The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Dubai/Acapulco/Delray Beach
Hup Giraldo en Odesnik!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker hoor, Nieminen! Never in doubt! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
7-5 winnen en dan 6-1 6-0 verliezen, dat riekt wel heel erg naar fixen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Hup Chardy en Odesnik!!!!!!!
Reply
jarkko wint opnieuw 12 op een rij :-({|= Notworthy :excited:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nogal ja, wat een knuppel is het toch ook!
Reply
Feli mannen met Jarkko. Hahaha die Korolev, net zo wispelturig als die andere held van me, Tursunov.
Reply
mindlight Wrote:Nogal ja, wat een knuppel is het toch ook!

Je had me gewaarschuwd...
Reply
Scholten! Wrote:Feli mannen met Jarkko. Hahaha die Korolev, net zo wispelturig als die andere held van me, Tursunov.

sportief Scholt! \Big Grin/
Reply
eerst vis!

doe het!

Reply
Hup Zverev, make my day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
hahahaha die Korolev. 12 games op rij verliezen van Nieminen?! Undecided

Hup Bagha, Giraldo, Odesnik en Vis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tsja, ik snap er werkelijk niets van. Dit kan toch gewoon niet? Week in week uit zet die Korolev de meest dubieuze uitslagen neer en het gaat maar door Undecided
Reply
Baghdatis al 3 bps gemist zie ik.
Reply
mindlight Wrote:Tsja, ik snap er werkelijk niets van. Dit kan toch gewoon niet? Week in week uit zet die Korolev de meest dubieuze uitslagen neer en het gaat maar door Undecided

Het is gewoon een prutser, alleen genomen omdat hij al door was en hoe.... Undecided
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Tsja, ik snap er werkelijk niets van. Dit kan toch gewoon niet? Week in week uit zet die Korolev de meest dubieuze uitslagen neer en het gaat maar door Undecided

Het is gewoon een prutser, alleen genomen omdat hij al door was en hoe.... Undecided

Wat is dat voor gelul, zoiets doe je bij een 500 toernooi, maar toch niet voor die 20 punten? Ja, buurs zou dat doen, maar ik koos Korolev omdat ik het een mooie speler vind. Of VOND.
Reply
Haggie Wrote:

Lees anders even terug.... Scholten en ik hebben op 'm ingezet bij unibet. Dat doe je toch niet omdat hij al door was in R1? :crazy:
Waar het om gaat is dat die gast bizar veel potentie heeft, maar week in week uit zijn potten weg fixt. Heeft niets met FTM te maken.
Reply
Giraldo! :-({|=

Reply
Chardy al 3 bps gemist. Nogmaals, heel gek dat Giraldo niet vaker gekozen is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Chardy al 3 bps gemist. Nogmaals, heel gek dat Giraldo niet vaker gekozen is...

net als F. Mayer of niet...

Reply
:lol:
Reply
Nou kom op in die TB Bagha!
Reply
Waarom maakt niemand het een keer af tegen Fish?
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Chardy al 3 bps gemist. Nogmaals, heel gek dat Giraldo niet vaker gekozen is...

net als F. Mayer of niet...
Origineel man, als je de hele tijd 1 uitspraak blijft terug halen. Wees dan ook een vent en zeg het ook als ik wel een goede uitspraak heb gedaan of als je zelf weer eens een foute uitspraak doet. Maar ja, jij en vent...

En dan nog, Mayer was iig een betere keus dan Malisse.
Reply
Klasse Bagha!

Die kut Chardy maakt z'n break achterstand ongedaan.
Reply
Sinds wanneer is Baghdatis weer zo goed?
Reply
Hoeveel bps gaat Fish nog missen?
Reply
4-2 vis =D>

Het is ook fucking zverev waar je tegen speelt hoor. kom op, gewoon door nu.
Reply
mindlight Wrote:Sinds wanneer is Baghdatis weer zo goed?

Berrer is natuurlijk wel een held maar niet veel meer dan een tijdelijk gehypte challengerspeler.
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Sinds wanneer is Baghdatis weer zo goed?

Berrer is natuurlijk wel een held maar niet veel meer dan een tijdelijk gehypte challengerspeler.

Ahh, je kijkt niet!
Reply

Forum Jump: