jaren de meest vreselijke dingen over en tegen mensen. De meest traumatische ervaring uit mijn leven had ik in het begin van de jaren negentig, toen mijn vrouw thuis bij een noodlottig ongeluk om het leven kwam, terwijl ik voor de wedstrijd MVV-Roda JC in Maastricht verbleef. Nadat ik Korbach op de televisie met zijn alcoholprobleem had geconfronteerd, zag ik hem even later stomdronken in een ander programma aanschuiven.

Op het moment dat de presentator mijn opmerkingen aanhaalde, hoorde ik Korbach tot mijn verbijstering zeggen 'dat hij misschien wel eens wat dronk, maar dat hij zijn vrouw niet van de trap had gepleurd'. Het waren uitspraken van een dronken man die niet wist wat hij zei en na de uitzending nog uren door Amsterdam zwierf, doordat hij het Centraal Station niet meer kon vinden. En de verontschuldigingen waren een dag later aandoenlijk, maar hij had het er wél uitgeflapt. Zoals hij de inmiddels overleden Aad Mansveld, die midden in een serie chemokuren zat, tijdens het Voetbal Gala in Rosmalen begroette met de joviale kreet: 'Hoe gaat het, ouwe kankerlijer?' Romario typeerde hij als 'die koffieboon', Simon Tahamata als 'treinkaper'. En aan de Joodse journalist Frits Barend vroeg hij of die wist waarom er elf gaatjes in de douchekoppen voor de Joden zaten. Voordat Barend iets kon zeggen, voegde Korbach eraan toe: 'Omdat ze maar tien vingers hebben.' Na een thuiswedstrijd van SC Heerenveen vroeg een wandelend parelsnoer dat bij een sponsor hoorde of de trainer, die een stoppelbaard had, zijn baard liet staan. Het antwoord van Korbach liet aan duidelijkheid niets te wensen over: 'Nee, ik heb een kut opgevreten.'

Die tegen Frits Barend en tegen Aad Mansveld zijn overduidelijk dik over het randje, die laatste hilarisch.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Bentley loopt als Betnley voor gek tegen Manchester United
Datum: 12-nov-2007 13:53

Het was zondag tegen Manchester United niet de dag van David Bentley. Cristiano Ronaldo verkeerde in topvorm en besliste in zijn eentje de wedstrijd en de middenvelder van Blackburn Rovers was ongelukkig bij een aantal verdedigende acties.

Maar het ergste was dat de materiaalman van Blackburn de achternaam van de 23-jarige international verkeerd gespeld op zijn rug had gedrukt. Gedurende de wedstrijd liep hij in een shirt rond met de opdruk ‘Betnley’ in plaats van ‘Bentley’. (MB)

[Image: betnleydavidblackburnroversbentleyUNITED...0024PM.jpg]

:Big Grin

Zag het gister al inderdaad tijdens de wedstrijd.

Echt bizar lomp Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nou.. poehpoeh.. echt bizar lomp zeg zo'n foutje..
Reply
Peter Wrote:Nou.. poehpoeh.. echt bizar lomp zeg zo'n foutje..

Dat zou bij PSV vast nooit gebeuren, daar zetten ze altijd de goede namen op de shirts..............alleen gaat het daar op het wedstrijdformulier nogal eens mis.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Nou.. poehpoeh.. echt bizar lomp zeg zo'n foutje..

Dat zou bij PSV vast nooit gebeuren, daar zetten ze altijd de goede namen op de shirts..............alleen gaat het daar op het wedstrijdformulier nogal eens mis.

Of......
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.youtube.com/watch?v=vaZ0u2KE5t8">http://nl.youtube.com/watch?v=vaZ0u2KE5t8</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Nou.. poehpoeh.. echt bizar lomp zeg zo'n foutje..

Dat zou bij PSV vast nooit gebeuren, daar zetten ze altijd de goede namen op de shirts..............alleen gaat het daar op het wedstrijdformulier nogal eens mis.

Hoezo? Da Costa stond goed geschreven hoor!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Executieveiling spullen Hatem Trabelsi
(Gepost door RvN)

Het Parool meldt dat zaterdag tijdens een executieverkoop spullen van Hatem Trabelsi bij opbod verkocht zullen worden in het Venduhuis voor de rechtspraktijk Nederland, aan de Admiraal de Ruijterweg. Wie de schuldeisers zijn die de executieverkoop hebben afgedwongen, wordt niet gemeld. De veiling varieert van zijn prijzenkast met onder andere de medaille van het kampioenschap van Nederland van het seizoen 2003/2004 tot voetbalshirtjes van tegenstanders en Ajax-kleding.
Reply
Jeetje, wat gemoedelijk, lijkt PSV wel :Big Grin


Quote:Ajax beboet Suarez en Luque

Amsterdam, 12 nov 2007
Naar aanleiding van de onenigheid in de kleedkamer tijdens de rust van Feyenoord - Ajax heeft de leiding van de club zojuist een boete opgelegd aan Luis Suarez en Albert Luque.

Technisch directeur Martin van Geel heeft maandag samen met de technische staf beide spelers gevraagd naar de gebeurtenis van zondagmiddag. Van Geel: ,,Luis hebben we aan de telefoon gehad want hij zit momenteel in Uruguay. Albert hebben we vandaag gewoon hier gesproken. Uit de gesprekken werd duidelijk dat beide spelers schuld hebben aan hetgeen zich heeft afgespeeld. Daarom hebben we ze beiden een boete opgelegd, die ze allebei accepteerden. Daarnaast boden ze hun excuses aan.”
Over de hoogte van de opgelegde boetes doet Ajax geen uitspraken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een koorknapen daar in A'dam :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ebbsfleet maakt managementgame werkelijkheid
13/11/2007 12:00

De leiding van Feyenoord wil de aanhang meer inspraak geven. Ebbsfleet United gaat een stap verder. Duizenden liefhebbers gaan de Engelse club interactief leiden.

MyFootballClub, een community van zo'n twintigduizend voetbalfans, heeft voor bijna een miljoen euro een meerderheidsbelang genomen in Ebbsfleet United. De overname is het beginpunt van een opmerkelijke interactief experiment.

Voor vijftig euro per jaar krijgt ieder lid van MyFootballClub ook direct zeggenschap over Ebbsfleet United. Want het is de bedoeling dat de leden gaan bepalen wat er op en buiten het veld gaat gebeuren.

Liam Daish, die zijn functie van manager moet inleveren maar als hoofdcoach verder gaat, vindt de invloed voor fans mooi. 'De elf spelers uitkiezen en de tactiek bepalen is geen exacte wetenschap. Vaak speelt geluk een rol. Tijdens en na de wedstrijd geven Ebbsfleet-supporters me hun mening. Nu hebben ze echt inspraak.'

Daish vreest niet voor een te grote uitholling van zijn functie. 'Mijn baan verandert niet zoveel. Als een team selecteren we de elf spelers en kiezen we de tactiek. Maar wat er op de training en in de kleedkamer gebeurt op de wedstrijddag ligt nog bij mij.'

Ebbsfleet United, het voormalige Gravesend & Northfleet, wil graag de stap maken naar de profcompetitie. Voorlopig is dat met een negende plaats in Conference een brug te ver. Maar met het ingebrachte miljoen kan in januari zaken worden gedaan met het versterken van de selectie.

En kunnen de voetbalfans dan ook meteen laten zien dat ze niet alleen in de virtuele Soccermanager-games succesvol zijn. 'Als coach kijk ik uit naar de uitdaging met duizenden leden te werken aan een winnende ploeg', aldus Daish.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Erg grappig. Ik had het hier een paar jaar geleden als eens over met een maatje van mij, dat het op zich wel te realiseren moest zijn.
ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
The great old Ludwig von...
Reply
13-11-2007 FEYENOORD ERFT DERTIGDUIZEND EURO

Feyenoord is vorige week verrast door een brief van de notaris. Een 97-jarige vrouw heeft Feyenoord al haar bezittingen nagelaten, zo meldt de Feyenoord Krant van dinsdag. De totaalsom bedraagt liefst dertigduizend euro. De vrouw uit Amersfoort, die jongstleden juni overleed, stond bekend als fervent supporter. ‘Een kranige, pittige vrouw’, omschreef de notaris haar. Haar wilsbeschikking liet ze in het najaar van 1999 regelen, wat er wellicht op duidt dat ze daarbij was geïnspireerd door het landskampioenschap eerder dat jaar.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:13-11-2007 FEYENOORD ERFT DERTIGDUIZEND EURO

Feyenoord is vorige week verrast door een brief van de notaris. Een 97-jarige vrouw heeft Feyenoord al haar bezittingen nagelaten, zo meldt de Feyenoord Krant van dinsdag. De totaalsom bedraagt liefst dertigduizend euro. De vrouw uit Amersfoort, die jongstleden juni overleed, stond bekend als fervent supporter. ‘Een kranige, pittige vrouw’, omschreef de notaris haar. Haar wilsbeschikking liet ze in het najaar van 1999 regelen, wat er wellicht op duidt dat ze daarbij was geïnspireerd door het landskampioenschap eerder dat jaar.

Maar goed dat Gullit geen trainer meer is, die had voor die 30.000 euro weer 3 versterkingen aangetrokken.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik laat ook mijn volledige studieschuld na aan Ajax :razz:
Make tea, not war
Reply
gittermaster Wrote:13-11-2007 FEYENOORD ERFT DERTIGDUIZEND EURO

Feyenoord is vorige week verrast door een brief van de notaris. Een 97-jarige vrouw heeft Feyenoord al haar bezittingen nagelaten, zo meldt de Feyenoord Krant van dinsdag. De totaalsom bedraagt liefst dertigduizend euro. De vrouw uit Amersfoort, die jongstleden juni overleed, stond bekend als fervent supporter. ‘Een kranige, pittige vrouw’, omschreef de notaris haar. Haar wilsbeschikking liet ze in het najaar van 1999 regelen, wat er wellicht op duidt dat ze daarbij was geïnspireerd door het landskampioenschap eerder dat jaar.

Gloryhunter :razz:
Reply
Flixieluv Wrote:
gittermaster Wrote:13-11-2007 FEYENOORD ERFT DERTIGDUIZEND EURO

Feyenoord is vorige week verrast door een brief van de notaris. Een 97-jarige vrouw heeft Feyenoord al haar bezittingen nagelaten, zo meldt de Feyenoord Krant van dinsdag. De totaalsom bedraagt liefst dertigduizend euro. De vrouw uit Amersfoort, die jongstleden juni overleed, stond bekend als fervent supporter. ‘Een kranige, pittige vrouw’, omschreef de notaris haar. Haar wilsbeschikking liet ze in het najaar van 1999 regelen, wat er wellicht op duidt dat ze daarbij was geïnspireerd door het landskampioenschap eerder dat jaar.

Gloryhunter :razz:

:lol:
97 jaar sparen zodat wij makaay weer een maand betalen. Undecided cry
Reply
Quote:Man trouwt met hond om aan vloek te ontkomen
Uitgegeven: 13 november 2007 13:53
Laatst gewijzigd: 13 november 2007 13:56

AMSTERDAM - Een man in het zuiden van India is zondag in een traditionele hindoeplechtigheid getrouwd met een teefje, als boetedoening voor het stenigen van twee andere honden. Dat heeft de Indiase krant Hindustan Times dinsdag bericht.

De 33-jarige P. Selvakumar trad in een hindoetempel in de zuidelijke staat Tamil Nadu in het huwelijk met de zwerfhond Selvi. Familieleden van de man hadden het teefje voor aanvang van de plechtigheid uitgekozen, gebaad en gekleed. In de Hindustan Times stond een foto van Selvakumar, gezeten naast Selvi, die een oranje sari en een bloemenkrans draagt.

Verlamd

Selvakumar zei dat er een vloek op hem rustte sinds hij vijftien jaar geleden twee honden had omgebracht en hun lichamen aan een boom had opgehangen. "Mijn handen en benen raakten verlamd en ik werd doof in één oor", zei hij. Volgens de Hindustan Times had een astroloog tegen Selvakumar gezegd dat hij alleen door de bruiloft kon genezen. Het is niet duidelijk of zijn gezondheid inmiddels vooruit is gegaan.

Zeer bijgelovige dorpelingen op het platteland van India houden soms trouwplechtigheden met honden en andere dieren omdat ze geloven dat het kan helpen om bepaalde vloeken af te weren.

Feestmaal

Na de plechtigheid genoten de bruidegom en zijn familie van een feestmaal. Selvi kreeg een broodje.

:lol: Misschien had hij zijn necrobestiale sadomasochistische driften wat kunnen beteugelen.... en ik zeg altijd maar: God straft meteen (als je er in gelooft).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Als ik dit zo lees wordt het me ineens duidelijk hoe Mukkus aan zijn afgescheurde achillespees is gekomen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Quote:Ambtenaar ontslagen voor chatten op het werk
Uitgegeven: 13 november 2007 16:12

AMSTERDAM - Een medewerker van de opsporingsdienst FIOD-ECD in Groningen is ontslagen voor chatten tijdens werktijd. De man uit Leeuwarden probeerde vorige week tevergeefs zijn ontslag via de rechtbank ongedaan maken.

Volgens zijn baas en de rechtbank Leeuwarden heeft hij zich schuldig gemaakt aan 'zeer ernstig plichtsverzuim'. De opsporingsambtenaar werd vorig jaar september ontslagen nadat aan het licht was gekomen dat hij tijdens zijn werk gebruikmaakte van het chatprogramma MSN en chatsites bezocht.

Tijdens deze gesprekken en bezoeken zou hij onder meer zijn eigen vrouw en andere vrouwen lastig hebben gevallen met seksueel getinte uitlatingen en toespelingen. Hij maakte daarbij gebruik van een webcam.

Vertrouwelijke informatie
De rechter benadrukte in zijn uitspraak dat de oud-ambtenaar niet alleen misbruik had gemaakt van zijn werkcomputer, maar ook de opsporingsdienst in een gevaarlijk positie had gebracht. Door de chatsites met zijn werkcomputer te bezoeken zou gevoelige en vertrouwelijke informatie van de FIOD-ECD toegankelijk zijn geweest voor elke willekeurige bezoeker van de babbelsite. Ontslag was in dit geval volgens de rechter dan ook een gepaste straf.

Merkwaardig dat bij zo'n bedrijf die programma's niet geblokkeerd zijn, maar uiteraard vrij onnozel van die kerel. Ik vraag me trouwens af of die computers dan automatisch een beveiligingsrisico lopen. Zolang je geen rare bestanden van mensen accepteert is er niet zoveel aan de hand, volgens mij. Daarnaast is het natuurlijk nooit te controleren wat voor informatie iemand via welke kanalen naar buiten brengt als je internetten mogelijk maakt op het werk. Je bedrijfs-mail-programma kan je controleren, maar hotmail e.d. zijn allemaal afgeschermd en openbaar.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Ambtenaar ontslagen voor chatten op het werk
Uitgegeven: 13 november 2007 16:12

AMSTERDAM - Een medewerker van de opsporingsdienst FIOD-ECD in Groningen is ontslagen voor chatten tijdens werktijd. De man uit Leeuwarden probeerde vorige week tevergeefs zijn ontslag via de rechtbank ongedaan maken.

Volgens zijn baas en de rechtbank Leeuwarden heeft hij zich schuldig gemaakt aan 'zeer ernstig plichtsverzuim'. De opsporingsambtenaar werd vorig jaar september ontslagen nadat aan het licht was gekomen dat hij tijdens zijn werk gebruikmaakte van het chatprogramma MSN en chatsites bezocht.

Tijdens deze gesprekken en bezoeken zou hij onder meer zijn eigen vrouw en andere vrouwen lastig hebben gevallen met seksueel getinte uitlatingen en toespelingen. Hij maakte daarbij gebruik van een webcam.

Vertrouwelijke informatie
De rechter benadrukte in zijn uitspraak dat de oud-ambtenaar niet alleen misbruik had gemaakt van zijn werkcomputer, maar ook de opsporingsdienst in een gevaarlijk positie had gebracht. Door de chatsites met zijn werkcomputer te bezoeken zou gevoelige en vertrouwelijke informatie van de FIOD-ECD toegankelijk zijn geweest voor elke willekeurige bezoeker van de babbelsite. Ontslag was in dit geval volgens de rechter dan ook een gepaste straf.

??
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: