The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Opvallend is dat de tegenpartij hem helpen er direct omheen staan. Zijn medespelers staan op een afstandje toe te kijken en het lijkt of zij zich afvragen: Wat doet die clown nu weer?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
goa Wrote:
de nieuwe Wrote:Hebben die ook een coach met een lichte verstandelijke handicap?

Je bedoelt met "ook": net als de reguliere bondscoach?
Ik laat de interpretatie over aan de lezer, dit is een optie :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:Opvallend is dat de tegenpartij hem helpen er direct omheen staan. Zijn medespelers staan op een afstandje toe te kijken en het lijkt of zij zich afvragen: Wat doet die clown nu weer?


En hij heeft het niet overleefd :eeeek:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Schwalbe wel heel ver doorgevoerd. Kreeg de tegenstander geel?
Reply
Balthazar, volgens deze wel:

Fabadozy (1 day ago)
The clip is from a match 3 years ago between two second division Saudi Arabian Football clubs, Al-Raed FC (in red) and Hajer FC, the Hajer player was hit in the side of the head (ear?) and suffered a seizure and had to be taken to hospital, but he lived and actually played the very next game for Hajer. The clip on their forum did not have any Koranic verses like we heared here on this clip, so obviously someone else added the religious recitation in order to make it look like death, but its not.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Balthazar, volgens deze wel:

Fabadozy (1 day ago)
The clip is from a match 3 years ago between two second division Saudi Arabian Football clubs, Al-Raed FC (in red) and Hajer FC, the Hajer player was hit in the side of the head (ear?) and suffered a seizure and had to be taken to hospital, but he lived and actually played the very next game for Hajer. The clip on their forum did not have any Koranic verses like we heared here on this clip, so obviously someone else added the religious recitation in order to make it look like death, but its not.


Ow nou ik heb gelezen dat hij het niet overleefd heeft, maarja. ik ga weer verder bier drinken. over 8 minuten is mn vader jarig :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Quote:Willem II vindt werkloze aanvaller in België

10/10/2006 14:36

Willem II hoopt deze week een nieuwe aanvaller vast te leggen. De Tilburgers hebben sinds maandag Patrick Dimbala op proef.
'Dimbala kan bij twee Belgische ploegen tekenen, maar wil het eerst bij Willem II proberen', vertelt coach Dennis van Wijk (foto) in het Brabants Dagblad. De 24-jarige Kongolees speelde al zijn gehele loopbaan in België maar zit momenteel zonder club.

'Ik ken hem uit de Belgische competitie', aldus Van Wijk, die zelf jarenlang coachte in België. 'Hij is tussen de wal en het schip geraakt. Het is een ideaal moment om hem nu te testen. Maar we doen alleen zaken met Dimbala als hij topfit blijkt te zijn. Hij moet meteen inzetbaar zijn. En bij twijfel doen we het niet.'

'Dimbala kan als diepe spits of vanaf de rechterflank spelen. Hij is geen echte afmaker, maar wel een type voetballer dat Willem II nog niet heeft. Hij is een snelle speler, die goede momenten met slechte afwisselt, en stond in het verleden te boek als een groot talent.'

Sinds het seizoen 1999/2000 speelde Dimbala 133 duels in de Belgische Eerste Klasse. Dat deed hij namens Eendracht Aalst, AA Gent en Excelsior Moeskroen. In totaal maakte hij achttien doelpunten.

Nee, die hebben ze nog niet..... :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Willem II vindt werkloze aanvaller in België

10/10/2006 14:36

Willem II hoopt deze week een nieuwe aanvaller vast te leggen. De Tilburgers hebben sinds maandag Patrick Dimbala op proef.
'Dimbala kan bij twee Belgische ploegen tekenen, maar wil het eerst bij Willem II proberen', vertelt coach Dennis van Wijk (foto) in het Brabants Dagblad. De 24-jarige Kongolees speelde al zijn gehele loopbaan in België maar zit momenteel zonder club.

'Ik ken hem uit de Belgische competitie', aldus Van Wijk, die zelf jarenlang coachte in België. 'Hij is tussen de wal en het schip geraakt. Het is een ideaal moment om hem nu te testen. Maar we doen alleen zaken met Dimbala als hij topfit blijkt te zijn. Hij moet meteen inzetbaar zijn. En bij twijfel doen we het niet.'

'Dimbala kan als diepe spits of vanaf de rechterflank spelen. Hij is geen echte afmaker, maar wel een type voetballer dat Willem II nog niet heeft. Hij is een snelle speler, die goede momenten met slechte afwisselt, en stond in het verleden te boek als een groot talent.'

Sinds het seizoen 1999/2000 speelde Dimbala 133 duels in de Belgische Eerste Klasse. Dat deed hij namens Eendracht Aalst, AA Gent en Excelsior Moeskroen. In totaal maakte hij achttien doelpunten.

Nee, die hebben ze nog niet..... :lol:

Dimbala, lijkt wel een broer van Dembele
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
vind je?
[Image: dimbala.jpg]

[Image: Dembele.jpg]
The great old Ludwig von...
Reply
allebei niet blank
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:allebei niet blank

[Image: kkk.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:allebei niet blank

[Image: kkk.jpg]

Mmm een witte jurk, weer eens wat anders dan een witte broek !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Scarlett Johansson niet seksueel beschikbaar
LOS ANGELES - „Ik ben niet promiscue”, zegt actrice Scarlett Johansson in een interview met het tijdschrift Allure. De actrice uit Lost in Translation wordt door tegenspelers en fans geroemd om haar sexy uiterlijk. „Er schijnt een verkeerd beeld van mij te bestaan, dat ik seksueel beschikbaar ben.”



Scarlett Johansson.
Foto: REUTERS

De actrice heeft een relatie met acteur Josh Hartnett, maar geeft toe niet heilig te geloven in monogamie. „We stammen toch in principe van de dieren af.” Maar ze zegt er wel hard aan te werken trouw te blijven in haar relatie met de Pearl Harbour-acteur.

De 21-jarige Johansson zegt in het novembernummer van Allure gek te zijn op haar vriendje. „Josh is heel lief. Hij is een geweldig persoon. Ik ben erg gelukkig.”

De jonge actrice kent haar verantwoordelijkheden op seksueel gebied, zegt ze tegen het tijdschrift. „Ik laat me twee keer per jaar testen op HIV en Aids. Dat lijkt me niet meer dan normaal, ieder fatsoenlijk mens moet dat doen. Het is zo onverantwoordelijk als mensen dat niet doen.”
Bangkok resident.
Reply
Ze is niet seksueel beschikbaar, maar laat zich wel 2x per jaar testen op HIV en AIDS. Huh huh.

Ze vriend haar vriendje heel lief, kortom: "Ik neuk met alles wat oren en ogen heeft...."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ze is niet seksueel beschikbaar, maar laat zich wel 2x per jaar testen op HIV en AIDS. Huh huh.

Ze vriend haar vriendje heel lief, kortom: "Ik neuk met alles wat oren en ogen heeft...."


Ik vond het stukje ook erg grappig wat dat betreft :Big Grin
Reply
Quote:Seksuele voorlichting voor kleuters

Uitgegeven: 11 oktober 2006 13:09

NEW DELHI - Indiase schoolkinderen krijgen vanaf volgend schooljaar al in de kleuterklas voorlichting over seks en drugs. Zo willen de autoriteiten hen beter wapenen tegen de gevaren van de moderne maatschappij. Dat berichtte het dagblad The Times of India woensdag.

Volgens de Indiase onderwijsraad krijgen kinderen vanaf 5 jaar les over de gevaren van drugsgebruik en seksueel overdraagbare ziektes als aids. In het conservatieve India ontbreekt het jongeren vaak aan kennis van deze zaken. Dat maakt hen volgens deskundigen kwetsbaar. India heeft wereldwijd het hoogste aantal besmettingen met HIV, het virus dat aids veroorzaakt.

De pedo-partij doet niet mee aan de verkiezingen, dus dan hebben ze genoeg tijd voor dit 'klusje', lijkt mij. Enkele reis New Delhi voor die sloebers! Icon_twisted
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:Ze is niet seksueel beschikbaar, maar laat zich wel 2x per jaar testen op HIV en AIDS. Huh huh.

Ze vriend haar vriendje heel lief, kortom: "Ik neuk met alles wat oren en ogen heeft...."

Ik vind t wel een verschrikkelijk lekker wijf..
The great old Ludwig von...
Reply
[Image: scarlett---pic-1---16-aug-0.jpg]

SLOERIE! [Image: scream.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ik vind het een gruwelijk saai wijf... maar dat mag geen nieuws meer zijn Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Heb je Match Point gezien Tree? =P~
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Heb je Match Point gezien Tree? =P~

Ja! Jammer dat haar laatste scene niet in close-up was, dat irritante kutwijf :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik vindt scarlett helemaal niets
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ik vindt scarlett helemaal niets

Deze dan?

[Image: Clark%20Gable.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik vond dat jurkje wel prettig.

[Image: Jonathan_Rhys-Meyers_92670o.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik vind haar zonder jurkje prettiger.
Reply
goa Wrote:Ik vond dat jurkje wel prettig.

[Image: Jonathan_Rhys-Meyers_92670o.jpg]

Zou je inderdaad leuk staan, maar het is zo lastig met vlekken
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
goa Wrote:Ik vond dat jurkje wel prettig.

[Image: Jonathan_Rhys-Meyers_92670o.jpg]

Welja, zoals mijn oom zaliger altijd placht te zeggen: Dat hoofd, daar gooi je gewoon de sportkrant overheen Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
goa Wrote:Ik vond dat jurkje wel prettig.

[Image: Jonathan_Rhys-Meyers_92670o.jpg]

Welja, zoals mijn oom zaliger altijd placht te zeggen: Dat hoofd, daar gooi je gewoon de sportkrant overheen Hakkuh

Zak over de kop, vlag in de hand....enz...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zou het niet weten Gezo, dat doen ze bij mij nooit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: