The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Dubai/Acapulco/Delray Beach
en alweer 6gp's gemist. Dit gaat fout!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nog een bp voor de beslissing voor X.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Nog een bp voor de beslissing voor X.

gelukkig is X'je ook geen mentaal wrak de laatste 10 jaar :8:
Reply
Hop, en Jim wint deze cruciale game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijken hoe X omgaat met dit game verlies, ik vermoed een break!
Reply
Pak nou eens die bp's man!
Reply
Ai, bp gemist op 2e service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist! Nu een paar 1e services graag.
Reply
Haha, maar 1 1e service, maar toch op love de set =D>
Reply
Notworthy Jeremy!
Reply
nu al een paar haggie-weken op rij :angry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Raar. Als je tegen Chardy in zijn servicegames goed mee kan moet er toch eigenlijk geen probleem zijn.
Reply
Tja de SF spot is daar natuurlijk gewoon voor Fish. Chardy is voor 950 met 45 punten niet heel erg rendabel. En dat konden er ook 0 zijn. Kan nog steeds natuurlijk.
Reply
Heb je Fish vorige week gezien?

Chardy valt al uit elkaar, nog geen punt gewonnen in de 2e set.
Reply
_Tampie Wrote:Tja de SF spot is daar natuurlijk gewoon voor Fish. Chardy is voor 950 met 45 punten niet heel erg rendabel. En dat konden er ook 0 zijn. Kan nog steeds natuurlijk.

Haha Fish zegt ie cry
Reply
Ad Wim Wrote:Heb je Fish vorige week gezien?

Chardy valt al uit elkaar, nog geen punt gewonnen in de 2e set.

0-40 naar A-40! Hij is scherp!
Reply
Haha, hij wint de games alsnog, met oa 3 aces =D>
Reply
Elke keer een ace als 't moeilijk wordt. Kom op nou Malisse.
Reply
Wat vinden jullie ervan om bij de stats ook het aantal keer gekozen binnen de top 10 te laten zien? Top 10 zijn in principe een ander soort speler (minder gokjes) en dus weet je wat sneller en beter welke spelers voor het klassement je troeven zijn.
Reply
_Tampie Wrote:Wat vinden jullie ervan om bij de stats ook het aantal keer gekozen binnen de top 10 te laten zien? Top 10 zijn in principe een ander soort speler (minder gokjes) en dus weet je wat sneller en beter welke spelers voor het klassement je troeven zijn.

Dat maak ik altijd al voor mezelf. Uiteraard is dat prettig maar 't zal op weerstand stuiten van de managers die wat lager staan.
Reply
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Tja de SF spot is daar natuurlijk gewoon voor Fish. Chardy is voor 950 met 45 punten niet heel erg rendabel. En dat konden er ook 0 zijn. Kan nog steeds natuurlijk.

Haha Fish zegt ie cry

[-o< je weet het nooit, als hij de geest krijgt..... Het niveau van Chardy was tot zijn overwinning vorige week ook nogal cry
Reply
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:Wat vinden jullie ervan om bij de stats ook het aantal keer gekozen binnen de top 10 te laten zien? Top 10 zijn in principe een ander soort speler (minder gokjes) en dus weet je wat sneller en beter welke spelers voor het klassement je troeven zijn.

Dat maak ik altijd al voor mezelf. Uiteraard is dat prettig maar 't zal op weerstand stuiten van de managers die wat lager staan.

Waarom? Het is alleen een toevoeging, en levert wel degelijk informatie op, ook als je buiten de top 10 staat en er graag op wilt inlopen.
Reply
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:

Haha Fish zegt ie cry

[-o< je weet het nooit, als hij de geest krijgt..... Het niveau van Chardy was tot zijn overwinning vorige week ook nogal cry

Klopt. Maar ik heb hem deze week een kans gegeven. Chardy-Fish zie ik derhalve met vertrouwen tegemoet. Icon_twisted
Reply
Als Fish alleen al komt opdagen dan wint ie al van Rochus natuurlijk. Dan is het tegen Russell toch minstens 50/50 en daarna tegen Chardy/Malisse ook. Hij kan 't toernooi hier gewoon winnen. Daarom genomen.

Anders krijgt fucking Lorenzi even meer kansen dan Nieminen maar benut ie er minder.
Reply
Hup Lacko! Pak die set van Youzhny!
Reply
Jeremy, het is tijd voor de beslissing jonge!
Reply
Als ie met 4 en 0 van L. Mayer verliest mag je wel vrezen voor Rochus hoor.
Reply
centre court Wrote:Hij kan 't toernooi hier gewoon winnen.

Ik vond Fish om die reden eigenlijk een must-pick. Al begrijp ik dat anderen dat niet zo zien (dus is het een think-I-must-pick ofzo?). Om dezelfde reden pak ik vaak Gasquet mee, ondanks dat hij wekelijks loopt te kloten moet je hem gewoon hebben op het moment dat hij ineens wel goed is. De week erna heeft iedereen hem. We zagen het bij Ferrero bijvoorbeeld, helemaal drama en ineens top 2 weken lang. Zul je zien dat het deze week niks is, nu 26x gekozen.
Reply
OT: Eerste 4 ritten vanavond ook helemaal niks zeg.... dat wordt half tien inschakelen.
2e run reuzenslalom valt ongeveer gelijk met optreden van Kramer Sad .
Reply
Deuce, doe het Jim!
Reply

Forum Jump: