The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Treesong Wrote:Ik weet dat het lastig is, maar je moet even doordenken
Dat kan jij weten ja :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
waf Wrote:
Quote:We speelden Feyenoord helemaal weg, maar hebben gefaald!’


Lang verhaal

Calimero Calimero Calimero

Undecided Undecided Undecided

Ik begrijp dat je de wedstrijd live/integraal hebt gezien om te kunnen beoordelen of dit verhaal al dan niet klopt?
Reply
Hoef Wrote:Ik begrijp dat je de wedstrijd live/integraal hebt gezien om te kunnen beoordelen of dit verhaal al dan niet klopt?

huilebalk winter wordt geciteerd, dus ik ga er gemakshalve van uit dat hij dat idd gezegd heeft. :razz:

de beoordeling van de scheids kan ik niet beoordelen, ik kan wel lezen dat de schrijver van het stuk suggereert dat ook hij oorzaak is van het onterechte verlies. het maakt imo weinig uit of hij wel of niet gelijk heeft. :razz:
Reply
Begrijp ik nu dat je eigenlijk toegeeft dat je hard hebt geroepen zonder feitenkennis? Ontzettende reserve Ad-Wim! Het verhaal wordt overigens vrijwel hetzelfde weergegeven op feyenoord.nl. Maar evengoed feli
Reply
Heb de samenvatting gezien; Ajax had idd een aantal niet te missen kansen (Mitea!!!!). Feyenoord had de beste; een penalty die werd gestopt door Gentenaar.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Hoef Wrote:Begrijp ik nu dat je eigenlijk toegeeft dat je hard hebt geroepen zonder feitenkennis? Ontzettende reserve Ad-Wim! Het verhaal wordt overigens vrijwel hetzelfde weergegeven op feyenoord.nl. Maar evengoed feli

:roll: wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? ik probeer je duidelijk te maken dat de feiten me in dit geval jeuken. als de feiten kloppen is het een huilverhaal, als de feiten niet kloppen ook.
Reply
[Image: 1285229_657_1196846337822-sint_07.JPG]

"De Sint vroeg zich af of Albert Luque en Luis Suarez wel lief voor elkaar zijn geweest dit jaar."

:Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat een heerlijke jankverhaal weer uit Amsterdam. Alles zit tegen, de wind, de scheids... Calimero. Lachwekkend gewoon
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Beste supporter,

Bedankt voor je stem!

Er rijden toch twee treinen naar Amsterdam voor de competitiewedstrijd Ajax-PSV op zondag 16 december. Eerder was besloten dat er slechts één trein met 800 supporters zou gaan, maar na vele verzoeken van supporters heeft PSV toch een extra trein besteld. Hierin kunnen nog eens 400 mensen meereizen.

---
=D>

Meteen even boeken.
Reply
Schandaal: Farfáns Peru in opspraak
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Het nationale voetbalteam van Peru, waar ook PSV'er Jefferson Farfán deel van uitmaakt, is in opspraak geraakt. Na het 1-1 gelijkspel tegen Brazilië (afgelopen maand) zouden enkele spelers met talloze vrouwen en de nodige drank flink hebben feestgevierd in Hotel Las Inkas in Lima. Slechts drie dagen later ging Peru in de WK-kwalificatiereeks met 5-1 keihard onderuit tegen Ecuador.

Jefferson Farfán (l) in volgens Peruviaanse bronnen niet betrokken bij het bewuste hotelfeestje. Claudio Pizarro (tweede van rechts) daarentegen wel.

Minstens vier spelers, onder wie Chelsea-speler Claudio Pizarro, zijn vorige maand bij het hotelfeestje betrokken geweest. Dat verklaarde de Peruviaanse voetbalbond, die direct een onderzoek heeft ingesteld. "Het is bevestigd dat enkele spelers de regels hebben geschonden. Zij genoten van een plezierige nacht met vrouwen en alcohol", aldus woordvoerder Lander Aleman.

Het schandaal kwam aan het licht door Jaime Bayly, een gerespecteerde journalist in Peru. Hij maakte tijdens zijn wekelijkse tv-programma 'The Sharpshooter' bekend dat Pizarro, Paolo Guerrero (Hamburger SV), Andres Mendoza (Metallurg Donetsk) en Miguel Mostto (lokale Peruviaanse club Cienciano) op 18 november jongstleden betrokken waren bij het bewuste feestje.

Farfán zou volgens de bron niet bij de nachtelijke escapade aanwezig zijn geweest. De aanvaller van PSV kwam tegen Ecuador in actie. In dat duel kwam hij niet tot scoren, maar ontving wel een gele kaart.
Reply
Hou je vast en huiver :eeeek: cry

Quote:It's time again for the annual 'Stella Awards'!


For those unfamiliar with these awards, they are named after 81-year-old Stella Liebeck who spilled hot coffee on herself and successfully sued the McDonald's in New Mexico where she purchased the coffee. You remember, she took the lid off the coffee and put it between her knees while she was driving. Who would ever think one could get burned doing that, right?


That's right; these are awards for the most outlandish lawsuits and verdicts in the U.S. You know, the kinds of cases that make you scratch your head. So keep your head scratcher handy.


Here are the Stella's for the past year:


7TH PLACE: Kathleen Robertson of Austin , Texas was awarded $80,000 by a jury of her peers after breaking her ankle tripping over a toddler who was running inside a furniture store. The store owners were understandably surprised by the verdict, considering the running toddler was her own son.


6TH PLACE: Carl Truman, 19, of Los Angeles , California won $74,000 plus medical expenses when his neighbor ran over his hand with a Honda Accord. Truman apparently didn't notice there was someone at the wheel of the car when he was trying to steal his neighbor's hubcaps. Go ahead, grab your head scratcher.


5TH PLACE: Terrence Dickson, of Bristol , Pennsylvania , who was leaving a house he had just burglarized by way of the garage. Unfortunately for Dickson, the automatic garage door opener malfunctioned and he could not get the garage door to open. Worse, he couldn't re-enter the house because the door connecting the garage to the house locked when Dickson pulled it shut. Forced to sit for eight, count 'em, EIGHT, days on a case of Pepsi and a large bag of dry dog food, he sued the homeowner's insurance company claiming undue mental Anguish. Amazingly, the jury said the insurance company must pay Dickson $500,000 for his anguish. We should all have this kind of anguish. Keep scratching. There are more...


4TH PLACE: Jerry Williams, of Little Rock , Arkansas , garnered 4th Place in the Stella's when he was awarded $14,500 plus medical expenses after being bitten on the butt by his next door neighbor's beagle -- even though the beagle was on a chain in its owner's fenced yard. Williams did not get as much as he asked for because the jury believed the beagle might have been provoked at the time of the butt bite because Williams had climbed over the fence into the yard and repeatedly shot the dog with a pellet gun. Grrrrr ... Scratch, scratch.


3RD PLACE: Amber Carson of Lancaster , Pennsylvaniabecause a jury ordered a Philadelphia restaurant to pay her $113,500 after she slipped on a spilled soft drink and broke her tailbone. The reason the soft drink was on the floor: Ms. Ca rson had thrown it at her boyfriend 30 seconds earlier during an argument. What ever happened to people being responsible for their own actions? Scratch, scratch, scratch. Hang in there; there are only two more Stella awards to go...



2ND PLACE: Kara Walton, of Claymont , Delaware sued the owner of a night club in a nearby city because she fell from the bathroom window to the floor, knocking out her two front teeth. Even though Ms. Walton was trying to sneak through the ladies room window to avoid paying the $3.50 cover charge, the jury said the night club had to pay her $12,000....oh, yeah, plus dental expenses. Go figure.





1ST PLACE: (May I have a fanfare played on 50 kazoos please) This year's runaway First Place Stella Award winner was Mrs. Merv Grazinski, of Oklahoma City, Oklahoma, who purchased a new 32-foot Winnebago motor home. On her first trip home, from an OU football game, having driven on to the freeway, she set the cruise control at 70 mph and calmly left the driver's seat to go to the back of the Winnebago to make herself a sandwich. Not surprisingly, the motor home left the freeway, crashed and overturned. Also not surprisingly, Mrs. Grazinski sued Winnebago for not putting in the owner's manual that she couldn't actually leave the driver's seat while the cruise control was set. The Oklahoma jury awarded her, are you sitting down, $1,750,000 PLUS a new motor home. Winnebago actually changed their manuals as a result of this suit, just in case Mrs. Grazinski has any relatives who might also buy a motor home.


Are we, as a society, getting more stupid...? Not these 7 people!!!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
pfffffffffffffffffffffff
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Daarom ga ik nooit meer naar dat land.
Veel te gevaarlijk.
Tenzij ik een boef ga worden, dan kan het wel lonend zjin.
What, me worry?
Reply
Fred Naaigaren Wrote:boef

[gay]
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Tenzij ik een boef ga worden, dan kan het wel lonend zjin.

Wel veel concurrentie

[Image: zwarejongen.png]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hoe oud is die lijst??? De Grazinski-case komt mij wel erg bekend voor van een aantal jaren geleden.
Make tea, not war
Reply
Farfan voor onbepaalde tijd geschorst voor nationaal elftal na rel

De tuchtcommissie van de voetbalbond van Peru heeft Jefferson Farfan samen met drie andere spelers (Santiago Acasiete (Almería), Claudio Pizarro (Chelsea) en Andrés Mendoza (Metalurg Donetsk) voor onbepaalde tijd geschorst voor het nationale elftal. De schorsing zal duren totdat uitgebreid onderzoek zal leiden tot een definitieve straf. De straf volgt naar aanleiding van een rel, waarbij de naam van Farfan aanvankelijk niet genoemd werd. Na de interland tegen Brazilië (1-1) zouden de spelers 's nachts feest hebben gevierd met vrouwen en alcohol. Afgelopen week werd dat naar buiten gebracht door een journalist. De woede in Peru ontstond vervolgens omdat drie later Peru met maar liefst 5-1 onderuit ging tegen Ecuador. De commissie achtte dat het voldoende bewijzen heeft van disrespect van de spelers voor het nationaal elftal, maar gaf aan dat het een groot onderzoek zal starten voordat het met een definitieve straf komt.
-
Hij was dus wel betrokken. :8:
Reply
Wat is er aan de hand met Anders Due van Vitesse ?
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Kennemerland Wrote:Wat is er aan de hand met Anders Due van Vitesse ?

die heeft een conflict met aad en zou al bij utrecht zijn aangeboden.
Reply
waf Wrote:
Kennemerland Wrote:Wat is er aan de hand met Anders Due van Vitesse ?

die heeft een conflict met aad en zou al bij utrecht zijn aangeboden.

Das dan een mooie promotie door zo'n conflict.
Reply
waf Wrote:
Kennemerland Wrote:Wat is er aan de hand met Anders Due van Vitesse ?

die heeft een conflict met aad en zou al bij utrecht zijn aangeboden.

Dan moet dat wel een behoorlijk conflict zijn (da's balen ik heb 'm net gewisseld in een pooltje). Zijn er geen smeuïge details ?
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
en net toen het leek alsof de ongewenste realiteits-soep-overdaad enigszins geluwd was komen ze in puriteins Amerika met een nieuw dieptepunt:

http://www.nu.nl/news/1354106/62/Pamela_...yshow.html

#-o

Oh, en de plastic trut werd afgelopen week ook nog uitgeroepen tot meest sexy tv-ster aller tijden, voor Farah Fawcett..... :roll:

Ik eet liever een beschuitje met de nummers 9, 22 en 26 uit de top-50
http://www.femalefirst.co.uk/celebrity/P...page2.html
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik eet liever een beschuitje met de nummers 9, 22 en 26 uit de top-50 http://www.femalefirst.co.uk/celebrity/P...page2.html

Het begint pas ECHT intersant te worden op plek 25 =P~ Flower :/\
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik mis Wendy Testaburger
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:Ik mis Wendy Testaburger

Misschien wordt het eens tijd voor een nieuwe bril?

[Image: 444205679_06c9605874.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
16 en 50 zijn mijn favorieten...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Bij nader inzien stem ik ook op 23
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik mis Scarlett Johansson
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Ik mis Scarlett Johansson


Nu volgt een reactie van Treesong.... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Box Brother Wrote:16 en 50 zijn mijn favorieten...

47 mag er ook bij en dan heb ik mijn top 3 te pakken...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: