25-02-2010, 10:13 AM
We hebben de challenger van Cherbourg nog...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Dubai/Acapulco/Delray Beach
|
25-02-2010, 10:13 AM
We hebben de challenger van Cherbourg nog...
25-02-2010, 10:15 AM
Haggie Wrote:Gasquet :dodgy: ! Niet te geloven. Ik zette mijn telefoon uit toen hij richting de 2e break van de 3e set ging! :roll: Ik baal wel van de uitschakeling van Murray, maar als Tipsa/Youzhny de finale haalt is er niks aan de hand. En anders moet iig Djoko het toernooi winnen. Baal jij van Verdasco/Ferrer? ![]() Finale Nando - David aub [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
25-02-2010, 10:27 AM
Ad Wim Wrote:Hahaha, die Cuevas, die had er gisteren al uit moeten liggen en dan nu ook weer op zo'n manier die eerste set winnen. Buursweek! En ik zei dat je beter voor dat geld Chela/Cuevas had kunnen nemen.....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
25-02-2010, 11:31 AM
H2H Verdasco-Monaco 2-5! [-o<
Cilic-Melzer 4-1 Baghdatis-Berrer 1-0. Maar dat is een oude ontmoeting.
Niets is sterker dan dat ene woord...
25-02-2010, 11:40 AM
Verdasco licht favoriet.
Melzer moet eigenlijk ook wel winnen.
25-02-2010, 11:43 AM
Ik vond het jammer dat Verdasco toch vrij makkelijk won van Kubot vannacht. Daar had ik iets meer van verwacht. Als nando vanavond van Monaco wint zie ik 'm toch gewoon de finale en daarmee 300 punten halen. Kut Fognini.
![]()
25-02-2010, 11:43 AM
Winst Melzer zou deze week tot een topweek maken, maar ik zie het niet gebeuren.
25-02-2010, 11:47 AM
Cilic gaat imo zeker de finale halen. Hopelijk kan hij Djoko daar verslaan.
25-02-2010, 11:49 AM
Djoko lijkt mij de absolute favoriet voor toernooiwinst, en Cilic niet meer dan een outsider. Maar wie weet kan koning Ivan eindelijk een keer stunten tegen Novak.
25-02-2010, 11:50 AM
Hoe was je vakantie ML? :8:
25-02-2010, 11:52 AM
De beste vakantie ooit =P~ . Wat een stad, wat een land! Voor begin mei direct maar weer geboekt, ik zal er nog wel vaker te vinden zijn :8:
25-02-2010, 11:54 AM
Wat was er zo mooi aan dan? Ik kan me er even niks bij voorstellen..
25-02-2010, 11:59 AM
Yep, daar ben ik geweest. En tsja, het is gewoon geniaal daar. Stappen gaat daar op een manier zoals je het nog nooit hebt meegemaakt. Superhippe clubs, die vrouwen zijn echt :eeeek: :eeeek: :eeeek: , muziek top, en alleen in de meest hippe clubs betaal je Nederlandse prijzen.
Verder is in het land alles echt spotgoedkoop (60 cent voor pakje sigaretten, 0,5 liter bier 90 cent, etc), iedereen is supervriendelijk (dat had ik nou weer niet verwacht), en vooral de OS kijken is geweldig. Hoe Rusland minded die mensen nog zijn joh :eeeek: . Gewoon met 200 man in een kroeg het Russische volkslied inzetten na de pot tegen Tsjechië met ijshockey. En tsja, wat doe je zoal overdag. Je gaat naar de bossen en ratelt daar een aantal AK-47's en andere geweren leeg, schiet ruim een kilometer met een sniper, en de rest van de tijd laat je je bekijken (zo voelt dat wel redelijk) in de stad.
25-02-2010, 12:04 PM
buurs Wrote:Haggie Wrote:Gasquet :dodgy: ! Niet te geloven. Ik zette mijn telefoon uit toen hij richting de 2e break van de 3e set ging! :roll: Jaaaa :-& ! Daarentegen heb ik met Melzer/Cilic sowieso alweer 90 punten. Die van jou moeten nog winnen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
25-02-2010, 12:07 PM
Klopt, maar ik heb goede kans op 2x 90 punten [-o<
Als Cilic het toernooi niet wint, zullen we wel weer ongeveer gelijk eindigen. Die laffe teams ook de laatste tijd van jou :nono: :wink:
25-02-2010, 12:26 PM
mindlight Wrote:Yep, daar ben ik geweest. En tsja, het is gewoon geniaal daar. Stappen gaat daar op een manier zoals je het nog nooit hebt meegemaakt. Superhippe clubs, die vrouwen zijn echt :eeeek: :eeeek: :eeeek: , muziek top, en alleen in de meest hippe clubs betaal je Nederlandse prijzen. Klinkt goed!! Vooral over dat stappen :wink:
25-02-2010, 12:29 PM
Hehe, terwijl dat toch maar 1 van de dingen was die die stad zo briljant maakt.
![]()
25-02-2010, 12:34 PM
buurs Wrote:Klopt, maar ik heb goede kans op 2x 90 punten [-o< Ik vind mezelf dit jaar constanter ooit, hopelijk kan ik dat volhouden. Ik heb dit jaar ook hoge eisen gesteld aan mijn eindejaarsranking.. :yeah:
25-02-2010, 12:35 PM
Cilic is lekker bezig, 4-1! Hij ziet in dat er 300 punten minimaal voor het oprapen zijn! Hopelijk kan Ljubo stunten tegen Djoko!
25-02-2010, 12:42 PM
Der Jürgen! =D>
Volhouden kerel!
25-02-2010, 12:44 PM
Gelukkig ziet Melzer dat het allemaal zo lastig niet is tegen Cilic en breakt hij terug.
25-02-2010, 12:45 PM
Jurgen is een gouden gozer, maar Cilic gaat dit natuurlijk winnen. Verheug me meer op Delray Beach, daar staan nog wat krakers op het programma.
25-02-2010, 12:49 PM
mindlight Wrote:Hehe, terwijl dat toch maar 1 van de dingen was die die stad zo briljant maakt.Ik neem aan dat je dan ook de boeken en series van Jelle Brandt Corstius hebt gelezen en gezien?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
25-02-2010, 12:52 PM
Scholten! Wrote:Jurgen is een gouden gozer, maar Cilic gaat dit natuurlijk winnen. Verheug me meer op Delray Beach, daar staan nog wat krakers op het programma. Ja idd. Nieminen, Chardy en Aceman zijn super belangrijk voor mij! : ![]()
25-02-2010, 12:52 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Hehe, terwijl dat toch maar 1 van de dingen was die die stad zo briljant maakt.Ik neem aan dat je dan ook de boeken en series van Jelle Brandt Corstius hebt gelezen en gezien? Daar ben ik zeker mee bekend, maar die bericht toch voornamelijk over Rusland?
25-02-2010, 12:53 PM
Ai, Melzer mist BP
25-02-2010, 12:53 PM
melzer mist bp ](*,)
25-02-2010, 12:54 PM
Nog een BP [-o<
|
« Next Oldest | Next Newest »
|