The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Quote:‘Vertrek Sollied is niet aan de orde’

De berichtgeving van Voetbal International dat de positie van Heerenveen-trainer Trond Sollied ter discussie staat, berust niet op de waarheid. Yme Kuiper, voorzitter van de Friese club, countert in de Leeuwarder Courant. “Zolang een trainer hier trainer is, staan wij achter de trainer”, zegt hij. Maandagavond meldde het weekblad dat de positie van de Noorse coach aan het wankelen is gebracht naar aanleiding van de matige resultaten in de voorbije weken. Zo ging Heerenveen in de UEFA Cup met 5-1 onderuit bij het Duitse VfL Wolfsburg, terwijl FC Twente de ploeg afgelopen weekend op een ongenadige 6-0 oorwassing trakteerde.

Foppe de Haan zou zelfs al zijn benaderd om de honneurs tijdelijk waar te nemen. “Zolang een trainer hier trainer is, staan wij achter de trainer”, reageert Kuiper in de regionale krant. ”Voor de rest heb ik niet de behoefte om te reageren op elk gerucht dat de wereld ingeslingerd wordt.” Volgens de preses zal Sollied aankomende zaterdag dan gewoon op de bank plaatsnemen tijdens het duel met PSV.

Ook De Haan zelf reageerde verbaasd. “Ik weet helemaal van niets. Zulke geruchten passen ook helemaal niet bij Heerenveen”, zei de voormalig bondscoach van Jong Oranje.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Aangifte tegen ex-voetballer Sion

SCHEEMDA - De Vereniging ex-internationals KNVB heeft gisteravond op het politiebureau in Uithoorn aangifte gedaan tegen oud-profvoetballer Romano Sion. "We waren bijna eerder opgelicht dan opgericht", zegt het bestuurslid Guido Albers.

Sion (37) probeerde volgens de secretaris over de ruggen van de voormalige Oranjespelers vierduizend euro afhandig te maken van nota bene zijn eigen club, v.v. Oldambsterboys uit Scheemda. "Daarvoor gebruikte hij onze namen, valse e-mailadressen en een neptelefoonnummer. We zijn verbijsterd", aldus Albers. "We zijn naar de politie gestapt wegens poging tot oplichting."

De oud-speler van onder meer FC Groningen nam op 22 september 2008 zelf contact op met Albers. "Hij had van ons initiatief gehoord en wilde graag met het Regioteam Groningen tegen de ex-internationals voetballen. Hij vroeg om een prijsopgaaf, die hij zou doorsturen naar de secretaris van de club, Jan Eelssema." Het complete e-mailverkeer, dat Sion uit naam van Albers en diens rechterhand Pauline Siemers naar Eelssema zou hebben gestuurd, is net als het proces-verbaal in het bezit van De Telegraaf. Siemers stuurde een mailtje naar Sion, die het document vakkundig zou hebben bewerkt, alvorens het naar Eelssema te verzenden. Waar Siemers meldde dat voor de komst van de spelers 10.000 euro, exclusief btw, zou worden gevraagd, maakte Sion er volgens de aangifte het volgende van:

'Kosten voor een dergelijke wedstrijd bedragen 10.000 euro, exclusief B.T.W. Waarvan 2500 euro reeds betaald door de heer Romano Sion. En er nog 1500 euro openstaat en contant betaald zal moeten worden voor 13-11-2008 door Romano Sion. Het restant van het totale bedrag wordt contant afgerekend bij aankomst op zaterdag 11 juli 2009.'

"Vervolgens maakte hij een eigen e-mailadres (<!-- e --><a target="_blank" href="mailtoConfusedpaulinepunited@live.nl">spaulinepunited@live.nl</a><!-- e -->, red.) aan om de communicatie over te nemen", aldus Albers. Eelssema vroeg zich af hoe de spelers zouden komen. 'Regelen jullie het vervoer of gaat dat op een andere manier? Ik zie er niks over geschreven, terwijl Romano Sion het erover had dat wij een bus moesten regelen.'

Sion antwoordt vol spelfouten, uit naam van Siemers. 'Het vervoer (FC Groningen bus) heeft romano sion al geregeld daar hebben wij (Guido, sjaak zwart en ik) al contact met hem over gehad. En tot dus ver alles perfect geregeld door romano. het contract word over 2 weken toegezonden.'

Vervolgens krijgt Eelssema argwaan. 'Hallo Pauline, Klopt het dat onderstaande mail ook van jullie afkomstig is? Omdat ik nu een ander e-mailadres heb gekregen. Graag zsm reactie.'

Zesdeklasser Oldambsterboys betaalde Sion uiteraard niet, waarna een geïrriteerd mailtje volgde, zogenaamd van de hand van Albers.

'De uitnodiging hebben wij aangenomen op verzoek van romano (normaalgesproken spelen wij niet dit soort wedstrijden). Ik begreep net van benny wijnstekers dat er problemen zijn met het contant betalen van de 1500 euro vandaag! Als er nu al problemen opduiken, lijkt het mij verstandig om het nu maar gelijk af te blazen voor dat er met de rest van de betaling op de wedstrijddag problemen ontstaan.'

Uiteindelijk koos Sion, die nog steeds voor Oldambsterboys speelt, op 12 november om 03.34 uur eieren voor zijn geld. Sion deed zich per mail voor als Albers. 'Hallo Jan, wij hebben het afgeblazen omdat jullie club niet te vertrouwen is met de betaling, en romano Sion ook niet. Met vriendelijke groet, Guido albers'

"Dit konden we niet over onze kant laten gaan", zegt Albers. "Gerard Bouwer, Pierre van Hooijdonk, Sjaak Swart, Frank de Boer, Benny Wijnstekers en ik hebben het er in het bestuur over gehad en hebben besloten naar de politie te stappen. De Vereniging ex-internationals KNVB is een serieuze vereniging die zijn naam niet door het slijk laat halen."

Eelssema schrikt als hem om een reactie wordt gevraagd. "Gaan de ex-internationals aangifte doen? Dan lijkt het mij het verstandigste om niets te zeggen."
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:‘Vertrek Sollied is niet aan de orde’

De berichtgeving van Voetbal International dat de positie van Heerenveen-trainer Trond Sollied ter discussie staat, berust niet op de waarheid. Yme Kuiper, voorzitter van de Friese club, countert in de Leeuwarder Courant. “Zolang een trainer hier trainer is, staan wij achter de trainer”, zegt hij. Maandagavond meldde het weekblad dat de positie van de Noorse coach aan het wankelen is gebracht naar aanleiding van de matige resultaten in de voorbije weken. Zo ging Heerenveen in de UEFA Cup met 5-1 onderuit bij het Duitse VfL Wolfsburg, terwijl FC Twente de ploeg afgelopen weekend op een ongenadige 6-0 oorwassing trakteerde.

Foppe de Haan zou zelfs al zijn benaderd om de honneurs tijdelijk waar te nemen. “Zolang een trainer hier trainer is, staan wij achter de trainer”, reageert Kuiper in de regionale krant. ”Voor de rest heb ik niet de behoefte om te reageren op elk gerucht dat de wereld ingeslingerd wordt.” Volgens de preses zal Sollied aankomende zaterdag dan gewoon op de bank plaatsnemen tijdens het duel met PSV.

Ook De Haan zelf reageerde verbaasd. “Ik weet helemaal van niets. Zulke geruchten passen ook helemaal niet bij Heerenveen”, zei de voormalig bondscoach van Jong Oranje.


waarom geloof ik mr kuiper eerder dan die teringsnor, die er om bekend staat dit soort niet te bewijzen roddels in de wereld helpt?
Reply
Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:waarom geloof ik mr kuiper eerder dan die teringsnor, die er om bekend staat dit soort niet te bewijzen roddels in de wereld helpt?

Eerst zien dan geloven, gezien de historie van de snor met betrekking tot de zaken die hij 'exclusief' wist te melden. Zo was hij er ook zeker van dat André Wetzel de nieuwe trainer van Heerenveen zou worden en dat hij Amrabat 'mee zou nemen'......

Misschien gebeurt dat ook nog, dat kan natuurlijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mitch Wrote:Aangifte tegen ex-voetballer Sion

SCHEEMDA - De Vereniging ex-internationals KNVB heeft gisteravond op het politiebureau in Uithoorn aangifte gedaan tegen oud-profvoetballer Romano Sion. "We waren bijna eerder opgelicht dan opgericht", zegt het bestuurslid Guido Albers.

Sion (37) probeerde volgens de secretaris over de ruggen van de voormalige Oranjespelers vierduizend euro afhandig te maken van nota bene zijn eigen club, v.v. Oldambsterboys uit Scheemda. "Daarvoor gebruikte hij onze namen, valse e-mailadressen en een neptelefoonnummer. We zijn verbijsterd", aldus Albers. "We zijn naar de politie gestapt wegens poging tot oplichting."

De oud-speler van onder meer FC Groningen nam op 22 september 2008 zelf contact op met Albers. "Hij had van ons initiatief gehoord en wilde graag met het Regioteam Groningen tegen de ex-internationals voetballen. Hij vroeg om een prijsopgaaf, die hij zou doorsturen naar de secretaris van de club, Jan Eelssema." Het complete e-mailverkeer, dat Sion uit naam van Albers en diens rechterhand Pauline Siemers naar Eelssema zou hebben gestuurd, is net als het proces-verbaal in het bezit van De Telegraaf. Siemers stuurde een mailtje naar Sion, die het document vakkundig zou hebben bewerkt, alvorens het naar Eelssema te verzenden. Waar Siemers meldde dat voor de komst van de spelers 10.000 euro, exclusief btw, zou worden gevraagd, maakte Sion er volgens de aangifte het volgende van:

'Kosten voor een dergelijke wedstrijd bedragen 10.000 euro, exclusief B.T.W. Waarvan 2500 euro reeds betaald door de heer Romano Sion. En er nog 1500 euro openstaat en contant betaald zal moeten worden voor 13-11-2008 door Romano Sion. Het restant van het totale bedrag wordt contant afgerekend bij aankomst op zaterdag 11 juli 2009.'

"Vervolgens maakte hij een eigen e-mailadres (<!-- e --><a target="_blank" href="mailtoConfusedpaulinepunited@live.nl">spaulinepunited@live.nl</a><!-- e -->, red.) aan om de communicatie over te nemen", aldus Albers. Eelssema vroeg zich af hoe de spelers zouden komen. 'Regelen jullie het vervoer of gaat dat op een andere manier? Ik zie er niks over geschreven, terwijl Romano Sion het erover had dat wij een bus moesten regelen.'

Sion antwoordt vol spelfouten, uit naam van Siemers. 'Het vervoer (FC Groningen bus) heeft romano sion al geregeld daar hebben wij (Guido, sjaak zwart en ik) al contact met hem over gehad. En tot dus ver alles perfect geregeld door romano. het contract word over 2 weken toegezonden.'

Vervolgens krijgt Eelssema argwaan. 'Hallo Pauline, Klopt het dat onderstaande mail ook van jullie afkomstig is? Omdat ik nu een ander e-mailadres heb gekregen. Graag zsm reactie.'

Zesdeklasser Oldambsterboys betaalde Sion uiteraard niet, waarna een geïrriteerd mailtje volgde, zogenaamd van de hand van Albers.

'De uitnodiging hebben wij aangenomen op verzoek van romano (normaalgesproken spelen wij niet dit soort wedstrijden). Ik begreep net van benny wijnstekers dat er problemen zijn met het contant betalen van de 1500 euro vandaag! Als er nu al problemen opduiken, lijkt het mij verstandig om het nu maar gelijk af te blazen voor dat er met de rest van de betaling op de wedstrijddag problemen ontstaan.'

Uiteindelijk koos Sion, die nog steeds voor Oldambsterboys speelt, op 12 november om 03.34 uur eieren voor zijn geld. Sion deed zich per mail voor als Albers. 'Hallo Jan, wij hebben het afgeblazen omdat jullie club niet te vertrouwen is met de betaling, en romano Sion ook niet. Met vriendelijke groet, Guido albers'

"Dit konden we niet over onze kant laten gaan", zegt Albers. "Gerard Bouwer, Pierre van Hooijdonk, Sjaak Swart, Frank de Boer, Benny Wijnstekers en ik hebben het er in het bestuur over gehad en hebben besloten naar de politie te stappen. De Vereniging ex-internationals KNVB is een serieuze vereniging die zijn naam niet door het slijk laat halen."

Eelssema schrikt als hem om een reactie wordt gevraagd. "Gaan de ex-internationals aangifte doen? Dan lijkt het mij het verstandigste om niets te zeggen."

Reactie Sion
Romano Sion ontkent in een reactie met klem zich schuldig te hebben gemaakt aan strafbare feiten. "Jullie overvallen me hier echt mee", aldus een geëmotioneerde Sion gisteravond tegenover deze krant (telegraaf).

"Ik heb er niets mee te maken. Ik ga mijn eigen teamgenoten toch niet oplichten? Kennelijk wil iemand me opnieuw in diskrediet brengen. Ik kán niet eens zelf een e-mailadres aanmaken, ik heb geen flauw idee hoe dat werkt."

Hierna geeft Sion de telefoon aan zijn vrouw, die het opneemt voor haar man. "Deze beschuldiging is flauwekul. Ik zou het echt weten als-ie zoiets heeft geflikt. Hier wordt een vies spelletje gespeeld. Het ergste vind ik het voor onze kinderen, die dit verhaal over hun vader morgen op school moeten aanhoren."
Reply
Gepubliceerd: vrijdag 14 maart 2008 22:22
Update: vrijdag 14 maart 2008 22:39

Oud-voetballer Romano Sion verschijnt dinsdag voor de rechter vanwege de diefstal van 7000 euro met een gestolen pinpas.

Dat heeft het Openbaar Ministerie in Leeuwarden vrijdag bevestigd, meldt De Telegraaf.De voormalige buitenspeler wordt ervan verdacht het geld tussen 18 september en 4 oktober 2006 in onder meer Assen, Groningen en Drachten te hebben opgenomen. Sion speelde onder andere voor FC Groningen en Compostela. Hij stond tijdens zijn carrière bekend als een getalenteerde speler, die veel gele en rode kaarten verzamelde en last had van een gokprobleem.
Reply
Flixieluv Wrote:Reactie Sion
Romano Sion ontkent in een reactie met klem zich schuldig te hebben gemaakt aan strafbare feiten. "Jullie overvallen me hier echt mee", aldus een geëmotioneerde Sion gisteravond tegenover deze krant (telegraaf).

"Ik heb er niets mee te maken. Ik ga mijn eigen teamgenoten toch niet oplichten? Kennelijk wil iemand me opnieuw in diskrediet brengen. Ik kán niet eens zelf een e-mailadres aanmaken, ik heb geen flauw idee hoe dat werkt."

Hierna geeft Sion de telefoon aan zijn vrouw, die het opneemt voor haar man. "Deze beschuldiging is flauwekul. Ik zou het echt weten als-ie zoiets heeft geflikt. Hier wordt een vies spelletje gespeeld. Het ergste vind ik het voor onze kinderen, die dit verhaal over hun vader morgen op school moeten aanhoren."

waarom geeft hij de telefoon in godsnaam aan zijn vrouw?of zou die journalist gezegd hebben, geef je vrouw nog even, ik wil vragen of die je wel gelooft. Undecided
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Reactie Sion: ik kán niet eens zelf een e-mailadres aanmaken, ik heb geen flauw idee hoe dat werkt.

Undecided Ik zou nog eerder toegeven dat ik het gedaan had.
Reply
Flixieluv Wrote:
Mitch Wrote:Aangifte tegen ex-voetballer Sion

SCHEEMDA - De Vereniging ex-internationals KNVB heeft gisteravond op het politiebureau in Uithoorn aangifte gedaan tegen oud-profvoetballer Romano Sion. "We waren bijna eerder opgelicht dan opgericht", zegt het bestuurslid Guido Albers.

Sion (37) probeerde volgens de secretaris over de ruggen van de voormalige Oranjespelers vierduizend euro afhandig te maken van nota bene zijn eigen club, v.v. Oldambsterboys uit Scheemda. "Daarvoor gebruikte hij onze namen, valse e-mailadressen en een neptelefoonnummer. We zijn verbijsterd", aldus Albers. "We zijn naar de politie gestapt wegens poging tot oplichting."

De oud-speler van onder meer FC Groningen nam op 22 september 2008 zelf contact op met Albers. "Hij had van ons initiatief gehoord en wilde graag met het Regioteam Groningen tegen de ex-internationals voetballen. Hij vroeg om een prijsopgaaf, die hij zou doorsturen naar de secretaris van de club, Jan Eelssema." Het complete e-mailverkeer, dat Sion uit naam van Albers en diens rechterhand Pauline Siemers naar Eelssema zou hebben gestuurd, is net als het proces-verbaal in het bezit van De Telegraaf. Siemers stuurde een mailtje naar Sion, die het document vakkundig zou hebben bewerkt, alvorens het naar Eelssema te verzenden. Waar Siemers meldde dat voor de komst van de spelers 10.000 euro, exclusief btw, zou worden gevraagd, maakte Sion er volgens de aangifte het volgende van:

'Kosten voor een dergelijke wedstrijd bedragen 10.000 euro, exclusief B.T.W. Waarvan 2500 euro reeds betaald door de heer Romano Sion. En er nog 1500 euro openstaat en contant betaald zal moeten worden voor 13-11-2008 door Romano Sion. Het restant van het totale bedrag wordt contant afgerekend bij aankomst op zaterdag 11 juli 2009.'

"Vervolgens maakte hij een eigen e-mailadres (<!-- e --><a target="_blank" href="mailtoConfusedpaulinepunited@live.nl">spaulinepunited@live.nl</a><!-- e -->, red.) aan om de communicatie over te nemen", aldus Albers. Eelssema vroeg zich af hoe de spelers zouden komen. 'Regelen jullie het vervoer of gaat dat op een andere manier? Ik zie er niks over geschreven, terwijl Romano Sion het erover had dat wij een bus moesten regelen.'

Sion antwoordt vol spelfouten, uit naam van Siemers. 'Het vervoer (FC Groningen bus) heeft romano sion al geregeld daar hebben wij (Guido, sjaak zwart en ik) al contact met hem over gehad. En tot dus ver alles perfect geregeld door romano. het contract word over 2 weken toegezonden.'

Vervolgens krijgt Eelssema argwaan. 'Hallo Pauline, Klopt het dat onderstaande mail ook van jullie afkomstig is? Omdat ik nu een ander e-mailadres heb gekregen. Graag zsm reactie.'

Zesdeklasser Oldambsterboys betaalde Sion uiteraard niet, waarna een geïrriteerd mailtje volgde, zogenaamd van de hand van Albers.

'De uitnodiging hebben wij aangenomen op verzoek van romano (normaalgesproken spelen wij niet dit soort wedstrijden). Ik begreep net van benny wijnstekers dat er problemen zijn met het contant betalen van de 1500 euro vandaag! Als er nu al problemen opduiken, lijkt het mij verstandig om het nu maar gelijk af te blazen voor dat er met de rest van de betaling op de wedstrijddag problemen ontstaan.'

Uiteindelijk koos Sion, die nog steeds voor Oldambsterboys speelt, op 12 november om 03.34 uur eieren voor zijn geld. Sion deed zich per mail voor als Albers. 'Hallo Jan, wij hebben het afgeblazen omdat jullie club niet te vertrouwen is met de betaling, en romano Sion ook niet. Met vriendelijke groet, Guido albers'

"Dit konden we niet over onze kant laten gaan", zegt Albers. "Gerard Bouwer, Pierre van Hooijdonk, Sjaak Swart, Frank de Boer, Benny Wijnstekers en ik hebben het er in het bestuur over gehad en hebben besloten naar de politie te stappen. De Vereniging ex-internationals KNVB is een serieuze vereniging die zijn naam niet door het slijk laat halen."

Eelssema schrikt als hem om een reactie wordt gevraagd. "Gaan de ex-internationals aangifte doen? Dan lijkt het mij het verstandigste om niets te zeggen."

Reactie Sion
Romano Sion ontkent in een reactie met klem zich schuldig te hebben gemaakt aan strafbare feiten. "Jullie overvallen me hier echt mee", aldus een geëmotioneerde Sion gisteravond tegenover deze krant (telegraaf).

"Ik heb er niets mee te maken. Ik ga mijn eigen teamgenoten toch niet oplichten? Kennelijk wil iemand me opnieuw in diskrediet brengen. Ik kán niet eens zelf een e-mailadres aanmaken, ik heb geen flauw idee hoe dat werkt."

Hierna geeft Sion de telefoon aan zijn vrouw, die het opneemt voor haar man. "Deze beschuldiging is flauwekul. Ik zou het echt weten als-ie zoiets heeft geflikt. Hier wordt een vies spelletje gespeeld. Het ergste vind ik het voor onze kinderen, die dit verhaal over hun vader morgen op school moeten aanhoren."



Als je het over de duvel hebt.....
Vorige week bij vergeten sporters kwam door de naam Glenn H. bij mij een ingeving hoe het met die andere boef( Romano S. dus) zou gaan en ik word gewoon op mijn wenken bediend door hem.
Die gozer zal blijven oplichten , stelen, en meer van dat soort poepelegein, want hij heeft echt al jarenlang een serieus gokprobleem.
En het oplichten van teamgenoten?
Hij stal echt alles uit een kleedkamer om vervolgens met gezwinde( schrijf je dat zo?)spoed naar Play Inn te racen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Gestoorde wilde Maradona onthoofden

LONDEN - Volgens de Britse krant 'Daily Star' werd net voor de vriendschappelijke interland Schotland-Argentinië, vorige week woensdag, een man gearresteerd die Maradona wilde onthoofden.


De zonderling liep met een gebogen kapmes rond in de buurt van Hampden Park en was vast van plan revanche te nemen voor het beruchte 'hand van God'-doelpunt, waardoor uiteindelijk niet Engeland maar Argentinië doorstootte naar de halve finales van het WK in 1986.

Een zware klap was dat voor de man, die toen 600 euro gezet had op een overwinning voor de Engelsen. Omdat hij sindsdien geen stuiver terugbetaald heeft van zijn lening is zijn schuld door de rente inmiddels opgelopen tot 148.000 euro.

Tot overmaat van ramp riskeert de gestoorde voor zijn geplande moordpoging nu ook nog eens vijf jaar cel
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Gestoorde wilde Maradona onthoofden

LONDEN - Volgens de Britse krant 'Daily Star' werd net voor de vriendschappelijke interland Schotland-Argentinië, vorige week woensdag, een man gearresteerd die Maradona wilde onthoofden.


De zonderling liep met een gebogen kapmes rond in de buurt van Hampden Park en was vast van plan revanche te nemen voor het beruchte 'hand van God'-doelpunt, waardoor uiteindelijk niet Engeland maar Argentinië doorstootte naar de halve finales van het WK in 1986.

Een zware klap was dat voor de man, die toen 600 euro gezet had op een overwinning voor de Engelsen. Omdat hij sindsdien geen stuiver terugbetaald heeft van zijn lening is zijn schuld door de rente inmiddels opgelopen tot 148.000 euro.
Tot overmaat van ramp riskeert de gestoorde voor zijn geplande moordpoging nu ook nog eens vijf jaar cel

:eeeek: Prima rentetariefje!
Reply
En dan moeten wij nog naar Moskou over 2 weken :eeeek:

Real vecht met 1.500 kilo kleding tegen vrieskou Minsk
25/11/2008 15:33

Real Madrid kan zich dinsdagavond plaatsen voor de volgende ronde van de Champions League, maar dan moeten de Madrilenen wel afrekenen met Bate Borisov én de kou van Wit-Rusland.

Maandag trainden coach Bernd Schuster en zijn mannen tijdens een temperatuur van acht graden onder nul. En dinsdag vrezen Los Merengues zelfs dat de thermometer tijdens de wedstrijd een temperatuur van twintig graden onder nul aanwijst. Geen omstandigheden die de spelers van de Spaanse kampioen gewend zijn.

Real heeft dan ook forse maatregelen genomen om de gezondheid van zijn voetballers te waarborgen, meldt De Koninklijke op zijn website. Daarbij wordt de roemruchte club geholpen door de kledingsponsor. Die sportfabrikant leverde voor liefst 1.500 kilo aan winterkleding af in Minsk, waar het duel zal plaatshebben.

In de 42 geleverde tassen met kledij zaten onder meer 120 petjes en mutsen, vijftig losse kragen, 120 paar handschoenen, twintig slaapzakken voor de spelers op de bank, honderd thermische onderbroeken, 150 thermische shirts met lange mouwen en 120 winterjassen.

Overigens is het speelveld dik in orde, zo laat Real weten. Dankzij militairen van het Wit-Russische leger is de grasmat geheel sneeuwvrij gemaakt voor het treffen in de kampioenencompetitie.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Quote:Oeps, vol gas achteruit tegen gevel
WADDINXVEEN - ,,Ik begrijp er helemaal niks van.’’ Hanneke Engel, inwoonster van Waddinxveen, is nog steeds perplex van de gebeurtenissen van dinsdagmiddag.

De auto ontwrichtte de gevel van de woning. FOTO TOON VAN DE POEL Zij reed met een enorme vaart achteruit, tegen het huis van haar overbuurvrouw aan.

Beide vrouwen zijn er met de schrik afgekomen. De voorpui van het geramde huis is ontzet. De seniore bewoonster moet de komende dagen elders vertoeven, totdat de woning weer bewoonbaar wordt geacht.

Engel: ,,We wonen hier al veertien jaar. Het is nog nooit fout gegaan. Er moet een technische mankement aan de auto zijn.’’

Ze is blij dat er geen gewonden zijn gevallen.

,,De buurvrouw is ontzettend geschrokken. Voor haar vind ik dit het ergst.’’

Rond drie uur ’s middags stapte ze voor een boodschap in de auto die voor haar huis in de Kastanjelaan geparkeerd stond. ,,Ik start de auto en in één keer rijd ik met een enorme kracht achteruit. De auto is voor verder onderzoek door de technische recherche meegenomen.’’

[Image: voorgevel23_185398h.jpg]

goh een wijf, en ze geeft de schuld aan de auto. Undecided
Reply
Quote:Heerenveen tekent bezwaar aan

SC Heerenveen heeft bij de KNVB bezwaar aangetekend tegen de tweede gele kaart van Mika Väyrynen in het duel tegen FC Twente. Dat meldt de Friese club woensdag op de officiële website. De KNVB laat in een reactie weten dat de straf verweer tegen een gele kaart niet mogelijk is en dat de straf voor Väyrynen gehandhaafd blijft.

Väyrynen kreeg zaterdag in de slotminuut van de uitwedstrijd zijn tweede gele kaart van scheidsrechter Eric Braamhaar, omdat hij de bal bij een ingooi tegen de rug van Kenneth Perez gooide. Of de kaart terecht is, staat ter discussie, want de KNVB-regels komen namelijk niet overeen met de FIFA-reglementen. Door de rode kaart is de Finse speler geschorst voor de eerstvolgende thuiswedstrijd tegen PSV.

In de FIFA regels staat expliciet: 'als een speler een ingooi op correcte wijze uitvoert en daarbij de bal met opzet tegen een tegenstander aangooit met als doel verder te spelen en hij dit niet op nalatige of roekeloze manier doet en niet met buitensporige kracht, dan moet de arbiter het spel gewoon door laten gaan.’

Het voorval tussen Väyrynen en Perez sluit volgens de Friese Eredivisionist naadloos aan op de omschrijving in de FIFA-reglementen. De beroering die rondom de rode kaart van Väyrynen is ontstaan, is volgens directeur Yme Kuiper tekenend voor de situatie. "Er is kennelijk sprake van onduidelijkheid. Väyrynen en Heerenveen worden zo de dupe van een in onze ogen foute beoordeling van de scheidsrechter."

De Friesse club is zich ervan bewust dat de tuchtcommissie op grond van de tuchtrechtspraak Betaald Voetbal geen verweer of beroep toe staat tegen een waarschuwing of de daaruit voortvloeiende straf. De club vindt desondanks dat er aanleiding is om verweer te voeren tegen de opgelegde straf, nu deze is gebaseerd op een kennelijk ‘onjuiste hantering van de spelregels’.

En die scheidsrechter maar roepen, dat de spelers de spelregels niet kennen....
Väyrynen verklaarde dat hij dit eens eerder meegemaakt had in een UEFA-cupduel en dat de scheids vervolgens liet doorspelen.

Lekker duidelijk allemaal, dus.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:En die scheidsrechter maar roepen, dat de spelers de spelregels niet kennen....
Väyrynen verklaarde dat hij dit eens eerder meegemaakt had in een UEFA-cupduel en dat de scheids vervolgens liet doorspelen.

Lekker duidelijk allemaal, dus.

hartstikke duidelijk, dit mag gewoon en het is ook duidelijk dat zelfs in de knjb regels niet staat dat het niet mag.

iedereen die dit heeft gezien en een beetje verstand van voetbal heeft verbaasde zich over deze beslissing (huh, ken ik de regels dan echt zo slecht). erger, als het al geel was dan geef je die kaart nog niet in de laaste minuut bij een 6-0 achterstand.

braamhaar wilde zichzelf slimmer voordoen dan de rest, maar nu staat hij toch echt vreselijk voor lul. deze scheids is geen knip voor zijn neus meer waard.
Reply
Ik bedoelde met 'lekker duidelijk allemaal', dat de KNVB vasthoudt aan haar foutieve standpunt en een foutieve scheidsrechter de hand boven het hoofd houdt......

Niet omdat het nu Heerenveen betreft, maar het is allemaal zo lullig. 6-0, laatste minuut, tweede geel (dus consequenties),onduidelijke regels.....geef dan gewoon toe. Klaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Makers van namaakpenissen horen eis van acht jaar cel

De makers van de zogeheten Whizzinater-penis hebben acht jaar cel en een boete van 500.000 dollar tegen zich horen eisen. De verdachten, Gerald Wills en Robert Catalano, maakten een namaakpenis die niet van echt te onderscheiden nepurine produceert. Hierdoor zou iemand die doping gebruikt heeft, toch negatief testen op het gebruik ervan.

Wills en Catalano werden aangeklaagd voor poging tot fraude en het misleiden van het Amerikaanse anti drugs-agentschap. In Amerika is onder meer al een American Footballer tegen de lamp gelopen, toen de namaakpenis tijdens een douanecontrole op het vliegveld gevonden werd. In februari volgt de uitspraak in Pittsburgh.

Ehm, nepurine? Ik ben geen doping-expert, maar wordt er niet gecheckt of de urine daadwerkelijk van de persoon die het aanlevert is????? :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Terechte gele kaart. Gedrag van die fin was irritant en geboren uit frustratie. Hij is degene die had moeten nadenken met 6-0 aan z'n broek, niet Braamhaar.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Quote:Ehm, nepurine? Ik ben geen doping-expert, maar wordt er niet gecheckt of de urine daadwerkelijk van de persoon die het aanlevert is?????

Hoe wil je dat checken Gerben, als die persoon zo handig is om die neplul uit zijn gulp te hangen? Bij de uitvoering van een dopingtest gaat een persoon niet helemaal uit de kleren, maar er wordt op toegezien dat de urine daadwerkelijk uit het piesgaatje komt. Dit komt bij velen al zo vernederend en/of beschamend over, dat ze zo al heel moeilijk kunnen piesen. Hulpmiddelen als een bolle spiegel of stromend water kunnen de zeikerd soms over de drempel brengen, en anders is het soms uren in een kamertje wachten tot de plas wel wil komen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
EJR Wrote:Terechte gele kaart. Gedrag van die fin was irritant en geboren uit frustratie. Hij is degene die had moeten nadenken.

Onthouden we even, voordat je weer gaat huileh als een ADO'er met rood van het veld moet.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
voordat of voor dat? :-k
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:voordat of voor dat? :-k

Weer zo'n Gerrebun-wannabe....
Economists do it with models...
Reply
Bredanaar Wrote:voordat of voor dat? :-k

Blijf jij maar lekker nadenken of ik misschien een spatie vergetenben.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Haha, ik mag jou wel Mukkus...
Economists do it with models...
Reply
EJR Wrote:Terechte gele kaart. Gedrag van die fin was irritant en geboren uit frustratie. Hij is degene die had moeten nadenken met 6-0 aan z'n broek, niet Braamhaar.

Kun je mij vertellen of jullie Kufo zaterdag uit gaan fluiten? Dan weet ik of ik m wel of niet op moet stellen..
Reply
Quote:Maurice de Hond (61) wordt vader
Opiniepeiler Maurice de Hond (61) wordt -vlak voor zijn pensioen- vader van een vijfde kind.. 'Deze baby is zeer gewenst, laat een zielsgelukkige Maurice aan weekblad Privé weten.' In mei verwachten Maurice en zijn 34 jaar jongere vrouw Mari hun kind.

Heeft ie weer met zijn natte neus in een jong teefje lopen wroeten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
34 jaar jongere vrouw en een baby die zeer gewenst is....hij is de lul... :|
Economists do it with models...
Reply
Bredanaar Wrote:
Quote:Ehm, nepurine? Ik ben geen doping-expert, maar wordt er niet gecheckt of de urine daadwerkelijk van de persoon die het aanlevert is?????

Hoe wil je dat checken Gerben, als die persoon zo handig is om die neplul uit zijn gulp te hangen? Bij de uitvoering van een dopingtest gaat een persoon niet helemaal uit de kleren, maar er wordt op toegezien dat de urine daadwerkelijk uit het piesgaatje komt. Dit komt bij velen al zo vernederend en/of beschamend over, dat ze zo al heel moeilijk kunnen piesen. Hulpmiddelen als een bolle spiegel of stromend water kunnen de zeikerd soms over de drempel brengen, en anders is het soms uren in een kamertje wachten tot de plas wel wil komen.

Just a wild stab in the dark: DNA?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
De foute tattoo van Jonathan Legear.
Jonathan Legear heeft een nieuwe tattoo. Niets bijzonders denken we dan, of toch: de sneltrein van Anderlecht liet zich overtuigen om de Latijnse spreuk 'Vini vidi vici' op zijn voorarm te borduren. Jammer genoeg is Legear blijkbaar niet van de slimste en vergiste hij zich schromelijk. De correcte versie luidt immers 'Veni vidi vici' (ik kwam, ik zag, ik overwon). "Ik zocht het wel 20 keer op en ik stootte steeds op mijn versie. Toch vind ik ze nog steeds mooi", pocht Legear.

De kans is echter groot dat we na nieuwjaar niet meer kunnen genieten van zijn potsierlijke zelfverminking. Dinamo Moskou komt immers steeds nadrukkelijker aan de deur van Legear kloppen. Naar verluidt zouden de Russen de 21-jarige flankspeler een contract voor vijf seizoenen willen aanbieden, met een vorstelijk jaarloon van 1,25 miljoen euro. (dea)

[Image: art_large_535413.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: