The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

NEC - AJAX (2e plaats wedstrijd)
Zondag 16.19 uur:
NEC-Ajax 1-2
Roda JC-Willem II 2-0
NAC-Twente 0-0

93e minuut, corner NAC, Ten Rouwelaar mee naar voren omdat NAC alleen aan 3 punten iets heeft. Counter Twente: 1-2.

[-o<
Reply
Peter Wrote:Zondag 16.19 uur:
NEC-Ajax 1-2
Roda JC-Willem II 2-0
NAC-Twente 0-0

93e minuut, corner NAC, Ten Rouwelaar mee naar voren omdat NAC alleen aan 3 punten iets heeft. Counter Twente: 1-2.

[-o<

dat is knap, 3 goals in de 93e minuut?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Nou is het helemaal raak bij NEC. Voor de zoveelste keer is er op het allerlaatste moment een sfeeractie afgekeurd door het bestuur. Het is echt zo tyfustriest gesteld met dit dictators hier, ongelooflijk. Als je toch kijkt wat er allemaal mag bij clubs als Twente/NAC/Feyenoord/Ajax en dan wat er bij ons wordt afgekeurd. Jezus Cristus...

Einde van Legio Noviomagum in zicht?
zat. 1 mei 2010

Toekomst Legio Noviomagum onzeker: morgen geen actie!
Morgenmiddag rondom de thuiswedstrijd tegen ajax hadden wij diverse acties in de planning om het seizoen een mooie afsluiter te geven. Vandaag werd echter voor de zoveelste keer een ludieke actie, die absoluut niet haatdragend of beledigend voor ajax en haar supporters is, om onverklaarbare redenen afgekeurd. Dit was voor ons de druppel, de maat is vol, de koek is op en we zijn er voorlopig klaar mee. De motivatie is hierdoor bij ons in de schoenen gezakt. Wij steken veel vrijwillige uren in onze club. Bij een hoop ideeën worden we echter tegen gewerkt. Tegenwerking die we niet altijd kunnen verklaren en af en toe zelfs volstrekt onlogisch lijkt.

Voor nu betekent dit dat de acties van morgen niet doorgaan en dat onze toekomst ook in het ongewis is.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
gl heren! Ik ben weg, klein biertje doen :-"
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Wat was de inhoud van die ludieke actie, Harry?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ga niet vertellen wat er op die doeken stond (dat zullen ze binnenkort zelf wel doen), want ik ben ook geen lid van Legio en hun hebben het ook nog niet bekend gemaakt. Ik weet wel wat er op staat en hoe het protocol mbt acties van Legio verloopt en het slaat gewoon echt helemaal nergens op. De teksten die er op staan zijn, naast alles behalve beledigend, provocerend of wat dan ook in de richting van de tegenstander, ALTIJD van te voren (dus voor de spandoeken gemaakt worden) besproken met NEC, zo ook deze keer. NEC geeft een maand geleden hun goedkeuring aan die doeken (die dus eerst in een soort van proeftekening worden ingeleverd), vervolgens werken die jongens een maand aan die doeken om vervolgens een dag voor de wedstrijd de doeken af te keuren, waarom... dat weet niemand?

Tegen vites werd een megaspandoek met daarop een oersimpele tekst als: Eeuwige nr 1 van Gelderland (verwijzend naar de stand op de ranglijst aller tijden) 1 dag voor de wedstrijd afgekeurd. De "zeefdruk" van dit spandoek werd half november ingediend terwijl de wedstrijd 20 december zou zijn. Vervolgens wordt deze wedstrijd afgelast en verplaatst naar 17 januari, dan zegt NEC ineens (na de afgelasting) dat ze het in heroverweging nemen en zonder enig bericht terug (in de weken daaropvolgend) komen ze wederom 1 dag voor de wedstrijd aanzetten met een afkeuring. Gewoon allemaal bewust en mocht dit niet bewust zijn dan mogen ze bij NEC wel eens sterk hun organisatie na trekken want dan ben je als organisatie zijnde misschien niet eens een eredivisie club, wat zeg ik... niet eens een betaald voetbal club waardig. Ze balen er gewoon nog steeds van dat 80% van het stadion niet aan de popcorn met chocomel zit zoals hun zo graag willen.

Nogmaals (en ik heb dit al zo vaak gezegd) laat NEC maar lekker degraderen, liefst een jaar of 3 nog in de jupiler league en dan komen ze er vanzelf wel achter wat de echte supporters zijn van NEC en wat niet. Waar wij ooit een volksclub pur sang waren zijn we tegenwoordig (ondanks de successen van vorig jaar) niet meer dan een slap aftreksel van een club als Heerenveen (no offence verder maar dat is niet wat NEC en wat Nijmegen is/was).

Maar voor zover de triestheden:
---------------------------

Verzoeknummertje voor Dugarry gespeeld door de supporters van het nietige, kleine, zielige, trieste clubje uit Nijmegen dat nog NOOIT een prijs heeft gepakt en daarom geen recht van spreken heeft tegen de ooooow zo grote en stoere GODENZONEN van de fopneuzen uit Amsterdam:

HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMM !!!

Hahahahahahahaha, schitterend zeg, een weekend lang geen neus te bekennen in Nijmegen en dan uiteraard ook gewoon met lege handen naar huis. Enige positieve vanuit de kant van de politie was dan ook dat er misschien maximaal een man of 100 (waarvan 70 op de hoofdtribune) in de nijmeegse vakken zaten. Dit scheelde in ieder geval een hoop qua gezelligheid. Mooi ook die gekke Heubach, die natuurlijk al van te voren het kampioens shirt van Twente had geregeld, na de wedstrijd nog ff voor het uitvak langs ging.

En wat is die Jol een lul zeg, niet normaal. Ik stond godverdomme al klaar voor op het plateau van vak H, met het shirt al uit, om shirtje te ruilen met Held Pantelić (ook wel "De Pant" genoemd in onze kringen) maar nee hoor... die dikke Jol wisselt hem nog ff 2 minuten voor tijd, sta ik godver te blauwbekken voor niks. Eeuwig zonde, een speler als deze zien we nooit meer op de Nederlandse velden. Ik heb het nog geprobeerd bij de spelersbus, ik wou desnoods m'n shirt nog wel ruilen voor allen z'n haarbandje, maar allemaal tevergeefs... hij liep gewoon zo door.

(Zonde Fabian! Koop je niks voor maar iig de enigste die ik het hier gun)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
uuuh sorry Har, heb je post 2 x gelezen, maar kan er echt geen touw aan vast knopen :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Mooi ook die gekke Heubach, die natuurlijk al van te voren het kampioens shirt van Twente had geregeld, na de wedstrijd nog ff voor het uitvak langs ging.
dat snap ik nog wel, ben jij dezelfde persoon die zo over het provoceren van de Zeeuw viel?
Reply
1e gedeelte is gewoon een antwoord op Mukkus. Legio Noviomagum stopt ermee omdat NEC voor de zoveelste keer op de laatste dag voor een wedstrijd spandoeken van een sfeeractie afkeurt. Ik weet wat er op stond/staat maar aangezien Legio er voor gekozen heeft dit niet bekend te maken ga ik dit natuurlijk ook niet doen (nogmaals, er stond geen enkele provocatie of sneer naar Ajax of hun supporters op). Verder is het een hoop boe-geroep richting onze eigen bestuur/beleid, lijkt me niet zo heel onduidelijk?

2e gedeelte is uiteraard een reactie op de 3e post in dit topic.

3e gedeelte is een beetje sarcastisch (al stond ik wel echt te schreeuwen dat ik z'n shirt wou :waf: ) maar toch blijft Pantelic gewoon een held. Ik hoop echt dat ie bij Ajax blijft en anders laat ik gewoon "Pantelic" op m'n shirt van m'n eigen 3e klasse clubje Oranje Blauw drukken voor komend seizoen. Ik weet alleen niet of ik als ik nummer 9 heb nog steeds laatste man mag spelen. Harry in de spits lijkt me geen bijster goed plan :waf:

gittermaster Wrote:
Quote:Mooi ook die gekke Heubach, die natuurlijk al van te voren het kampioens shirt van Twente had geregeld, na de wedstrijd nog ff voor het uitvak langs ging.
dat snap ik nog wel, ben jij dezelfde persoon die zo over het provoceren van de Zeeuw viel?

Ho ho, ik viel er over dat meneer begon met provoceren (nog voor er iets richting hem of ajax gebeurd was) maar vervolgens toen daar op gereageerd werd en er hem wat spreekkoren en aanstekers om de oren vlogen er gepiept werd vanuit Ajax kant (een hoge lul van Ajax sprak een dag later van een schande van het gedrag van het Feyenoord publiek) en vanuit de media. Ik ben juist iemand die zulke acties wel kan waarderen (maakt niet uit of nou het publiek of de speler het eerst provoceert) zolang de reactie er ook maar mag komen maar goed zo werkt het hier in NL niet. Als een Suarez, ik noem maar een voorbeeld, de hele wedstrijd wordt uitgefloten in de kuip en verrot wordt gescholden en weet ik wat meer en hij maakt in de 88e minuut 0-1 vind ik dat het zijn goed recht is om, zonder daarvoor een gele kaart te krijgen of later geschorst te worden, ff voor vak X (of S) met z'n lul te gaan spelen (of met een hand aan z'n oor te gaan staan of met z'n vinger op de lippen een ereronde te maken of een shirt met daarop het 3 kruizen logo van A'dam te showen etc etc etc etc). Maar goed andersom vind ik hetzelfde gelden. Als een de Zeeuw zoals toen als 1e provoceert zonder dat er een wanklank is geweest moet er ook niet gepiept worden als daar een reactie op komt.

Overigens ging het me er vooral om dat die Heubach al zo'n shirtje had gescoord die alleen de twente selectie had. Sterker nog, wij waren geloof ik een minuut eerder klaar dus hij had hem waarschijnlijk nog eerder aan als de Twente spelers zelf, dat vond ik wel grappig! Provoceren voor het Ajax vak was niet echt meer nodig, die waren toch te verslagen om daarop nog in te gaan :cheers:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
het schijnt dat de knjb zojuist heeft beslist dat er toch nog twee wedstrijden om het kampioenschap gespeeld moeten worden. omdat ajakkes voor de beker eerst thuis moest, moeten ze nu eerst uit.
Reply
a oke, stukje duidelijker nu... :razz:
Ik vind t overigens ook niet zo erg hoor en kan hier ook nog wel een beetje om grinniken, maar dacht dat jij daar anders over dacht.

Ff over de wedstrijd; Ajax speelde best een goeie eerste helft vind ik. Ook gewoon een goed seizoen gedraaid, jammer dat Twente echt een topseizoen heeft gedraaid, al gunde ik t ze wel.
Die goal van Pantelic was trouwens wel heel erg mooi vond ik...
Reply
En in alle stadions in Nederland werd het ''HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM'' uit volle borst gezongen! Undecided Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wedstrijd? :waf:

Ik moest serieus op een gegeven moment vragen hoeveel het stond, wij zaten 80 minuten lang alleen maar te ouwehoeren haha. Na de 0-1 wist ik het wel (daarvoor ook al wel maar dan heb je nog ijdele hoop). Die 0-4 was het mooist, wij zaten met een paar man te lullen ergens over en er gaan 3 ajacieden vrij op Baart af en er is nog niet eens 1 iemand die ff stopt met praten of wat roept of iig iets doet als opkijken ofzo. We keken wel maar verder praatte iedereen gewoon rustig door zonder zich 1 seconde druk te maken over de 17 vrijstaande ajacieden. Toch wel blij dat het nu afgelopen is want echt voor de kat ze kut spelen zoals wij laatste 2 wedstrijden is toch ook niks. VVV uit 2 weken terug ging ook al zo. Het was de op één na slechtste uitwedstrijd van het jaar (DH uit was nog slechter) maar wel de grootste schik gehad van het hele jaar. 25 graden, auto-combi, geen zak meer op het spel en iedereen bezopen. Ik kan me echt helemaal niks herinneren hoe NEC laatste 2 wedstrijden gespeeld (qua spel) heeft en dat komt echt niet door het bier maar gewoon uit pure desinteresse want je vind alles wel best en heb 10 keer meer lol met de mensen om je heen dan vanwege die bal die ergens over het veld rolt.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Altijd feest in de Koel =D>
Make tea, not war
Reply
harry_bierdop Wrote:We keken wel maar verder praatte iedereen gewoon rustig door zonder zich 1 seconde druk te maken over de 17 vrijstaande ajacieden.

dat zeggen ze bij studio ajakkes dan weer niet he, dat ajakkes met 18 man speelt.
Reply
Martin Jol: ''In elk stadion in Nederland zijn ze tegen ons.'' Sad Calimero

Martin... kom maar... donderdag... naar Rotterdam. :eten:
Reply
harry_bierdop Wrote:Wedstrijd? :waf:

Ik moest serieus op een gegeven moment vragen hoeveel het stond, wij zaten 80 minuten lang alleen maar te ouwehoeren haha. Na de 0-1 wist ik het wel (daarvoor ook al wel maar dan heb je nog ijdele hoop). Die 0-4 was het mooist, wij zaten met een paar man te lullen ergens over en er gaan 3 ajacieden vrij op Baart af en er is nog niet eens 1 iemand die ff stopt met praten of wat roept of iig iets doet als opkijken ofzo. We keken wel maar verder praatte iedereen gewoon rustig door zonder zich 1 seconde druk te maken over de 17 vrijstaande ajacieden. Toch wel blij dat het nu afgelopen is want echt voor de kat ze kut spelen zoals wij laatste 2 wedstrijden is toch ook niks. VVV uit 2 weken terug ging ook al zo. Het was de op één na slechtste uitwedstrijd van het jaar (DH uit was nog slechter) maar wel de grootste schik gehad van het hele jaar. 25 graden, auto-combi, geen zak meer op het spel en iedereen bezopen. Ik kan me echt helemaal niks herinneren hoe NEC laatste 2 wedstrijden gespeeld (qua spel) heeft en dat komt echt niet door het bier maar gewoon uit pure desinteresse want je vind alles wel best en heb 10 keer meer lol met de mensen om je heen dan vanwege die bal die ergens over het veld rolt.

Hetzelfde bij onze vriendengroep tijdens de laatste thuiswedstrijd tegen NAC. Beetje ouwehoeren met z'n allen, beetje wedstrijd volgen. Heerenveen krijgt een penalty, Sibon mist en een 5-jarig jongetje die heel hard begint te juichen nadat ten Rouwelaar de bal achter tikte: "Jáááááááááááááá, een corner!" Wij uiteraard lachen....en balen dat de penal gemist werd? Nee, eigenlijk niet. Heeft zo moeten zijn, denk ik. Klote seizoen, dus dat moet je thuis voor eigen publiek in stijl afsluiten en dat kan prima met een een gemiste penal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
centre court Wrote:Martin Jol: ''In elk stadion in Nederland zijn ze tegen ons.'' Sad Calimero

ongelooflijk he? en dat voor een hagenees, een hagenees die niet begrijpt waar dat gevoel vandaan komt. of zou hij maar net doen alsof? pleur toch op met je 4 miljoen supportunisten. teringmeelopers.

jullie worden al genoeg geholpen jol, gelukkig is er nog een beetje weerstand. elk stadion is trouwens ook onzin, want (onder meer) in breda, tilburg en heerenveen zitten zat reserveneuzen.
Reply
Ik hoor net dat een grote stofwolk het vliegverkeer boven Amsterdam heeft platgelegd... iemand had per ongeluk de prijzenkast van Ajax geopend!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
waf Wrote:
centre court Wrote:Martin Jol: ''In elk stadion in Nederland zijn ze tegen ons.'' Sad Calimero

ongelooflijk he? en dat voor een hagenees, een hagenees die niet begrijpt waar dat gevoel vandaan komt. of zou hij maar net doen alsof? pleur toch op met je 4 miljoen supportunisten. teringmeelopers.

jullie worden al genoeg geholpen jol, gelukkig is er nog een beetje weerstand. elk stadion is trouwens ook onzin, want (onder meer) in breda, tilburg en heerenveen zitten zat reserveneuzen.

Vergeet ook niet Limland te noemen, daar zit ook een hele zooi van die ieniemienie-media-meelopers
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik hoor net dat een grote stofwolk het vliegverkeer boven Amsterdam heeft platgelegd... iemand had per ongeluk de prijzenkast van Ajax geopend!

:lol:
Winnen is niet alles,
Reply

Vind dat zo dom van Jol en ook van de Zeeuw wat ze gisteren zeiden.
Krijg je alleen maar meer gezeik over je heen.
Laat de rest maar tegen zijn, gewoon beantwoorden met het voetbal en de resultaten van het laatste half jaar, maar niet lopen miepen.....
Dus geen woorden, maar daden! hé, dat heb ik meer gehoord.....
Winnen is niet alles,
Reply
:Big Grin =D>
Reply
Wat een gezever allemaal. Het zal best dat 'men' (altijd) tegen Ajax is (als je geen supporter bent uiteraard), omdat ze de prijstechnisch de 'grootste' club van NL zijn en omdat 'men' zich vaak tegen de 'grootste' keert. Hetgeen gister dus beweert werd door Jol/de Zeeuw. Ik denk echter dat het in dezen vooral komt door die arrogantie die van die club afdruipt. Denk dat 'men' daar snel op afknapt en dat ze daarom zo tegen Ajax zijn en dat ze juist daarom zo'n (leed)vermaak om Ajax kunnen hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ze moeten allemaal niet zo miepen. Beetje zout in open wonden smeren hoort erbij.
In de Arena zou exact hetzelfde gebeuren als PSV of Feyenoord net naast de titel grijpt.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik hoor net dat een grote stofwolk het vliegverkeer boven Amsterdam heeft platgelegd... iemand had per ongeluk de prijzenkast van Ajax geopend!

Dat was niet per ongeluk, van de week moet de KNVB-beker er in gezet worden.
May The Schwartz Be With You
Reply
Oow ja klopt, als Ajax hem kan winnen is het ineens een prijs :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
harry_bierdop Wrote:Oow ja klopt, als Ajax hem kan winnen is het ineens een prijs :waf:
Undecided
Reply
harry_bierdop Wrote:Oow ja klopt, als Ajax hem kan winnen is het ineens een prijs :waf:

Tja, het blijft een prijs ook al stelt hij niets (meer) voor. Je moet dat ding toch ergens neerzetten. Of moeten we hem dan maar door Feijenoord laten winnen?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:

Tja, het blijft een prijs ook al stelt hij niets (meer) voor. Je moet dat ding toch ergens neerzetten. Of moeten we hem dan maar door Feijenoord laten winnen?

wanneer stelde het wel wat voor dan berend? toen hvv of vuc hem won?

en je mag alleen maar iemand laten winnen als ajakkes daardoor geen kampioen wordt. wist je dat nog niet?
Reply

Forum Jump: