The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte Carlo
? Livescore.com geeft 4-2 Montanes en het scorebord 3-3 :-k
Reply
iets te voorbarig ad Smile! Nu breakem nico
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Jezus, wat een gezeik, 5-3 30-0 en 6-4 in de tiebreak.....
Eindelijk ervaar je ook eens wat het is om geconfronteerd te worden met het eeuwige geluk van Buurs...

Ik vind dit zo slap Ad, je loopt echt altijd te schelden op het geluk van Buurs. Van Almagro-Montanes weet je gewoon dat het een risky pot is. Maar je weet ook dat Almagro in potentie ver kan komen.
Het gaat niet om de keuze, het gaat om hoe het gaat. Kijk nou eens bijvoorbeeld naar hoe het vandaag gaat, zomaar een dag: alles valt in het voordeel van Buurs en bij bijna elke pot had het andersom gekund (Fognini, Almagro, Beck). En zo gaat het dus elke week. Kijk, als Almagro hier 6-2 6-2 verliest, hoor je mij er niet over...

Ook in close potjes is het de kunst om de winnaar eruit te pikken. Zoals Montanes-Almagro en Monaco-Robredo.
Reply
En Berdych is gewoon slecht op gravel, dat weet je. Beck heeft nog niet gewonnen en Almagro nog niet verloren.
Reply
_Tampie Wrote:En Berdych is gewoon slecht op gravel, dat weet je. Beck heeft nog niet gewonnen en Almagro nog niet verloren.

Ik wist niet dat je kwaad werd. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
_Tampie Wrote:En Berdych is gewoon slecht op gravel, dat weet je. Beck heeft nog niet gewonnen en Almagro nog niet verloren.

Ik wist niet dat je kwaad werd. :wink:

Nee dat wordt ik zeker niet hiervan! ik vind het wel koddig.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Jezus, wat een gezeik, 5-3 30-0 en 6-4 in de tiebreak.....
Eindelijk ervaar je ook eens wat het is om geconfronteerd te worden met het eeuwige geluk van Buurs...

Ik vind dit zo slap Ad, je loopt echt altijd te schelden op het geluk van Buurs. Van Almagro-Montanes weet je gewoon dat het een risky pot is. Maar je weet ook dat Almagro in potentie ver kan komen.
Het gaat niet om de keuze, het gaat om hoe het gaat. Kijk nou eens bijvoorbeeld naar hoe het vandaag gaat, zomaar een dag: alles valt in het voordeel van Buurs en bij bijna elke pot had het andersom gekund (Fognini, Almagro, Beck). En zo gaat het dus elke week. Kijk, als Almagro hier 6-2 6-2 verliest, hoor je mij er niet over...

Ook in close potjes is het de kunst om de winnaar eruit te pikken. Zoals Montanes-Almagro en Monaco-Robredo.
Nogmaals, het is op voorhand iets anders dan hoe het uiteindelijk loopt tijdens de partij. Net alsof je er dan nog invloed op hebt...

En jij was toch zo van de bookies? Vonden die Almagro-Montanes en Robredo-Monaco ook zo close?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij Nalbi en Mathieu alleen nog maar breaks. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Mist Almagro nou een 15-40 en nog een bp?! :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee de bookies zeggen niets over of een pot close wordt of niet. Ze geven iemand een % kans om te winnen.
Reply
Simon Undecided
Reply
4-3 montanes! =D>
Beck nu een set en een break voor. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Mist Almagro nou een 15-40 en nog een bp?! :x

Geeft niks. Om Buurs terug te pakken doet Nico het in de tb (na 3 mp's te hebben weggewerkt).
Reply
almagro klootviool...
Reply
bp Montanes..let op..meteen raak
Reply
Trouwens die Rochus.... What a fucking waste of a good draw.
Reply
Vrij triest ja. Ik dacht even dat ie in vorm was, maar de laatste weken is het triest...
Reply
Rochus verpest mijn poll...
David gaat prima
Reply
_Tampie Wrote:Nee de bookies zeggen niets over of een pot close wordt of niet. Ze geven iemand een % kans om te winnen.
Je bent statisticus hè, geen retoricus. Hou je bij je leest!
Reply
Mist Montanes nou een bp? Icon_evil

Beck met de dubbele break. Undecided

Nalbi gaat te goed.
Reply
Break Almagro =D>
Reply
beck is weer één dure misser.
Reply
Jaaa...nu uitserveren \Big Grin/
Reply
Wat is die Rochus trouwens aan het doen? Verder gaat het na de werkelijke dramatische start van vanochtend redelijk op het eerste oog.
Reply
Haggie Wrote:beck is weer één dure misser.
Voor mij ook...ach das de gok als je geen q's neemt.
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Nee de bookies zeggen niets over of een pot close wordt of niet. Ze geven iemand een % kans om te winnen.
Je bent statisticus hè, geen retoricus. Hou je bij je leest!

Ik heb een hele kast vol met brillen dus soms zet ik een andere op. Almagro spaart je gezondheid en maakt het meteen af!
Reply
Wat zijn die Fransen weer lekker bezig deze week. Undecided
Reply
15-30, neeeeeeeeee!
Reply
doe t nico!

@ kooltje: ik heb met fognini nog een leuke. Die gaat ook langs Cilic.
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:beck is weer één dure misser.
Voor mij ook...ach das de gok als je geen q's neemt.
Ik zei meteen al tegen Hag, dat ik de Q die bij Simon zat zeker wilde hebben, zeker toen ook bleek dat hij 1e ronde Kiefer had. Maar dat het zo loopt, is dan wel lekker.
Reply

Forum Jump: