The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Schuettler gaat nu gewoon terugbreaken en daarmee de 1e set binnen slepen Wink
Reply
Nee hoor :razz:

Die Robredo trouwens Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Robredo verliest gewoon een set van Koubek. Robredo moet hier gewoon winnen en volgende ronde ook van Sela of Shittler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Tipsa en Schuettler! Icon_evil
Reply
aadje Wrote:Heren ik heb me deze ochtend weer kostelijk door jullie laten vermaken HUP Federer, Karel en Schuettler en van Murray zal ik die onvergetelijke match tegen Grosjean (kotsend op Queens en ondanks zijn verlies een heel trotse moeder) nooit vergeten!!
Kotsend tegen Grosjean ja, dat was ook schitterend. En mama maar stralen "kiek mien jungske op de baan" Big Grin
Reply
Grosjean Notworthy

Maar dat was nog in de tijd dat er met Murray op de baan iets te beleven was, die tijden zijn helaas wel geweest nu.
Reply
mindlight Wrote:Grosjean Notworthy

Maar dat was nog in de tijd dat er met Murray op de baan iets te beleven was, die tijden zijn helaas wel geweest nu.

Die goeie ouwe tijd dat ie kramp kreeg als ie een 3e set moest spelen(wat op een GS dus standaard is :razz: ).
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De winnaar van Schuettler/Sela wordt wel goud waard zo. Hup held Sela.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ho ho, I saw him first En van buurs mag een held maar 1 volger hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ho ho, I saw him first En van buurs mag een held maar 1 volger hebben...

Dan mag jij Dudi hebben, ontzettende jood dat je er rond loopt. :wink: Als ie vandaag die Duitser maar verslaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:lol:
Reply
Lekker Sela!

Heb de hele set gekeken en tis eigenlijk niet veel bijzonders. Wel mooi dat publiek, iedereen is op de hand van DUDI :lol: bij 5-2 in de TB ook een heerlijk punt. Dudi, go on!
Reply
Als ik aan Sela denk, denk ik eigenlijk ook gelijk aan Scholten =D>
Reply
Scholten! Wrote:Lekker Sela!

Heb de hele set gekeken en tis eigenlijk niet veel bijzonders. Wel mooi dat publiek, iedereen is op de hand van DUDI :lol: bij 5-2 in de TB ook een heerlijk punt. Dudi, go on!

Kijken of hij ditmaal wel een vat bier heeft klaargezet dan, of zou hij nu niet iedereen gaan bedanken?
Reply
Klasse Dudi =D>
Reply
mindlight Wrote:Als ik aan Sela denk, denk ik eigenlijk ook gelijk aan Scholten =D>

Hup Dudi. 8-[
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom ik terug verliest die rot Duitser nog de set ook!

Gaat totaal de verkeerde kant op zo met Tipsa en Schuettler... Forza!!
Reply
cruijff Wrote:Kom ik terug verliest die rot Duitser nog de set ook!

Gaat totaal de verkeerde kant op zo met Tipsa en Schuettler... Forza!!

Jij gaat ook veel te goed de laatste tijd Johan. Tijd voor een dipje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:Lekker Sela!

Heb de hele set gekeken en tis eigenlijk niet veel bijzonders. Wel mooi dat publiek, iedereen is op de hand van DUDI :lol: bij 5-2 in de TB ook een heerlijk punt. Dudi, go on!

Kijken of hij ditmaal wel een vat bier heeft klaargezet dan, of zou hij nu niet iedereen gaan bedanken?

Hij had gewoon de pech dat Haggie en ik in Rosmalen tegen hem waren, anders had ie nog veel makkelijker gewonnen van Kunitsyn en hadden we idd minstens een vaatje bier ontvangen.
Reply
Duitsers zijn nier rot! De meest vriendelijke mensen van Europa :-"
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Liever niet tijdens Wimbledon CC Wink
Reply
Hup Greul!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scholten! Wrote:
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:Lekker Sela!

Heb de hele set gekeken en tis eigenlijk niet veel bijzonders. Wel mooi dat publiek, iedereen is op de hand van DUDI :lol: bij 5-2 in de TB ook een heerlijk punt. Dudi, go on!

Kijken of hij ditmaal wel een vat bier heeft klaargezet dan, of zou hij nu niet iedereen gaan bedanken?

Hij had gewoon de pech dat Haggie en ik in Rosmalen tegen hem waren, anders had ie nog veel makkelijker gewonnen van Kunitsyn en hadden we idd minstens een vaatje bier ontvangen.

Exact! Maar vandaag maken we dat goed, collectief voor DUDI!
Reply
Greul heeft de break!
Reply
Tuurlijk Greultje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Sela!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom gaan ze nou bij Net5 niet naar Djoko?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Robredo is ook diep gezonken zeg Undecided Vond het altijd al vreemd dat hij zo hoog stond, maar die zien we hopelijk niet meer terug in de absolute top. Koubek-Sela 3e ronde Notworthy
Reply
Hup Dent! Jij moet Murray pakken!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op Rot Mof!! Weer 15-40 nu :roll:
Reply


Forum Jump: