The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
centre court Wrote:Rick Hoogendorp lijkt me toch ook echt een non-optie.

jij zegt dus dat ie snel moet zijn, veel moet scoren, hard moet werken en kopsterk moet zijn? waar kan ik tekenen?! :lol:

Dat zijn toch de criteria die ze gebruiken, mag ik hopen. Of overal aan voldaan wordt zullen we zien, maar Vennegoor is hetzelfde type als Pierre, dus daar schiet je niks mee op als je Pierre ook nog zou willen gebruiken (en daar ga ik wel vanuit). Dan zou Hoogendorp 'qua type' speler een betere optie zijn, maar tis een subtopperspits (en homo, naar het schijnt... :waf: )

Misschien kunnen ze Henk Vos weer terughalen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:Rick Hoogendorp lijkt me toch ook echt een non-optie.

jij zegt dus dat ie snel moet zijn, veel moet scoren, hard moet werken en kopsterk moet zijn? waar kan ik tekenen?! :lol:

Dat zijn toch de criteria die ze gebruiken, mag ik hopen. Of overal aan voldaan wordt zullen we zien, maar Vennegoor is hetzelfde type als Pierre, dus daar schiet je niks mee op als je Pierre ook nog zou willen gebruiken (en daar ga ik wel vanuit). Dan zou Hoogendorp 'qua type' speler een betere optie zijn, maar tis een subtopperspits (en homo, naar het schijnt... :waf: )

Misschien kunnen ze Henk Vos weer terughalen. :8:


Ik heb deze ideale optie al eerder gepost......


Marcus Allback =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Marcus Allback =D>

Geboortedatum: 05-07-1973: nuff said.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
FC Petr Wrote:Marcus Allback =D>

Geboortedatum: 05-07-1973: nuff said.


:-k Tja, inderdaad op leeftijd....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
FC Petr Wrote:Marcus Allback =D>

Geboortedatum: 05-07-1973: nuff said.

:-k Tja, inderdaad op leeftijd....

carriere-afsluiters hebben ze bij Feyenoord al genoeg (gehad), denk ik.
Pierre, Timmer, Lodewijks, Leonard, Kolkka en Schreuder zijn allemaal spelers waar je niks meer voor krijgt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Boulahrouz krijgt bij Chelsea nummer 9

22/8/2006 18:13

Natuurlijk allemaal blije gezichten bij de presentatie van Khalid Boulahrouz. Alleen het rugnummer van de laatste Chelsea-aanwinst deed wat wenkbrauwen fronsen.
'Het is niet zijn favoriete nummer, maar de andere nummers waren allemaal al bezet', gaf Mourinho als verklaring. Na het vertrek van Hernan Crespo was er nog eentje vrij. 'Hij krijgt dus nummer 9. Maar ik verwacht van hem niet veel doelpunten', aldus de Portugese manager gekscherend.

Mourinho maakte duidelijk wat hij wél van Boulahrouz verwacht. 'Hij kan op meerdere posities uit de voeten. En in een smalle selectie als die van Chelsea is dat cruciaal. Ik kan wel zeggen dat hij de nieuwe centrale verdediger is, maar tegelijkertijd is hij de nieuwe rechtsback, is hij in nood linksachter. En als de nood aan de man komt kan hij zelfs verdedigende middenvelder zijn.'

'Mijn filosofie voor voetbal is simpel', zei Boulahrouz. 'Ik ga het veld op om te winnen. Ik ben een verdediger, dus mijn taak is het afstoppen van de spits. Ik probeer dat op eerlijke manier te doen. Ik schop niemand het ziekenhuis in en plant ook mijn elleboog niet in het gezicht. Ik hou daar niet van en heb het ook niet nodig.'

Waarschijnlijk kan Boulahrouz dat al snel in de praktijk brengen. De Oranje-international, die een meerjarig contract tekende bij Chelsea, zit in de selectie voor de wedstrijd tegen Middlesbrough. Als alle papieren in orde zijn kan hij woensdag al debuteren bij The Blues.
Reply
Quote:Mourinho maakte duidelijk wat hij wél van Boulahrouz verwacht. 'Hij kan op meerdere posities uit de voeten. En in een smalle selectie als die van Chelsea is dat cruciaal. Ik kan wel zeggen dat hij de nieuwe centrale verdediger is, maar tegelijkertijd is hij de nieuwe rechtsback, is hij in nood linksachter. En als de nood aan de man komt kan hij zelfs verdedigende middenvelder zijn.'

Smalle selectie? Ze kopen zo ongeveer heel Europa leeg.... :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Quote:Mourinho maakte duidelijk wat hij wél van Boulahrouz verwacht. 'Hij kan op meerdere posities uit de voeten. En in een smalle selectie als die van Chelsea is dat cruciaal. Ik kan wel zeggen dat hij de nieuwe centrale verdediger is, maar tegelijkertijd is hij de nieuwe rechtsback, is hij in nood linksachter. En als de nood aan de man komt kan hij zelfs verdedigende middenvelder zijn.'

Smalle selectie? Ze kopen zo ongeveer heel Europa leeg.... :roll:

Dat lijkt zo omdat elke transfer spraakmakend is gezien de spelersnamen en transferbedragen. Ze hebben nu met Boulahrouz toch 'maar' en selectie van 23 spelers (wel meteen 23 grote namen). Niks vreemd voor een engelse topclub.
Reply
http://www.omroepgelderland.nl/index.html

Pagina 110.

Arme jongen... :lol:
Reply
Leonardo weer welkom bij NAC Breda

NAC Breda heeft Leonardo weer bij de selectie genomen. De aanvaller heeft zijn disciplinaire schorsing erop zitten en mag weer aansluiten bij de groep, zo heeft technisch directeur Earnie Stewart vandaag laten weten tegenover BN de Stem. "Hij is, als hij zijn gedrag wil aanpassen, meer dan welkom want het is een goede voetballer en de club kan hem goed gebruiken”
Leonardo heeft een waarschuwing gekregen zijn gedrag te verbeteren. "Leonardo moet zich, net als alle andere spelers, houden aan de afspraken van NAC. De standpunten van de club hebben we in het gesprek met hem doorgenomen en hij heeft zijn kant van het verhaal kunnen vertellen. Als hij zich kan aanpassen, is hij vanaf nu weer gewoon welkom op de training. Hij heeft zijn straf gehad", aldus Stewart.

Ernie heeft het toch maar weer snel goed gemaakt met Leo voordat ie 'm de bons geeft, en met Mario een relatie aangaat. :/\
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
23/8/2006 - NRC: Feyenoord was eind seizoen 2004/2005 virtueel falliet
(Gepost door K)



Naar aanleiding van alle onduidelijkheid over de financiele situatie van Feyenoord en de financiele mogelijkheden die de club heeft NRC Handelsblad onderzoek gedaan naar die situatie. Op Lunatic News is dat artikel terug te lezen. NRC Handelsblad concludeert daarin op basis van het jaarverslag over seizoen 2004/2005 dat Feyenoord toen virtueel falliet zou zijn geweest gezien het negatieve eigen vermogen van 2,9 miljoen een verlies van 5,5 miljoen en tal van hoogrentende leningen.
Feyenoord Netwerk
Hoewel de situatie dus al van ruim een jaar geleden is maakt dat goed duidelijk waarom de club de transfergelden niet volledig kan besteden aan nieuwe transfers en hoe zorgelijk de situatie was.


:eeeek:
Reply
Naja dan maar geen CL, zo erg als bij F'noord is het gelukkig niet. Maar Tiendalli is echt een HELE goede speler hoor, en Kolka ook.........
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Naja dan maar geen CL, zo erg als bij F'noord is het gelukkig niet. Maar Tiendalli is echt een HELE goede speler hoor, en Kolka ook.........

bij kopenhagen lopen nog wel wat goede spelers rond, misschien daar eens kijken. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja Gronkjear is wel wat voor jullie, en Allback als spits
Kunnen jullie ook een keer de CL halen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Ja Gronkjear is wel wat voor jullie, en Allback als spits
Kunnen jullie ook een keer de CL halen...

met psv hebben we al een heel behoorlijke vertegenwoordiger in de CL, maar ik meende dat er altijd 2 clubs heen mochten? ach gut... de ander is gestrand in de voorronde tegen een campingelftal uit denemarken.
krijg je ook door die kut playoffs, dan stuur je gewoon de nr.4 en dan leg je 't af. zo simpel is dat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Depor Wrote:Ja Gronkjear is wel wat voor jullie, en Allback als spits
Kunnen jullie ook een keer de CL halen...

met psv hebben we al een heel behoorlijke vertegenwoordiger in de CL, maar ik meende dat er altijd 2 clubs heen mochten? ach gut... de ander is gestrand in de voorronde tegen een campingelftal uit denemarken.
krijg je ook door die kut playoffs, dan stuur je gewoon de nr.4 en dan leg je 't af. zo simpel is dat.

Dat is weer wat anders, AZ had het vast wel gehaald.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Daar ga ik wel vanuit ja.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ook....wat AZ liet zien tegen NAC (is wel wat anders dan FC Kopenhagen maar dan nog) is en mooi voetbal en een killer instinct, bijna alles wat raak. Als Ajax zo had gespeeld hadden we met 4-2 gewonnen. Maar het mocht niet zo zijn....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Zeg Depor, je gaat toch niet serieus een discussie aan met de forumkwant?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
zou jij ook eens moeten doen ouwe. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Treesong Wrote:Zeg Depor, je gaat toch niet serieus een discussie aan met de forumkwant?

je wordt een beetje een zuurpruim, tree. :razz:
Reply
centre court Wrote:zou jij ook eens moeten doen ouwe. :wink:

Sorry, imho heeft het gewoon weinig zin om te discussieren met een baakse teletekst supporterende poepzak die niet reageert op kritiek of reacties waarin woorden of termen staan die-ie niet begrijpt...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Zeg Depor, je gaat toch niet serieus een discussie aan met de forumkwant?

je wordt een beetje een zuurpruim, tree. :razz:

Dat ben ik al jaren :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
centre court Wrote:zou jij ook eens moeten doen ouwe. :wink:

Sorry, imho heeft het gewoon weinig zin om te discussieren met een baakse teletekst supporterende poepzak die niet reageert op kritiek of reacties waarin woorden of termen staan die-ie niet begrijpt...

toch wel gek dat je dan nota beide benen depor, die aanmerkelijk dommer lult, slechter discussiert en iig minder gevat post, tegen hem op gaat zitten hitsen. je bent gewoon op je retour. :razz:
Reply
Treesong Wrote:
centre court Wrote:zou jij ook eens moeten doen ouwe. :wink:

Sorry, imho heeft het gewoon weinig zin om te discussieren met een baakse teletekst supporterende poepzak die niet reageert op kritiek of reacties waarin woorden of termen staan die-ie niet begrijpt...

110% anti teletekstsupporters Tree. Niet voor niks zo'n hekel aan die club uit amsterdam.

en dat je vindt dat 't weinig zin heeft om met mij te discussieren hebben we wel gemerkt met 't Feyenoord-Psv-historie verhaal. ik wacht nog steeds op de goede uitslagen als je die hebt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:110% anti teletekstsupporters Tree. Niet voor niks zo'n hekel aan die club uit amsterdam.

Krasse taal voor iemand die nog nooit in de Kuip is geweest :lol:

centre court Wrote:en dat je vindt dat 't weinig zin heeft om met mij te discussieren hebben we wel gemerkt met 't Feyenoord-Psv-historie verhaal. ik wacht nog steeds op de goede uitslagen als je die hebt.

Oh, dat... Mag ik je vragen hoe vaak je die lijst met uitslagen hebt gecontroleerd?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:toch wel gek dat je dan nota beide benen depor, die aanmerkelijk dommer lult, slechter discussiert en iig minder gevat post, tegen hem op gaat zitten hitsen. je bent gewoon op je retour. :razz:

Baakse poepzak gevat? Nu weet ik zeker dat het je kleine neefje is :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
centre court Wrote:110% anti teletekstsupporters Tree. Niet voor niks zo'n hekel aan die club uit amsterdam.

Krasse taal voor iemand die nog nooit in de Kuip is geweest :lol:

centre court Wrote:en dat je vindt dat 't weinig zin heeft om met mij te discussieren hebben we wel gemerkt met 't Feyenoord-Psv-historie verhaal. ik wacht nog steeds op de goede uitslagen als je die hebt.

Oh, dat... Mag ik je vragen hoe vaak je die lijst met uitslagen hebt gecontroleerd?

1. heb al jaren een seizoenkaart ouwe dus waar die opmerking op slaat weet ik niet zo goed.
2. Als je bij de meeste wedstrijden bent geweest kan je je die uitslagen nog wel herinneren. PSV heeft gewoon 2x gewonnen in de Kuip de laatste 15 jaar. Jij zegt dat 't vaker, kom dan maar met minstens 3 uitslagen en bijbehorend jaartal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:1. heb al jaren een seizoenkaart ouwe dus waar die opmerking op slaat weet ik niet zo goed.

Dat zeg je gisteren zelf! Maar als dit de waarheid is, ben je naast poepzak ook nog eens een leugenaar...


centre court Wrote:2. PSV heeft gewoon 2x gewonnen in de Kuip de laatste 15 jaar. Jij zegt dat 't vaker, kom dan maar met minstens 3 uitslagen en bijbehorend jaartal.

Ik zeg dat 't vaker? *snicker*

1x winst is genoeg. Maar hoe vaak heb je die lijst nu nagekeken?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
centre court Wrote:1. heb al jaren een seizoenkaart ouwe dus waar die opmerking op slaat weet ik niet zo goed.

Dat zeg je gisteren zelf! Maar als dit de waarheid is, ben je naast poepzak ook nog eens een leugenaar...


centre court Wrote:2. PSV heeft gewoon 2x gewonnen in de Kuip de laatste 15 jaar. Jij zegt dat 't vaker, kom dan maar met minstens 3 uitslagen en bijbehorend jaartal.

Ik zeg dat 't vaker? *snicker*

1x winst is genoeg. Maar hoe vaak heb je die lijst nu nagekeken?

1. ben je nu echt zo dom dat je niet kon zien dat dat cynisch was. Ik zei nota bene nog dat ik dacht dat dat zo hoorde als je supporter bent van een club! :lol:
2. Minstens 4x de uitslagen doorgenomen en gecheckt. ze kloppen gewoon, dus zie ik graag de 3e nederlaag die jij denkt te kunnen ontdekken. psv heeft 2x in de kuip gewonnen de laatste 15 jaar, jij zegt dat ze vaker hebben gewonnen dan 2x, dus geef dan gewoon 3 maal een uitslag die aangeeft dat psv van Feyenoord heeft gewoon in de Kuip de laatste 15 jaar en draai niet om de hete brei heen. je valt in herhaling.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: