The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Investeerders willen landstitel FCG
Geschreven door Niels Olthof op donderdag, 13 juli om 11:12

Het Dagblad van het Noorden komt vandaag met het opmerkelijke bericht dat een groep Israëlische investeerders bij FC Groningen heeft aangeklopt. Zij zouden geïnformeerd hebben welke financiële middelen nodig zijn om de UEFA Cup-deelnemer van komend seizoen landskampioen van Nederland te maken.

FC Groningen-directeur Hans Nijland verklaart: ”Als je dat wilt, moet het niet eenmalig gebeuren en dus heb ik gezegd dat het dan om een structurele bijdrage van zeventig tot honderd miljoen euro per jaar gaat.”

Echter hebben de gesprekken tot dusver nog niets concreets opgeleverd volgens de krant. ”Maar we wachten af”, zegt Nijland, die nog geen officieel bod heeft ontvangen van de investeerders. ”De verkoop van het stadion is wel even aan de orde geweest, maar ik ben slechts huurder van het stadion en ben dus geen partij.” Nijland geeft ook aan dat hij niet gemachtigd is om de club te verkopen.

Het eigendom recht bij de club ligt gecompliceerd en is een combinatie tussen gemeente en een aandelenmaatschappij. ”Die constructie is er om te voorkomen dat een club zomaar verkwanseld kan worden”, zegt oud-voorzitter Entzinger in het dagblad. "Of dat een eigenaar ineens geen zin meer heeft om te investeren. Een natuurlijk persoon mag in Nederland ook geen club in bezit hebben. In het buitenland is dat anders. In feite is FC Groningen van iedereen.”

"Vooralsnog bekijkt FC Groningen de situatie van een afstandje", aldus directeur Nijland. "Dit was wel bijzonder want er gingen heel grote bedragen over tafel. We hebben het verhaal aangehoord en hebben als Groningers gereageerd: eerst maar eens zien wat het wordt."
Reply
Mukkus, hoeveel ben je nou kwijt op zo'n avondje?

Quote:Tongzoenen voor een drankje

Uitgegeven: 14 juli 2006 08:23

AMSTERDAM - Jonge Friese meisjes tongzoenen in ruil voor een drankje. Hulpverleners uit de noordelijke provincie melden vrijdag in De Telegraaf dat deze zoenpraktijken steeds vaker voorkomen in het uitgaansleven. Maatschappelijke organisaties vrezen dat normvervaging op de loer ligt. Een zoen zou uiteindelijk kunnen leiden tot betaalde seks, stellen jongerenwerkers.

Welzijnsorganisaties in Friesland zeggen het fenomeen goed in de gaten te houden nadat uit de provincie 'alarmerende berichten' bleven binnenstromen. Een campagne moet de jeugd waarschuwen voor de gevaren van de zogenoemde muntzoen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kwijt? Gisteren ontving ik 50 muntjes! Wat een beetje pruik al niet kan doen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Israeliers in Groningen? Ik denk dat iemand bij het DvhN na April is vergeten de maandjes van de kalender te scheuren...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Israeliers in Groningen? Ik denk dat iemand bij het DvhN na April is vergeten de maandjes van de kalender te scheuren...

Het is op dit moment Chinese Week in de binnenstad, dus ik zie overal lampionnen en rode vlaggen/spandoeken met goudkleurige tekens hangen. Ik ga maar eens even bij Ni Hao vragen wat de quotes zijn voor de oefenwedstrijden van de FC in de komende weken. :wink:

Ik vind een Israelische week ook prima, zolang ze maar niet raketten af gaan schieten, zoals ze nu in Libanon doen. Chinees vuurwerk is ok, maar er zijn grenzen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Israeliers in Groningen? Ik denk dat iemand bij het DvhN na April is vergeten de maandjes van de kalender te scheuren...

Het is op dit moment Chinese Week in de binnenstad, dus ik zie overal lampionnen en rode vlaggen/spandoeken met goudkleurige tekens hangen. Ik ga maar eens even bij Ni Hao vragen wat de quotes zijn voor de oefenwedstrijden van de FC in de komende weken. :wink:

Ik vind een Israelische week ook prima, zolang ze maar niet raketten af gaan schieten, zoals ze nu in Libanon doen. Chinees vuurwerk is ok, maar er zijn grenzen...

Ach burgeroorlog tussen Frylân en Grunn zou ik best grappig vinden :wink: Geul om Friesland en dan de Noordzee in duwen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Israeliers in Groningen? Ik denk dat iemand bij het DvhN na April is vergeten de maandjes van de kalender te scheuren...

Het is op dit moment Chinese Week in de binnenstad, dus ik zie overal lampionnen en rode vlaggen/spandoeken met goudkleurige tekens hangen. Ik ga maar eens even bij Ni Hao vragen wat de quotes zijn voor de oefenwedstrijden van de FC in de komende weken. :wink:

Ik vind een Israelische week ook prima, zolang ze maar niet raketten af gaan schieten, zoals ze nu in Libanon doen. Chinees vuurwerk is ok, maar er zijn grenzen...

Ach burgeroorlog tussen Frylân en Grunn zou ik best grappig vinden :wink: Geul om Friesland en dan de Noordzee in duwen.

Vandaar die geul om Flevoland heen, natuurlijk!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Deportivo Wrote:Ach burgeroorlog tussen Frylân en Grunn zou ik best grappig vinden :wink: Geul om Friesland en dan de Noordzee in duwen.

Vandaar die geul om Flevoland heen, natuurlijk!

Undecided Hoe panklaar werd die voorgegeven? Ze zijn bij de Noordoostpolder een stukje vergeten trouwens, maar dat pikt Fryslân dan wel in. Van een beetje expansiedrift heeft nog nooit iemand aids gekregen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Deportivo Wrote:Ach burgeroorlog tussen Frylân en Grunn zou ik best grappig vinden :wink: Geul om Friesland en dan de Noordzee in duwen.

Vandaar die geul om Flevoland heen, natuurlijk!

Undecided Hoe panklaar werd die voorgegeven? Ze zijn bij de Noordoostpolder een stukje vergeten trouwens, maar dat pikt Fryslân dan wel in. Van een beetje expansiedrift heeft nog nooit iemand aids gekregen.

Volgens mij was het een eigen goal. Ik kan me niet herinneren dat ik hem aangeraakt heb....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die was inderdaad panklaar...maar Flevoland krijg je wat moeilijker de Noordzee in dan Frylân
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:Lachen mag niet meer in nieuwe paspoort

DEN HAAG - Mensen mogen op de pasfoto's voor het nieuwe paspoort niet meer lachen. Ze moeten neutraal kijken en de mond gesloten houden. Dat staat in de aangescherpte regels voor foto's op het nieuwe elektronische paspoort. Dat heeft een woordvoerster van het ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag bevestigd.

Eind augustus wordt het nieuwe reisdocument ingevoerd. Daarin komt een chip waarin behalve de persoonsgegevens ook de foto wordt opgenomen. Later komen er twee vingerafdrukken in de chip.

Mooi, nu hoef je je in ieder geval niet meer druk te maken over het feit of je wel 'leuk' op de foto staat in je paspoort.
Reply
Wie gaat er dit weekend mee stappen in Friesland? Misschien kunnen we bij Mukkus blijven pitten Wink.

Quote:Tongzoenen voor een drankje

AMSTERDAM - Jonge Friese meisjes tongzoenen in ruil voor een drankje. Hulpverleners uit de noordelijke provincie melden vrijdag in De Telegraaf dat deze zoenpraktijken steeds vaker voorkomen in het uitgaansleven.

Maatschappelijke organisaties vrezen dat normvervaging op de loer ligt. Een zoen zou uiteindelijk kunnen leiden tot betaalde seks, stellen jongerenwerkers.

Welzijnsorganisaties in Friesland zeggen het fenomeen goed in de gaten te houden nadat uit de provincie 'alarmerende berichten' bleven binnenstromen. Een campagne moet de jeugd waarschuwen voor de gevaren van de zogenoemde muntzoen.
Reply
Kijk eens een paar posts hierboven, mede-Wageninger :wink:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
:oops: Ik moet me weer wat beter inlezen, merk ik... excuus!

Overigens ben ik sinds 1 maart niet meer jouw dorpsgenoot, maar die van Dommel en FC Petr Wink.
Reply
Ik zie het nu idd:
Quote:Woonplaats: OBL/Ede

Maar niet zo respectloos praten meer hè, ex-STADSgenoot! Wink
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Waar staat OBL voor? OostBLok?
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:Waar staat OBL voor? OostBLok?

Ik had een iets creatiever oplossing verwacht van jou, Bor.

Onze Bor Lispelt?
Ontzettende Bor Lamstraal?
Ongelooflijke Bor Lipleesbroek?
Oude Bor Lelijkerd?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Waar staat OBL voor? OostBLok?

Ik had een iets creatiever oplossing verwacht van jou, Bor.

Onze Bor Lispelt?
Ontzettende Bor Lamstraal?
Ongelooflijke Bor Lipleesbroek?
Oude Bor Lelijkerd?

Het is ietwat vroeg op de dag voor mij. Jouw ochtendhumeur suggereert dat je ook nog wat uurtjes in bed had moeten blijven liggen. Maar je moest natuurlijk weer de auto wassen...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Waar staat OBL voor? OostBLok?

Ik had een iets creatiever oplossing verwacht van jou, Bor.

Onze Bor Lispelt?
Ontzettende Bor Lamstraal?
Ongelooflijke Bor Lipleesbroek?
Oude Bor Lelijkerd?

Het is ietwat vroeg op de dag voor mij. Jouw ochtendhumeur suggereert dat je ook nog wat uurtjes in bed had moeten blijven liggen. Maar je moest natuurlijk weer de auto wassen...

Een ochtendhumeur is voor sloebers en paupers. 6 uurtjes slaap per nacht is voor mij, normaalgesproken, voldoende. Gisteren wat roseetjes gehad, dus dan pik ik nog een uurtje extra mee. :wink: Ik ga zo even naar de markt voor o.a. groente en fruit en dat doe ik op de fiets (zonder steunwieltjes).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Osama Bin Laden, Bor.
Reply
Bakke Wrote:Osama Bin Laden, Bor.

Oh dus jij bent blij dat de nieuwe taliban-playboy weer uit is?

[Image: SiMean-1096026822.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Nee.
Reply
Bakke Wrote::oops: Ik moet me weer wat beter inlezen, merk ik... excuus!

Overigens ben ik sinds 1 maart niet meer jouw dorpsgenoot, maar die van Dommel en FC Petr Wink.

Welkom beste kerel. Notworthy maar pas wel op voor de poema van Dommel tijdens je boswandelingen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ik zou zeggen; kom 31 augustus ff gezellig naar café Railroad, dan vieren we daar de ontgroening van onze nieuwe feuten Wink.
Reply
Bakke Wrote:Ik zou zeggen; kom 31 augustus ff gezellig naar café Railroad, dan vieren we daar de ontgroening van onze nieuwe feuten Wink.

Plaats tijd en hoeveel vrouwelijke feuten?
Reply
[Image: staanplaats_iinvaliden.jpg]

FOTO - Onbedoelde voetbalhumor bij SC Scheemda-FC Groningen
Tsja, een staanplaats voor invaliden... onbedoelde voetbalhumor bij het oefenduel Scheemda-FC Groningen (foto: trotsvanhetnoorden.nl).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:[Image: staanplaats_iinvaliden.jpg]

FOTO - Onbedoelde voetbalhumor bij SC Scheemda-FC Groningen
Tsja, een staanplaats voor invaliden... onbedoelde voetbalhumor bij het oefenduel Scheemda-FC Groningen (foto: trotsvanhetnoorden.nl).

Undecided

Ik werk vrij veel 'samen' met een paar gemeenteambtenaren van Scheemda, dus die zal ik maandag even aan de tand voelen over hun gehandicaptenbeleid en de getroffen voorzieningen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Deportivo Wrote:
Bakke Wrote:Ik zou zeggen; kom 31 augustus ff gezellig naar café Railroad, dan vieren we daar de ontgroening van onze nieuwe feuten Wink.

Plaats tijd en hoeveel vrouwelijke feuten?

Railroad dus, in de avonduurtjes, aantal vrouwelijke feuten n.n.b., aantal vrouwelijke intro-leden stuk of zeven. Kom je daarvoor helemaal uit Lelytown :lol: ? Of neem je wat GHB mee Wink ?
Reply
Dirk Scheringa niet blij met actie Willem II-fans

AZ-voorzitter Dirk Scheringa is niet blij met de stickeractie van de Willem II-supporters tegen zijn beleid. Willem II-supporters zijn een tijdje terug een actie begonnen met duizenden stickers waarop de tekst staat: 'Ik rem niet voor Dirk Scheringa.' De koopzuchtige voorzitter dreigt nu met juridische stappen.

Willem II wil met die actie nog eens duidelijk maken hoe het over Scheringa en zijn beleid denkt dat in een paar jaar tijd een behoorlijk aantal Willem II-spelers overnam. Lees hier meer over de actie van Willem II en de daaropvolgende reactie van de AZ-supporters.

De voorzitter van de Willem II-supportersgroep KingZine vindt het jammer dat Scheringa zo reageert op de actie en zegt dat dit genoeg zegt over de persoon

Zielige actie van die leensloeber.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: