The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
Overigens, aangezien de meeste mensen hier behoorlijk meegeleefd hebben, ik heb een huis Hakkuh
Reply
Nice! Gefeliciteerd!

Waar precies?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Utrecht, Zuilen, ter hoogte van Julianapark Hakkuh

Ben echt helemaal blij ermee :-({|=
Reply
Feli ML =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Thnx CC =D>
Reply
Waar staat het van Davy?
Reply
Kijk maar in de draw.

Maar mooi man, Zuylen is leuk. Moet er nog veel aan gebeuren?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ahh ik zie het, helemaal top!

En is idd erg leuke buurt. Huis is helemaal klaar en gerenoveerd. Enige nadeel is dat vorige bewoners honden hadden, dus alles stinkt verschrikkelijk, maarja even vloer schuren&lakken en een nieuw likje verf en de boel moet al flink opknappen qua lucht. =D>
Reply
Gefeliciteerd, ML. Geniet ervan.
Reply
Matige uitslagen vandaag. Zelf niemand kwijt, maar teveel spelers uit andere teams door. Maar ach, net terug uit Eindhoven en daar viel genoeg te juichen.

Koef Hakkuh
Reply
Ad Wim Wrote:Het vreselijke geluk dat hij vorige week had, gaat hem nog serieus de overwinning brengen ook... Dead

Nog steeds denk jij dat dit een geluksspelletje is.... :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, ik zou die TMC niet onderschatten. Je kunt daar natuurlijk flink gokken en daarmee zijn heel veel punten te verdienen. Als Omyaca nou gokt, en Andre gaat voor een zeker team, dan moet het goed komen :razz:

samenwerken om mij te verslaan :lol:

dat zie ik toch als een compliment Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geweldig nieuws Mindlight. Van harte!
Reply
Thnx Eli! =D>
Reply
Top Mindlight!
Erg leuke buurt...netjes en toch levendig!
Reply
Overdune Wrote:Matige uitslagen vandaag. Zelf niemand kwijt, maar teveel spelers uit andere teams door. Maar ach, net terug uit Eindhoven en daar viel genoeg te juichen.

Koef Hakkuh
Doe dat nou niet hier Dead

En ze mogen van geluk spreken dat ze niet (verdiend) op achterstand komen de 1e helft, anders was het heel anders gegaan. En in de 1e helft kwamen ook weer duidelijk de middelmaat en de zwakke punten naar voren. Maar toegegeven, wel een goede tweede helft, en eindelijk weer eens een verdiende overwinning...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist wel :lol:

Eerste helft kreeg PSV ook 2 dotten van kansen, dus die 0-0 was zo'n gekke afspiegeling nog niet. Van de 90 minuten misschien 20 in de problemen geweest, al met al een prima zege
Reply
kooltje Wrote:Top Mindlight!
Erg leuke buurt...netjes en toch levendig!

Ook jij thnx =D>
En precies, wat dat betreft is het een vooruitgang t.o.v. Hilversum waar ik nu woon. Dat is ook wel netjes (iig mijn straat), maar het is wel de saaist mogelijke omgeving.
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Matige uitslagen vandaag. Zelf niemand kwijt, maar teveel spelers uit andere teams door. Maar ach, net terug uit Eindhoven en daar viel genoeg te juichen.

Koef Hakkuh
Doe dat nou niet hier Dead

En ze mogen van geluk spreken dat ze niet (verdiend) op achterstand komen de 1e helft, anders was het heel anders gegaan. En in de 1e helft kwamen ook weer duidelijk de middelmaat en de zwakke punten naar voren. Maar toegegeven, wel een goede tweede helft, en eindelijk weer eens een verdiende overwinning...
Hoezo niet, dit gaat tenminste nog over sport. En die verdiende achterstand zie ik niet zo, op een kopballetje na heeft OM geen kans gehad. Enige verwijt is dat PSV vijf 100% kansen gemist hebben. Verder gewoon dik verdiend over de hele wedstrijd gezien.
Reply
Doe die Amsterdamse bril af, Adje Dead
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op het eerste kwartier na vond ik het redelijk eenrichtingsverkeer richting het doel van Isaksson. Niet echt grote kansen nee, maar het zat er wel telkens verdomde dichtbij; net verkeerde eindpass, elkaar niet begrepen. Ik vond OM ook maar matig, maar door de goede helft van PSV zou je bijna vergeten dat het heel anders had kunnen gaan. 1e helft vond ik slap en matig, en als ze daar op achterstand waren gekomen, bijv als Isaksson die gelukkige redding niet had gemaakt, dan was het een ander verhaal geweest. Ik vond het gewoon echt niet zo goed als ik overal lees. Maar zoals ik al zei, knap herpakt in de 2e helft en daardoor zeker verdiend gewonnen, dat kut PSV Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch gaat er blijkbaar iets niet goed met de server. Stille ziet de punten van gisteren binnen FTM, en ook de forumberichten lopen bij hem maar tot gisteren...
Reply
Ja, Andre had dat ook, heel gek...

Misschien moeten die gasten even hun cache legen en opnieuw inloggen op het forum...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb het aan Stille doorgegeven. En anders zou ik het ook niet weten. Heb met zijn naam ingelogd, maar bij mij gaat het gewoon goed.
Reply
Ja, dat kan dus met de cache te maken hebben, die wordt nl gewoon op je schijf opgeslagen.

Internetopties -> tijdelijke internetbestanden verwijderen. Wellicht helpt dat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe, die kende ik inderdaad Wink, ik wacht nu even op reactie van Stille
Reply
Soderling is direct op stoom =D>

Roddick heeft het nog niet makkelijk tegen Ginepri, maar zal uiteindelijk wel gewoon gaan winnen :-"
Reply
Van mij mag Ginepri winnen hoor!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht dat Buurs Ginepri had :oops: Blijkt Haggie te zijn. Hup Robbie Notworthy
Reply
mindlight Wrote:Ik dacht dat Buurs Ginepri had :oops: Blijkt Haggie te zijn. Hup Robbie Notworthy

:Big Grin
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: