The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Bocaloca Wrote:Selectie Thailand ongeldig verklaard
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 november om 10:12

Opmerkelijk nieuws uit Zuid-Oost Azië. De Thaise voetbalbond heeft namelijk de selectie van het nationale elftal die was samengesteld door bondscoach Virat Chanpanich, ontbonden. Volgens de bond zitten er te veel oude spelers in de selectie.

“Dit team is niet geschikt voor de komende grote toernooien,” zegt directeur van de voetbalbond, Worawi Miakudi.

Bondscoach Chanpanich heeft inmiddels al zijn conclusies getrokken en kondigde aan dat hij op zal stappen. “Ik heb er genoeg van. Onder deze omstandigheden kan ik niet werken. Het is alsof iemand me in mijn gezicht heeft geschopt,” spreek hij bitter.

Thailand mag wel haast gaan maken met het zoeken van een opvolger voor Chanpanich. Over een maand staat de King’s Cup alweer voor de deur, om te bepalen wie van de landen uit de ZO-Aziatische regio de felbegeerde beker mee naar huis mag


Mijn 2e woning ligt op 100 meter vanaf het Bangkok stadion waar ze altijd spelen/oefenen.
Misschien moet ik me maar gaan aanmelden als coach Idea
Reply
Rico is thaise hooligan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Rico is thaise hooligan?

yep hakkuhhhhh Hakkuh
Reply
mijn 2de woning is de kroeg :cheers:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:mijn 2de woning is de kroeg :cheers:

Ook mooi :razz:
Reply
Ricochan Wrote:
Bocaloca Wrote:Selectie Thailand ongeldig verklaard
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 november om 10:12

Opmerkelijk nieuws uit Zuid-Oost Azië. De Thaise voetbalbond heeft namelijk de selectie van het nationale elftal die was samengesteld door bondscoach Virat Chanpanich, ontbonden. Volgens de bond zitten er te veel oude spelers in de selectie.

“Dit team is niet geschikt voor de komende grote toernooien,” zegt directeur van de voetbalbond, Worawi Miakudi.

Bondscoach Chanpanich heeft inmiddels al zijn conclusies getrokken en kondigde aan dat hij op zal stappen. “Ik heb er genoeg van. Onder deze omstandigheden kan ik niet werken. Het is alsof iemand me in mijn gezicht heeft geschopt,” spreek hij bitter.

Thailand mag wel haast gaan maken met het zoeken van een opvolger voor Chanpanich. Over een maand staat de King’s Cup alweer voor de deur, om te bepalen wie van de landen uit de ZO-Aziatische regio de felbegeerde beker mee naar huis mag


Mijn 2e woning ligt op 100 meter vanaf het Bangkok stadion waar ze altijd spelen/oefenen.
Misschien moet ik me maar gaan aanmelden als coach Idea

Ik ga mee!

[Image: 13990130_ec5a136e7c.jpg]

Kan ik eens testen of de sissende sampan nou echt goed kookt of dat ik het alleen maar goed te eten vindt Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
29 november ga ik weer =P~
Bangkok resident.
Reply
Thais eten is zoooooo overschat Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Thais eten is zoooooo overschat Xtragaap4de
Ghehe, dan heb je nog nooit echt Thais gegeten...


Even on-topic, is al een oud bericht maar had het hier nog niet voorbij zien komen:

Het Bulgaarse Litex Lovech heeft aanvaller Ivelin Popov een opmerkelijke opdracht meegegeven om zijn levensstijl te veranderen. De pas negentienjarige speler moet zo snel mogelijk trouwen.
Popov staat in Bulgarije bekend om zijn uitspattingen binnen en buiten het veld. Het laatste incident dateert van vrijdag, toen de spits na het maken van een doelpunt gebaren maakte naar het publiek. Daarnaast wordt hij steeds met andere vrouwen aan zijn arm gesignaleerd. Litex denkt dat Popov zijn wilde haren kwijt raakt als hij gaat trouwen.

'Ik denk dat de club gelijk heeft', is de reactie van de spits op het bevel van de clubleiding van Litex. 'Ze willen dat ik me op het voetbal concentreer en een huwelijk helpt me waarschijnlijk om wat rustiger te worden.'

'Ik weet dat ik een moeilijke jongen ben, maar ik wil dat verleden achter me laten. Ik wil mijn twintigste verjaardag vieren als een getrouwde man. Mijn huidige vriendin is erg aardig en slim. Ik denk dat zij de vrouw van mijn leven is.'
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Treesong Wrote:Thais eten is zoooooo overschat Xtragaap4de
Ghehe, dan heb je nog nooit echt Thais gegeten...

Uiteraard, ik baseer mijn mening namelijk altijd op één ervaring
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:
Treesong Wrote:Thais eten is zoooooo overschat Xtragaap4de
Ghehe, dan heb je nog nooit echt Thais gegeten...

Uiteraard, ik baseer mijn mening namelijk altijd op één ervaring

Dat weten we al Treesong, maar dat geeft niet Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Het is te vergelijken met als je hier naar de chinees gaat, dan eet je ook niet hetzelfde als in china :wink:
Reply
Treesong Wrote:Thais eten is zoooooo overschat Xtragaap4de

nietes! beste keuken die er is! =P~
Reply
Vanavond maar weer eens TYG maken en krapow met rundvlees =P~
Bangkok resident.
Reply
Smaak, twisten, enneuh... Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:Het is te vergelijken met als je hier naar de chinees gaat, dan eet je ook niet hetzelfde als in china :wink:

Ik weet het, eet regelmatig in Den Haag van of bij de Sissende Sampan en dat is het aardappels-vlees-groenten van Thailand. Heb echter ook een Thaise kennis die wel eens kookt en dan merk je echt het verschil!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Treesong Wrote:Smaak, twisten, enneuh... Xtragaap4de


Die tree is toch een beetje sacherijnig deze week, en zijn plaatjes zijn ook op.... :|
Reply
Komt door die kat Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik mag thais vreten toch wel ultrasaai vinden? Met dat eeuwige citroengras en zo? Bovendien krijg ik er altijd de schijterij van...

[Image: normal_TT-assen%20001.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
zo kennen we hem weer :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Feyenoord moet het zondag in Tilburg doen zonder een volwaardige twaalfde man. De Rotterdamse club heeft geweigerd om mee te werken aan het organiseren van een verplichte buscombiregeling voor haar supporters, omdat deze regeling naar de mening van Feyenoord, haar supportersvereniging en haar supporters om ongegronde redenen is opgelegd.


Tilburg schijnt rond de thuiswedstrijden van Willem II een parkeerprobleem te hebben. Buurtbewoners van aangrenzende wijken ondervinden overlast van het publiek dat haar voertuigen in deze wijken parkeert. Dergelijke problemen doen zich overal in Nederland voor, ook in Rotterdam. Om de overlast voor bewoners van bijvoorbeeld Sportdorp te beperken wordt deze wijk rond thuiswedstrijden van Feyenoord afgesloten en heeft alleen ‘bestemmingsverkeer’ toegang tot deze wijk. Bezoekers van de wedstrijden van Feyenoord kunnen er niet parkeren.

In Tilburg wordt een deel van het parkeerprobleem afgeschoven op supporters van de bezoekende club. De verkeersstroom van auto’s uit den vreemde tracht men te reguleren door supporters van de clubs te verplichten hun voertuigen op een vooraf bepaalde plaats te parkeren. Dat zijn er vaak tientallen en soms honderden en in het geval van Feyenoord – de enige club die in Tilburg de bezoekerscapaciteit maximaal benut – gaat het daarbij om 800 supporters. Op een totale bezoekerscapaciteit van 14.700 lijkt het een te verwaarlozen aantal en is het niet reëel om een parkeerprobleem af te wentelen op een relatief kleine groep supporters.

Het ‘sturen’ van verkeersstromen heeft natuurlijk nog een andere reden. Door bezoekende supporters te verplichten op een aangewezen plaats te parkeren kunnen supportersstromen makkelijk gescheiden worden. Hierbij speelt het veiligheidsaspect dus een rol. Dit argument snijdt wel hout al zou het in het geval van Willem II – Feyenoord gemakkelijk achterwege kunnen blijven. Tussen supporters van beide clubs is geen sprake van een ongezonde rivaliteit. In Rotterdam gelden ontmoetingen tussen Feyenoord en Willem II al jarenlang als wedstrijden zonder enig risico en ook in Tilburg verlopen de onderlinge ontmoetingen al seizoenen achtereen zonder noemenswaardige problemen. Het argument ‘veiligheid’ is derhalve zeer plausibel om een combiregeling op te leggen, alleen is het bij Willem II – Feyenoord niet aan de orde.

Dan zijn er nog supporters die van een uitwedstrijd een echt dagje uit maken. Vorig seizoen speelde Willem II – Feyenoord met een aanvangstijd van 14.30 uur zich af op een heerlijke dag en besloten zo’n 100 supporters in het centrum van Tilburg op een terrasje iets te drinken. Tien jaar geleden was dit wellicht een risicovolle aangelegenheid geweest maar tegenwoordig bestaat het Feyenoord-Legioen hoofdzakelijk uit goedwillende supporters die louter en alleen ‘op verplaatsing’ gaan om hun club aan te moedigen. Van alle zaken die voetbalsupporters zo’n slechte naam hebben bezorgd nemen zij als eerste afstand. Door de Gemeente Tilburg werd hun aanwezigheid in het centrum en passant ook als reden genoemd om op aanstaande zondag, wanneer de wedstrijd al om 12.30 uur begint, alle 800 supporters te verplichten gebruik te maken van een onvriendelijke buscombi.

In Nederland worden tussen KNVB, clubs en overheden afspraken gemaakt over de wijze waarop voetbalwedstrijden georganiseerd moeten worden. Op basis van ervaringen en supporterservaringen wordt per wedstrijd een risico-inschatting gemaakt. Waar Willem II – Feyenoord door Rotterdamse belanghebbenden als wedstrijd zonder enige risico wordt beschouwd (onderbouwd met argumenten conform de geldende afspraken) daar behandelt men vanaf Tilburgse zijde de wedstrijd als zou het er één zijn uit de hoogste risico-categorie. En dat uitsluitend en alleen omdat een aantal Feyenoord-supporters vorig seizoen hun auto niet op de juiste wijze had geparkeerd of zich op een plek bevond waar de lokale horeca hen wel, maar de plaatselijke politie hen liever niet had gezien.

Feyenoord heeft middels brieven en telefoongesprekken tot op het laatste moment de dialoog gezocht met de beleidsbepalers in Tilburg. De club was bereid om aanvullende maatregelen te nemen en meer personeel in te zetten. Tilburg wilde van geen wijken weten en heeft er in de ogen van Feyenoord een principekwestie van gemaakt. De burgemeester van Tilburg heeft Feyenoord zelfs laten weten dat de club aansprakelijk zal worden gesteld voor eventuele schades wanneer men niet mee werkt aan een buscombiregeling. Feyenoord wordt zo verantwoordelijk gehouden voor de organisatie van een evenement waarmee het geen enkele bemoeienis heeft. Het is een gang van zaken waarin Feyenoord zich absoluut niet kan vinden.

Niet vanwege voornoemde ‘druk’ maar wel als vorm van protest heeft Feyenoord inmiddels besloten om op eigen wijze invulling te geven aan de verplichte buscombiregeling en zal zij er op toe zien dat deze regeling voor 100% perfect wordt uitgevoerd.

Inmiddels is Tilburg in opperste staat van paraatheid en wordt er zoals het er zich naar laat aanzien zondag een noodverordening afgekondigd. Deze houdt in dat herkenbare Feyenoord-supporters de toegang tot het stadion en wellicht zelfs de stad geweigerd zal worden. Waar Tilburg deze juist wilde beperken zal nu waarschijnlijk sprake zijn van een verhoogde politie-inzet. Feyenoord betreurt deze hele gang van zaken en is en blijft van mening dat de wedstrijd van komende zondag op een voor alle partijen acceptabele manier, zonder buscombiregeling en zonder overmatige politie-inzet georganiseerd had kunnen worden.
Bangkok resident.
Reply
Voortaan graag een samenvatting
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ik mag thais vreten toch wel ultrasaai vinden? Met dat eeuwige citroengras en zo? Bovendien krijg ik er altijd de schijterij van...

[Image: normal_TT-assen%20001.jpg]

he, verdraaid, een tekening van een post van dugarry.
Reply
Jij vindt thais toch zo lekker? Druk je neus dan eens op het scherm en als je goed kijkt zie je nog wat citroengras drijven...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Maak jij altijd foto's van je ontlasting?

:roll:
Bangkok resident.
Reply
Zeker. Met name deze vind ik mooi gelukt:

[Image: merde.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik vond die andere toch iets meer flair hebben.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Ik vond die andere toch iets meer flair hebben.

Alsjeblieft, ouwe geitenbreier!

[Image: broodje-poep.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Zeker. Met name deze vind ik mooi gelukt:

[Image: merde.jpg]


Plagiaat.
May The Schwartz Be With You
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vond die andere toch iets meer flair hebben.

Alsjeblieft, ouwe geitenbreier!

[Image: broodje-poep.jpg]


Ome willem is dus gek hé !
Reply


Forum Jump: