12-10-2010, 03:40 PM
Laat ze nu nog ff een potje gaan spelen dan... :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Shanghai Masters
|
12-10-2010, 03:40 PM
Laat ze nu nog ff een potje gaan spelen dan... :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
12-10-2010, 04:01 PM
Nee Hag, je moet er morgen om 05.00 uur uit voor de partijen Mayer-Anderson, Querrey-Berrer (tbf), Bellucci-Ilhan (tbf) en om 05.30 Lu-Wu + Cilic-Seppi
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
12-10-2010, 04:54 PM
Ff een vraagje. Doet het scorebord van de ATP het goed op IPhone 4?
12-10-2010, 04:58 PM
Twitter:
TipsarevicJanko I am on second tommorow on Granstand against Soderling...Prediction is rain all day...Lets see... JohnIsnerTennis So I play this guy Federer tomorrow night. Anyone ever heard of him? ![]() Thiemodebakker Playing 2nd after 2 on court 4 against monaco
Niets is sterker dan dat ene woord...
12-10-2010, 05:05 PM
OH MY GOD !!!! Als dit zo is dan wordt het wel een probleem...
Wednesday, October 13 11 am69ðF Rain69ðF70%76%From NE 9 mph12 pm70ðF Light Rain70ðF70%70%From NE 9 mph1 pm70ðF Light Rain70ðF70%70%From NE 9 mphCheck Flight Delays 2 pm70ðF Light Rain70ðF60%68%From NE 9 mph3 pm70ðF Light Rain70ðF60%66%From NE 9 mphCheck Flight Delays 4 pm70ðF Light Rain70ðF60%66%From NE 8 mph5 pm69ðF Light Rain69ðF60%68%From NE 8 mphCheck Flight Delays Sunset 5:26 pm 6 pm69ðF Showers69ðF60%65%From NE 8 mph7 pm68ðF Showers68ðF60%68%From NE 7 mphCheck Flight Delays 8 pm68ðF Showers68ðF60%68%From NE 7 mph9 pm68ðF Showers68ðF60%68%From NE 6 mph10 pm67ðF Showers67ðF60%70%From NE 6 mph
12-10-2010, 05:34 PM
Stille Wrote:Ff een vraagje. Doet het scorebord van de ATP het goed op IPhone 4?Zit volgens mij ook flash op, dus ja. Daar moet je naar kijken, of er flash op zit. Op de 3G zit dat iig niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
12-10-2010, 08:07 PM
op de iphone 4 zit helaas geen flash waardoor het atp live scoreboard het niet doet. Wel de scores bovenaan de homepage maar die moet je dus handmatig refreshen.
Ook zijn er een aantal apps (onder andere livescore.com app), helaas geen enkele met punt voor punt alleen per game. Voor de grandslams zijn altijd aparte apps die wel punt voor punt livescore hebben.
12-10-2010, 08:13 PM
waardeloze telefoon dus
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-10-2010, 08:16 PM
als je de hele dag kansloos naar je telefoon wilt staren om punt voor punt het tennis te volgen wel ja.
12-10-2010, 08:16 PM
Thanks boys. Dan blijf ik toch maar nokia trouw. Roffaboy heeft een tijdje geleden een blackberry gekocht. Ook daar zit geen flash op.
Mijn abo loopt 23 nov af en ik ben van plan om iig naar t-mobile te gaan. Daar kan je voorlopig nog onbeperkt internetten voor een vast bedrag. Nu nog een telefoon zoeken 8-[
12-10-2010, 08:17 PM
Mac Wrote:als je de hele dag kansloos naar je telefoon wilt staren om punt voor punt het tennis te volgen wel ja. Als ik niet thuis ben dan moet ik bekennen dat ik er vrij vaak op kijk \ ![]()
12-10-2010, 09:32 PM
nokia n97 is top, stille! Je moet niet de mini nemen, maar de normale. Die is sneller en heeft 24 gb meer geheugen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-10-2010, 09:49 PM
WTF :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Ik lees nu dat Kubot 7 mp heeft gehad :eeeek: ![]() ![]() Wat een pech weer zeg....
12-10-2010, 09:50 PM
Ik zag trouwens de 2e set van Berdych, maar die is volgens mij ziek en zal volgende ronde wellicht opgeven.
Hij stond na iedere lange rally gebogen en kwam vaak adem tekort. Zijn geluk is dat hij morgen een rustdag heeft.
12-10-2010, 10:02 PM
Hij zegt zelf ook dat hij alles of niets speelde (2 dagen ziek geweest) en niet wist wat er gebeurd zou zijn als hij de derde set had verloren.
12-10-2010, 10:03 PM
ok, het zag er niet best uit.
geluk voor hem dat hij morgen uit kan zieken....
12-10-2010, 10:16 PM
Overdune Wrote:Hij zegt zelf ook dat hij alles of niets speelde (2 dagen ziek geweest) en niet wist wat er gebeurd zou zijn als hij de derde set had verloren. Dan was hij naar huis gevlogen ![]()
12-10-2010, 10:31 PM
Stille Wrote:Thanks boys. Dan blijf ik toch maar nokia trouw. Roffaboy heeft een tijdje geleden een blackberry gekocht. Ook daar zit geen flash op.Gewoon ook HTC Desire nemen topding. De N97 kan niet in de schaduw daarvan staan iig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
12-10-2010, 10:31 PM
Stille Wrote:Overdune Wrote:Hij zegt zelf ook dat hij alles of niets speelde (2 dagen ziek geweest) en niet wist wat er gebeurd zou zijn als hij de derde set had verloren. Scherp. :razz: Ik bedoelde natuurlijk de tweede set.
12-10-2010, 10:43 PM
Volgens deze link is Soderling OUT. Klopt niet echt, want Tipsa zou nooit een walk-over krijgen, dus weet niet of het waar is.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.shanghairolexmasters.com/English/game/single/6.html">http://www.shanghairolexmasters.com/Eng ... gle/6.html</a><!-- m --> Zou wel lekker zijn, Berdych ziek en Soderling weg...
12-10-2010, 10:56 PM
Dat zou op zich helemaal niet gek zijn eigenlijk, maar ik denk dat het een foutje op die site is. De plek van Soderling zou volgens mij dan door een LL moeten worden opgevuld.
12-10-2010, 11:00 PM
Ja, dat zeg ik. En ook op de OOP en in de draw staat Soderling nog gewoon. Daar was gisterenavond Fish al weg. Dus nog maar even afwachten. Ik zou ook geen reden weten waarom ie het zou doen.
12-10-2010, 11:01 PM
Nee precies, in het filmpje op tennistv lijkt hij heel relaxed, dus ik ga maar nergens vanuit.
13-10-2010, 07:16 AM
Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Thanks boys. Dan blijf ik toch maar nokia trouw. Roffaboy heeft een tijdje geleden een blackberry gekocht. Ook daar zit geen flash op.Gewoon ook HTC Desire nemen topding. De N97 kan niet in de schaduw daarvan staan iig. laten we maar zeggen, dat smaken verschillen. Ik vind HTC in zijn algemeenheid drama. En op de N97 zitten dezelfde functies als de i phone plus je hebt flash.
13-10-2010, 07:28 AM
wat weer een begin van de dag
![]() ilhan die het helemaal weg geeft. becker begint vanaf 40-30 met 2 df en wordt direct gebroken. dolgopolov slaat alles in het hek volgens mij....
13-10-2010, 07:53 AM
buurs Wrote:Heeft niks met smaak te maken. De Desire heeft veel betere specificaties, ook dan de Iphone 3GS.Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Thanks boys. Dan blijf ik toch maar nokia trouw. Roffaboy heeft een tijdje geleden een blackberry gekocht. Ook daar zit geen flash op.Gewoon ook HTC Desire nemen topding. De N97 kan niet in de schaduw daarvan staan iig.
13-10-2010, 07:55 AM
Prima van Gasquet trouwens, klote van Ilhan.
13-10-2010, 07:59 AM
Soderling speelt gewoon, hup!
Cilic 5-2 achter tegen Seppi ![]()
13-10-2010, 08:04 AM
Cilic :lol:
13-10-2010, 08:09 AM
Stille Wrote:OH MY GOD !!!! Als dit zo is dan wordt het wel een probleem... Oh my God! Ze gaan makkelijk door het programma heenkomen! |
« Next Oldest | Next Newest »
|