Threads: 312
gittermaster Wrote:oeps;PSV zonder Bouma. Peter; wat wordt t.
Ajax zonder Micky, PSV zonder Bouma. Doen?
Zie t nu pas maar die blessure van Tyton werpt zo'n schaduw over het duel dat ik nu ook denk dat Ajax fluitend gaat winnen. Moet voor zo'n Derijck echt door merg en been gaan. Die kun je echt beter wisselen. Logisch dat PSV daarna geen pepernoot meer geraakt heeft. Dit eindigt in 1-4 ofzo.
Maar er zijn belangrijker zaken. Einde carrière Tyton àla Nesu? Damn zeg.
Threads: 93
gittermaster Wrote:nope, Anita
Klopt, kreeg bericht van Serero via VI app.
PSV eerste 25 minuten echt goed, daarna gelijkwaarig en op einde beter Ajax.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Sjaak Wrote:1-1 Barcelona Kolbein
Enne trieste reactie inderdaad. Er zijn personen welke totaal geen menselijkheid en respect hebben, ik zie maar 1 oplossing......
En dat is?
erg triest als ze dat zongen...
Wel mooie pot, spannend, niet hoogstaand, maar wel spannend
The great old Ludwig von...
Threads: 103
Kuipers houdt de kaarten trouwens aardig op zak. Heb zeker 2 gele kaarten aan beide kanten gezien.
Ik hoop dat Marcelo nog lang mag spelen bij PSV.... (en Strootman wat minder)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 273
Bumme Wrote:Sjaak Wrote:1-1 Barcelona Kolbein
Enne trieste reactie inderdaad. Er zijn personen welke totaal geen menselijkheid en respect hebben, ik zie maar 1 oplossing......
En dat is?
De kogel.
Ik heb een droom.
Peter Wrote:gittermaster Wrote:oeps;PSV zonder Bouma. Peter; wat wordt t.
Zie t nu pas maar die blessure van Tyton werpt zo'n schaduw over het duel dat ik nu ook denk dat Ajax fluitend gaat winnen. Moet voor zo'n Derijck echt door merg en been gaan. Die kun je echt beter wisselen. Logisch dat PSV daarna geen pepernoot meer geraakt heeft. Dit eindigt in 1-4 ofzo.
Eerst zeg je dat PSV over Ajax heen gaat walsen, en na 1 incident gaat Ajax opeens fluitend winnen? Ik hoorde dat Strootman een scheur in zijn nagel heeft, wellicht kan je je nog verder indekken?
PSV heeft trouwens zijn eigen Suarez.
2-2 Barcelona Buly
Ik heb een droom.
wat staat die Daley Blind nou te doen?
Bal verliezen en dan gewoon blijven staan...
gelijkspelletje. Bij mijn weten is dat een 3-tje :razz:
Threads: 325
mooi, denk dat ajax zeker niet ontevreden mag zijn met de 2-2 gezien het spelbeeld.
Meer dan tevreden met deze 2-2. De backs waren niet best vandaag. Greg was echt drama en met 90 minuten Daley waren er waarschijnlijk ook meer dan twee goals gevallen. Hopen dat blessure Boilessen en met name Tyton meevallen, dan is het in mijn ogen een aardige voetbalmiddag geweest.
Lamme Lennie Wrote:Peter Wrote:gittermaster Wrote:oeps;PSV zonder Bouma. Peter; wat wordt t.
Eerst zeg je dat PSV over Ajax heen gaat walsen, en na 1 incident gaat Ajax opeens fluitend winnen? Ik hoorde dat Strootman een scheur in zijn nagel heeft, wellicht kan je je nog verder indekken?
Doel je op het pingelmoment met Mertens? Wiel op verkeerde been, geen oog meer voor de bal en 2 handen om Mertens heen, zelden zo'n duidelijk penalty gezien (en zelden zo'n domme actie van een verdediger gezien).
Ik vond Ajax wel veel beter dan de afgelopen jaren in Eindhoven.
Lijkt mij dat we over die strafschop geen discussies krijgen, was 100% pingel. Domme actie van greg, nog erger vond ik dat hij 1 minuut later weer zijn man liet lopen.
Naar mijn idee zijn er in deze wedstrijd helemaal geen momenten geweest die discutabel waren.
Bumme Wrote:Lijkt mij dat we over die strafschop geen discussies krijgen, was 100% pingel. Domme actie van greg, nog erger vond ik dat hij 1 minuut later weer zijn man liet lopen.
Naar mijn idee zijn er in deze wedstrijd helemaal geen momenten geweest die discutabel waren.
Vertonghen had 2e geel moeten krijgen toen hij er op het middenveld een counter uit haalde. :eten:
Maar idd prima gefloten vergelijken bij wat je gemiddeld ziet. Alleen aantal keer foute beslissingen rond corner/doeltrap.
Volgen de NOS geen gebroken wervels, alleen een zeeer zware hersenschudding voor Tyton. Is wel 20 minuten buiten westen geweest.
Man, wat zou het mooi zijn als het daar bij blijft!
heb je mijn gegevens nog Peter?
Threads: 325
hmmm vond het zeker geen 100% pingel. van der Wiel stapt in, Mertens speelt de bal langs vd Wiel en loopt vervolgens tegen vd wiel op. Hij kan moeilijk opeens verdwijnen ofzo. Ik kan me er op zich iets bij voorstellen dat de scheids m geeft aangezien vd wiel een beweging naar voren maakt maar 100% vond ik hem zeker niet.
Vond hem trouwens helemaal niet zo goed fluiten. Vrij inconsistent en ik had het gevoel dat er aan beide kanten nog wel een aantal gele kaarten bij hadden gemogen.
Peter Wrote:Bumme Wrote:Lijkt mij dat we over die strafschop geen discussies krijgen, was 100% pingel. Domme actie van greg, nog erger vond ik dat hij 1 minuut later weer zijn man liet lopen.
Vertonghen had 2e geel moeten krijgen toen hij er op het middenveld een counter uit haalde. :eten:
Maar idd prima gefloten vergelijken bij wat je gemiddeld ziet. Alleen aantal keer foute beslissingen rond corner/doeltrap.
Prima gefloten????!!! Ga toch weg man. Als je Manolevje na 20 minuten de laatste waarschuwing geeft. En vervolgens voor al zijn overtredingen daarna gaan gele kaart trekt, ben je gewoon een waardeloze zak hooi.
Ik heb een droom.
Peter Wrote:Lamme Lennie Wrote:Peter Wrote:gittermaster Wrote:oeps;PSV zonder Bouma. Peter; wat wordt t.
Doel je op het pingelmoment met Mertens? Wiel op verkeerde been, geen oog meer voor de bal en 2 handen om Mertens heen, zelden zo'n duidelijk penalty gezien (en zelden zo'n domme actie van een verdediger gezien).
Ik vond Ajax wel veel beter dan de afgelopen jaren in Eindhoven.
Mijn opmerking is zowel positief als negatief. Lokte slim de pingel uit zoals Suarez vaak deed. Vond hem makkelijk gegeven. Reactie van Mertens was echt zo van 'die heb ik mooi geregeld'. Daarna rond de 16 deed hij alsof hij dood ging, terwijl hij ander werd geraakt. Veel raakvlakken met Suarez vandaag, ook gezien zijn dreiging.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oJdoygHuL6Q&feature=player_embedded[/youtube]
En dan de NOS: "Tyton onder luid applaus van het veld, ook van het Ajaxpubliek". Hoezo moet dit gedrag worden doodgezwegen? Er staan continu camera's op zo'n uitvak. De gasten die dit zongen eruit pikken en nooit meer een stadion in laten! Het klinkt behoorlijk luid, dus het zijn echt niet maar een handje vol mensen.
Threads: 208
nog niet gereageerd, maar nu ik die jack hoor kan ik me niet meer inhouden. Die idioot loopt door eerst het geval boilesen aan te halen, wtf, dat hersenloze publiek van ajax te 'bagataliseren'. Niet mijn instelling om zo te praten, maar war een dikke kut ....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Ja, pik ze eruit en laat ze nooit meer een wedstrijd bijwonen.
Bijna iedere club uit de Eredivisie zou dan aantal supporters missen.
Spreekkoren als deze zijn schandalig maar mag ik je even herinneren aan PSV-Ajax uit 2003.
Botsing tussen Lobont en Vennegoor, heel veel mensen in het stadion zongen toen "Hij had zij nek moeten breken", niet kort maar gewoon minuutje of 4.
Kortom; het is helaas zo dat er debielen zijn die dit soort teksten uitkramen.
Of keihard aanpakken of doodzwijgen.
Lijkt me duidelijk dat we allemaal weten dar er zulke rotte appels tussen zitten, bij de ene club wat meer dan bij de andere, en dat de meesten, zoals wij, dit afkeuren. Het gaat me om nu om die jack... Van mijn belasting centen, met een ajax bril op, weten we ook allemaal, maar ook als publiek persoon zich zo uitlaat... Kan toch niet ?? Trieste eikel
Ik vind het een fantastische man op de radio maar op tv vind ik hem zwak. Zijn Ajax-bril zie ik niet maar mogelijk komt dat door mijn eigen Ajax-bril?
Trieste gast is het... Laat ik het daar maar bij laten.
Vind trouwens dat psv kei hard 2 punten jaar liggen.
Pingel snap ik, maar zal ook vak niet voor gefloten worden... Iig dom van vd wiel.
1-1 vind ik gewoon een overtreding. Verder wel en goede goal, sowieso erg goede speler!
vind je?
Ik vond beide terecht.
Pingel makkelijk gegeven, maar terecht. Goal van Ajax vond ik ook terecht niet afgefloten.
PSV had bij 2-1 voor minimaal 2 100% kansen om de wedstrijd te beslissen, kan mij dus wel voorstellen dat het voelt of je 2 punten hebt laten liggen.
Alle goals waren terecht, aan 1e goal Ajax ging geen overtreding vooraf, zou echt ridicuul zijn als je dat blijft volhouden. Meer dan een klein duwtje was het niet, gebeurt 100 keer per wedstrijd.
En toch vind ik die 1-1 gewoon een overtreding 
PSV had idd gewoon de 3-1 moeten maken. Niet al te denderend uitgespeeld en ook geen geluk daarmee.
Ik heb eigenlijk nog weinig terug gelezen / gezien (alleen Studio Voetbal), maar ben ik de enige die de 2-2 ook een fout vind van Sinouh?! Hij moet die bal toch keihard opeisen voordat Pieters (of was het Derijck?) uberhaupt aan die bal kan komen.
Verder vond ik Kuipers 1 groot drama, maar voor de TV schijnt dat wel meegevallen te hebben dus? In het stadion leek hij echt pietluttig te fluiten, maar vd andere kant had hij in sommige situaties echt wel eerder kaarten moeten trekken. Ericsson leek alleen maar op de grond te liggen... Maar goed zoals gezegd zoals ik het straks eerst eens terug gaan kijken.
Threads: 76
aangezien de scheids ook maar 1 keer kan kijken blijf ik doorgaans bij mijn eerste reactie: ik vond het gewoon obstructie van vd wiel en dus ene indriecte vrije trap had ik de mooiste oplossing gevonden.
dat sigtorson marcelo weg zet is gewoon voetbal. als psvee marcelo niet opstelt zijn ze al een stuk verder. daarbij ben ik het eens dat die andere verdedigers nog makkelijk konden ingrijpen.
psvee zwijnt, omdat sjoelmanie afviel en de boer vervolgens een foute keuze maakt met eriksen. dat ze meer kansen hebben gehad zegt me weinig. ze hadden er allebei 5 kunnen maken.
ook ik vond overiges dat kuipers verder ewrg goed floot. discussie over bepaalde momenten heb je altijd. ik vind het bijv kwalijker dat fer geen rood krijgt bij die pot van twente. dat is onmiskenbaar een tweede gele kaar. sta je 1-0 achter tegen 10 man.
raar dat daar nauwleijls iets over wordt gezegd in de media....
|