31-08-2008, 11:01 PM
Waarom viel Aissati niet eens in? Met veel bombarie gehaald en vervolgens gewoon 90 minuten op de bank. Lekker voor zn vertrouwen joh! :crazy:
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Willem II - Ajax
|
31-08-2008, 11:01 PM
Waarom viel Aissati niet eens in? Met veel bombarie gehaald en vervolgens gewoon 90 minuten op de bank. Lekker voor zn vertrouwen joh! :crazy:
31-08-2008, 11:13 PM
Peter Wrote:Waarom viel Aissati niet eens in? Met veel bombarie gehaald en vervolgens gewoon 90 minuten op de bank. Lekker voor zn vertrouwen joh! :crazy: Sno, Urby en Lindgren hebben wat meer voetballend vermogen en creativiteit.... ![]()
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
31-08-2008, 11:26 PM
Tsja Ajax zal het dit jaar gewoon van zn droomvoorhoede moeten hebben, maar als je die niet kunt bereiken omdat de rest van het elftal pure middelmaat is kan het een lang jaar worden. Al zal de terugkeer van Gabri al een slok op een borrel schelen.
Trouwens mooi elleboogje van die Oleguer meteen.
31-08-2008, 11:33 PM
Lamme Lennie Wrote:Wel 'jammer' dat Ajax meteen in de eerste wedstrijd wordt genaaid door de scheidsrechter met die rode kaart voor Sneu. En hij word ook bedankt voor het niet uitdelen van een rooie kaart aan Demouge die Lindgren even vakkundig onderuit mepte terwijl de bal er niet eens in de buurt was.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
31-08-2008, 11:36 PM
Peter Wrote:Tsja Ajax moet het dit jaar gewoon van zn droomvoorhoede moeten hebben, maar als je die niet kunt bereiken omdat de rest van het elftal pure middelmaat is kan het een lang jaar worden. Al zal de terugkeer van Gabri al een slok op een borrel schelen Ik zie werkelijk niet in wat het verschil is of Gabri wel of niet meedoet. Is uiteraard een goede speler en werkt hard, maar lost imo de problemen bij Ajax niet op.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
01-09-2008, 09:20 AM
Gabri erbij scheelt wel degelijk bij Ajax, denk ik. Er moet echter ook aanvoer zijn naar de spitsen en dat zie ik Sno / Lindgren / Urby idd niet doen. Daarom zal er wel een reden zijn geweest waarom Aisatti en die andere pipo niet speelde. Het lijkt me dat zijn (minimaal 1) wel in de basis komen te staan (tzt)
We can't, can not get, we can not get enough!!
01-09-2008, 09:47 AM
Het probleem bij Ajax is gewoon nog steeds het aankoopbeleid. Ze verkiezen een naam als Oleguer boven een type dat ze nodig hebben. PSV haalt de veel onbekendere Brechet, maar die brengt achterin alles wat we nog misten waardoor er nu een geweldige achterhoede staat. Bij Ajax moeten ze ook eens op kwaliteiten gaan scouten in plaats van op namen, zodat er een hecht team komt te staan ipv een zwikkie namen die zichzelf allemaal de ster van de ploeg vinden.
01-09-2008, 09:50 AM
Peter Wrote:waardoor er nu een geweldige achterhoede staat. misschien moet je niet zo overdrijven. jullie dipje komt echt nog wel.
01-09-2008, 09:53 AM
waf Wrote:Peter Wrote:waardoor er nu een geweldige achterhoede staat. Ongetwijfeld maar Marcellis en Brechet is gewoon een geweldig centraal duo. Marcellis kent iedereen ondertussen wel en is rijp voor oranje, maar door de geringe tegenstand speelde Brechet zaterdag nog beter. Mooi om te zien hoe hoge ballen over 40 meter keer op keer precies aankwamen. Een mannetje uitschakelen kun je dan wel weer aan Marcellis over laten als dat nodig is. Met afstand beste centrale duo van de eredivisie.
01-09-2008, 09:57 AM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waardoor er nu een geweldige achterhoede staat. die brechet ken ik nog niet goed genoeg, marcellis is goed maar jong en die krijgt vast nog een terugslag. het feit dat jullie met 5 verdedigers spelen maakt het makkelijker voor het centrale duo, maar dat akn ook tegen je werken.
01-09-2008, 10:13 AM
We spelen met 6 verdedigers waf, net als Feyenoord.
Overigens: Van der Aat gaat opheldering vragen bij NOS over ontbreken belangrijke wedstrijdbeelden BRON: Telegraaf.nl Henri van der Aat liet in De Telegraaf weten dat zijn club navraag gaat doen bij de NOS over de reden waarom een aantal belangrijke momenten in het duel Willem II - Ajax niet in de samenvatting terecht kwamen. Zo werd Ajax twee penalties onthouden en waren twee gevallen waar Willem II rood had kunnen krijgen, niet in de samenvatting te zien. "We zijn erop geattendeerd dat een aantal bepalende momenten niet is getoond. We gaan vooralsnog uit van een vergissing, maar willen dat wel zeker weten. Vanwege alle reacties hebben we telefonisch contact met de NOS gehad. Overigens wil ik benadrukken dat Ajax gewoon beter had moeten spelen, de nederlaag niet aan de NOS is te wijten en we deze dagen met alle transfers wel belangrijkere zaken aan ons hoofd hebben." ![]()
01-09-2008, 10:16 AM
Peter Wrote:We spelen met 6 verdedigers waf, net als Feyenoord. ja mijnheer van der aat, dat was een vergissing. het zal niet meer gebeuren, we zullen volgende keer weer uitzenden als ajakkes benadeeld wordt, want dat kan natuurlijk niet.
01-09-2008, 11:17 AM
ah en nu zit meneer waf het opeens te bagatalliseren maar als dit bij feyenoord of bij een tegenstander van ajax gebeurt is de wereld opeens te klein. Zo jammer.
01-09-2008, 11:21 AM
Mac Wrote:ah en nu zit meneer waf het opeens te bagatalliseren maar als dit bij feyenoord of bij een tegenstander van ajax gebeurt is de wereld opeens te klein. Zo jammer. welnee, dan is het normaal. dat gebeurt immers altijd. maar als het een keer bij ajakkes gebeurt wordt de nos er opeens op aangesproken. dat je dat zelf niet triest vindt komt zeker omdat je voor ajakkes bent?
01-09-2008, 11:31 AM
Waar haal je het vandaan dat ik het niet triest vind? Inclusief quote graag.
01-09-2008, 11:38 AM
Mac Wrote:Waar haal je het vandaan dat ik het niet triest vind? Inclusief quote graag. dat leid ik af uit het feit dat je dat niet zegt, maar louter ingaat op mijn opmerking.
01-09-2008, 12:20 PM
Als ik die v/d Aat hoor praten met z'n bekakte geleuter, dan springen de tranen in m'n ogen. ](*,)
01-09-2008, 01:50 PM
Tripplexxx Wrote:Als ik die v/d Aat hoor praten met z'n bekakte geleuter, dan springen de tranen in m'n ogen. ](*,) ja maar jij bent provinciaal. als provincialen gaan praten kunnen wij het niet verstaan, dus gaan we ook niet huilen. :razz:
01-09-2008, 03:24 PM
waf Wrote:Tripplexxx Wrote:Als ik die v/d Aat hoor praten met z'n bekakte geleuter, dan springen de tranen in m'n ogen. ](*,) pro÷vin÷ci÷aals (bijvoeglijk naamwoord; provinciaalser, meest provinciaals) 1 (pejoratief) met eigenschappen van het platteland zoals stedelingen dat zien: achterlijk, bekrompen, enigszins boers enz. :eeeek: :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
01-09-2008, 03:26 PM
waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waardoor er nu een geweldige achterhoede staat. Ach Marcellis wordt al een jaar lang met de maand beter dus dat zal wel meevallen. En zo wel dan hebben we Maza nog op de bank zitten. Ook gewoon een speler die bij elke andere eredivisieploeg in de basis zou staan, zoals wel meer bankzitters van PSV. De breedte van de selectie is een grote kracht van PSV dit jaar.
01-09-2008, 03:29 PM
Moet je je niet alvast indekken dat Pusvee, met die geweldige achterhoede, binnenkort gaat verliezen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
01-09-2008, 03:31 PM
Als je Atletico gister weer hebt zien ballen weet je dat we over 2 weken veel kans al een jas gaan krijgen.
![]() Gezien het programma blijven we in de eredivisie nog wel even schadevrij, of AZ moet t opeens op nog zn heupen krijgen.
01-09-2008, 03:33 PM
niks daarvan, we laten die Heitinga gewoon nog eens in eigen doel schieten :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
01-09-2008, 06:07 PM
waf Wrote:Mac Wrote:ah en nu zit meneer waf het opeens te bagatalliseren maar als dit bij feyenoord of bij een tegenstander van ajax gebeurt is de wereld opeens te klein. Zo jammer. Krijgen we nu dan een rondedansje en de uitspraak "zie je wel dat 020 altijd bevoordeeld word" omdat de rode kaart van Sno geseponeerd is?
01-09-2008, 07:16 PM
Ondanks dat ik het geen rode kaart vond, vind ik het wel opmerkelijk dat ie vrij gesproken is. Ja lekker tegenstrijdig idd, maar feit is wel dat Sno hem raakt met een hooggeheven arm. Beetje raar om te stellen dat dat per ongeluk was en vd Guzman met opzet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
01-09-2008, 07:17 PM
waf Wrote:Mac Wrote:Waar haal je het vandaan dat ik het niet triest vind? Inclusief quote graag. doe maar niet meer dat afleiden, ben je niet erg goed in. Bovendien loop je andere mensen regelmatig af te zeiken als ze dingen uit jouw posts gaan afleiden (nee ik ga daar geen quotes bijzoeken) terwijl jij iets anders bedoelt, dus komt dit nogal hypocriet over. Om even mijn mening te geven over het onderwerp. Tuurlijk vind ik het zielig om erover te gaan zeuren, maar dat vind ik ook altijd als 'jullie' hier lopen te zeuren dat een of andere overtreding van een ajax speler weer eens niet uitgezonden is. Het heeft namelijk geen zin om erover te gaan zeuren, de NOS of welke andere omroep dan ook gaan dat echt niet anders doen nu. Van jullie begrijp ik het nog enigszins, er zijn calimero gevoelens die gevoed moeten worden en als er niet af en toe een scheidsrechter is die zn vuist opsteekt nadat ajax heeft gescoord blijft er weinig over en moet je het van dit soort dingen hebben. Van zo'n van der Aat begrijp ik het wat minder, die weet zelf toch wel dat ie er niks mee gaat bereiken en imago wise helpen dit soort uitspraken ook niet echt.
01-09-2008, 07:29 PM
Ekslem Wrote:Ondanks dat ik het geen rode kaart vond, vind ik het wel opmerkelijk dat ie vrij gesproken is. Ja lekker tegenstrijdig idd, maar feit is wel dat Sno hem raakt met een hooggeheven arm. Beetje raar om te stellen dat dat per ongeluk was en vd Guzman met opzet! Ik denk dat geel hier ook best op zijn plaats was wegens het nogal onbesuisd afhouden. Geen idee of er ooit een rode naar een gele kaart is omgezet.
01-09-2008, 09:27 PM
Volgens de Volkskrant zei Luque na zijn overgang naar Malaga 'Ik ben erg blij en koester de illiusie om hier te slagen'. Als Luque dit echt zo gezegd heeft (met die vertalers weet je het immers nooit), dan moet Malaga onmiddellijk weer wegdoen, want een speler die het zelf een illusie vindt dat hij zal slagen, daar heb je natuurlijk niets aan.
May The Schwartz Be With You
01-09-2008, 09:28 PM
Berend Botje Wrote:illiusie Dat is verkeerd vertaald door die vertalers!
Oh, my god, we bought Kenny!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|