16-04-2009, 04:49 PM
**5-2 Beck =D>
2 sps WAW
2 sps WAW
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Monte Carlo
|
16-04-2009, 04:49 PM
nando 6-2 3*-0 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-04-2009, 04:50 PM
Die Federer. 3 makkelijke fouten als hij moet breaken :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
6-4 Waw
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Klasse Wawje.
Ferrer is treurig zeg. Hij verliest nooit without a fight maar vandaag ist hopeloos zo lijkt 't.
16-04-2009, 04:51 PM
dit gaat nergens over. Ferrer gister en Ferrer vandaag. What's happening??
He i’m back, koploper FTM 2018!
16-04-2009, 04:52 PM
Haggie Wrote:dit gaat nergens over. Ferrer gister en Ferrer vandaag. What's happening?? verschil in tegenstand :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-04-2009, 04:53 PM
en dan kijk ik hier bij CC nog naar fedex en daarvan ben ik ondertussen bij in slaap gevallen. OMG!
16-04-2009, 04:53 PM
6-2 Beck, dat is dan wel weer prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-04-2009, 04:54 PM
buurs Wrote:Haggie Wrote:dit gaat nergens over. Ferrer gister en Ferrer vandaag. What's happening?? Rebreak 1 is een feit
16-04-2009, 04:54 PM
6-2 Beck =D>
Ferrer breakt 1x terug. Murray begonnen. SLoop 'm Andy. Bp Waw. [-o<
16-04-2009, 04:56 PM
Haggie Wrote:buurs Wrote:Haggie Wrote:dit gaat nergens over. Ferrer gister en Ferrer vandaag. What's happening?? En het verschil is weer 2
16-04-2009, 04:58 PM
monaco verliest 7 games op rij :-k
16-04-2009, 05:03 PM
Boem 6-2 6-1, dit is niet misselijk. Een Buursweek wordt het sowieso, de vraag is hoe groot de schade zal zijn.
16-04-2009, 05:04 PM
Ad heeft gisteren nog gezegd dat ie Buurs niet zal aanvallen op dikke uitslagen. Daar hebben we er dan één hoor. Ferrer. :cry:
16-04-2009, 05:05 PM
Is die Fognini 't betere broertje van Nadal ofzo?
16-04-2009, 05:05 PM
Het is gewoon de week van de veilige keuzes. Gewoon Nadal en iedereen die door was op zondag, plus een hoop quali's en je bent klaar. Jammer.
16-04-2009, 05:06 PM
Ik bedoelde Buursweek nu ook niet persé negatief. Een paar uitslagen vielen met tb 3e set de goede kant op voor hem, maar over het algemeen zijn het pandoeringen.
16-04-2009, 05:07 PM
Ad Wim Wrote:Het is gewoon de week van de veilige keuzes. Gewoon Nadal en iedereen die door was op zondag, plus een hoop quali's en je bent klaar. Jammer. Is 't niet altijd zo'n week? Zijn iig teams waar je nooit dik mee verliest.
16-04-2009, 05:08 PM
Dat klopt, maar in IW en Miami was ten eerste de winnaar minder duidelijk, en loonde het veel meer om dure jongens te nemen (Murray, Roddick, Potro).
16-04-2009, 05:08 PM
het is bij federer echt de forehand waar 't allemaal misgaat.
16-04-2009, 05:09 PM
5-0 Fognini
![]()
16-04-2009, 05:13 PM
murray had zich beter terug kunnen trekken!!
![]() Misschien hou ik dan toch nog iemand naast nadal in het toernooi!
16-04-2009, 05:17 PM
Vamos Monaco en Fognini \
![]()
16-04-2009, 05:19 PM
buurs Wrote:Vamos Monaco en Fognini \ het is weer onvoorstelbaar hoe het met jouw spelers gaat vandaag. :lol:
16-04-2009, 05:21 PM
Beck kon 't niet vasthouden helaas. Break voor in de beslissende set. :cry:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|