The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Ik heb nog zoiets op zolder liggen... met een beetje slingeren moet de 75 meter haalbaar zijn

[Image: 1985cellphone-746345.JPG]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Twee doden door vliegend kunstwerk

Uitgegeven: 23 juli 2006 22:27
Laatst gewijzigd: 23 juli 2006 22:35

DURHAM - Twee Britse vrouwen zijn zondag om het leven gekomen door een ongeval met een metershoog opblaasbaar kunstwerk. De vrouwen bevonden zich in het 'luchtkasteel', toen dat door een windvlaag uit zijn verankering werd gerukt en tien meter hoog de lucht in vloog.

Twaalf personen raakten gewond door het incident in het Noord-Engelse Chester-le-Street. Het kunstwerk van Maurice Agis was al in meerdere landen over de hele wereld tentoongesteld, meldden Britse media zondagavond.

Een mooi geval van functionele, maar niet functionerende kunst. Ze waren vast aan het oefenen voor de Ballonfeesten in Joure die overmorgen beginnen... :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lotta freak accidents de laatste tijd... Ik las vanochtend ook een of ander bericht over een Belgische peuter die onder een loodzware koelkast was terechtgekomen... :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Lotta freak accidents de laatste tijd... Ik las vanochtend ook een of ander bericht over een Belgische peuter die onder een loodzware koelkast was terechtgekomen... :roll:

Danoontje Power werkt inderdaad maar 4 uur............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Deze vond ik ook wel aardig:

Politie slingert peuter op de bon voor wildplassen

VEENDAM - De 3-jarige Pascal uit Veendam heeft een boete gekregen voor wildplassen.

De peuter was met zijn moeder in het Borgerswold-park toen hij plotseling hoge nood kreeg en zijn toevlucht zocht in de bosjes. Een politieagent kon dat niet waarderen. Tot verbazing van zijn moeder Sifra Nonkes slingerde de agent de peuter op de bon.

De moeder van de peuter heeft inmiddels bezwaar gemaakt tegen de boete van 75 euro. De politie wil niet op de zaak in gaan. Volgens een woordvoerder zal het Openbaar Ministerie uitendelijk beslissen of de moeder de boete wel of niet moet betalen.
Reply
Het wordt steeds gekker hier in Nederland....
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Het wordt steeds gekker hier in Nederland....

Inderdaad schandalig dat die wildplassers steeds jonger worden en dat het nu ook al gebeurt door mensen die niet het excuus hebben dat ze straalbezopen zijn.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Geheel terecht! Er zijn genoeg urinoirs en toiletten te vinden daar...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Geheel terecht! Er zijn genoeg urinoirs en toiletten te vinden daar...


Zeker van die urinoirs waar je george michael tegen kan komen?
Reply
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Het wordt steeds gekker hier in Nederland....

Inderdaad schandalig dat die wildplassers steeds jonger worden en dat het nu ook al gebeurt door mensen die niet het excuus hebben dat ze straalbezopen zijn.

Smile en terrecht
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:Geheel terecht! Er zijn genoeg urinoirs en toiletten te vinden daar...


Zeker van die urinoirs waar je george michael tegen kan komen?

De kans dat George in Veendam pissoirs gaat frequenteren acht ik net zo hoog als de kans dat jij ooit de WSOP wint :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:Geheel terecht! Er zijn genoeg urinoirs en toiletten te vinden daar...


Zeker van die urinoirs waar je george michael tegen kan komen?

De kans dat George in Veendam pissoirs gaat frequenteren acht ik net zo hoog als de kans dat jij ooit de WSOP wint :waf:


Dat is dan toch nog wel een redelijke kans! Thx voor deze steun !
:8:
Reply
Ricochan Wrote:Dat is dan toch nog wel een redelijke kans! Thx voor deze steun ! :8:

Graag gedaan, Lloyd... :wink:

Quote:Lloyd: What are the chances of a guy like you and a girl like me... ending up together?
Mary: Well, that's pretty difficult to say.
Lloyd: Hit me with it! I've come a long way to see you, Mary. The least you can do is level with me. What are my chances?
Mary: Not good.
Lloyd: You mean, not good like one out of a hundred?
Mary: I'd say more like one out of a million.
[pause]
Lloyd: So you're telling me there IS a chance.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Is dat There's Something About Mary?
Reply
dumb and dumber
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Dat is dan toch nog wel een redelijke kans! Thx voor deze steun ! :8:

Graag gedaan, Lloyd... :wink:

Quote:Lloyd: What are the chances of a guy like you and a girl like me... ending up together?
Mary: Well, that's pretty difficult to say.
Lloyd: Hit me with it! I've come a long way to see you, Mary. The least you can do is level with me. What are my chances?
Mary: Not good.
Lloyd: You mean, not good like one out of a hundred?
Mary: I'd say more like one out of a million.
[pause]

Lloyd: So you're telling me there IS a chance.


\Big Grin/
Reply
Bocaloca Wrote:dumb and dumber

Oh ja... Tja beide films vaak gezien, dan haal je wel eens iets door elkaar... ;-)
Reply
Een collgea maakte mij attent op de site <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kvnm.nl/current/01KVNM/nieuwsbrief/NieuwsbriefKVNM_no4.htm">http://www.kvnm.nl/current/01KVNM/nieuw ... NM_no4.htm</a><!-- m -->
alwaar ik het volgende las:

Het is stil aan de overkant... - Een onderzoek naar de zangrituelen van de Ajax-tribune

Voetbal is een sport die miljoenen mensen elke week weer in zijn greep houdt. Vooral tijdens het afgelopen WK leek iedereen in de ban van dit spel. Een kant die vaak niet volledig wordt belicht is die van de mensen die tijdens een voetbalwedstrijd de tribune bevolken. We lezen alleen iets over ze na kwetsende spreekkoren of supportersrellen. Toch zijn deze supporters van groot belang voor het voetbal en de voetbalclub.

In mijn bachelorscriptie heb ik getracht de zangrituelen van de supporters van Ajax te onderzoeken. Dit bleek niet makkelijk omdat voetbalsupporters een hechte, gesloten groep vormen. Bij Ajax zijn er twee belangrijke zangvakken: de F-side en vak 410. Het zingen tijdens voetbalwedstrijd is van groot belang voor deze supporters. Zij zien het als hun taak om hun club fanatiek te steunen en zo invloed uit te oefenen op het verloop van de wedstrijd. Vaak blijkt een supportersvak te zingen onder leiding van een voorzanger. Deze supporter staat met zijn rug naar het veld, zet met een megafoon nieuwe voetballiedjes in en zorgt dat de supporters om hem heen aan het zingen blijven.
In principe kan iedere voetbalfan een voetballiedje verzinnen. Een goed lied heeft een langzaam ritme, een goede tekst, een simpele melodie en wordt snel door de rest van de supporters opgepikt. Na bestudering van de Ajaxliederen bleek dat het merendeel als onderwerp het beledigen van de tegenstander tot doel hebben. Met name aartsrivaal Feyenoord wordt vaak genoemd. Natuurlijk gaan niet alle liederen over de tegenstander. Er worden ook veel sfeerliederen gezongen.

Tot slot daarom een van de bekendste sfeerliederen uit het zangrepertoire van de fanatieke Ajaxfan (op de wijze van You are my sunshine):

You are my AJAX
My only AJAX
You make me happy
When skies are grey
You never noticed
How much I love you
Please don't take
My AJAX away

Meer informatie over dit onderzoek:
Nienke van der Meulen


Nu ben ik heel wat keren bij Ajax in de Meer en in de Arena geweest, maar ik mag Ad Wim heten als ik dit lied ooit gehoord heb. Kennen andere Ajax-fans, van vak 410 bijvoorbeeld, dit lied wel?
Reply
Berend Botje Wrote:Kennen andere Ajax-fans, van vak 410 bijvoorbeeld, dit lied wel?

Nope... die tekst is ook veuls te moeilijk te onthouden
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
En nog wat, ik geloof niet dat ik ooit een voorzanger met een megafoon heb gezien/gehoord.
He, waar is het 'bericht' van Centre Court gebleven?
Reply
Berend Botje Wrote:Een collgea maakte mij attent op de site <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kvnm.nl/current/01KVNM/nieuwsbrief/NieuwsbriefKVNM_no4.htm">http://www.kvnm.nl/current/01KVNM/nieuw ... NM_no4.htm</a><!-- m -->
alwaar ik het volgende las:

Het is stil aan de overkant... - Een onderzoek naar de zangrituelen van de Ajax-tribune

Voetbal is een sport die miljoenen mensen elke week weer in zijn greep houdt. Vooral tijdens het afgelopen WK leek iedereen in de ban van dit spel. Een kant die vaak niet volledig wordt belicht is die van de mensen die tijdens een voetbalwedstrijd de tribune bevolken. We lezen alleen iets over ze na kwetsende spreekkoren of supportersrellen. Toch zijn deze supporters van groot belang voor het voetbal en de voetbalclub.

In mijn bachelorscriptie heb ik getracht de zangrituelen van de supporters van Ajax te onderzoeken. Dit bleek niet makkelijk omdat voetbalsupporters een hechte, gesloten groep vormen. Bij Ajax zijn er twee belangrijke zangvakken: de F-side en vak 410. Het zingen tijdens voetbalwedstrijd is van groot belang voor deze supporters. Zij zien het als hun taak om hun club fanatiek te steunen en zo invloed uit te oefenen op het verloop van de wedstrijd. Vaak blijkt een supportersvak te zingen onder leiding van een voorzanger. Deze supporter staat met zijn rug naar het veld, zet met een megafoon nieuwe voetballiedjes in en zorgt dat de supporters om hem heen aan het zingen blijven.
In principe kan iedere voetbalfan een voetballiedje verzinnen. Een goed lied heeft een langzaam ritme, een goede tekst, een simpele melodie en wordt snel door de rest van de supporters opgepikt. Na bestudering van de Ajaxliederen bleek dat het merendeel als onderwerp het beledigen van de tegenstander tot doel hebben. Met name aartsrivaal Feyenoord wordt vaak genoemd. Natuurlijk gaan niet alle liederen over de tegenstander. Er worden ook veel sfeerliederen gezongen.

Tot slot daarom een van de bekendste sfeerliederen uit het zangrepertoire van de fanatieke Ajaxfan (op de wijze van You are my sunshine):

You are my AJAX
My only AJAX
You make me happy
When skies are grey
You never noticed
How much I love you
Please don't take
My AJAX away

Meer informatie over dit onderzoek:
Nienke van der Meulen


Nu ben ik heel wat keren bij Ajax in de Meer en in de Arena geweest, maar ik mag Ad Wim heten als ik dit lied ooit gehoord heb. Kennen andere Ajax-fans, van vak 410 bijvoorbeeld, dit lied wel?

Oftewel, dit dotje heeft iets uit haar duim gezogen om op die manier haar studie te halen... Wat weet een docent nu van 'sfeerliederen' bij een voetbalwedstrijd...

Het enige wat ze in 020 kennen is dat van die herdertjes... Al wordt dat ook steeds minder met dat operapubliek daar...
Reply
Ik wilde het niet zo hard zeggen, maar zoiets dacht ik ook al, ik vraag me af of ze wel eens bij een wedstrijd van Ajax aanwezig is geweest. Er wordt bij Ajax weinig gezongen en dan is het nog bijna altijd 'de Herdertjes'. Ik vrees dat ze wat interviewtjes gedaan heeft en daarbij behoorlijk in de zeik is genomen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:En nog wat, ik geloof niet dat ik ooit een voorzanger met een megafoon heb gezien/gehoord.
He, waar is het 'bericht' van Centre Court gebleven?

Voorzanger heb ik regelmatig gezien, maar dat lied ik zou niet weten welk lied het is.
Reply
Deportivo Wrote:
Berend Botje Wrote:En nog wat, ik geloof niet dat ik ooit een voorzanger met een megafoon heb gezien/gehoord.
He, waar is het 'bericht' van Centre Court gebleven?

Voorzanger heb ik regelmatig gezien, maar dat lied ik zou niet weten welk lied het is.

Met een megafoon? Daar komt hij volgens mij de controle niet eens mee door.
Reply
Berend Botje Wrote:
Deportivo Wrote:
Berend Botje Wrote:En nog wat, ik geloof niet dat ik ooit een voorzanger met een megafoon heb gezien/gehoord.
He, waar is het 'bericht' van Centre Court gebleven?

Voorzanger heb ik regelmatig gezien, maar dat lied ik zou niet weten welk lied het is.

Met een megafoon? Daar komt hij volgens mij de controle niet eens mee door.

410 weet het zeker........
Reply
Deportivo Wrote:410 weet het zeker........

OK als jij in 410 zit, geloof ik je, ik heb het zelf nooit gezien, maar ik heb er ook nooit op gelet. Ik zat in 415, en daar was het zeker niet. Daar werd helemaal niet gezongen trouwens.
Reply
Ze hebben haar gewoon in de maling genomen.....
Bangkok resident.
Reply
Wat is een maling?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Eindelijk een post van een tukker waar ik om kan lachen Big Grin

Het valt me overigens al tijden op dat de originaliteit van het gemiddelde 'legioen' zeer ondermaats is. Zelfs in vroegere tijden bij Volleybal (ja, houd je vast! Volleybal!) werd er bij ons nog origineler gezongen bij de eredivisiewedstrijden...
Origineler dan "Dries Boussatta, je moeder heeft een snor.." komt het bij voetbal meestal niet...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: