The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Dubai/Acapulco/Delray Beach
Dat is ook het mooie aan een goede Ljubo. Hij is al lastig te breaken en hij wint TBs ook bijna altijd. Dus wat moet je dan doen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko zal Ljubo zo breaken. Het zit er niet aan te komen maar ik voel 't. Paar 2e services en het kan zo gebeurd zijn.

1-0 Korolev \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je zou toch zeggen dat nu ongeveer het moment komt dat Djoko laat zien dat ie de nummer 2 van de wereld is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Paar eerste services graag Ivan!
Reply
15-30 [-o<
Reply
Dammit, zo'n rally verliezen :roll:
Reply
Yes!! 15-40! Doe 't!
Reply
Nou, ik heb 1 game gezien en knal 'm maar weer uit. Wat een niveau van Ivan ](*,)
Reply
We snappen het toch wel een beetje, CC.
Reply
centre court Wrote:Djoko zal Ljubo zo breaken. Het zit er niet aan te komen maar ik voel 't. Paar 2e services en het kan zo gebeurd zijn.

1-0 Korolev \Big Grin/

Hop! Lekker gloryhunten. \Big Grin/
Reply
mindlight Wrote:Nou, ik heb 1 game gezien en knal 'm maar weer uit. Wat een niveau van Ivan ](*,)
Haha, doe je dit nou om CC te fucken? Dit was echt de 1e slechte servicegame van Ivan in de wedstrijd.
Reply
Haha nee ik was wel serieus. Ik zet 'm aan en ik zie Ivan echt 4 dramatische punten op rij spelen. En nu staat ie dus weer uit Wink
Reply
Het klonk wel een beetje vreemd, van degene die hem juist tot op het bot verdedigt. Ik dacht dat ik er alleen voorstond...
Reply
Gulbis 4-1!

Korolev 3-3.

Doet bij jullie Delray Beach 't ook niet op het ATP-scorebord?
Reply
Jawel.
Reply
Ad Wim Wrote:Het klonk wel een beetje vreemd, van degene die hem juist tot op het bot verdedigt. Ik dacht dat ik er alleen voorstond...

Ik verdedig hem zeker tot op het bot! Maar blijkbaar brengt het niet echt geluk als ik hem ook aanschouw, zo moet je het meer zien.
Reply
15-40 en Ivan slaat twee aces =D>
Reply
Grr meteen 2 bps in de 3e set maar dan 2 aces. Icon_evil
Qua tennis moet 't nou wel goed komen.
Reply
Hmm, Gulbis lijkt zijn goede vorm door te zetten. Dan maar hopen dat Ferrero vanavond wint om het goed te maken.
Reply
Oei, dat was een flinke kans voor Djoko op 2e service, maar hij slaat zijn return net uit.
Reply
Aaaaaaah een 3e bp mist ie nu zelfs op 2e service. Dat mag natuurlijk niet. Dan moet je zo'n pot gewoon beslissen.
Reply
Slaat ie nu de return op de lijn, balen.
Reply
2-0 Djoko! \Big Grin/
Reply
Nu wordt het een beetje de Ljubo zoals CC hem kent, kon ook niet uitblijven.
Reply
Zelfs een zwakke Djoko wint van een zwakke Ljubo.
Reply
Dit is inderdaad de Lacko-ondergrens weer. Heel pover.

Focus kan nu op Korolev, die moet echt Nieminen verslaan.
Reply
Wat je ook van Djokovic vindt en hoe slecht ie ook speelde in het begin, het is toch wel verdomde knap dat ie zulke partijen elke keer in zijn voordeel weet om te keren. Dat doet ie nou al een half jaar en dan ligt het echt niet alleen maar aan de tegenstander die het niet meer volhoudt.
Zo ontzettend slecht spelen, maar toch blijven geloven en de partij omdraaien. Dat vergt volgens mij veel meer kwaliteiten dan alleen maar heel goed kunnen tennissen.
Reply
Ja, alleen is de vraag of het zo handig is. Het zou (imo) beter zijn als hij zich eens vanaf de eerste game op kan laden en direct kan knallen. Dat kost veel minder energie, en vermindert ook nog eens de kans op blessures.
Reply
Korolev Hakkuh
Reply
Korolev wint (zoals verwacht :8: ) de set.
Reply

Forum Jump: