The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
Soderling zegt sowieso wel vaker af natuurlijk :-k
Toch 3x gekozen dus dat is niet gek. Gicquel winnen en er zijn 2 gekozen spelers out met 1 wedstrijd, wat wil je nog meer?
Reply
Gicquel is indoor natuurlijk geen pannekoek. vond 't ook al apart dat ie matige qualies speelde. hij kan korolev mss wel hebben. wel gunstig voor murray dit.

En nu Monfils eruit! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monfils gaat natuurlijk ver komen deze week. Bohli mag geen probleem vormen.

En ik zie Gicquel idd wel winnen van Korolev, zou erg mooi zijn.
Reply
Komop Bohlibol ! Make my day !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
:lol: Wat een tegenvaller zal dat worden. Allez Gael =D>
Reply
Stille Wrote:Gerucht in Ahoy gaat dat Tsonga zich nog steeds niet gemeld heeft bij de toernooileiding

Dit zal wel helemaal 't toppunt zijn. Icon_evil
Dan shipt Tursu zo ff een 2e ronde winst binnen zometeen. Confused
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gael heeft nog steeds niet gebroken Icon_evil
Reply
kans is natuurlijk heel groot dat Tsonga niet goed speelt of niet komt opdagen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laten we het hopen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Bohli heeft nog steeds niet gebroken Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
15-40 Monfils.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:kans is natuurlijk heel groot dat Tsonga niet goed speelt of niet komt opdagen....

Is er bekend wie hem dan vervangt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
*3-2 Monfils.. :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Gael =D>
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:kans is natuurlijk heel groot dat Tsonga niet goed speelt of niet komt opdagen....

Is er bekend wie hem dan vervangt?

2e of 3e geplaatste uit de Q volgens mij.

Dus Stakhovsky???
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:kans is natuurlijk heel groot dat Tsonga niet goed speelt of niet komt opdagen....

Is er bekend wie hem dan vervangt?
Hoogst geplaatste uit de 2e ronde qualis, dus Gabashvili. Maar hij moet natuurlijk uit Zuid-Afrika komen, dus hij kan natuurlijk best pas vanavond aan komen of zo. Geen probleem als hij morgen overdag speelt, misschien zelfs wel morgenavond als hij erom vraagt...

En hij heeft natuurlijk ook wel een simpele loting. Maar aan de andere kant zou het ook wel verstandig voor hem zijn, als hij eens rust zou nemen, zeker gezien zijn blessuregevoeligheid. Volgende week ook al Marseille, al speelt ie Dubai daarna niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Bohli heeft nog steeds niet gebroken Icon_evil
Bedankt voor de aanmoediging, Buurs =D>

En die Bohli is wel een servicekanon, al 5 aces in 3 games...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja idd, maar Monfils heeft natuurlijk geen enkele moeite met deze Zwitser.
Reply
De tijden dat monfils geen enkele moeite heeft met iemand zijn volgens mij nog niet aangebroken hoor. Kijken of ie nu wel zijn eigen gewicht kan dragen :lol:

monfils donderdag zou wel mooi zijn trouwens. Een van de weinigen die ik nog nooit live gezien heb en altijd leuk om naar te kijken, zeker als er belangen mee gemoeid zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is maar goed ook, ML..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-4 Monfils.. =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Bohli gewoon meer punten gemaakt :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-4 *1-0
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Monfils al door.. Das vlot Smile
Reply
Hopla, energie gespaard :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als wij maar geen opgaves krijgen, voor nu prima!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lang niet overtuigend tegen een blijkbaar geblesseerde Bohli! Dat biedt hoop! :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
karlo/llodra zal te sterk zijn Hakkuh :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:De tijden dat monfils geen enkele moeite heeft met iemand zijn volgens mij nog niet aangebroken hoor. Kijken of ie nu wel zijn eigen gewicht kan dragen :lol:

monfils donderdag zou wel mooi zijn trouwens. Een van de weinigen die ik nog nooit live gezien heb en altijd leuk om naar te kijken, zeker als er belangen mee gemoeid zijn.

Ik heb hem wel live gezien, geniaal die gast \Big Grin/
Reply
Dammit, nog een late meeting vanavond, ga er dus wederom niets van meekrijgen Sad
Reply


Forum Jump: