The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Dubai/Acapulco/Delray Beach
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik zie tegenwoordig ook weinig echte verrassingen meer. De echte grote jongens laten zich niet meer de kaas van het brood eten in de vroege rondes.
Los van de vraag of dat daadwerkelijk zo is, dat was vroeger toch ook niet zo?

Gevoelsmatig heb ik heel sterk wat Tampie zegt. je weet vantevoren dat de favorieten gaan winnen. Er zijn genoeg wedstrijden moeilijk te voorspellen maar de echte top 10/top 20 spelers verliezen eigenlijk niets meer in de eerste 2 rondes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je vergelijkt het nu met Federer in zijn beste jaren, het lijkt wel of er nu een bredere top is die dat ook doet.
Reply
Ik zie nu een herhaling van Murray en zie hem weer behoorlijk pijn hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Misschien moeten we dan ook even de stats van de nrs. 20 tot 30 doen :8:
Dat nota bene buurs je diplomatie moet leren...

Ja dat zal buurs best wel menen.

Maar als je mijn punt niet deelt geen probleem. Alleen jammer dat je me in mijn ogen onterecht als arrogant baasje wegzet.
Reply
_Tampie Wrote:Je vergelijkt het nu met Federer in zijn beste jaren, het lijkt wel of er nu een bredere top is die dat ook doet.
Die is er volgens mij altijd wel geweest en in mijn herinnering was het een, zeg, vijf jaar geleden misschien nog wel meer. Toen wonnen de seeds altijd de toernooien, de laatste jaren heb je nog gasten als Stakhovsky, Darcis en Ram.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik zie tegenwoordig ook weinig echte verrassingen meer. De echte grote jongens laten zich niet meer de kaas van het brood eten in de vroege rondes.
Los van de vraag of dat daadwerkelijk zo is, dat was vroeger toch ook niet zo?

Gevoelsmatig heb ik heel sterk wat Tampie zegt. je weet vantevoren dat de favorieten gaan winnen. Er zijn genoeg wedstrijden moeilijk te voorspellen maar de echte top 10/top 20 spelers verliezen eigenlijk niets meer in de eerste 2 rondes.
Maar de afgelopen jaren dan? Toen was dat toch ook gewoon?
En top 20-gasten als Soderling, Stepanek, Ferrer, Haas Gonzo, Roddick, Verdasco hebben dit jaar al in vroege rondes verloren.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Misschien moeten we dan ook even de stats van de nrs. 20 tot 30 doen :8:
Dat nota bene buurs je diplomatie moet leren...

Ja dat zal buurs best wel menen.

Maar als je mijn punt niet deelt geen probleem. Alleen jammer dat je me in mijn ogen onterecht als arrogant baasje wegzet.
Dat komt ook zo over als je zulk soort opmerkingen plaatst. Wees dan zo slim en diplomatiek dat je voorstelt om het per tiental te doen...
Reply
Echt... sinds ML iets heeft gezegd over TB's van Youzhny heeft ie er amper nog één verloren.
Reply
Youzhny, wat een galbak is dat. Jammer dat Acapulco niet overdag is. Cuevas-Montanes en Gasquet-Almagro zijn mooie affiches :eten:
Reply
Het zal nu wel gedaan zijn met Phau, jammer had toch graag een stuntje gezien.

Ik kijk al uit naar de ontmoeting tussen Cilic en Melzer!
Blue White Army!
Reply
Zijn altijd close potjes tussen Melzer en Cilic. Heb wel het idee dat Jurgen aardig in vorm is sinds R'dam.
Reply
Trouwens wel 50 euro gewonnen met dat fiasco van Kramer. Dat is meer waard dan die gouden medaille, zou stille zeggen.
Reply
Je hebt 3 euro op Lee gezet? Icon_twisted

Wat zal die Kemkers eigenlijk van die Bel-Korianen hebben gekregen?
Reply
Nee, ik zei het al in Rotterdam: ik had met iemand gewed dat Sven geen 3x goud zou winnen.
Reply
centre court Wrote:Echt... sinds ML iets heeft gezegd over TB's van Youzhny heeft ie er amper nog één verloren.

Haha ja daar lijkt het inderdaad op. Vorig jaar 13-17 in TB's, dit jaar al 7-3.
Reply
centre court Wrote:Je hebt 3 euro op Lee gezet? Icon_twisted

Stond lee maar op een quote van 17 ofzo dan? Lijkt me dat Lee op een quote van 100.00 heeft gestaan of niet?
Reply
cruijff Wrote:
centre court Wrote:Je hebt 3 euro op Lee gezet? Icon_twisted

Stond lee maar op een quote van 17 ofzo dan? Lijkt me dat Lee op een quote van 100.00 heeft gestaan of niet?

Na de 5 km niet meer natuurlijk.
Reply
Kuiper kan dat vast wel terug zien in zijn statistieken van de Bookies ...

Als ik de quotes voor vanavbond zo bekijk stond Lee echt ontzettend hoog..

Bob de jong stond namelijk op 6.50 en daarna kwamen Fabris en Bokko op respectievelijk 11.00 en 15.00

Maar goed, wie hield er rekening mee dat Kramer hem niet zou innen Sad
Reply
Phau overigens nog 1 servicegame de kans om de benodigde rebreak te pakken...
Reply
Ik dacht dat Lee ook op 15 stond.
Reply
Zou goed kunnen Ad.. Ging er eigenlijk vanuit omdat ik de quotes van vanavond zo zag staan dat Lee ook wel hoog gestaan moest hebben, aangezien hij pas nog als Short Tracker te werk ging Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, ik zei het al in Rotterdam: ik had met iemand gewed dat Sven geen 3x goud zou winnen.

Undecided ik heb met iemand gewed dat Sven wel 3x goud zou winnen, ik krijg dus nog 50 euro van Gerard (2x goud geen uitbetaling).
Reply
Ad Wim Wrote:Ik dacht dat Lee ook op 15 stond.

Klopt, ik meen dat ik hem gisteren heb gezien variërend van 15 tot 18.
Reply
Tipsa breakt Murray :lol:
Reply
Klasse Tipsa =D>
Reply
Hij loopt er ook weer bij, ongelooflijk. Dat zo'n gozer zo goed is...
Reply
Murray serve-volleyt ook de helft van zijn punten en Tipsa speelt hem gewoon regelmatig weg van achteruit.
Reply
Tipsa choket helaas.
Reply
Murray nu pas 7 returnpunten gemaakt, de game voor de break dus hooguit maar 3 in 4 games. Lekker dan. Wel weer een perfect voorbeeld van de vanmiddag gevoerde discussie dat Murray deze pot ''gewoon'' wint.
Reply
Murray heeft wel weer overal last van, vooral als ie punten verliest. Nare vent.
Reply

Forum Jump: