Threads: 328
EINDHOVEN - Omroep Brabant TV zendt zondag de demonstratiewedstrijd op het Ordina Open tennistoernooi in Rosmalen tussen Michaëla Krajicek en de Belgische Kim Clijsters live uit. Omdat het regent in Rosmalen, wordt er niet eerder dan om 17.00 uur gestart. Zodra het droog genoeg is om te tennissen, begint de live-uitzending. De organisatie vreest dat er de hele dag niet meer gespeeld kan worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 53
Het is nu bijna droog in Rosmalen als ik naar buiten kijk.. De zon schijnt zelfs
Threads: 131
baan is gereed gemaakt!
Q wedstrijden verplaatst naar hal in vught.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 14
harry_bierdop Wrote:Hier in Nijmegen hoost het echt al de hele dag en ik zie het ook niet zo snel droog meer worden! Het is droog en mooi zonnig inmiddels.
Threads: 76
hier is het echt nét droog! Nog geen zon te bekennen overigens :wink: !
Maar rosmalen is droog, daar gaat het om!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 99
4-0 clijsters
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Kraai...
Threads: 31
Dat commentaar op omroep Brabant is wel heel treurig trouwens.
6-1 6-3 is ook heel treurig
Mwa, toch vind ik dat meevallen, het niveau van Clijsters viel me alleszins mee. Kraai is natuurlijk geen topper.
Hoevaak hebben die commentatoren nou al verteld dat ze nog nooit van Gimeno gehoord hebben, maar dat dat niets uitmaakt omdat alle Spanjaarden toch op dezelfde manier tennissen?
Sluiter erg scherp met de bps =D>
Nog eenmaal goed serveren en de eerste atp zege is een feit, after comeback uiteraard.
=D> Sluit werkt de bps weg en wint
In ieder geval een motiverende wedstrijd tegen Baghdatis of Robredo...
Jammer dat Gimeno niet in vorm is...Twijfelde nog of hij Wimbledon zou winnen...
Gimeno-Traver, D 5.000
Bij Unibet...
Heb 5 eurootjes staan op Monfils en Gonzalez...Beide voor 240x
Ben terug na een lange dag...
Er werd pas vanaf 16 uur getennisd.... :|
wat een lange zit was dat, maar het was gelukkig de moeite waard.
Op de Q na, heb ik alle partijen kunnen zien.
Heb van alle herenpartijen minimaal 1 set gezien, waarbij ik Sluiter en Verdasco in zijn geheel heb gezien.
Verder groot deel van Kunitsyn - Clement, Rochus - Sela (wat een heerlijke backhand =P~ ) en Muller - Navarro gezien. Muller vond ik tegenvallen.
Verder was Kunitsyn heel dwingend. Bij deze partij zat Thomas Enqvist ook op de tribune.
Weet niet voor wie hij daar zat.
Verder natuurlijk Cirstea nog even bekeken :razz:
En de dag begon natuurlijk met Clijsters. Want echt alles draaide om Kim. Niet normaal.
De Belgische camera's waren overal en overal Belgische vlaggen en supporters.
Tijdens de rally waren 24 van de 25 camera's gericht op Clijsters.
En ze speelde echt goed. Ik denk zelfs al top 5 waardig.
Ze sloeg volgens mij wel 12 aces en produceerde veel winners.
Sluiter speelde ook heel behoorlijk.
Traver was niet zo slecht als ik dacht.
En dan Verdasco :o
Hij serveerde een keer naar buiten met 219 km/uur =D>
En een keer door het midden met 230 km/uur!!!
Het was een kanonskogel.
En de Bakker met 6-1 6-2 gewonnen!!! =D>
Programma voor morgen ziet er niet verkeerd uit =P~
En het lijkt droog te blijven....
Threads: 97
buurs Wrote:Ze sloeg volgens mij wel 12 aces en produceerde veel winners.
Het was een kanonskogel. Haha, dit lijkt wel op die blog van Boy Westerhof. Ik ben blij dat je het leuk hebt gehad Buurs [baby]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 67
morgen blijft het bij een enkele regenbui en volop kans voor de zon (het wordt steeds beter).. Morgenochtend wordt er geen regen meer voorspelt :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Weeronline:
Morgen begint de dag op veel plaatsen bewolkt. In het noorden is het droog, maar de zuidelijke helft van het land moet het doen met buien. De rest van de dag blijft deze verdeling in stand. De kans op wat zon is daarom ook weggelegd voor de noordelijke provincies. De middagtemperatuur loopt uiteen van 18 graden aan zee, tot 21 graden in het binnenland. De wind is zwak tot matig. In de avond wordt het overal droog en klaart het breed op.
Buienradar/KNMI:
Dinsdag overdag kunnen ook nog enkele buien tot ontwikkeling komen maar er zijn ook zonnige momenten. De temperatuur komt bij een zwakke noordwestelijke wind uit op een graad of 19.
Ik word hier niet echt vrolijk van :|
Threads: 166
Dan zullen we dit keer maar wel de speelkaarten meenemen.
En wat extra pokergeld. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 53
Ik ga zo onderweg richting Ordina open.. En mag niet klagen met het programma volgens mij vandaag....
Nu hopen dat het weer meezit..
kuiper Wrote:Dan zullen we dit keer maar wel de speelkaarten meenemen.
En wat extra pokergeld. :wink: Het lijkt mij nog steeds wel leuk om te gaan, maar dan zou het idd wel leuk zijn als jullie regelmatig uit de VIP-tent onze kant op zouden komen. Anders zitten we de halve dag met z'n drieën te kaarten, en volgens mij zijn Stille en ML niet van die pokeraars :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ik geen pokeraar? :eeeek: Hoe kom je daar nu bij?
Omdat je vorige keer in Amersfoort nauwelijks de regels kende, maar prima!
Threads: 21
Aangezien wij ook gewoon klootjesvolk zijn en ons ook 't prettigst voelen in dergelijke omstandigheden zullen wij de vip-tent meer dan regelmatig verlaten. Alleen als we honger en dorst hebben zullen we ons even terugtrekken. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Ad Wim Wrote:Omdat je vorige keer in Amersfoort nauwelijks de regels kende, maar prima!
Ik weet echt niet waar je het over hebt :crazy: We hebben toen toch normaal een pot gespeeld? Het enige wat ik niet wist (en nog steeds niet weet) zijn die pokertermen. Maar dat ik de regels niet zou kennen is gewoon crap.
Rustig maar, het leek er alleen op alsof je het nog niet vaak gedaan had.
Mwa dat ik een zeer aparte speelstijl heb hoor ik wel vaker, zo ook bij PKVN etc, maar je trekt daaruit de verkeerde conclusie denk ik. Maargoed, die onderschatting zal ik morgen dan wel in financieel gewin omzetten
Threads: 21
Vandaag worden alle resterende 1e ronde partijen afgewerkt. Zien wij morgen alle 2e rondes of maar 4?
Niets is sterker dan dat ene woord...
centre court Wrote:Vandaag worden alle resterende 1e ronde partijen afgewerkt. Zien wij morgen alle 2e rondes of maar 4?
dan zie je normaal gesproken 4 partijen.
|