The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
Een volzin lijkt me beter, want ik snap dit weer niet. Moet ik het zien als positief dat het richting mij was?
Of zie je het als positief dat Vliegen van 0-3 naar 3-3 gaat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
25 aces, ongelofelijk. Dat was vroeger echt wel minder. Toen sloeg ie veel winning services, maar echt niet zoveel aces. Nu slaat ie er gemiddeld meer dan 20 per wedstrijd Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Een volzin lijkt me beter, want ik snap dit weer niet. Moet ik het zien als positief dat het richting mij was?
Of zie je het als positief dat Vliegen van 0-3 naar 3-3 gaat?
Dat edit je later pas zie ik net dus dat ligt aan jezelf.
Reply
Ad Wim Wrote:25 aces, ongelofelijk. Dat was vroeger echt wel minder. Toen sloeg ie veel winning services, maar echt niet zoveel aces. Nu slaat ie er gemiddeld meer dan 20 per wedstrijd Confused
Ik herken deze opmerking nog van je.
Toen ben ik daar eens op gaan letten. Toen had je gelijk dat hij helemaal niet zoveel aces sloeg (discussie kwam door poll) maar tegenwoordig moet hij het er echt van hebben.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Een volzin lijkt me beter, want ik snap dit weer niet. Moet ik het zien als positief dat het richting mij was?
Of zie je het als positief dat Vliegen van 0-3 naar 3-3 gaat?
Dat edit je later pas zie ik net dus dat ligt aan jezelf.
Dat klopt, maar zie je dat dan als positief? Of nog steeds dat eerste?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:25 aces, ongelofelijk. Dat was vroeger echt wel minder. Toen sloeg ie veel winning services, maar echt niet zoveel aces. Nu slaat ie er gemiddeld meer dan 20 per wedstrijd Confused
Ik herken deze opmerking nog van je.
Toen ben ik daar eens op gaan letten. Toen had je gelijk dat hij helemaal niet zoveel aces sloeg (discussie kwam door poll) maar tegenwoordig moet hij het er echt van hebben.
Ik zeg het echt al heel lang ook. Vroeger, toen hij nog echt goed was, nummer 2 van de wereld, sloeg hij echt minder aces, en sloeg ie voornamelijk op het lichaam. En speelde hij meer 1-2s: goede service, matige return en winner met de forehand. Nu gaat ie blijkbaar meer voor de hoeken, vermoedelijk omdat hij niet zo zeker meer is in de rally of niet meer zo zeker is dat ie die winner slaat op de tweede slag, of dat de returns van de tegenstanders beter worden, of dat mensen zijn service beter zijn gaan lezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm, dat was een redelijk verspilde 5 euro op Ginepri... Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch zou je zeggen dat als mensen zijn service beter lezen zijn hoeveelheid aces omlaag zou gaan, ipv omhoog. Maar qua spel lijkt het nergens op bij hem, het laatste half jaar. Het is nu puur service geworden waarop hij wedstrijden wint, en dat is wel jammer.
Reply
Tom ' trauma tiebreak' Haggeman
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haha ja het zit niet echt mee de laatste keren Haggie. Ook Vliegen zal dit niet gaan redden denk ik.
Reply
Het is een soort Karlovic geworden inderdaad. Hij is nog wel redelijk vast in de rally's, maar kan zelf weinig meer afdwingen. Hij moet vooral de punten kort houden. Daar redt ie het nog wel mee tegen heel wat gasten, maar tegen complete spelers in vorm legt ie het gewoon af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa wint wel de set Hag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tipsa wint wel de set Hag.

Tipsa is een lichtpuntje in de duisternis. Robredo en Kiefer waren drama gister o.a.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar dan nu de held van Lyon, Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeve Darcis =D>
Alles op die backhand Steve! :-({|=
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Uhh Kooltje, naar wie verwijs je nou precies met jij? Ik kan je opmerking even niet goed plaatsen.

Maar idd Ad, ik hou al op, kon me even niet inhouden.
Ach ja, het is ook moeilijk. Maar ik moet zeggen dat het een verademing is als je het gewoon langs je heen laat gaan. Bedankt voor de tip OD Wink

:razz: Ik zei het je. En je houdt het goed vol. =D>
Reply
Jammer Kristof...tweede en derde set zijn gewoon voor jou
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Een volzin lijkt me beter, want ik snap dit weer niet. Moet ik het zien als positief dat het richting mij was?
Of zie je het als positief dat Vliegen van 0-3 naar 3-3 gaat?
Dat edit je later pas zie ik net dus dat ligt aan jezelf.
Dat klopt, maar zie je dat dan als positief? Of nog steeds dat eerste?
Positief dat ik hoop dat jij gewoon weer over tennis gaat ouwe hoeren...Dat heb ik bij Buurs al opgegeven.
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:vertel eens vantevoren waar je op inzet dan. :wink:

laat hem nou even.

op deze manier kan hij toch nog gloryhunten :wink:

Leuk om te zien hoe Ad de verstandigste is, niet of nauwelijks meer reageert op jouw zogenaamde uitlokkingen en inhoudelijk blijft. Jij daarentegen grijpt elke situatie aan om te zuigen en kinderachtige reacties te geven. Je bent bezig het kleine beetje respect dat je nog krijgt te verpesten. En terecht.

Idd, ik zei toen dat Buurs die opmerkingen alleen maakte om Ad uit de tent te lokken, maar zelfs nu Ad niet meer hapt blijft hij ze maken. Jammer.
Reply
Volgens mij doe ik dat al een tijdje. En FTM is voor mij deze weken niet heel interessant meer, dus daar ligt het ook wel aan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij doe ik dat al een tijdje. En FTM is voor mij deze weken niet heel interessant meer, dus daar ligt het ook wel aan...
Het is ook jammer dat er zo weinig beelden van het tennis zijn.
Ben toch best benieuwd of benneteau gister goed speelde of dat robredo drama was.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Volgens mij doe ik dat al een tijdje. En FTM is voor mij deze weken niet heel interessant meer, dus daar ligt het ook wel aan...
Het is ook jammer dat er zo weinig beelden van het tennis zijn.
Ben toch best benieuwd of benneteau gister goed speelde of dat robredo drama was.

dat heb ik gezien op betfair. Robredo was echt drama. Daarentegen hakte Benneteau aardig door. Benneteau hoefde alleen maar bal in het spel te houden en Robredo maakte de fout.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Deze week valt dat wel mee toch? Basel op ES en Lyon op Betfair. Helaas wel pas 's middags, maar toch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Volgens mij doe ik dat al een tijdje. En FTM is voor mij deze weken niet heel interessant meer, dus daar ligt het ook wel aan...
Het is ook jammer dat er zo weinig beelden van het tennis zijn.
Ben toch best benieuwd of benneteau gister goed speelde of dat robredo drama was.

dat heb ik gezien op betfair. Robredo was echt drama. Daarentegen hakte Benneteau aardig door. Benneteau hoefde alleen maar bal in het spel te houden en Robredo maakte de fout.
Baal echt van deze wedstrijd. Zag Robredo echt als grote favoriet
Reply
Ik zie tegenwoordig bij Eurosport echt alleen nog maar vrouwentennis, als er al tennis is. Mannentennis is volgens mij allemaal ES2 ofzo, geen idee. Was vroeger al niet heel frequent, nu echt nooit meer.
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Volgens mij doe ik dat al een tijdje. En FTM is voor mij deze weken niet heel interessant meer, dus daar ligt het ook wel aan...
Het is ook jammer dat er zo weinig beelden van het tennis zijn.
Ben toch best benieuwd of benneteau gister goed speelde of dat robredo drama was.

dat heb ik gezien op betfair. Robredo was echt drama. Daarentegen hakte Benneteau aardig door. Benneteau hoefde alleen maar bal in het spel te houden en Robredo maakte de fout.
Baal echt van deze wedstrijd. Zag Robredo echt als grote favoriet

Ik ook, en was gisteren ook even flink slikken. Aan de andere kant, indoor is Robredo nooit zo sterk.
Reply
Elikian Wrote:Ik zie tegenwoordig bij Eurosport echt alleen nog maar vrouwentennis, als er al tennis is. Mannentennis is volgens mij allemaal ES2 ofzo, geen idee. Was vroeger al niet heel frequent, nu echt nooit meer.
Baal ik ook wel van. Alleen de GSs, muv Wimbledon, en dat is dan wel weer erg fijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Darcis werkt een 0-40 weg =D>
Reply
mindlight Wrote:Maar dan nu de held van Lyon, Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeve Darcis =D>
Alles op die backhand Steve! :-({|=
Hier heb ik toch echt andere belangen. Die tering Darcis heeft me al genoeg genaaid...
Allez Richard!

Mist al wel 3 bps...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Maar dan nu de held van Lyon, Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeve Darcis =D>
Alles op die backhand Steve! :-({|=
Hier heb ik toch echt andere belangen. Die tering Darcis heeft me al genoeg genaaid...
Allez Richard!

Mist al wel 3 bps...

Ok, kijken naar de poll/stand/weekstand/etc zie ik niet welk belang jij bij winst van Gasquet zou moeten hebben. Revanche voor afgelopen maandag is het enige wat dan overblijft, en daar kan ik me iets bij voorstellen.
Reply
omyaca heeft gasquet :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: