The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Dubai/Acapulco/Delray Beach
Cilic en Melzer beginnen met breaks. En ze moeten er allebei uit!
Reply
Heb je zowel Melzer als Cilic niet?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop en Berrer breakt ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berrer, Cilic en Melzer alle 3 een break voor. :eeeek: =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie nu pas op livescore dat Blake met 5-3 in de 3e set voor staat tegen Dent. \Big Grin/
Reply
centre court Wrote:Ik zie nu pas op livescore dat Blake met 5-3 in de 3e set voor staat tegen Dent. \Big Grin/

Das ook nieuw voor mij, klasse Blake!
Reply
Het regende daar ja, ik vind het allerminst overtuigend.
Reply
Ad Wim Wrote:Heb je zowel Melzer als Cilic niet?!

Nee ik wilde mijn geld in DB en Acapulco investeren. Alleen de must-picks genomen in Dubai (Bagha, Devv, Koubek en Phau).
Reply
Ad Wim Wrote:Het regende daar ja, ik vind het allerminst overtuigend.

Ik denk ook dat Blake niet voorbij Karlovic komt. Hij mag er zelfs al tegen Haase af, zou leuk zijn.
Reply
Nee, overtuigend is het nog niet. Toch heeft ie tegen Karlo zeker een goede kans. En echt duur was hij natuurlijk ook niet.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Heb je zowel Melzer als Cilic niet?!

Nee ik wilde mijn geld in DB en Acapulco investeren. Alleen de must-picks genomen in Dubai (Bagha, Devv, Koubek en Phau).
Karlovic moet daarvoor al de halve finale halen als Melzer hier vandaag wint. Ze waren ongeveer even duur.

En Greul lijkt me ook een dure misser, met Schwank in de volgende ronde.
Reply
Ja, ik had Melzer echter niet voorbij Robredo verwacht. En Karlovic is natuurlijk een reële kanshebber op toernooiwinst, Melzer niet.
Reply
Jongens even serieus, Schwank is toch duidelijk favoriet tegen Greul of heb ik iets gemist?
Reply
Ik heb Greul overwogen, maar vond Schwank voldoende daar. Zelfs tegen Isner zag ik Greul niet zomaar winnen, tegen Schwank duidelijk de underdog.
Reply
centre court Wrote:Jongens even serieus, Schwank is toch duidelijk favoriet tegen Greul of heb ik iets gemist?
Dan heb je volgens mij iets gemist ja. Schwank won heel nipt van een drol en verloor vorige week van Hanescu. Zo goed speelt ie helemaal niet de laatste weken, alleen in challengers daarvoor. Ik had hem elke week daarna en telkens verloor ie eerste ronde.

Greul presteert ook niet best, maar die moest de afgelopen weken tegen Ferrer, Montanes en Haas in de 1e ronde. Dat zijn nou niet bepaald fijne lotingen. En hij speelde heel goed tegen Ferrer vorige week. Ik zie hem als lichte favoriet tegen Schwank.
Reply
Volgens mij gaan we wel wat maandjes terug dat Greul voor 't laatst een potje won. Van deze vermoeide Isner had Vassalo A ook wel gewonnen denk ik.
Reply
Die Berrer was al een held, maar winnen van Davy zou hem helemaal op een voetstuk plaatsen!
Reply
En weer verliest Davy de 1e set. Gasten als hij en Verdasco blijven hier nu toch niet mee wegkomen?
Reply
Hop, Davy geeft op!
Reply
Hakkuh
Reply
Jaaaaaaa \Big Grin/
Reply
centre court Wrote:Volgens mij gaan we wel wat maandjes terug dat Greul voor 't laatst een potje won. Van deze vermoeide Isner had Vassalo A ook wel gewonnen denk ik.
Een vermoeide Querrey gaf Gonzo anders wel een hell of a fight. En waarom Greul niet gewonnen heeft, zeg ik dus net. We zullen het zien.
Reply
Ook ik zie Greul daar als favoriet. Heb dit jaar wat van Schwank gezien en het lijkt nergens op. Vassallo A wint nog niet van mij met links...
Reply
Wel jammer dat we Berrer nu niet hebben, maar die is gelukkig niet heel vaak gekozen.
Reply
Nu Melzer en Cilic nog!
Reply
Bedankt Davy voor de 2e keer dit seizoen naai je me. Einde week!
En maar klagen over geluk dat ik altijd zou moeten hebben. KK SPEL !

Enige voordeel : kassa bij bwin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik heb Berrer wel, klasse Arco! =D>
Reply
Leuk dat Dubai. Vorig jaar Murray opgave en nu Davy. Moet je eens optellen hoeveel geld je daar mee weg smijt. Ik ga dit jaar maar voor de top 10. Het is geen Stille jaar

Edit : ik kan natuurlijk ook net als Buurs zeggen dat het me opeens veel minder boeit Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
einde week :cry:
wat een drama ben benieuwd wat die davy heeft :angry:
Reply
Beetje jammer dat Melzer zijn bps niet pakt, maar Cilic heeft hem wel binnen zou je zeggen.
Reply

Forum Jump: