The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Hmm hij loopt toch niet echt makkelijk.....
Reply
0-30 op service djoko. zullen nu weer wat 1e services voor 'm moeten komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij is wel van slag, 0-40 meteen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break 'm nou eindelijk eens!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:ik hou daar niet zo van. djoko heeft er idd een handje van. ik kan er persoonlijk beter tegen als ik 'm gewoon zelf in mijn team heb. :8:

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Hmm hij loopt toch niet echt makkelijk.....
Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic doet dit echt niet slim. Bal in het spel houden lijkt me nu verstandiger dan voor de winner gaan.
Reply
Pfff, hij overleeft ze maar ik ben er niet gerust op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik kan hier echt niet tegen hoor. hij kan niet normaal lopen, komt 0-40 achter en wint gewoon even 5 punten op rij. waarom wil niemand heb een tik uitdelen?

mario 0 uit 6. djoko 0 uit 0. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik hou het op "hij deed of hij niet lekker kon lopen". Inmiddels doet hij weer de mooiste dingen, dus ik hou het op een ouderwetse Djoko truc.
Reply
Waarom zou hij een truc uithalen als hij net de TB gewonnen heeft?

Hoe zit Ancic fysiek trouwens?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom zou hij een truc uithalen als hij net de TB gewonnen heeft?

Waarom laat je jezelf behandelen als je de meest lastige ballen haalt?
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom zou hij een truc uithalen als hij net de TB gewonnen heeft?

Hoe zit Ancic fysiek trouwens?

Met Ancic gaat het uitstekend, of althans hij doet alsof Wink
Reply
Ai, nu Djoko die van 0-30 3 punten op rij verliest. Rare wedstrijd zeker nu?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar toch de break =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ai, nu Djoko die van 0-30 3 punten op rij verliest. Rare wedstrijd zeker nu?

Ja nogal, Djokovic heeft een hoofd alsof zijn been eraf ligt maar je ziet er niets van terug in zijn spel. Ancic is totaal uit zijn ritme.

Djokovic geeft aan de fysio aan dat het beter gaat.
Reply
Maar de fysio is er wel weer bij de change-over?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ver-schrik-ke-lijk dit! misselijke vent die djoko.

en ancic is ook een loser.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die fysio was er nog maar deed verder niets. Ancic loopt nu scheldend over de baan Smile
Reply
centre court Wrote:ver-schrik-ke-lijk dit! misselijke vent die djoko.
Gisteren zei je nog dat je hem mocht :roll:

EN je weet toch niet wat er aan de hand was? Mindlight zei aanvankelijk dat hij echt licht door zijn enkel leek te gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Die fysio was er nog maar deed verder niets. Ancic loopt nu scheldend over de baan Smile
Die is het inderdaad behoorlijk aan het verkloten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:ver-schrik-ke-lijk dit! misselijke vent die djoko.
Gisteren zei je nog dat je hem mocht :roll:

EN je weet toch niet wat er aan de hand was? Mindlight zei aanvankelijk dat hij echt licht door zijn enkel leek te gaan...

Ja hij verstapte zich zeker, dat was duidelijk te zien. Maar last lijkt hij toch echt niet te hebben hoor, gezien zijn loopwerk.
Reply
Nee, dat begrijp ik, maar dan is het toch niet gek dat hij na die TB de fysio liet komen en is het toch niet per se een truc?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de dubbele break =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, dat begrijp ik, maar dan is het toch niet gek dat hij na die TB de fysio liet komen en is het toch niet per se een truc?

Nee het hoeft niet nee, het is wel mogelijk

Gvd weer een break, Ancic is het echt helemaal kwijt. Dit zal wel gewoon 6-1 worden nu.
Reply
En dan 5-1 na 0-30 :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokooooooooooo =D> Hakkuh
Twee slappe servicegames, maar weer niet gebroken, lekker!

En dit keer ook wat energie gespaard, geen lange 3-setter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed werk Novak!
Reply
Van de kwart naar de halve worden de echte punten verdeeld. Nu hopen op een stunt van Nalbi en mijn week is geslaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat hoop ik met je mee Ad, heb iemand met Nadal in de buurt staan.
Reply


Forum Jump: