The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Ik had begrepen dat hij wel in het hoofdschema zat, maar dat alleen de plaats nog niet bekend was en dat hij, om hem toch te kunnen kiezen, ergens willekeurig neergezet was. :|

Edit: het stond er ook niet echt duidelijk Ad:

Ad Wim Wrote:Ik heb even de 2 kiesbare quali's in Brazilië (Machade en RRH) op een willekeurige plek gezet in het schema. Dus dit is niet hun plek in het schema, maar zo zijn ze iig wel te kiezen.
Vertel mij maar eens wat hier niet duidelijk aan is dan :roll:

Doe nou niet of die zin aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. Vooropgesteld, de verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij mezelf en die paar 100 E zullen me de kop niet kosten, maar hier staat gewoon dat ze zich al geplaatst hebben (je spreekt over quali's en die term wordt op dit forum alleen gebruikt voor spelers die zich via het kwalificatietoernooi geplaatst hebben voor het hoofdschema) en alleen de precieze plek in het schema nog niet bekend is (dat ze mss uberhaupt geen plek zullen krijgen vermeld je niet).
Reply
Sowieso is er onderaan de draws altijd een plek voor het kiezen van "qualies waarvan de plek nog niet bekend is". Zet ze daar dan neer? Dan weten mensen ook dat ze nog even naar info over die spelers moeten kijken.
Reply
Ik doe deze week de admin, helaas was ik gisterenavond in Ahoy en lees pas vanmorgen het hele verhaal over RRH. Voortaan moeten we dit maar op een andere manier doen. Vorig jaar had Mac ietss aangemaakt onder de sheets, daar had hij potentiele qualies neergezet. Misschien dat dit wederom een optie is. Ik ben het ook eens met Mindlight dat iedereen alles moet checken, maar ik denk niet dat iedereen hier tijd voor heeft.

Effe wat anders : hoe laat spreken we donderdag af? Het wordt heel druk dus ik zou zeggen : 1030 bij de kassa's?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
CC, Scholten en ik komen 9:57 in Rotterdam aan. Kuiper/Musse zouden omstreeks 10.15 er zijn!

Wat betreft RRH; Eli heeft natuurlijk gelijk wanneer hij zegt dat hij die bewuste pagina niet hoeft te zien. Je gaat toch niet elke keer van alle Q's nakijken of ze al in het schema zitten? Volgende keer duidelijker, that's all Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Ik had begrepen dat hij wel in het hoofdschema zat, maar dat alleen de plaats nog niet bekend was en dat hij, om hem toch te kunnen kiezen, ergens willekeurig neergezet was. :|

Edit: het stond er ook niet echt duidelijk Ad:

Ad Wim Wrote:Ik heb even de 2 kiesbare quali's in Brazilië (Machade en RRH) op een willekeurige plek gezet in het schema. Dus dit is niet hun plek in het schema, maar zo zijn ze iig wel te kiezen.
Vertel mij maar eens wat hier niet duidelijk aan is dan :roll:

Doe nou niet of die zin aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. Vooropgesteld, de verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij mezelf en die paar 100 E zullen me de kop niet kosten, maar hier staat gewoon dat ze zich al geplaatst hebben (je spreekt over quali's en die term wordt op dit forum alleen gebruikt voor spelers die zich via het kwalificatietoernooi geplaatst hebben voor het hoofdschema) en alleen de precieze plek in het schema nog niet bekend is (dat ze mss uberhaupt geen plek zullen krijgen vermeld je niet).
Dit vind ik dus echt onzin. Het enige wat niet helemaal duidelijk is, is of ze nu al wel of niet hun laatste quali-partij hebben gewonnen, maar dat moet je inderdaad zelf uitzoeken. Het gaat erom dat de twee kiesbare jongens gekozen konden worden, en dit is al meerdere malen op deze manier gedaan.
Bovendien is de tekst verder duidelijk. Er staat toch duidelijk dat ze op een willekeurige plek staan en dat dit niet hun plek is in het schema. Ik vind het een beetje overdreven allemaal dit.

Bovendien heb ik gezocht naar de functie die Eli noemt, maar die kon ik niet meer vinden. En het was 2030 uur of zo, dus ik had ook geen tijd meer om op Mac te wachten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er staat toch duidelijk dat ze op een "willekeurige plek" staan en dat dit " niet hun plek is in het schema.


Is niet duidelijk Ad.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb inderdaad gisteren ook gekeken, en daar stond RRh gewoon in de draw en speelschema
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Haggie Wrote:Er staat toch duidelijk dat ze op een "willekeurige plek" staan en dat dit " niet hun plek is in het schema.


Is niet duidelijk Ad.
Wel duidelijk dat dit dus niet hun deifinitieve plek is in het schema, niet duidelijk of ze al gespeeld hadden nee, maar dat lijkt me dus ook eigen verantwoordelijkheid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Ik had begrepen dat hij wel in het hoofdschema zat, maar dat alleen de plaats nog niet bekend was en dat hij, om hem toch te kunnen kiezen, ergens willekeurig neergezet was. :|

Edit: het stond er ook niet echt duidelijk Ad:

Ad Wim Wrote:Ik heb even de 2 kiesbare quali's in Brazilië (Machade en RRH) op een willekeurige plek gezet in het schema. Dus dit is niet hun plek in het schema, maar zo zijn ze iig wel te kiezen.
Vertel mij maar eens wat hier niet duidelijk aan is dan :roll:

Doe nou niet of die zin aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. Vooropgesteld, de verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij mezelf en die paar 100 E zullen me de kop niet kosten, maar hier staat gewoon dat ze zich al geplaatst hebben (je spreekt over quali's en die term wordt op dit forum alleen gebruikt voor spelers die zich via het kwalificatietoernooi geplaatst hebben voor het hoofdschema) en alleen de precieze plek in het schema nog niet bekend is (dat ze mss uberhaupt geen plek zullen krijgen vermeld je niet).
Dit vind ik dus echt onzin. Het enige wat niet helemaal duidelijk is, is of ze nu al wel of niet hun laatste quali-partij hebben gewonnen, maar dat moet je inderdaad zelf uitzoeken. Het gaat erom dat de twee kiesbare jongens gekozen konden worden, en dit is al meerdere malen op deze manier gedaan.
Bovendien is de tekst verder duidelijk. Er staat toch duidelijk dat ze op een willekeurige plek staan en dat dit niet hun plek is in het schema. Ik vind het een beetje overdreven allemaal dit.

Bovendien heb ik gezocht naar de functie die Eli noemt, maar die kon ik niet meer vinden. En het was 2030 uur of zo, dus ik had ook geen tijd meer om op Mac te wachten.

Nogmaals, het is no big deal, maar ik vind het triest dat je niet eens wilt toegeven dat het onduidelijk is.
Reply
Elikian Wrote:Het probleem is dat er heel veel mensen voor RRH hebben gekozen omdat ze er vanuit gingen dat hij a) zich had gekwalificeerd, en b) daar in de draw stond.

Die opmerking van Ad heb ik echt nergens gezien.

Nu blijft RRH verloren te hebben en hebben dus veel mensen geld weggegooid op basis van misleidende informatie.
Elikian Wrote:Het probleem is dat er heel veel mensen voor RRH hebben gekozen omdat ze er vanuit gingen dat hij a) zich had gekwalificeerd, en b) daar in de draw stond.

Die opmerking van Ad heb ik echt nergens gezien.

Nu blijft RRH verloren te hebben en hebben dus veel mensen geld weggegooid op basis van misleidende informatie.
Misleidende informatie? Rot toch op man!

Ik heb het gewoon in het FTM 2009-topic gezet, om 1830 uur al zie ik nu. Iedereen had het dus gewoon kunnen zien, en anders gewoon een vraag hierover kunnen stellen. Wat een onzin dat ik hier verdomme zelfs beschuldigd wordt van wat dan ook! Als je dan zo'n luie manager bent die alleen maar naar het FTM-pagina kijkt en verder nergens naar, dan lijkt het me dat je totaal geen recht van spreken hebt en niet moet zeuren. Het is nog steeds FTM en mededelingen worden gedaan via het forum. Mijn bericht lijkt mij nog steeds duidelijk; namelijk dat ik de twee kiesbare quali's koopbaar heb gemaakt door ze op een willekeurige plek in het schema te zetten. Anders waren ze dus helemaal niet te kiezen geweest, Machado dus ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Er staat toch duidelijk dat ze op een "willekeurige plek" staan en dat dit " niet hun plek is in het schema.


Is niet duidelijk Ad.
Wel duidelijk dat dit dus niet hun deifinitieve plek is in het schema, niet duidelijk of ze al gespeeld hadden nee, maar dat lijkt me dus ook eigen verantwoordelijkheid.

Mensen die dit forum dan niet zo uitgebreid lezen, of beter gezegd, die pagina waar je dit geschreven hebt?

Dat ik beter had moeten kijken, na deze onduidelijke zin van je, is me eigen fout..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Ik had begrepen dat hij wel in het hoofdschema zat, maar dat alleen de plaats nog niet bekend was en dat hij, om hem toch te kunnen kiezen, ergens willekeurig neergezet was. :|

Edit: het stond er ook niet echt duidelijk Ad:

Ad Wim Wrote:Ik heb even de 2 kiesbare quali's in Brazilië (Machade en RRH) op een willekeurige plek gezet in het schema. Dus dit is niet hun plek in het schema, maar zo zijn ze iig wel te kiezen.
Vertel mij maar eens wat hier niet duidelijk aan is dan :roll:

Doe nou niet of die zin aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. Vooropgesteld, de verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij mezelf en die paar 100 E zullen me de kop niet kosten, maar hier staat gewoon dat ze zich al geplaatst hebben (je spreekt over quali's en die term wordt op dit forum alleen gebruikt voor spelers die zich via het kwalificatietoernooi geplaatst hebben voor het hoofdschema) en alleen de precieze plek in het schema nog niet bekend is (dat ze mss uberhaupt geen plek zullen krijgen vermeld je niet).
Dit vind ik dus echt onzin. Het enige wat niet helemaal duidelijk is, is of ze nu al wel of niet hun laatste quali-partij hebben gewonnen, maar dat moet je inderdaad zelf uitzoeken. Het gaat erom dat de twee kiesbare jongens gekozen konden worden, en dit is al meerdere malen op deze manier gedaan.
Bovendien is de tekst verder duidelijk. Er staat toch duidelijk dat ze op een willekeurige plek staan en dat dit niet hun plek is in het schema. Ik vind het een beetje overdreven allemaal dit.

Bovendien heb ik gezocht naar de functie die Eli noemt, maar die kon ik niet meer vinden. En het was 2030 uur of zo, dus ik had ook geen tijd meer om op Mac te wachten.

Nogmaals, het is no big deal, maar ik vind het triest dat je niet eens wilt toegeven dat het onduidelijk is.
En ik vind het serieus triest dat je niet zelf inziet dat ik op dat moment met quali's degene bedoelde die kans maakte op een Q-spot. Het was 1830 uur toen ik het postte, toen waren de finale quali-wedstrijden nog helemaal niet gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Er staat toch duidelijk dat ze op een "willekeurige plek" staan en dat dit " niet hun plek is in het schema.


Is niet duidelijk Ad.
Wel duidelijk dat dit dus niet hun deifinitieve plek is in het schema, niet duidelijk of ze al gespeeld hadden nee, maar dat lijkt me dus ook eigen verantwoordelijkheid.

Mensen die dit forum dan niet zo uitgebreid lezen, of beter gezegd, die pagina waar je dit geschreven hebt?

Dat ik beter had moeten kijken, na deze onduidelijke zin van je, is me eigen fout..
Die mensen doen mij aan een spel dat door dit forum wordt georganiseerd, en mededelingen over deadlines etc. worden nu eenmaal hier gedaan. Zo ook deze.

En dat jij dit bericht als onduidelijk ziet, is inderdaad jouw fout ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ik blijf erbij dat nog steeds niemand mij heeft verteld WAAR die opmerking van Ad uberhaupt ergens stond? Op dit forum? Op de ftm site? Op het FTM admin deel van dit forum?

En als het op het forum is: betekent dit dat het een verplichting/erg sterke aanrader is voor de users om alle ftm threads structureel te volgen?

Ik ben gisteravond niet op het forum geweest, en dat ben ik savonds nooit. Ik heb alleen nog om kwart voor 10 mijn team gechecked op uitvallers en RRH stond gewoon als qualy in de draw. Dat is mijn punt.

Ad zijn intentie is prima, maar volstrekt misleidend.
Reply
Elikian Wrote:En ik blijf erbij dat nog steeds niemand mij heeft verteld WAAR die opmerking van Ad uberhaupt ergens stond? Op dit forum? Op de ftm site? Op het FTM admin deel van dit forum?

En als het op het forum is: betekent dit dat het een verplichting/erg sterke aanrader is voor de users om alle ftm threads structureel te volgen?

Ik ben gisteravond niet op het forum geweest, en dat ben ik savonds nooit. Ik heb alleen nog om kwart voor 10 mijn team gechecked op uitvallers en RRH stond gewoon als qualy in de draw. Dat is mijn punt.

Ad zijn intentie is prima, maar volstrekt misleidend.
In het FTM 2009-topic.

En de draws op de FTM-pagina worden door de admins bijgehouden dus daar kun je niet 100% van op aan, althans niet dat die altijd 100% actueel zijn. Als er om half tien een afzegging komt, die om 22 uur nog niet in het schema is gezet, stel je dan ook de admins verantwoordelijk dat ze dit nog niet ingevuld hebben? Dat is iig nog nooit gebeurd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Ik had begrepen dat hij wel in het hoofdschema zat, maar dat alleen de plaats nog niet bekend was en dat hij, om hem toch te kunnen kiezen, ergens willekeurig neergezet was. :|

Edit: het stond er ook niet echt duidelijk Ad:

Ad Wim Wrote:Ik heb even de 2 kiesbare quali's in Brazilië (Machade en RRH) op een willekeurige plek gezet in het schema. Dus dit is niet hun plek in het schema, maar zo zijn ze iig wel te kiezen.
Vertel mij maar eens wat hier niet duidelijk aan is dan :roll:

Doe nou niet of die zin aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. Vooropgesteld, de verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij mezelf en die paar 100 E zullen me de kop niet kosten, maar hier staat gewoon dat ze zich al geplaatst hebben (je spreekt over quali's en die term wordt op dit forum alleen gebruikt voor spelers die zich via het kwalificatietoernooi geplaatst hebben voor het hoofdschema) en alleen de precieze plek in het schema nog niet bekend is (dat ze mss uberhaupt geen plek zullen krijgen vermeld je niet).
Dit vind ik dus echt onzin. Het enige wat niet helemaal duidelijk is, is of ze nu al wel of niet hun laatste quali-partij hebben gewonnen, maar dat moet je inderdaad zelf uitzoeken. Het gaat erom dat de twee kiesbare jongens gekozen konden worden, en dit is al meerdere malen op deze manier gedaan.
Bovendien is de tekst verder duidelijk. Er staat toch duidelijk dat ze op een willekeurige plek staan en dat dit niet hun plek is in het schema. Ik vind het een beetje overdreven allemaal dit.

Bovendien heb ik gezocht naar de functie die Eli noemt, maar die kon ik niet meer vinden. En het was 2030 uur of zo, dus ik had ook geen tijd meer om op Mac te wachten.

Nogmaals, het is no big deal, maar ik vind het triest dat je niet eens wilt toegeven dat het onduidelijk is.
En ik vind het serieus triest dat je niet zelf inziet dat ik op dat moment met quali's degene bedoelde die kans maakte op een Q-spot. Het was 1830 uur toen ik het postte, toen waren de finale quali-wedstrijden nog helemaal niet gespeeld.

Dat zal aan het tijdverschil liggen, ik heb dat pas vlak voor de deadline gelezen en niet op de tijd van de post gelet. Had ik dat wel gedaan dan had ik trouwens nog steeds gedacht dat ze zich al geplaatst hadden.
Reply
Ah, je hebt het inmiddels hierboven geschreven. Naja, ik blijf erbij dat ik niet vind dat ik 15 pagina's met forum threads moet doorlezen om toevallig een relevante post te zien.

Maar nogmaals, ik heb RRH niet, dus mij maakt het niks uit. Gaat mij gewoon om het algemene probleem.
Reply
Ad Wim Wrote:En de draws op de FTM-pagina worden door de admins bijgehouden dus daar kun je niet 100% van op aan, althans niet dat die altijd 100% actueel zijn. Als er om half tien een afzegging komt, die om 22 uur nog niet in het schema is gezet, stel je dan ook de admins verantwoordelijk dat ze dit nog niet ingevuld hebben? Dat is iig nog nooit gebeurd...
Nee, dat snap ik. Maar wat ik dus doe om 21.30 als ik mijn team bijwerk dan kijk ik naar mijn spelers in mijn team: check of die gewonnen hebben, en wat er evt nog aan het spelen is. Dat is alles.
Reply
Het gaat mij ook om het algemene probleem. En het FTM 2009-topic gebruiken we volgens mij voornamelijk voor dit soort dingen, en dat zijn maar heel weinig pagina's. Maar goed, ik zal er voortaan wel een apart topic voor aanmaken, dan is het iig duidelijk.

Het gaat mij er meer om dat we het dus al veel vaker zo hebben gedaan en het er dus al vanaf 1830 stond, en niemand er tussen die tijd en de deadline iets over zei, maar nu vallen opeens een aantal mensen er overheen. Dat vind ik op z'n zachtst gezegd flauw...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Smile

Dat kan ik me voorstellen. Maar als niemand het ziet voor de deadline dan hoor je er voor de deadline ook niemand over he Smile
Reply
Ik zal iig proberen in de toekomst dat FTM 2009 topic wel te lezen voor een deadline, maar ik lees het nu en er staan alweer 15 posts onder Wink

Maak dan een centraal topic met alleen game-mededelingen, en dat kan best dat topic zijn.

Maar het liefst zie ik gewoon de optie "mogelijke qualies die nog in de draw staan" op de FTM site erbij. Mac heeft die optie er in staan, alleen nog even uitvogelen hoe die werkt Smile
Reply
Ik wil degene die net een FTM MAIL heeft gestuurd, best mailen.. maar wie stuurde hem? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee goed, maar dat is een andere discussie. Jij zegt voornamelijk dat je het niet duidelijk hebt gezien of kunnen zien. Dat is wat anders dan wat anderen zeggen, dat ze dachten dat RRH zich sowieso al geplaatst had. Dat eerste van jou kan ik me wel in vinden, al deden we het voorheen dus altijd zo. Dat tweede vind ik dus onzin, omdat ten eerste mijn post duidelijk was in mijn ogen, en ten tweede dat ook gewoon te maken heeft met eigen verantwoordelijkheid.

En nu ga ik weer werken. Ik moest hier echter even op reageren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Ik wil degene die net een FTM MAIL heeft gestuurd, best mailen.. maar wie stuurde hem? :wink:
Misschien een apart topic handiger idd, of gewoon persoonlijke mail. Ik zorg iig dat ik om 1030 uur bij de kassa sta.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC, Scholten, Musse, Kuiper en ik ook.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb de opmerking van Ad wel gelezen, wist dus dat ze niet op de jusite plek stonden.
Verder ook gekeken in de draw daar stond ie tussen om te spelen.

Ga er wel vanuit dat mensen die te kiezen zijn ook daadwerkelijk in de draw staan.

Speel het voor het eerst, heb vaak niet veel tijd, en ga er niet vanuit dat er niet halve kwali's in de draw worden opgenomen.
Maar zoals gezegd heb het nagekeken op de site van het toernooi en daar stond ie gewoon in
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
OOk ik heb RRH omdat hij in het schema stond Sad
Reply
Aantal keer gekozen:

R. Ramirez Hidalgo 12
Reply
Ooops ik had die mail gestuurd. GIng niet helemaal goed, maar morgen 10.30 uur bij de kassa's. Het wordt een feest! Jammer dat Buurs er niet is, had wel wat liver discussies tussen Ad en Buurs willen volgen :Big Grin QUIET PLEASE !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
liver = live
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: