The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Kitzbuhl
Er wordt vandaag maar 1 main draw-partij gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het dubbele n.l Vassallo-Rochus en Phau- GGL.
Reply
Dit toernooi is zo slecht bezet dat iedereen het kan winnen! Maandag 22uur maakt in dit geval weinig uit, al blijft het jammer.
Reply
Ancic is weer fit =D>
Reply
Oke, alles is verwerkt en de DB is open voor volgende week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krijgen we deze week geen 3000 punten ophoging??
Reply
Ik ben voor, anders neemt iedereen hetzelfde rijtje spelers die door is.
Met +3000 kun je evt. mat Davy het verschil maken.
Reply
Sorry, foutje. Het is nu wel gewoon 9000.
Reply
De qualies staan inmiddels ook in het schema.
En Lu is verkeerd geschreven in de FTM sheet, vandaar dat je hem niet kunt kiezen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Thanks voor de mededeling, het is inmiddels geregeld.
Reply
Sorry, had Lu in de haast verkeerd ingevoerd. Heb zelf de fout hersteld en quali's in het schema ingevoerd. Alles is nu helemaal gebruiksklaar. Succes allen!
Reply
Ziet er prima uit, bedankt.
Wanneer kunnen we Chela eindelijk eens kiezen?
Reply
Heeft DAvydenko geen website? Was benieuwd naar zijn left adductor.
Reply
@Andre, als hij in de top-150 staat natuurlijk
Reply
Ik denk niet dat ie het zo bedoelde, ML...
Reply
Ohh ok, nou dan weet ik het niet Andre Smile
Reply
Hoe bedoelt hij het dan? Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat weet ik ook niet Smile
Reply
Ik denk dat hij zich meer hardop aan het afvragen was wanneer Chela eindelijk weer eens de top 150 binnen zou komen, aangezien ie steeds vaker te zien is op de Tour.
Reply
Inderdaad, ik vind het lang duren. In de top 150 staan ook mensen die (vrijwel) nooit op de ATP-tour te zien zijn, dan had ik daar Chela ook wel een keer verwacht. Komt zeker doordat die anderen meer punten sprokkelen op die B-toernooien.
Reply
En omdat Chela de afgelopen maanden van zijn Protected Ranking gebruik heeft gemaakt om mee te doen aan ATP-toernooien...
Reply
andre Wrote:Inderdaad, ik vind het lang duren. In de top 150 staan ook mensen die (vrijwel) nooit op de ATP-tour te zien zijn, dan had ik daar Chela ook wel een keer verwacht. Komt zeker doordat die anderen meer punten sprokkelen op die B-toernooien.

1 januari stond Chela op 139 met 630 punten. Die 630 punten had hij vorig jaar allemaal in de periode t/m Roland Garros verdiend, daarna speelde hij niet meer. Dit jaar heeft hij tot dusver 240 punten binnengehaald, maar is dus slechts gezakt in de rankings. Het zakken gaat nog door t/m Roland Garros, daarna kan hij alleen maar gaan stijgen. De 'cut' voor de top 150 ligt momenteel op 524 punten. Deze zal nog wat gaan dalen (want is sinds 1 januari al gedaald van 582). Chela zal dus nog eens 240 punten nodig hebben om weer top 150 te staan.
Reply
Tuurlijk Koellerer, never in doubt!
Reply
zo, 8 spelers voor ieder een kwartfinale plaats Hakkuh
Reply
Hier ook 8, met twee gokjes.
Reply
Mooie fix trouwens:

Lu wins first set.
Lu gets to *5-6 40-0 in second set.
Lu double faults, loses next 4 points to give away set.
Lu breaks immediately at start of third.
Lu retires.
Reply
:eeeek:
Reply
Capdeville als LL. #-o
Hij gaf geblesseerd op tijdens de qualies. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Capdeville als LL. #-o
Hij gaf geblesseerd op tijdens de qualies. #-o

Ik heb hem als 1 van de weinigen.
Het is wel een gok, aangezien hij op heeft gegeven.

Maar omdat hij wel op de OOP staat, ben ik ervoor gegaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
succes ermee! Smile
Reply

Forum Jump: