The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Het was een koop actie Lennie, geen verkoopactie.

Goa en Bor komen net kijken, ik neem ze dan ook niets kwalijk. De inhoud van de pb was ook niet schadelijk, ik vond het alleen nogal frappant gezien het feit dat pb's nooit en te nimmer op het forum gezet zouden worden. Dit zijn dus regels die ver voor hun tijd gemaakt zijn, derhalve vind ik dat we ze niets kwalijk dienen te nemen, ze wisten nou eenmaal niet beter en weten dat nu wel.

Kom op jongens, wij maakten vroeger ook wel eens een foutje :wink:
Reply
hebben ze je bedreigd ofzo :o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nee, maar 31/3 is de sterfdag van Gianluce Steba, een groot dichter. Deze dag is mijn jaarlijkse dag van de vrede.
Reply
Dugarry Wrote:Het was een koop actie Lennie, geen verkoopactie.

Goa en Bor komen net kijken, ik neem ze dan ook niets kwalijk. De inhoud van de pb was ook niet schadelijk, ik vond het alleen nogal frappant gezien het feit dat pb's nooit en te nimmer op het forum gezet zouden worden. Dit zijn dus regels die ver voor hun tijd gemaakt zijn, derhalve vind ik dat we ze niets kwalijk dienen te nemen, ze wisten nou eenmaal niet beter en weten dat nu wel.

Kom op jongens, wij maakten vroeger ook wel eens een foutje :wink:

Nog één keer voor de duidelijkheid zelfingenomen kaartjesverkoper: Ik heb nooit een pb geplaatst op het forum, dus je gescheld en getier in mijn richting is en was volkomen misplaatst (hoewel bijzonder amusant, maar dat is beroepsdeformatie). Wel kan ik je vertellen dat als je het in je hersenloze hoofd haalt mij een dergelijk belachelijk PB-tje te sturen, ik deze ook zonder moeite openbaar maak op het forum. Voorts is je blijvend gezeur over de ongeschreven regels op t forum lachwekkend, aangezien je die met je spam zelf regelmatig hebt overtreden.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Nog één keer, sloeberige wolf, ik scheld niet en tier niet.

Begrijpend lezen Borretje, zelfs voor jou is dit een niet al te moeilijk stukje tekst.
Reply
Kan dit gesloeber niet in PB? Oh nee, dan krijgen we het toch nog te lezen... :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dugarry Wrote:Nog één keer, sloeberige wolf, ik scheld niet en tier niet.

Begrijpend lezen Borretje, zelfs voor jou is dit een niet al te moeilijk stukje tekst.

[Image: bear_yawn_clock_lg_wm.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
:razz: =D>
Reply
[Image: closedtopicv3yr.gif]
Reply
waf Wrote:[Image: closedtopicv3yr.gif]

Ik wilde gaan vragen waar je ze vandaan haalt, maar zodra je 'm quote is dat duidelijk! :wink:
Reply
Dugarry Wrote::razz: =D>

Klappen doe je maar in je band...

[Image: jostiband.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Woutiknout Wrote:
waf Wrote:[Image: closedtopicv3yr.gif]

Ik wilde gaan vragen waar je ze vandaan haalt, maar zodra je 'm quote is dat duidelijk! :wink:

leuk zijn ze he, wat dacht je van de siamese tweeling bor-goa: als je tegen de een lult gaat de ander terugpraten.

[Image: friends2tu.gif]
Reply
:razz: =D>
Reply
waf Wrote:leuk zijn ze he, wat dacht je van de siamese tweeling bor-goa: als je tegen de een lult gaat de ander terugpraten.

[Image: friends2tu.gif]

HAHAHA, SUPER!
Reply
Quote:Slechtste Ajax in veertig jaar

Door de nederlaag tegen Roda JC (2-1) heeft Ajax vanmiddag een historisch dieptepunt bereikt. De verliespartij in Kerkrade betekende de tiende seizoensnederlaag voor de Amsterdammers. De laatste serie van zoveel nederlagen dateert van 40 jaar geleden.

In het seizoen 1964/1965 maakte Ajax het toen nog bonter. Onder aanvoering van trainer Vic Buckingham, die tussentijds opstapte, werd maar liefst dertien maal verloren. Met nog drie wedstrijden te gaan zouden de manschappen van Danny Blind dit record nog kunnen evenaren.

Ik zal de ajax-liefhebbers het overzicht van de verliespartijen besparen.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ben blij dat het iig nog onder opmerkelijke berichten komt
Reply
Mac Wrote:ben blij dat het iig nog onder opmerkelijke berichten komt

Dat ajax een keer verliest verbaast niemand meer, maar 10 keer in een seizoen is nog net het opmerken waard. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mac Wrote:ben blij dat het iig nog onder opmerkelijke berichten komt

:lol: Dat vezacht het enigszins.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Quote:Criminele impuls van jaarlijks 25 mld. Witwassen goed voor economie

door door Bert Huisjes

AMSTERDAM - Het grootschalige witwassen van crimineel geld in ons land is niet alleen een groot strafrechtelijk probleem: het is heel erg goed voor de economie. De vele miljarden die criminelen rondpompen zijn een forse opkikker voor de economische groei, het inkomen, werkgelegenheid én de fiscus.

Nederland profiteert momenteel volop van crimineel geld dat vanuit het buitenland binnenstroomt. Tegenover elke euro van Nederlandse criminelen (4 miljard euro), staan er ruim vijf van buitenlandse misdaadgroepen (21 miljard euro). Vooral de buitenlandse miljarden werken positief door.

Het geld komt ten goede aan een scala van economische activiteiten. Zo wordt er volop onroerend goed gekocht, maar wordt ook geld gestoken in bedrijven, auto's en consumptiegoederen. Ook de fiscus profiteert mee. "Vanuit een economisch perspectief gezien zal zwart geld, zodra het is witgewassen, dezelfde effecten hebben als het andere geld." Deze effecten 'zijn eerder positief dan negatief' voor ons land.

Moet ik me nog afvragen of de schrijver van dit artikel een pseudoniem gebruikt? :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Waarom RBC nooit de brilstand kon vasthouden
Door Peter de Brie


Donderdag 6 april 2006 - ROOSENDAAL – Zo’n intikker zie je zelden in de voetballerij: onderzoek waaruit blijkt dat bij hekkensluiter RBC drie basisspelers maar met één oog kunnen kijken. Volgens de Zaandammer oogarts Ton ten Napel heeft naar schatting twintig procent van alle profvoetballers het vizier niet op scherp. Na de bijziende clown Boris en de kortzichtige zieneres Ria zou een beetje reclamemaker zo de RBC-selectie kunnen laten opdraven in een commercial voor opticiens. Kansloos gedegradeerd omdat ze letterlijk en figuurlijk geen bal zagen. Ten Napel onderzocht met optometrist Mark Jongsma de selecties van RBC en Volendam. Drie RBC’ers zouden slechts met één oog kijken en daardoor geen diepte zien binnen een straal van vier meter. Bij Volendam werd bij twee spelers een gezichtsvermogen van minder dan veertig procent geconstateerd en bij acht man één slecht oog. Ook werden cylinderafwijkingen opgemerkt, die de voetbal in de ogen van de ‘patiënt’ doen overkomen als een rugbybal. Geen wonder dat zulke clubs de brilstand nooit kunnen vasthouden en deze voetballers hun passes nooit zien aankomen, zou je denken. Maar zo ligt het zeker niet, benadrukt RBC-aanvoerder Robert Molenaar. „Het zou absolute onzin zijn te suggereren dat wij wedstrijden hebben verloren omdat onze ogen niet goed genoeg zijn. Wel is het zo dat er bij RBC ook mensen zijn die niet optimaal zien en daar word je dan aan geholpen. Al is dat niet altijd even makkelijk.“

Molenaar, die zelf al contactlenzen droeg, is zeer te spreken over de speciale sportlenzen die hij in het kader van het project mocht uitproberen. „Ik moet zeggen dat je daar inderdaad scherper door ziet. Het grootste voordeel is dat je veel beter ziet bij laagstaande zon. In middagwedstrijden bij RBC zie je dan soms alleen maar schimmen in de schaduw aan één kant van het veld.“

De sportlenzen, die werken als een zonnebril, maken dan volgens Molenaar een groot verschil. „Echt de hemel op aarde. Ik heb er onder meer in de uitwedstrijd bij FC Utrecht mee gespeeld en ik overweeg om ze te blijven gebruiken. Ze zijn erg prettig.“ Verder wil de 37-jarige routinier geen al te vergaande conclusies verbinden aan het onderzoek. „Ik weet niet hoe representatief dit is voor het hele profvoetbal. Soms wordt inderdaad geconstateerd dat iemand een sterk en een zwakker oog heeft. Maar veelal zijn mensen daar dan al zo aan gewend, dat er niets aan gedaan wordt. Ook zonder dat je er nadeel van ondervindt.“

Ook technisch directeur Rob Meppelink gelooft niet dat het sportieve gezichtsverlies van RBC te maken heeft met te wazige blikken bij de spelersgroep. „Onzin. Een voetballer die merkt dat hij minder scherp gaat zien, laat daar iets aan doen, zoals ieder gewoon mens. Anderzijds is het niet slecht om je spelers daar regelmatig op te testen. Nu is dat nog geen gewoonte.“

Spits Henk Vos, de oudste selectiespeler bij RBC, ziet de zaken nog altijd scherp, zonder hulpmiddelen. Vos heeft wel ervaring met ogentests. „Toen ik van Germinal naar Standard Luik ging, werden ook mijn ogen onderzocht en toen ik bij Feyenoord zat, gebeurde dat regelmatig.“

Interim-directrice Mascha Simons vindt het ‘een beetje vreemd’ dat de onderzoekers, die wel toestemming kregen om de selectie onder de loep te nemen, de resultaten nu maanden later zo naar buiten hebben gebracht. „Maar op zich is zo’n test een goede zaak. We overwegen om het voortaan in keuringen mee te nemen.“

En misschien wil Ajax-coach Danny Blind ook het scheidsrechtersgilde wel doorverwijzen, om voortaan scherper op hun klokje te kunnen kijken.

:lol:
Reply
=D> De schrijver is in ieder geval creatief genoeg geweest om zoveel mogelijk zegwijzen die over ogen of zien gaan in dit stukje te verwerken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Voor de KNVB kan de wedstrijd tussen FC Twente en FC Groningen in de laatste speelronde wel eens heel pijnlijk worden. Er bestaat namelijk de mogelijkheid dat FC Twente moet verliezen om toch de play-offs te halen.

FC Twente staat momenteel op de tiende plaats, een plaats die normaal gesproken geen recht geeft op de play-offs waarmee nog Europees voetbal gehaald kan worden. Als bekerfinalist Ajax echter niet bij de beste vijf eindigt, dan mag de nummer tien alsnog deelnemen aan die play-offs.

Om ervoor te zorgen dat bijvoorbeeld FC Groningen boven Ajax eindigt, waardoor de Amsterdammers zesde of zevende worden, zou de wedstrijd in de laatste speelronde wel eens doorslaggevend kunnen zijn. Dit zou er tevens voor zorgen dat Ajax niet meer om de voorronde van de Champions League kan spelen.


K*t play-offs :x
Reply
Gerben Zonderland Wrote:=D> De schrijver is in ieder geval creatief genoeg geweest om zoveel mogelijk zegwijzen die over ogen of zien gaan in dit stukje te verwerken.

Dit geeft weer een geheel nieuwe kijk op het voetbal. Het lijkt erop dat veel spelers hun ogen in hun (broek)zak hebben zitten. Ik hoop dat ze hierdoor niet te veel met de nek worden aangekeken. Misschien zou het helpen als ze zich ogen op de rug zouden laten aanmeten, hoewel dat mischien ook weer geen gezicht zou zijn. Ogen op steeltjes dan maar? In elk geval moeten we de ontwikkelingen met Argusogen blijven volgen.
Reply
Blinds ogenblikkelijke zienswijze op deze ogenkwestie beoogt optisch oogstrelend te zijn.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
WARSCHAU - De politie van Warschau hield een man aan die met z'n auto nogal slingerde. 't bleek 'n dronken automobilist te zijn, en erger, de man was nog blind ook! Voclaw Pescky wilde altijd al een keer autorijden en na wat drank waagde hij 't erop.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
M'Brough stond vanavond na een half uur met 0-1 achter en moest derhalve 4x scoren. dit is ze ook nog gelukt ook. de laatste in de blessuretijd. ook 1 goal van Jimmy Floyd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
BOR???? Is dit in jouw enge bos???

Quote:Rechter verbiedt lachen in het bos

Een 54-jarige man uit het Duitse Dattlen mag niet meer lachen in het bos. De man die in het weekend en na zijn werk tussen de bomen zijn lachspieren traint, is door een jogger aangeklaagd omdat hij de rust zou verstoren. De rechter is het eens met de jogger, waardoor de goedlachse man een boete van 5.700 euro of 6 maanden gevangenis staat te wachten als hij het lachverbod overtreedt.

Susanne Meier, die de oprichter is van een heuse Duitse lachschool, kan niet lachen om het vonnis van de rechter. "Die serieuze Duitsers moeten het leven dringend wat lichter opnemen. Dat die klagende jogger maar eens langskomt op onze school en dat hij zichzelf eens goed laat gaan! En dat dat hij die zure rechter maar meebrengt! Dan zullen ze wel merken welke de voordelen zijn van zich eens goed laten gaan."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Vos veegt 'respectloos' RBC-voorstel van tafel

7/4/2006 9 :09

RBC Roosendaal heeft Henk Vos flink voor het hoofd gestoten met een te laag aanbod. Een afscheid dreigt.
Vos (37) wilde er graag nog een jaartje aan vastplakken bij RBC. De aanbieding geeft meer aanleiding tot een afscheid, want de routinier ziet het voorstel als zwaar ontoereikend. 'Maar eigenlijk is het respectloos', zegt Vos in BN De Stem. 'Hier trap ik niet in. Als er geen ander voorstel komt, scheiden onze wegen.'

'Ik zal nu wel weer de zwartepiet krijgen en het verwijt dat ik een geldwolf ben, maar dit gaat echt nergens over', zegt Vos. 'Met alle respect, maar een werkster die twee dagen per week ergens aan de slag gaat, heeft per maand nog meer, schat ik. Dan is mijn rekensommetje snel gemaakt en kan ik mijn tijd beter besteden.'

RBC Roosendaal gaat een nieuwe poging wagen Vos te behouden voor de club. 'Een oplossing die voor Henk gunstig is en die voor de club binnen de mogelijkheden ligt', aldus directeur Rob Meppelink. 'Dat hij het bod vindt tegenvallen, is aan hem. We gaan verder praten om eruit te komen. Het is niet aan de orde dat we hem willen afschepen, we willen hem juist langer bij de club houden.'

Trainer Robert Maaskant haalde Vos in de winterstop weg bij het Belgische Racing Mechelen. De routinier, die tegen een onkostenvergoeding ging spelen, kreeg de rol van pinchhitter en motivator.

:lol: Bor, jongen, zeg er eens wat van! Zodra we vossen en wolven over 1 (hanen)kam gaan scheren is het einde zoek. De reactie van de voorzitter van RBC zal wel zijn dat hij zich 'de gebeten hond' voelt, dat Vos maar moet gaan huilen met de wolven in het bos.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
centre court Wrote:M'Brough stond vanavond na een half uur met 0-1 achter en moest derhalve 4x scoren. dit is ze ook nog gelukt ook. de laatste in de blessuretijd. ook 1 goal van Jimmy Floyd.
Bovendien kreeg de kale slager nog rood....
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Quote:Onderzoek: drie RBC'ers keken met één oog

6/4/2006 9 :26

Uit oogonderzoek is gebleken dat spelers van RBC Roosendaal en FC Volendam problemen hebben met hun gezichtsvermogen.
Eerder dit seizoen onderzocht oogarts Ton ten Napel met optometrist Mark Jongsma het gezichtsvermogen van de selecties van RBC en Volendam. Ten Napel bekende in BN De Stem dat uit het onderzoek bleek dat drie basisspelers van RBC met slechts één oog konden kijken en geen diepte zien in een straal van vier meter.

De selectie van Volendam telde twee spelers met een gezichtsvermogen van minder dan veertig procent. Acht spelers zouden één slecht oog hebben. Sommige spelers kampen met een cylinderafwijking, waardoor voor hen een voetbal de vorm zou hebben van een rugbybal.

RBC reageerde verontwaardigd op het bekendmaken van de resultaten van het onderzoek. 'Het zou absolute onzin zijn te suggereren dat wij wedstrijden hebben verloren omdat onze ogen niet goed genoeg zijn', verklaarde Robert Molenaar. 'Wel is het zo dat er bij RBC ook mensen zijn die niet optimaal zien en daar word je dan aan geholpen. Al is dat niet altijd even makkelijk.'

Technisch directeur Rob Meppelink denkt niet dat de matige prestaties op het veld te maken hebben met de gebrekkige gezichtsvermogens. 'Onzin. Een voetballer die merkt dat hij minder scherp gaat zien, laat daar iets aan doen. Anderzijds is het niet slecht om je spelers daar regelmatig op te testen. Nu is dat nog geen gewoonte.'

Dat laatste moet misschien maar gebeuren, bekende interim-directrice Mascha Simons. 'Op zich is zo'n test een goede zaak. We overwegen om het voortaan in keuringen mee te nemen.'

verklaart een hoop :p
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply


Forum Jump: