The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Lekker ondankbare teringhond is het toch ook... Sil en de kinderen hebben em al die jaren terzijde gestaan en nu mogen ze gewoon optieften voor zo'n blonde poepzak Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hagenees...... :8:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:da's toch geen foto, da's een vlekje op mijn beeldscherm.... een FOTO willen we zien !! :wink:

Misschien moet je er eens een tissue voor houden en/of daarna je beeldscherm eens even schoonmaken.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dat doe ik normaal ook GZ..... maar zit nu op mijn werk.... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:Dat doe ik normaal ook GZ..... maar zit nu op mijn werk.... :wink:

dan kun je het ook gewoon zelf schoonmaken hoor.
Reply
... en de schoonmaker niks laten doen zeker !
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Treesong Wrote:Het staat in de Privee dus het zal wel zo zijn

Ik hoorde hier dat vorige week op tv ze het allebei nog ontkenden....maar ja waar rook is is vuur....
Reply
Voor de barney fans, vanavond is hij te zien op sport 1 evenals phil the power taylor.....
Bangkok resident.
Reply
Ha, gezien op TV. Ik heb nog pijn in mn buik van het lachen. Ik mis Gonny. Ik hoop dat ze weer snel terug komt naar Amsterdam....


Behoorlijke flater Van Oudenallen
24-10-2006 Het kamerlid Gonny van Oudenallen heeft dinsdagmiddag een behoorlijke flater geslagen. Het oud-gemeenteraadslid van Amsterdam herkende minister Hoogervorst niet tijdens het Vragenuurtje in de Tweede Kamer.
Van Oudenallen stelde Hoogervorst een aantal vragen over het griepvaccin. Ze dacht echter dat ze met een vervanger van de minister te maken had. Nadat voorzitter Weisglass vertelde dat het Hoogervorst was, geloofde ze dit niet.
Hoogervorst zei daarop dat hij sinds de invoering van het zorgstelstel op straat wordt herkend en hoopt dat dit ook in de kamer zo is.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:Ha, gezien op TV. Ik heb nog pijn in mn buik van het lachen. Ik mis Gonny. Ik hoop dat ze weer snel terug komt naar Amsterdam...

Gonny is geweldig... het levende bewijs dat corruptie en ordinair zakkenvullen loont :cry:

Is er eigenlijk nog iets op tv nu?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
DENIZ Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Ha, gezien op TV. Ik heb nog pijn in mn buik van het lachen. Ik mis Gonny. Ik hoop dat ze weer snel terug komt naar Amsterdam...

Gonny is geweldig... het levende bewijs dat corruptie en ordinair zakkenvullen loont :cry:

Is er eigenlijk nog iets op tv nu?

[Image: pic_2376.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Mwoah, liever even zeppen tussen Roseanne en Totally Spies Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Quote:Gelezen bij reacties in het AD:

Hebben ze tenminste 1 "sterspeler" bij ADO
Hij wou als keeper natuurlijk ook wel eens gedekt worden
Snap nu wel waarom hij altijd sluitpost wilde worden
stephanus postma

Hij heeft trouwens ook een nieuwe club heh?

































Rode Ster Belgrado! (hehe)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Bor de Wolf Wrote:Ha, gezien op TV. Ik heb nog pijn in mn buik van het lachen. Ik mis Gonny. Ik hoop dat ze weer snel terug komt naar Amsterdam....


Behoorlijke flater Van Oudenallen
24-10-2006 Het kamerlid Gonny van Oudenallen heeft dinsdagmiddag een behoorlijke flater geslagen. Het oud-gemeenteraadslid van Amsterdam herkende minister Hoogervorst niet tijdens het Vragenuurtje in de Tweede Kamer.
Van Oudenallen stelde Hoogervorst een aantal vragen over het griepvaccin. Ze dacht echter dat ze met een vervanger van de minister te maken had. Nadat voorzitter Weisglass vertelde dat het Hoogervorst was, geloofde ze dit niet.
Hoogervorst zei daarop dat hij sinds de invoering van het zorgstelstel op straat wordt herkend en hoopt dat dit ook in de kamer zo is.

godskolere, dit was echt tenenkrommend. nog veel erger dan hierboven beschreven. wat een giga-hert is dat joh?
Reply
Als je echt wilt lachen, moet je es op de website van d'r ouwe lokale partij kijken

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mokummobiel.nl">http://www.mokummobiel.nl</a><!-- w -->

Met name deze regel uit hun partijprogramma is een gotspe van het zuiverste water

Quote:De controle op de jaarrekeningen van alle gemeentelijke bedrijven, diensten, en politieke partijen is belangrijk. Deze controle leidt tot besparingen op de uitgaven.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mokum Mobiel is niet blij met uitslag

Zou ik ook niet blij mee zijn...

Het politieregistratiesysteem van gestolen fietsen in Amsterdam laat te wensen over, zodat er slechte controlemogelijkheden zijn om helers en gestolen fietsen op te sporen. Mokum Mobiel houdt de ontwikkelingen op dit gebied scherp in de gaten en wil helers streng laten aanpakken. Volgens mij pakken de helers al genoeg aan, dat hoef je niet te stimuleren.
May The Schwartz Be With You
Reply
Op de onlangs gehouden ledenvergadering van Mokum Mobiel was groot enthousiastme onde (dubbel sic) de leden om door te gaan.

Ik zie nu zo'n morsig koffiehuis voor me met morrende ontevredenen, die desondanks zeer enthousiast zijn :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik wist dat hier iets mankeerde, maar toen ik het volgende bericht op teletekst las schoot het me te binnen. Vanaf afgelopen vrijdag is er geen (onzin)topic van Dugarry geplaatst.

Quote: 130 Teletekst wo 25 okt
***************************************
Kort buitenlands nieuws

***************************************
` Op stranden in Portugal en Spanje is
zeker een ton cocaïne aangespoeld.De
drugs zaten in waterdichte pakketten
van 25 kilo.Mogelijk heeft de bemanning
van een schip ze overboord gezet toen
de douane kwam controleren.


Nu zijn kaartverkoop is gestokt, zou hij........... :razz: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Haai valt model aan tijdens fotoshoot

Uitgegeven: 25 oktober 2006 16:38
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2006 16:41

AMSTERDAM - Het Amerikaanse model Renate Foucre heeft tijdens een fotoshoot de schrik van haar leven gekregen. Het 26-jarige model poseerde onder water in een zeemeermin-kostuum, toen ze werd aangevallen door een haai.

De haai beet Foucre meerdere malen in haar voet. Daarop probeerde het model zo snel mogelijk naar de oppervlakte te zwemmen. De wonden moesten gehecht worden en daarnaast kreeg het Foucre een antibioticakuur voorgeschreven.


"Ik ben blij dat ik het nog kan navertellen", aldus Foucre. "Ik had ook meteen door dat het hier om een haai ging, aangezien ik de schaduw zag. Ik weet niet of ik ooit nog zo'n shoot zou doen."

Ook een ander model kwam in aanraking met een haai tijdens de fotoshoot. De haai raakte verstrikt in het visnetkostuum van het model. De vrouw kon nog net op tijd ontsnappen, zo meldt het Amerikaanse PalmBeachPost.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Yildirim wil niet meer uitkomen voor Oranje

Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 25 oktober om 11:15

Het zal voor Ugur Yildirim blijven voor één optreden in het Nederlands elftal. De buitenspeler van SC Heerenveen stond voor de keuze om voor het Turkse team of Oranje uit te komen. Destijds koos hij voor het Nederlands elftal, maar inmiddels heeft hij besloten niet meer uit te komen voor Oranje.

''Het was leuk om mee te maken, maar dat hoofdstuk ligt achter me. Het is klaar, Oranje is geweest. Ik ben niet anti-Van Basten, maar na mijn debuut heb ik niets meer van hem vernomen. Dat is me erg tegen gevallen," aldus Yildirim in de nieuwe versie van VI.

Of hij spijt heeft met zijn keuze voor Oranje? ''Dat niet, maar ik kreeg na verloop van tijd wel door dat ik beter voor Turkije had kunnen kiezen. Wat mij betreft is de weg vrij naar het Turkse elftal. Ik heb daarover ook al contact gehad met de bondscoach van Turkije. Als hij me uitnodigt, sta ik daarvoor open."

hahahahahahahahha, wil hij nu ook de bommel/nistelrooij gaan uithangen...
The great old Ludwig von...
Reply
haha echt lachwekkend
Reply
Trieste turk......ik denk dat de VI per ongeluk DENIZ heeft geinterviewd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote: Eeuwenoude voetafdrukken gevonden in Mexico
MEXICO-STAD - Wetenschappers hebben in Mexico versteende voetafdrukken gevonden van meer dan 10.000 jaar oud. Volgens de deskundigen behoren ze waarschijnlijk tot de oudste voetafdrukken die tot dusver zijn gevonden op Amerikaanse bodem.

Het gaat om dertien afdrukken die zijn gevonden in de woestijn bij Cuatro Cienegas in de staat Coahuila. „We denken dat ze tussen de 10.000 en 15.000 jaar oud zijn”, aldus een archeoloog.

Bel CSI! Ze hebben voetafdrukken gevonden! :razz:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
cry 'Feyenoord is op zoek naar lek'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 25 oktober om 19:18

Het artikel van vanochtend in een ochtendblad dat sommige spelers van Feyenoord zich onder de douche aan elkaar ergeren heeft voor de nodige ophef gezorgd bij de Rotterdammers. De technische leiding van de club is dan ook op zoek naar een ‘lek’ in de spelersgroep.

“Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit. Op zulke beschuldigingen zitten we bij Feyenoord absoluut niet te wachten. Ik vind het nogal wat. Je zet hiermee de spelersgroep, de club en de supporters te kakken.''

“Ik zeg niet welke maatregelen we hiertegen hebben genomen. Maar neem van mij aan, dat alle spelers nu heel goed weten hoe we het voortaan willen hebben. Want lekken uit de kleedkamer kunnen en willen we absoluut niet accepteren”, aldus technisch directeur Peter Bosz die het verhaal niet ontkende.

Naar verluidt zouden enkele spelers zich op grond van hun geloof met een zwembroekje aan het zweet van zich afspoelen. Andere voetballers zouden die gewoonte hebben overgenomen, waardoor er onenigheid tussen de diverse groeperingen binnen de selectie zou zijn ontstaan.

cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Want lekken uit de kleedkamer kunnen en willen we absoluut niet accepteren”, aldus technisch directeur Peter Bosz die het verhaal niet ontkende.

Misschien moet je dan de 'drempel' wat hoger maken, zodat de viezigheid er niet uit kan spoelen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Pi-air staat 2 tegen 1 genoteerd bij de bookies als "het lek"
Bangkok resident.
Reply
uberschijnheil Timmer 3 tegen 1...
Maargoed na dat filmpje van postma, kan ik me voorstellen dat mensen het zekere voor het onzekere gaan nemen...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:uberschijnheil Timmer 3 tegen 1...
Maargoed na dat filmpje van postma, kan ik me voorstellen dat mensen het zekere voor het onzekere gaan nemen...

Dat zijn dezelfde gasten die wel altijd hun vriendin alleen anaal willen nemen zeker?
Reply
Ricochan Wrote:Pi-air staat 2 tegen 1 genoteerd bij de bookies als "het lek"
het bericht komt van nijnatten, het grote vrindje van pi-air.

overigens heeft kuijt vorig jaar al eens gezegd dat er gasten met hun onderbroek onder de douche staan. was ook niet echt nodig om te zeggen...
Reply
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Pi-air staat 2 tegen 1 genoteerd bij de bookies als "het lek"
het bericht komt van nijnatten, het grote vrindje van pi-air.

overigens heeft kuijt vorig jaar al eens gezegd dat er gasten met hun onderbroek onder de douche staan. was ook niet echt nodig om te zeggen...


hmmm kuyt die altijd zegt dat je alles binnenskamers moet houden...
Reply


Forum Jump: