The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte-Carlo 2011
Controlling/accounting wat een saai werk. Forza reiswereld!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Controlling is niet saai Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Precies Boca!
Reply
Idea
Reply
Auf geht's Melzer kampfen und siegen. Heb er gek genoeg een goed gevoel over. Als zijn bekende dip niet komt dan kan hij het Federer echt lastig gaan maken
Reply
Stille Wrote:Auf geht's Melzer kampfen und siegen. Heb er gek genoeg een goed gevoel over. Als zijn bekende dip niet komt dan kan hij het Federer echt lastig gaan maken

jullie zijn echt lachtwekkend.

federer wint natuurlijk met 2 vingers in de neus van melzer en ferrer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je hebt geen beeld neem ik aan? Hij wilde na 1 game al opgeven en probeert het nu nog wat. Die gaat deze pot echt niet afmaken.
Reply
Nee geen beeld. Wat was er dan? Ik zie nu 2 BP voor Melzer Undecided
Reply
:lol: Maar Federer stapelt fout op fout en komt een break achter.
Reply
mindlight Wrote:Je hebt geen beeld neem ik aan? Hij wilde na 1 game al opgeven en probeert het nu nog wat. Die gaat deze pot echt niet afmaken.

Was dat dezelfde Melzer als diegene die nu met *3-2 leidt?
Reply
buurs Wrote:
Stille Wrote:Auf geht's Melzer kampfen und siegen. Heb er gek genoeg een goed gevoel over. Als zijn bekende dip niet komt dan kan hij het Federer echt lastig gaan maken

Breakje Melzer
Reply
4-2 Undecided
Reply
:lol: Wat een rare pot is dit zeg. Maar winst Melzer zou natuurlijk prachtig zijn voor Beest.
Reply
Maar waarom zou Melzer al na 1 game opgeven? Had ie wat?
Reply
Yep, last van zijn schouderbladen. Heb het niet opgemeten maar is zeker een kleine 5 minuten van de baan geweest. Als ik nu kijk was er niets aan de hand en werkt de doping snel en effectief.
Reply
tot 17.30 draaiboeken en communicatieplannen in elkaar zitten met een schuin oog naar de tussenstanden kijken. Melzer :crazy: :eeeek:
Reply
mindlight Wrote:Yep, last van zijn schouderbladen. Heb het niet opgemeten maar is zeker een kleine 5 minuten van de baan geweest. Als ik nu kijk was er niets aan de hand en werkt de doping snel en effectief.

Doe mij ook zo'n spuitje ^^
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
17.30? Het is vrijdag hoor!
Reply
mindlight Wrote:Yep, last van zijn schouderbladen. Heb het niet opgemeten maar is zeker een kleine 5 minuten van de baan geweest. Als ik nu kijk was er niets aan de hand en werkt de doping snel en effectief.

Had je weer dezelfde bril op als bij Cuevas? :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ging ie echt na 1 game al minuten van de baan?!
En waarom ging ie van de baan? Kon dat niet op de baan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die Melzer, waar haalt ie het weer vandaan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja, ik maak geen grap. Hij ging er hoofdschuddend vanaf en leek rijp voor een opgave. Een wonderdokter heeft mirakels verricht. Verder geen idee over het hoe en wat.
Reply
Melzer mist ook even 2 bps meteen in de 2e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, van deze Fed wint Beest ook gewoon. Maar hij zal hem er nog wel uitpielen.
Tot nu toe nog elk toernooi minimaal SF gehaald.
Reply
Melzer speelt ook wel uit z'n reet zeg, tering.
Reply
Stille Wrote:
buurs Wrote:

Breakje Melzer

Tijd dat hij z'n vingers uit de neus haalt en gaat tennissen, anders staat hij zo onder de douche.
Reply
Ad Wim Wrote:Melzer speelt ook wel uit z'n reet zeg, tering.

Gisteren stond hij ook al een paar heerlijke klappen uit te delen.
Reply
Als Federer van Melzer gaat verliezen, dan kan hij beter stoppen...gewoon lachwekkend dit.

Reply
Djoko verloor vorig jaar op RG van hem, en kijk wat er van hem geworden is.
Reply
Staat trouwens ook echt heel veel wind.
Reply

Forum Jump: