The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Als je dat niet ziet, dan ben je zelf ook een blinde aap en heb je blijkbaar zelf nooit op het veld gevoetbald.

zo, ik hoop dat je zelf wel onder de indruk betn van dit argument. Undecided

ja, ik heb heel lang en heel vaak gevoetbald en ik kijk ook heel veel voetbal, maar dit zie je zelden, zeker niet meerdere malen per wedstrijd en als iemand het doet wordt het afgefloten. als het niet afgefloten wordt is het een fout. als je nog meer zielige argumenten hebt dan hoor ik dat graag. kan ik nog even lachen.

Quote:Als er een hoge bal aangenomen wordt op de borst, iets wat tientallen keren gebeurt tijdens een wedstrijd, wordt er praktisch altijd een arm en vaak twee armen gebruikt om de bal OF te drukken OF beter op te kunnen vangen.

op jouw niveau misschien, kijk jij de wedstrijd nederland-japan maar terug, zeker weten dat het niet gebeurd is. gisteren zag je drogba trouwens een bal aannemen op de borst zoals het hoort.

verder geen enkele handsbal gezien.

Quote:Dat het strafbaar hands is klopt, maar het is vaak lastig te zien en het wordt daardoor te weinig bestraft.

werkelijk, je lult maar wat in de ruimte.

Heb je vandaag gekeken, waf? In het laatste kwartier waren er zeker 4 handsballen bij het aannemen, het controleren en in duels die niet opgemerkt werden door de scheidsrechter en ook niet bestraft.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
haha, 1 keer een wedstrijd waarin het gebeurd idd en dan hier komen posten. De vorige 15 (oid) wedstrijden (na de discussie) heb ik er ook op gelet en in al die wedstrijden samen is het misschien 5 of 6 x gebeurd waarbij er, volgens mij, ook nog eens 4 x voor werd afgefloten. Jij had het over tientallen keren per wedstrijd...

Het ging toen toch over die goal van Fabiano? Die 1e keer hands kon ik me nog voorstellen dat ie dat niet zag maar die 2e keer was wel zo overduidelijk dat zelfs die scheids van Frankrijk - Ierland het nog wel had gezien. En volgens jou gebeurd dat tientallen keren per wedstrijd. Ik weet niet waar jij dan hebt gevoetbald maar zelfs op mijn niveau (2e klasse oost ergens) zijn er spelers goed genoeg om als je 10 keer een bal op de borst krijgt 9 keer de arm niet te gebruiken bij het controleren daarnaast wordt er ook vrijwel altijd voor gefloten als het een keer niet lukt en wél de arm wordt gebruikt.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik kijk lang niet alles en wat ik zie kijk ik ook niet alles thuis, dus kan niet na elke wedstrijd hier gaan posten, maar in de wedstrijd die nu bezig is (USA - Gha) heb ik in de laatste 10 minuten van de reguliere speeltijd ook alweer 2 keer een handsbal gezien waar niet voor gefloten werd. En die waren niet eens heel erg moeilijk. Dat is wel heel erg toevallig, vind je niet?

En bij de goal van Fabiano was ik het helemaal niet oneens met waf. Dat was gewoon twee keer heel duidelijk hands. Ik zeg alleen dat het per wedstrijd regelmatig voorkomt dat er (per ongeluk) hands gemaakt wordt en dat daar niet voor gefloten wordt. Bij deze goal was het te bespottelijk voor woorden dat de scheids EN de grens het niet zagen, maar dat de scheids na de goal nog wel aan de doelpuntenmaker vroeg of het stiekem toch geen hands was. 8-[
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Marshall Wrote:
Jansoe Wrote:Ik vind hem toch wel duidelijk over the hill, die Robinho...

Over de heuvel... Rait!
De heuvel waar je Robinho over vindt (??) is toch beduidend hoger dan het heuveltje waar van Persie tegen op aan het klimmen is. Als Van Persie bovenop zijn Limburgs heuveltje is aangekomen voor de positie '9' is Robinho nog altijd een stipje op de afdaling van de Mont Blanc...
In verdedigend opzicht heeft Heitinga een redelijk heuveltje, maar ook dat is nog lang geen hooggebergte...
Alles is relatief. Het is maar waarmee je het vergelijkt.
Michael Jordan had in zijn laatste jaren ook zijn beste tijd gehad maar was nog met grote regelmaat de beste speler op de vloer!

Wat is er zo bijzonder aan dat filmpje van je over Robinho? Van Robben kan ik een compilatie van 20 minuten maken over het afgelopen seizoen met zulke momenten.

Tuurlijk zal Heitinga moeite hebben met een Robinho, maar andersom zie ik die Lucio, Juan en Bastos veel meer problemen hebben met Robben, Persie en Sneijder.

Ik hoorde V/d Gijp gister wat zinnigs zeggen.. Brazilië en NL hebben tot nu toe beiden weinig laten zien, maar bij NL heb je tenminste nog het gevoel dat ze veel beter kunnen. Bij Brazilië is dit het gewoon. Robinho, Fabiano en Kaka gaan niet beter presteren dan ze nu hebben laten zien.

Ik acht het overigens niet geheel ondenkbaar dat Chili wint van Brazilië. Jammer dat de halve achterhoede van Chili geschorst is, want ze spelen erg leuk voetbal. Op volle sterkte had dat echt heel spannend kunnen worden.
Reply
Worden die Engelsen even genaaid zeg! :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Worden die Engelsen even genaaid zeg! :dodgy:

En nu gaan ze ook bij die eerste goal van Argentinie weer de mist in, ik heb het o pdeze manier een beetje gehad met dat hele WK.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ongelooflijk, zitten ze te zeuren over hulpmiddelen, deze gevallen moet een scheids en ook een grens (ook van die positie!) gewoon zien.

iemand trouwens gezien dat klose buitenspel stond bij zijn eerste goal? samen met nog een duitser. daar hebben de heren analitici het niet eens over gehad! :roll:
Reply
Bumme Wrote:
Haggie Wrote:Worden die Engelsen even genaaid zeg! :dodgy:

En nu gaan ze ook bij die eerste goal van Argentinie weer de mist in, ik heb het o pdeze manier een beetje gehad met dat hele WK.

Ja, dat gevoel heb ik ook, na die 2-0 van Argentinië ben ik gestopt met kijken.
May The Schwartz Be With You
Reply
Peter Wrote:Wat is er zo bijzonder aan dat filmpje van je over Robinho? Van Robben kan ik een compilatie van 20 minuten maken over het afgelopen seizoen met zulke momenten.

Hurray! Een losse flodder stelling! Hulde, het is je weer gelukt! Waar vraag ik om een vergelijking tussen Robben en Robinho? Waar maak ik de stelling dat Robinho beter zou zijn dan Robben of Robben rubbish? Je lult weer in de vrije ruimte... Waarom kom je er uberhaupt tussendoor janken? Jansoe meldt dat Robinho over 'the hill' is. Ik geef alleen aan dat alles toch wel in verhouding gezien moet worden. Van Persie is een leuke speler voor erbij maar op de positie waar hij nu speelt bij Oranje kan hij nog niet eens in de schaduw staan van een speler als Robinho... Agree, Robinho heeft geen beste seizoenen in Engeland maar is toch echt een paar treetjes hoger staan dan Pers!

Peter Wrote:Tuurlijk zal Heitinga moeite hebben met een Robinho, maar andersom zie ik die Lucio, Juan en Bastos veel meer problemen hebben met Robben, Persie en Sneijder.
En waarin zie je dat? Je magische glazen bol der voetbal? Robben kan een verdediging tot waanzin drijven als hij in vorm is, daarentegen heb ik Robben in Oranje afgelopen jaar ook potten zien spelen waarin hij egoistisch, continu struikelend en zonder oog voor creatieve mogelijkheden behalve de draai naar binnen, afgeserveerd kon worden. Nu draait hij een goed seizoen bij Bayern en ineens is Robben van een niveau der grootmachten? Ik hoop het maar moet het bewijs nog zien.
Sneijder? Hahaha, Sneijder heeft afgezien van een schitterende pass op diezelfde Robben nog geen bal goed geraakt. Zijn doelpunt was een wisselwerking met de verdediging en verder schiet hij alles huizenhoog over en naast. Sneijder is van de oude 'ik ben een vedette' stempel en moet daarvoor oppassen.
En van Persie? Kom nou toch man, dat is geen spits. Die is levensgevaarlijk ACHTER de spits, niet in de spits.

Peter Wrote:Ik hoorde V/d Gijp gister wat zinnigs zeggen..
Dat is uberhaupt op voorhand al onmogelijk...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:ongelooflijk, zitten ze te zeuren over hulpmiddelen, deze gevallen moet een scheids en ook een grens (ook van die positie!) gewoon zien.

iemand trouwens gezien dat klose buitenspel stond bij zijn eerste goal? samen met nog een duitser. daar hebben de heren analitici het niet eens over gehad! :roll:

Ja dat dacht ik ook eerst, echter later hoorde ik van iemand dat je uit een doeltrap niet buitenspel kunt staan, net als bij een corner.
Ik ben niet zo'n regelfreak , maar dat zou kunnen natuurlijk.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik heb even zitten zoeken en inderdaad, schijnt zo te zijn: inworpen en doeltrappen = geen buitenspel.
Kwam meteen een andere mooie regel tegen: Je mag een doeltrap pas aannemen buiten de zestien. Dit geldt ook voor een vrije trap van binnen de zestien... cry
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ik heb even zitten zoeken en inderdaad, schijnt zo te zijn: inworpen en doeltrappen = geen buitenspel.
Kwam meteen een andere mooie regel tegen: Je mag een doeltrap pas aannemen buiten de zestien. Dit geldt ook voor een vrije trap van binnen de zestien... cry

als je die laatste regel niet wist, dan kan het niet anders of je hebt nooit op voetbal gezeten. dat is zo ontzettend bekend.

maar dat je bij doeltrappen niet buitenspel kan staan is een regel die veranderd is, ofwel ik heb het altijd fout gehad.
Reply
ik heb de reglementen nog niet gevonden, maar het lijkt er idd wel op dt je bij doeltrappen niet buitenspel kunt staan.

in die regel staat ook dat je bij corners niet buitenspel kan staan. dat is een overbodige regel, want dan wordt de bal nooit naar voren gespeeld...

een doeltrap begrijp ik wel, want buitenspel is oorspronkelijk tegen balletjes afwachten en dat haalt een keeper zelden, maar ik vind het wel vreemd dat ik deze regel niet ken en ook dat er met die jabulani dan niet meer gebruik van wordt gemaakt. stekelvarken kan die bal toch ver over de middellijn peren?
Reply
waf Wrote:ik heb de reglementen nog niet gevonden, maar het lijkt er idd wel op dt je bij doeltrappen niet buitenspel kunt staan.

in die regel staat ook dat je bij corners niet buitenspel kan staan. dat is een overbodige regel, want dan wordt de bal nooit naar voren gespeeld...

een doeltrap begrijp ik wel, want buitenspel is oorspronkelijk tegen balletjes afwachten en dat haalt een keeper zelden, maar ik vind het wel vreemd dat ik deze regel niet ken en ook dat er met die jabulani dan niet meer gebruik van wordt gemaakt. stekelvarken kan die bal toch ver over de middellijn peren?

Een rechtsbenige vanaf rechts die hem van het doel afkrult, heeft echt wel een lichte voorwaartse beweging, maar die regel is idd wel beetje overbodig.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
waf Wrote:ik heb de reglementen nog niet gevonden, maar het lijkt er idd wel op dt je bij doeltrappen niet buitenspel kunt staan.

in die regel staat ook dat je bij corners niet buitenspel kan staan. dat is een overbodige regel, want dan wordt de bal nooit naar voren gespeeld...

een doeltrap begrijp ik wel, want buitenspel is oorspronkelijk tegen balletjes afwachten en dat haalt een keeper zelden, maar ik vind het wel vreemd dat ik deze regel niet ken en ook dat er met die jabulani dan niet meer gebruik van wordt gemaakt. stekelvarken kan die bal toch ver over de middellijn peren?

Een rechtsbenige vanaf rechts die hem van het doel afkrult, heeft echt wel een lichte voorwaartse beweging, maar die regel is idd wel beetje overbodig.

volgens mij is het dan gewoon een achterbal. :wink:
Reply
waf Wrote:als je die laatste regel niet wist, dan kan het niet anders of je hebt nooit op voetbal gezeten. dat is zo ontzettend bekend.

Klopt helemaal! Als klein jongetje wilde ik wel op voetbal maar ik mocht van mijn ouders niet op 3 sporten (mijn moeder zag zichzelf al elke dag sportkleren wassen waarschijnlijk :clown: ) dus ik moest kiezen.
Uiteindelijk dus inderdaad geen voetbal gekozen. Ik kreeg vroeger van vriendjes die op voetbal wel vaak te horen dat ik er op zou moeten want ik kon zonder problemen meekomen met hun niveau maar misschien zei dat meer over hun niveau dan over de mijne Wink
Wellicht dat ik ooit nog eens in een senioren-bier-team een balletje ga trappen maar voorlopig vermaak ik me beter in de zaal en op het strand...

Wat betreft die corner: niet geheel juist. Wat Haggie hier zegt klopt, immers waar mag een speler de bal neerleggen bij een corner?

[Image: foto03.jpg]

Bij een corner van rechts door een rechtsbenige speler kan de bal inderdaad maximaal een meter voorwaartse beweging maken alvorens deze door een speler op de doellijn aangeraakt wordt. Maar goed, as said: theorie en dus feitelijk overbodige regel.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:ik heb de reglementen nog niet gevonden, maar het lijkt er idd wel op dt je bij doeltrappen niet buitenspel kunt staan.

in die regel staat ook dat je bij corners niet buitenspel kan staan. dat is een overbodige regel, want dan wordt de bal nooit naar voren gespeeld...

een doeltrap begrijp ik wel, want buitenspel is oorspronkelijk tegen balletjes afwachten en dat haalt een keeper zelden, maar ik vind het wel vreemd dat ik deze regel niet ken en ook dat er met die jabulani dan niet meer gebruik van wordt gemaakt. stekelvarken kan die bal toch ver over de middellijn peren?

Volgens mij kun je nooit bij spelhervattingen buitenspel staan (in de zin van een bal die buiten het veld geweest is).
Het is wel zeker zo dat je geen buitenspel kunt staan bij een doeltrap. Wat dan meer niet veel mensen weten is dat een doeltrap die er in 1 keer ingaat, niet telt. Net als een inworp die er in 1 keer in gaat.
The great old Ludwig von...
Reply
Marshall Wrote:Klopt helemaal! Als klein jongetje wilde ik wel op voetbal maar ik mocht van mijn ouders niet op 3 sporten (mijn moeder zag zichzelf al elke dag sportkleren wassen waarschijnlijk :clown: ) dus ik moest kiezen.
Uiteindelijk dus inderdaad geen voetbal gekozen. Ik kreeg vroeger van vriendjes die op voetbal wel vaak te horen dat ik er op zou moeten want ik kon zonder problemen meekomen met hun niveau maar misschien zei dat meer over hun niveau dan over de mijne Wink
Wellicht dat ik ooit nog eens in een senioren-bier-team een balletje ga trappen maar voorlopig vermaak ik me beter in de zaal en op het strand...

pff, je hoeft het niet helemaal uit te leggen hoor.

Quote:Bij een corner van rechts door een rechtsbenige speler kan de bal inderdaad maximaal een meter voorwaartse beweging maken alvorens deze door een speler op de doellijn aangeraakt wordt. Maar goed, as said: theorie en dus feitelijk overbodige regel.

maximaal een meter? die cirkel om de cornervlag heeft echt geen straal van een meter hoor.

maar het kan eigenlijk alleen als iemand op de achterlijn gaat staan en de bal bij een corner krijgt van iemand die hem op dat stukje cirkel heeft gelegd. nou, lekker nuttig, goed dat dat in de spelregels staat...
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:ik heb de reglementen nog niet gevonden, maar het lijkt er idd wel op dt je bij doeltrappen niet buitenspel kunt staan.

in die regel staat ook dat je bij corners niet buitenspel kan staan. dat is een overbodige regel, want dan wordt de bal nooit naar voren gespeeld...

een doeltrap begrijp ik wel, want buitenspel is oorspronkelijk tegen balletjes afwachten en dat haalt een keeper zelden, maar ik vind het wel vreemd dat ik deze regel niet ken en ook dat er met die jabulani dan niet meer gebruik van wordt gemaakt. stekelvarken kan die bal toch ver over de middellijn peren?

Volgens mij kun je nooit bij spelhervattingen buitenspel staan (in de zin van een bal die buiten het veld geweest is).
Het is wel zeker zo dat je geen buitenspel kunt staan bij een doeltrap. Wat dan meer niet veel mensen weten is dat een doeltrap die er in 1 keer ingaat, niet telt. Net als een inworp die er in 1 keer in gaat.

van een ingooi wist ik uiteraard, maar ik weet zeker dat in de jeugd echt buitenspel gevlagd wordt bij achterballen en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat ook in de eredivisie meer dan regelmatig gebeurd is.

maar ben je niet met me eens dat je daar met deze bal echt gebruik van moet maken?
Reply
dat gebeurt zeker vaak in de jeugd (al betwijfel ik of er erg veel keepers zijn in de jeugd die zover kunnen trappen), maar ook op hoger niveau. Het zijn gewoon dingen die niet iedereen weet.
Wij hadden een keeper die super ver kon uittrappen en een hele snelle spits, wij maakten veel gebruik van deze regel, maar werden ook vaak teruggefloten. Is prachtig om te zien dat al die verdedigers zeggen "laat m maar daar staan, hij staat toch buitenspel".
Uiteindelijk zeiden we het vaak vantevoren al tegen de scheidsrechter, wat wel hielp.

Ik ben het zeker met je eens dat daar gebruik van moet worden gemaakt. Stekel heeft sowieso al een goeie trap en met deze bal en op deze hoogte is dat gewoon een supergevaarlijk wapen.
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:maximaal een meter? die cirkel om de cornervlag heeft echt geen straal van een meter hoor.

Hahaha, dus jij hebt ook nooit op voetbal gezeten of nooit het spelregelboek doorgelezen? Oeioeioei.... cry
Check:
http://www.sports-media.org/spelregels-voetbal.pdf pagina 6 even.
Of bekijk op KNVB.nl de spelregels veldvoetbal eventjes.
Straal, ja STRAAL dus niet DIAMETER van dat kwart cirkeltje is inderdaad 1.0meter...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
waf Wrote:maximaal een meter? die cirkel om de cornervlag heeft echt geen straal van een meter hoor.

Hahaha, dus jij hebt ook nooit op voetbal gezeten of nooit het spelregelboek doorgelezen? Oeioeioei.... cry
Check:
http://www.sports-media.org/spelregels-voetbal.pdf pagina 6 even.
Of bekijk op KNVB.nl de spelregels veldvoetbal eventjes.
Straal, ja STRAAL dus niet DIAMETER van dat kwart cirkeltje is inderdaad 1.0meter...

ach gut, wat een trieste reactie weer, hoewel je snel de term 'koninklijke hoogheid' hebt weggehaald...

als ik de regels exact had gekend had ik ook geweten dat je bij doeltrappen niet buitenspel kon staan. dat beweer ik dus ook nergens.

ik weet alleen dat ik, uiteraard bij mijn weten met mijn timmermansoog, nog nooit een veld gezien heb waarbij een straal van 1 meter bij de cornervlag is gehanteerd. en je hoeft mij niet uit te leggen wat het verschil is tussen een straal en een diameter, ontzettende volleyballer.
Reply
waf Wrote:ach gut, wat een trieste reactie weer, hoewel je snel de term 'koninklijke hoogheid' hebt weggehaald...

als ik de regels exact had gekend had ik ook geweten dat je bij doeltrappen niet buitenspel kon staan. dat beweer ik dus ook nergens.

ik weet alleen dat ik, uiteraard bij mijn weten met mijn timmermansoog, nog nooit een veld gezien heb waarbij een straal van 1 meter bij de cornervlag is gehanteerd. en je hoeft mij niet uit te leggen wat het verschil is tussen een straal en een diameter, ontzettende volleyballer.

Over trieste reactie gesproken! Jij blaast zo lekker hoog van de toren met je "de cirkel om de cornervlag heeft echt geen straal van een meter hoor!".
Als je het niet zeker weet kun je het beter uitzoeken/nakijken dan het zo stellig als feit neerleggen.
Weinig mensen zullen alle regels van een spel kennen behalve diegene die het moeten leiden of de regels bepalen maar als je zo stellig bent en zo veel plezier haalt uit het continu terechtwijzen van anderen snap ik dat je op je teentjes getrapt bent als je zelf terechtgewezen wordt...
En inderdaad heb ik die term snel weggehaald. Ik ken namelijk wel de grenzen tussen correct blijven en je denigrerend uitlaten... :cheers: Cheers mate!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ik heb even zitten zoeken en inderdaad, schijnt zo te zijn: inworpen en doeltrappen = geen buitenspel.
Kwam meteen een andere mooie regel tegen: Je mag een doeltrap pas aannemen buiten de zestien. Dit geldt ook voor een vrije trap van binnen de zestien... cry

Hoe gaat dat dan bij een indirecte vrije trap in de zestien? Of geldt de regel alleen voor het verdedigende team?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
alleen voor het verdedigende team inderdaad
The great old Ludwig von...
Reply
In ben eigenlijk wel benieuwd of de Ajacieden hier blij zijn met de goals en het succes van Suarez....

Aan de ene kant wil je graag dat hij presteert, maar aan de andere kant zet ie zichzelf wel een beetje te goed in de etalage. Mocht hij na het WK vertrekken dan ben je naar alle waarschijnlijkheid wél je koppel Suarez-Pantelic kwijt. Daarnaast zie ik Ajax binnen een aantal weken niet dergelijke vervangers aan trekken, hoeveel Ajax ook voor Suarez mag ontvangen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Marshall Wrote:Over trieste reactie gesproken! Jij blaast zo lekker hoog van de toren met je "de cirkel om de cornervlag heeft echt geen straal van een meter hoor!".

goed zo, een jij-bak. Undecided

wat is er nou triest aan mijn reactie? ik blijk erbij dat nergens waar ik kom een straal van een meter is gehanteerd. of dat in de regels staat doet dus helemaal niet terzake. net zoals ik zeker weet dat in 8 van de 10 gevallen gefloten wordt als iemand buitenspel staat bij een doeltrap.

het grote probleem is dus dat ik je even op je plek zette toen je dacht iets unieks gevonden te hebben hetgeen voor iedereen gesneden koek is, en dat zit je kennelijk zo hoog dat je denkt iemand terecht gewezen te hebben als je in de regels hebt gevonden dat die straal een meter moet zijn.

zielig mannetje.

Quote:Als je het niet zeker weet kun je het beter uitzoeken/nakijken dan het zo stellig als feit neerleggen.
Weinig mensen zullen alle regels van een spel kennen behalve diegene die het moeten leiden of de regels bepalen maar als je zo stellig bent en zo veel plezier haalt uit het continu terechtwijzen van anderen snap ik dat je op je teentjes getrapt bent als je zelf terechtgewezen wordt...

continu terechtwijzen van anderen? en dat zeg je omdat ik direct doorhad dat je een volleyballer was? het feit dat je al een heel lulverhaal gaat ophangen waarom je vroeger nooit gevoetbald hebt is voor mij al een bevestiging dat je erkent dat je een kutkeus hebt gemaakt. dat voel je haarfijn aan en dan ja je maar wanhopig dingen zoeken om ook iets bij mij te vinden. dat is het treurige aan je reactie. maar goed, zoals gezegd, een terechtwijzing zou je graag willen, maar het raakt kant noch wal.

Quote:En inderdaad heb ik die term snel weggehaald. Ik ken namelijk wel de grenzen tussen correct blijven en je denigrerend uitlaten... :cheers: Cheers mate!

vind je het denigrerend dat ik je voor volleyballer uitmaak? dat is ook een hele leuke sport hoor.

maar het feit al dat je het denkt zegt voor mij genoeg hoor. en ik heb nieuws voor je, je mag gerust denigrerende dingen opschrijven voor mij. het doet me geen reet, vooral niet als een volleyballer het zegt.
Reply
Ik ben er wel blij mee. Ik denk dat hij sowieso wel zou vertrekken na het WK, dus als ie zijn marktwaarde wat opkrikt is dat alleen maar prima.
Natuurlijk hoop ik dat ie blijft, maar het lijkt me lastig om hem hier te houden...
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:In ben eigenlijk wel benieuwd of de Ajacieden hier blij zijn met de goals en het succes van Suarez....

Aan de ene kant wil je graag dat hij presteert, maar aan de andere kant zet ie zichzelf wel een beetje te goed in de etalage. Mocht hij na het WK vertrekken dan ben je naar alle waarschijnlijkheid wél je koppel Suarez-Pantelic kwijt. Daarnaast zie ik Ajax binnen een aantal weken niet dergelijke vervangers aan trekken, hoeveel Ajax ook voor Suarez mag ontvangen.

ik ben meer benieuwd wat ze zeggen nadat wij in de finale tegen hoerenguay achter komen door een pingel na een schwalbe van die mafketel.
Reply
Waarschijnlijk hetzelfde als we tegen Denemarken zouden staan in de finale en door een schwalbe van Tomasson achter zouden komen
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: