09-03-2014, 01:56 PM
Rafa slaat acht dubbele fouten en heeft last van zijn rug. Als hij dat al zegt weet ik genoeg
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells
|
09-03-2014, 01:56 PM
Rafa slaat acht dubbele fouten en heeft last van zijn rug. Als hij dat al zegt weet ik genoeg
09-03-2014, 01:59 PM
Dat hij het toernooi wint?
Maar ik vermoedde al dat het niet veel zou worden met hem en dit ziet er niet goed uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
09-03-2014, 08:00 PM
Potro speelt niet. Niet zo heel gelukkig mee. Zou goed kunnen zijn voor thiem of tsonga.
Niets is sterker dan dat ene woord...
09-03-2014, 08:39 PM
Beter gaat die Berdych niet lopen kloten vandaag tegen Bautista.
09-03-2014, 08:41 PM
09-03-2014, 08:53 PM
Berdych gooit er nog een versnelling bij en breakt terug. Ziet er scherp uit en zie hem dit niet verliezen. Wel mooie punten van Bautista
09-03-2014, 09:25 PM
Bautista staat geweldig te spelen
09-03-2014, 09:39 PM
Kan die Bautista het alleen tegen toppers ofzo? Hoor je toch normaal ook niks van.
09-03-2014, 09:52 PM
Koploper gewoon zonder Berdych...Ongelofelijk maar waar.
Als Bautista dit weet vol te houden is het meer dan terecht
09-03-2014, 09:53 PM
Bautista op dit moment de betere
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
09-03-2014, 10:03 PM
Waarom ongelooflijk? Er zijn toch wel meer mensen zonder Berdych?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
09-03-2014, 10:04 PM
Ha ha, jij bent niet belangrijk ad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
09-03-2014, 10:22 PM
Oh oh oh, je kansen wel nu wel benutten Tomas!
4e bp in laatste 2 games gemist
09-03-2014, 10:28 PM
Die Berdych..Komt terug en geeft het weer weg
Berdych heeft een off day
Jammer Wat een misser weer op bp Fout na fout
09-03-2014, 10:33 PM
Nee Kohl gaat lekker....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
09-03-2014, 10:34 PM
Geweldige zege zeg. Als deze man zijn service nog iets weet te verbeteren dan haalt hij de top-10 zeker
09-03-2014, 10:35 PM
Je hebt het niet over Bautista neem ik aan
09-03-2014, 10:37 PM
09-03-2014, 10:37 PM
Het lijkt voor Maarten Dinkelman net zo'n jaar te worden als voor Tennistempel vorig jaar. Allemaal keuzes die ongelofelijk gelukkig uitpakken.
Kijk dat zijn de goede berichten....bye bye Berdych
![]() Voorgevoel was juist om hem niet te nemen....had hem in rotterdam en dubai wel en verwachte nu een snelle exit. RBA speelt vaak goed tegen een-dimensionale spelers/hardhitters (Potro Aus open) ![]() Weg vrij voor Gulbis/Dimitrov !
09-03-2014, 10:39 PM
Kukushkin een hele lekkere overwinning!
Hij mag in de volgende ronde waarschijnlijk tegen Feliciano Lopez. Kansen!! Wat is Kohlschreiber vandaag aan het doen joh....
09-03-2014, 10:40 PM
09-03-2014, 10:40 PM
Prima, Berdych exit. Die keus iig vast goed.
Kohl is echter wel heel erg aan het kutten.
09-03-2014, 10:42 PM
Je zal maar Berdych en Kohlschreiber hebben
Nou ik speel de rest voor het jaar voor jan doedel mee. Alles op ctm en zweeler dames.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
09-03-2014, 10:42 PM
(09-03-2014, 10:37 PM)Atlanta Wrote: Het lijkt voor Maarten Dinkelman net zo'n jaar te worden als voor Tennistempel vorig jaar. Allemaal keuzes die ongelofelijk gelukkig uitpakken. Je klinkt als buurs. Keuze om Berdych niet te nemen is prima te verdedigen en in deze partij is er verder geen geluk aan te pas gekomen. Berdych heeft veel gespeeld en blijft een wisselvallige drol, dus zo idioot is dit niet. Bovendien is Bautista een prima speler die flink aan de weg aan het timmeren is.
09-03-2014, 10:43 PM
Gvd Berdych. Daar gaan m'n 360 punten. Nu Dimi-Gulbis wel erg belangrijk daar.
09-03-2014, 10:45 PM
Tja Kolschreiber heeft ook nog heel weinig laten zien dus dat is ook geen verrassing vind ik.
Hopelijk kan Isner dat stuk naar zich toe trekken. |
« Next Oldest | Next Newest »
|