The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Bumme Wrote:
waf Wrote:[Image: 20081208_puma2_rh.jpg]

Toet toet, boing boing
Jon Dahl en Slory
Samen ontbijten
Jon Dahl maakt brood
Slory een eitje
Jon Dahl het doppie
Maar koppie koppie
Tok tok tok tok

Toet toet, boing boing
Jon Dahl en Slory
Centjes verdienen
Hup naar de kuip!
Jon Dahl een schop en
Slory een scheppie
Slory zegt hoek om
En Jon Dahl een knal


:lol:
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:[Image: 20081208_puma2_rh.jpg]

Toet toet, boing boing
Jon Dahl en Slory
Samen ontbijten
Jon Dahl maakt brood
Slory een eitje
Jon Dahl het doppie
Maar koppie koppie
Tok tok tok tok

Toet toet, boing boing
Jon Dahl en Slory
Centjes verdienen
Hup naar de kuip!
Jon Dahl een schop en
Slory een scheppie
Slory zegt hoek om
En Jon Dahl een knal
Undecided
Reply
Bumme Wrote:Toet toet, boing boing
Jon Dahl en Slory
Samen ontbijten
Jon Dahl maakt brood
Slory een eitje
Jon Dahl het doppie
Maar koppie koppie
Tok tok tok tok

Toet toet, boing boing
Jon Dahl en Slory
Centjes verdienen
Hup naar de kuip!
Jon Dahl een schop en
Slory een scheppie
Slory zegt hoek om
En Jon Dahl een knal

we hebben ook nieuwe petjes:

[Image: 98905.jpg]

[Image: theoenhenkie.jpg]:razz:

en de uitgebreidere versie:

Quote:Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie foutje bedankt! Allebei klagen, Henkie een blunder, Theo een fout! Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie beide weer zat! Theo een Visser, dan weer een Dealer, Henkie een clown!

Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie altijd gezeik! Theo een tikkie, Henkie een paasie, toch weer 0-1, over en uit!

Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie werken weer niet. Theo die weigert, Henkie die weigert, werken ja ja ja, beiden dus niet! Toet Toet Boing Boiing, Henkie en Theo, Centjes verdienen, snel weer naar huis.

Theo een Audi, Henkie een Volvo, instappen ja, en snel weer naar huis.

Toet Toet Boing Boing, Theo z’n strijkers, Henkie z’n Bier, kijk ze eens lachen, ondanks die ranglijst… toch een plezier!!!! Toet Toet Boing Boing, Theo een villa, Henkie een penthouse, beide hun centjes dankzij Bosz z’n beleid!!!!
Reply
haha die bekertjes melk...priceless Tongue
Economists do it with models...
Reply
Hijs fijn =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
'De Kuip kampt met instortingsgevaar'
Uitgegeven: 9 december 2008 08:56
Laatst gewijzigd: 9 december 2008 09:27

ROTTERDAM - Tijdens popconcerten in de Rotterdamse Kuip blijkt het geluidsniveau op bepaalde momenten flink te worden teruggedraaid om te voorkomen dat het Feyenoordstadion beschadigd raakt of zelfs (deels) instort. Ook moet paniek onder eventueel vluchtende bezoekers worden voorkomen.

Volgens De Telegraaf dreigt het Feyenoord-stadion de Kuip deels in te storten als toeschouwers te veel hossen.




Bij popconcerten zou de volumeknop zelfs regelmatig lager worden gedraaid om te voorkomen dat het 70 jaar oude stadion wordt beschadigd.

Dromen zijn bedrog

Het terugbrengen van het geluidsniveau blijkt zelfs te gebeuren onder verantwoordelijkheid van onderzoeksbureau TNO. Tijdens een optreden van Marco Borsato is bijvoorbeeld destijds tijdens 'Dromen zijn bedrog' het geluid teruggebracht van 100 tot 24 decibel.

Paul Waarts, die zich bij TNO bezig houdt met trillingsonderzoek, geeft aan dat het alarm vooral afgaat bij hits van eigen bodem. "Tijdens het hoogtepunt in 'Dromen zijn bedrog' zingt en springt iedereen mee. Gelukkig is het niet erg als het geluid wegvalt hoor, mensen denken algauw dat het erbij hoort."

Zwieberen

In de meest recente uitgave van het TNO-magazine schijft het bureau dat er wordt ingegrepen als de tribune gaat 'zwieberen'. Concerttechnici worden dan verzocht de drummer van de band niet in beeld te brengen op de megabeeldschermen. "Dat zou het ritmisch meedeinen alleen maar bevorderen, met alle risico's van dien."

Een TNO-deskundige zegt ook: "Later lees je soms in recensies dat er 'problemen met het geluid' waren. Maar dat waren wij dan."
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:'De Kuip kampt met instortingsgevaar'
Volgens De Telegraaf dreigt het Feyenoord-stadion de Kuip deels in te storten als toeschouwers te veel hossen.

Daarom zorgen de fnooitspelers dat er niet te veel te hossen valt Idea ! En de suporters maar klagen over de selectie terwijl de spelers juist de toeschouwers in bescherming nemen.
Reply
Vraagtekens rond 'stijve' Amrabat
EINDHOVEN - Nordin Amrabat is voor het Champions Leagueduel met Liverpool waarschijnlijk niet volledig inzetbaar. "Hij is nu wat stijfjes”, zei Huub Stevens in aanloop naar de belangrijke Europese confrontatie.
Nordin Amrabat (tweede van links) Foto: ANP "Het is nog niet in te schatten of hij tegen Liverpool een hele wedstrijd kan spelen", aldus Stevens. Nordin Amrabat maakte afgelopen zaterdag in de tweede helft tegen FC Groningen zijn rentree, na weken blessureleed. De snelle aanvaller was indirect betrokken bij alle vier de doelpunten van PSV. De Eindhovenaren wonnen het duel met 4-2.

[gay]
Reply
Quote:FC Twente geteisterd door golf diefstallen

Nadat er vorige week rond de UEFA Cup-wedstrijd tegen Schalke 04 (2-1 winst) al enkele vlaggen waren ontvreemd, zijn er afgelopen weekend opnieuw FC Twente-spullen gestolen.

Nu was Bennie Kamphuis de klos. Kamphuis, die rondleidingen geeft in het Twente-stadion, had zijn huis versierd met enkele vlaggen en sjaals van FC Twente. Toen hij zaterdagochtend wakker werd bleken zijn spullen echter allemaal verdwenen. ‘Hier baal ik van. Ik versier mijn huis omdat ik het leuk vind. Het gaat me dan ook niet om die vlaggen, want die kan ik best opnieuw kopen, maar het idee dat iemand anders aan je spullen zit, vind ik veel vervelender.’

Na de wedstrijd tegen Schalke 04 afgelopen woensdag werden ook al enkele grote doeken ontvreemd die door de sfeermakers van Vak-P waren gemaakt. Vermoed wordt dat toeschouwers op de tweede ring de vlaggen hebben meegenomen. (LvS)

Spelen FC Groningen en FC Twente binnenkort tegen elkaar? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
http://www.nu.nl/opmerkelijk/1880348/man...slaan.html

Gejat!

[Image: Fish_Slapping_Dance.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Jaarverslagen seizoen 2007/2008:
PSV omzet 97M kosten 57M, EV 19M
Ajax omzet 62M kosten 77M, EV 67M
Feyenood omzet 43M kosten 50M, EV -6M

En nou niet meer zeuren dat PSV boven zn stand leeft. Dat doet Ajax, maar die zijn op de beurs genoteerd met daardoor een dik EV en kunnen dat dus wel hebben.
Reply
Peter Wrote:En nou niet meer zeuren dat PSV boven zn stand leeft. Dat doet Ajax, maar die zijn op de beurs genoteerd met daardoor een dik EV en kunnen dat dus wel hebben.

Tegen wie heb je het, Peter? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:lol:
Hoentelaar... Hoentelaar

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://ajax1.nl/?q=node/3319">http://ajax1.nl/?q=node/3319</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
[Image: 20081208_puma2_rh.jpg]

Quote:Nieuwe wedstrijdtenue Puma nader bekeken

woensdag 10-12-2008-
Feyenoord.nl


Afgelopen maandag verschenen, onder andere op Feyenoords eigen website, ontwerpen van de nieuwe tenues van Feyenoord voor het seizoen 2009/2010. Deze presentatie heeft tot verdeelde reacties geleid. Nogal wat supporters hebben de club en de nieuwe kledingsponsor Puma laten weten vooral het gepresenteerde thuisshirt niet mooi te vinden. Een en ander is voor Puma en Feyenoord aanleiding te onderzoeken of, en zo ja welke, aanpassingen kunnen worden doorgevoerd om het nieuwe shirt zo te maken dat straks vrijwel alle supporters zich kunnen vinden in het nieuwe tenue.


Supporters die zich bij Puma melden om klachten of suggesties kenbaar te maken, krijgen van de nieuwe kledingsponsor te horen dat Puma ‘trots is op de toekomstige samenwerking’ en graag producten wil ontwerpen die passen bij Feyenoord en haar supporters. ‘We zullen daarom dus proberen rekening te houden met het commentaar, al is het lastig om elke individuele wens daarin te verwerken. We inventariseren nu alle reacties en commentaren en zullen daar proberen een goede opvolging aan te geven zodat de shirts voor volgend seizoen er goed en Feyenoord-waardig uit zien. Uiteraard gebeurt dit alles in goed overleg met alle mensen bij Feyenoord’, aldus Puma.

\Big Grin/
Reply
Stadiondirecteur: een stap terugdoen

Voetbal International komt na gesprekken met Feyenoord met een uitgebreide analyse van de beleidsplannen van Feyenoord. De grootse plannen voor het stadion komen daarin naar voren die Feyenoord op een grote voorsprong in Nederland zou moeten zetten. Het voetbalblad zegt echter nadrukkelijk vraagtekens bij de weg de komende jaren in aanloop naar het stadion en de risico's die daarbij genomen worden om aan proberen te haken bij de Nederlandse top.

Opvallend is de uitspraak van stadiondirecteur Van Merwijk die openlijk uitspreekt dat Feyenoord in zijn ogen een stap terug moet doen om gezond te worden. en te blijven op weg naar het nieuwe stadion. 'Feyenoord moet durven zeggen dat het even geen topclub meer is. Dat het bewust een stap terugdoet en aan de toekomst gaat werken. Ik kan me voorstellen dat de boodschap niet graag naar buiten wordt gebracht uit angst voor reacties bij de achterban. maar het kan niet anders en ik ben ervan overtuigd dat daar begrip voor zal zijn. Want je kunt wel elk jaar weer roepen dat je mee wilt doen om de titel, maar de laatste titel dateert uit 1999. Dus haal die druk eraf en bouw op je sterkste fundamenten. Koester je jeugd, gebruik het geld dat nu naar salarissen van oude toppers gaat voor de opleiding en leg dat uit aan je achterban. Het Legioen is er nog altijd. Als je de druk weghaalt, is het mooie dat je de schulden eindelijk kunt wegwerken.'


Kortom, twee tussendecennia inbouwen Icon_twisted en dan is het goed. Sparta wordt de club van Rotterdam!
Reply
Hoef Wrote:Stadiondirecteur: een stap terugdoen

Voetbal International komt na gesprekken met Feyenoord met een uitgebreide analyse van de beleidsplannen van Feyenoord. De grootse plannen voor het stadion komen daarin naar voren die Feyenoord op een grote voorsprong in Nederland zou moeten zetten. Het voetbalblad zegt echter nadrukkelijk vraagtekens bij de weg de komende jaren in aanloop naar het stadion en de risico's die daarbij genomen worden om aan proberen te haken bij de Nederlandse top.

Opvallend is de uitspraak van stadiondirecteur Van Merwijk die openlijk uitspreekt dat Feyenoord in zijn ogen een stap terug moet doen om gezond te worden. en te blijven op weg naar het nieuwe stadion. 'Feyenoord moet durven zeggen dat het even geen topclub meer is. Dat het bewust een stap terugdoet en aan de toekomst gaat werken. Ik kan me voorstellen dat de boodschap niet graag naar buiten wordt gebracht uit angst voor reacties bij de achterban. maar het kan niet anders en ik ben ervan overtuigd dat daar begrip voor zal zijn. Want je kunt wel elk jaar weer roepen dat je mee wilt doen om de titel, maar de laatste titel dateert uit 1999. Dus haal die druk eraf en bouw op je sterkste fundamenten. Koester je jeugd, gebruik het geld dat nu naar salarissen van oude toppers gaat voor de opleiding en leg dat uit aan je achterban. Het Legioen is er nog altijd. Als je de druk weghaalt, is het mooie dat je de schulden eindelijk kunt wegwerken.'


Kortom, twee tussendecennia inbouwen Icon_twisted en dan is het goed. Sparta wordt de club van Rotterdam!

goh, alweer een post over een negatief artikel over feyenoord, je houdt je er opeens wel mee bezig. het gaat zeker slecht met ons? :roll:

ik heb het gehele artikel van 6 pagina's in de vi gelezen en ik vind het vrij matig. te veel om hierop in te gaan. hetgeen deze stadiondirecteur hier te melden heeft vind ik te zot voor woorden en van weinig inzicht getuigen.

wat heeft het nou voor zin om uit te spreken dat je geen topclub meer bent? wat is een topclub, wie bepaalt dat? begroting, toeschouwers, mediaaandacht? prijzen? en hoeveel prijzen dan wel?

het beleid heeft de verwachtingen al naar beneden bijgesteld, althans proberen bij te stellen, maar dat helpt geen hol. als bosz tegen mij zegt, we willen dit jaar bij de eerste 10 eindigen dan is mijn reactie: dat zou ik ook zeggen als ik jou was. daarmee neem je geen druk weg. wij blijven toch betere prestaties verwachten. en dat geldt helemaal als de selectie van een zodanig niveau is dat je gemakkelijk in de top 5 moet kunnen eindigen.
Reply
Quote:Van der Sar gaat contract met een jaar verlengen
11/12/2008 17:39

EXCLUSIEF - Edwin van der Sar staat op het punt zijn contract met Manchester United te verlengen. De 38-jarige doelman heeft op dit moment een aflopend contract, maar verlengt zijn loopbaan tot medio 2010.

'Alle lichten staan op groen', vertelde Van der Sar aan VI.nl. 'Ik voel me hartstikke goed, ik zie geen reden om afscheid te nemen. We blijven het van jaar tot jaar bekijken, ik ga het woord stoppen niet in de mond nemen.'

Manchester United zal het nieuws over de contractverlenging met de 130-voudig international naar verwachting morgen bekend maken.

En dan op het WK afscheid nemen.....klinkt ideaal...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Laten we het hopen [-o<
Economists do it with models...
Reply
waf Wrote:goh, alweer een post over een negatief artikel over feyenoord, je houdt je er opeens wel mee bezig. het gaat zeker slecht met ons? :roll:

ik heb het gehele artikel van 6 pagina's in de vi gelezen en ik vind het vrij matig. te veel om hierop in te gaan. hetgeen deze stadiondirecteur hier te melden heeft vind ik te zot voor woorden en van weinig inzicht getuigen.

wat heeft het nou voor zin om uit te spreken dat je geen topclub meer bent? wat is een topclub, wie bepaalt dat? begroting, toeschouwers, mediaaandacht? prijzen? en hoeveel prijzen dan wel?

het beleid heeft de verwachtingen al naar beneden bijgesteld, althans proberen bij te stellen, maar dat helpt geen hol. als bosz tegen mij zegt, we willen dit jaar bij de eerste 10 eindigen dan is mijn reactie: dat zou ik ook zeggen als ik jou was. daarmee neem je geen druk weg. wij blijven toch betere prestaties verwachten. en dat geldt helemaal als de selectie van een zodanig niveau is dat je gemakkelijk in de top 5 moet kunnen eindigen.

Probeer ik het stapgedrag van een paar selectiespelers van fnooit naar de achtergrond te verdringen door het plaatsen van dit poepverhaal: is het weer niet goed :razz: En welk ander verhaal heb ik nog meer gepost?

Het lijkt me overigens niet dat de verhuurder van het stadion zich bezig houdt met het beleid van de huurder en als dat wel zo is, dan zit er pas echt iets mis bij fnooit.
Reply
Hoef Wrote:Probeer ik het stapgedrag van een paar selectiespelers van fnooit naar de achtergrond te verdringen door het plaatsen van dit poepverhaal: is het weer niet goed :razz: En welk ander verhaal heb ik nog meer gepost?

ik zag dat je ook al het oninteressante verhaal dat het stadion zou instorten gecopypaste had.

heel mijn leven trilt die kuip al. zit zelfs in een liedje van de herems house band (de kuip die trilt..bij faijenord)

Quote:Het lijkt me overigens niet dat de verhuurder van het stadion zich bezig houdt met het beleid van de huurder en als dat wel zo is, dan zit er pas echt iets mis bij fnooit.

doet hij ook niet. hij zat bij het interview omdat het ook over de bouw van het nieuwe stadion ging. 6 kantjes interview, en dan wordt dit er uit gehaald door de vi-site. :roll:
Reply
Ik durf het bijna niet te plaatsen.....


Maar liefst 14 van de eerste elftalspelers van Feyenoord willen dat trainer Gertjan Verbeek vertrekt.

De betrokken spelers hebben meegedeeld aan de directie dat ze geen vertrouwen meer hebben in de oefenmeester. Fer, Wijnaldum, Biseswar en Tiendalli, de spelers die dit seizoen min of meer doorbraken, scharen zich nog wel achter Verbeek, zo weet het AD vanuit de kleedkamer. Buijs, Lucius en Slory stemden niet mee omdat ze op dat moment afwezig waren.

Hofland, Makaay en Van Bronckhorst hebben het standpunt van de overgrote meerderheid aan de directie overgebracht. Maar daar werd al snel duidelijk dat de leiding niet van plan is in te grijpen. 'Zijn positie is geen item', zegt directeur Gudde tegen de krant.
Morgen speelt Feyenoord tegen AZ.
Reply
Hoef Wrote:Ik durf het bijna niet te plaatsen.....


Maar liefst 14 van de eerste elftalspelers van Feyenoord willen dat trainer Gertjan Verbeek vertrekt.

De betrokken spelers hebben meegedeeld aan de directie dat ze geen vertrouwen meer hebben in de oefenmeester. Fer, Wijnaldum, Biseswar en Tiendalli, de spelers die dit seizoen min of meer doorbraken, scharen zich nog wel achter Verbeek, zo weet het AD vanuit de kleedkamer. Buijs, Lucius en Slory stemden niet mee omdat ze op dat moment afwezig waren.

Hofland, Makaay en Van Bronckhorst hebben het standpunt van de overgrote meerderheid aan de directie overgebracht. Maar daar werd al snel duidelijk dat de leiding niet van plan is in te grijpen. 'Zijn positie is geen item', zegt directeur Gudde tegen de krant.
Morgen speelt Feyenoord tegen AZ.

jij weer he.

dit is toch wel een impasse. :| wie gaat nu wat doen? de leiding en het legioen willen dat de trainer blijft, de spelers niet. morgen zal lang en hard gescandeerd worden dat ze gvd moeten werken voor hun geld.

heeft nog iemend een oplossing? 8-[
Reply
waf Wrote:heeft nog iemand een oplossing? 8-[

Yep! Winnen van AZ en de problemen zijn even voorbij!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:heeft nog iemand een oplossing? 8-[

Yep! Winnen van AZ en de problemen zijn even voorbij!

dat gaat met deze tweespalt niet gebeuren vrees ik.
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:heeft nog iemand een oplossing? 8-[

Yep! Winnen van AZ en de problemen zijn even voorbij!

dat gaat met deze tweespalt niet gebeuren vrees ik.

Och, tussen de spelers onderling zijn er (nog) geen problemen. Ik voorzie een krappe 2-1 zege.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:heeft nog iemend een oplossing? 8-[

Zogenaamd een inzamelingsactie houden voor de voedselbank en met het geld stiekem José Moerienjoe aantrekken?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:heeft nog iemend een oplossing? 8-[

Zogenaamd een inzamelingsactie houden voor de voedselbank en met het geld stiekem José Moerienjoe aantrekken?

het is toch belachelijk dat de groep een project van die opperneus froger steunt? bovendien zijn voedslebanken zinloos, iedereen krijgt genoeg.

maar goed, nu onze witte nicht toch online is, even tijd voor wat anders:

Quote:Italië in ban 'Serie A-gigolo'
AMSTERDAM - Italië is in rep en roer nadat een speler uit de Serie C heeft verklaard dat hij bijklust als 'gigolo van de Serie A'. De jongeman, die anoniem wil blijven, beweert dat zo'n 30 voetballers uit de hoogste Italiaanse voetbaldivisie klant bij hem is.

"Sommigen zijn getrouwd, anderen zijn bi. Dat ze eigenlijk homo zijn, daar zullen ze echter nooit voor uitkomen", aldus de gigolo. Het gaat volgens hem ook om zeer bekende voetballers uit de belangrijkste ploegen. Zij betalen 1500 euro voor een paar uurtjes alleen met hun sportgenoot.

"De spelers hebben weinig tijd, dus we spreken meestal op zondag na een wedstrijd af in een hotel. Ze zijn allemaal wel doodsbang dat hun geheim op een dag uitkomt", vertelt hij onherkenbaar in een televisie-interview.

Hoewel veel van zijn beweringen in twijfel worden getrokken, zijn de onthullingen van de Serie C-speler in Italië ingeslagen als een bom. De media raken er niet over uitgesproken en er worden zelfs polls waarin mensen kunnen invullen welke spelers 'verdacht' zijn.
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:heeft nog iemend een oplossing? 8-[

Zogenaamd een inzamelingsactie houden voor de voedselbank en met het geld stiekem José Moerienjoe aantrekken?

het is toch belachelijk dat de groep een project van die opperneus froger steunt? bovendien zijn voedslebanken zinloos, iedereen krijgt genoeg.

Sjaak en Clara Sies zijn rasechte Rotterdammers, maar dit geheel terzijde :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:heeft nog iemend een oplossing? 8-[

Zogenaamd een inzamelingsactie houden voor de voedselbank en met het geld stiekem José Moerienjoe aantrekken?

het is toch belachelijk dat de groep een project van die opperneus froger steunt? bovendien zijn voedslebanken zinloos, iedereen krijgt genoeg.

Sjaak en Clara Sies zijn rasechte Rotterdammers, maar dit geheel terzijde :roll:

Dat in tegenstelling tot deze rasechte amsterdammer, gefotografeerd met zijn f-side vrienden in zijn jonge jaren.....
[Image: landzaatverraaduk7.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Agent schiet PER ONGELUK voetbalsupporter dood :eeeek:

http://www.nieuwsblad.be/video/videoPlay...eoId=74797
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: