The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte-Carlo 2011
centre court Wrote:Hup Haase, Bagh, Istomin en Gil.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Hup Haase, Bagh, Istomin en Gil.

Met Giraldo en Chela hadden we ook al dezelfde belangen, toen liep dat niet goed af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens Buurs ongetwijfeld niet waar, maar Istomin gaat hier door zijn enkel.
Reply
Die Gasquet is ook echt dom Undecided Istomin blijft staan op de baseline en alle ballen gaan recht op 'm af. De hold dus, maar zijn loop ziet er niet best uit.
Reply
En Istomin vraagt om de fysio :|
Reply
En Haase pakt een gamepje...

Chela - Ollie echt weer ongelofelijk...
Reply
Baghdatis is dan wel weer goed nieuws. Kan die opeens weer tennissen, net als Davy?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gil van 0-2 naar 5-2. Toch een aantal keer niet gekozen in de top 20, terwijl hij de beste spot had. Wellicht mensen niet meer gekeken waar de qualis terecht kwamen. Of mensen als CC die denken dat de qualis maar kinderspel zijn en het gaat om de finalisten...
Reply
Haase is terug! Hopelijk gaat Monaco hier winnen.
Reply
Ad Wim Wrote:Gil van 0-2 naar 5-2. Toch een aantal keer niet gekozen in de top 20, terwijl hij de beste spot had. Wellicht mensen niet meer gekeken waar de qualis terecht kwamen. Of mensen als CC die denken dat de qualis maar kinderspel zijn en het gaat om de finalisten...

Ik heb toch Gil? En Maximo?
Reply
Ik refereerde naar eerdere uitspraken.
Reply
Volgens mij is dat per toernooi anders ivm spots, qualie-punten enz. Maar aan Ollie zie je wel dat je ze in dit soort toernooien gewoon allemaal maar moet nemen.
Reply
Zoveel bps voor Haase. Hoeveel stond ie eigenlijk achter?
Reply
Lekker Robin....Zowel voor het vaderland als voor FTM!

Baghdatis kan zn niveau niet vasthouden (uiteraard)
Reply
En Robin z'n break niet(uiteraard).
Reply
7-5 Haase. Kom op nou Bagha!
Reply
Hop, 7-5 Robin =D>
Reply
bp bagha en robin [-o<
Reply
Baghdatis die een wedstrijd gaat winnen? Gaat niet gebeuren.

Oja: Vamos Robredo & Almagro. Klote Giraldo weer... goede loting, kut gespeeld. :roll:
Reply
Maak het af beiden! Dat zou het allemaal wat rooskleuriger maken.
Reply
Lol. Haase en Bagha breaken maar worden natuurlijk direct weer teruggebroken. Game erna krijgen beide weer kansen om te breaken maar die missen ze. Nu allebei zelf weer aan service. Benieuwd of er één van beide de ballen heeft om z'n service te houden hier.
Reply
Ik mag hopen dat niet al die close potjes verkeerd gaan vallen...
Reply
2 bps haase weer. beslis 't nou!
Reply
Break! Nu ook vasthouden dan.
Reply
5-4* Bagha, 4-2 Haase. Goede berichten.
Reply
Miste Robin daar kansen voor de beslissing?
Reply
Zou wel een mooie overwinning van Haase zijn!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
stepanek valt daar zwaar beroerd zeg...fysio aangevraagd :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Eerst Baghdatis maar eens breaken voor de wedstrijd hier. Steppie viel net bij het laatste punt en lijkt wat gehavend. Bij Haase totaal geen vertrouwen op een goede afloop.
Reply
en dat bij 5-6 in de 3e set Undecided

haase 2 bp!

Reply

Forum Jump: