The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
Klasse ferrero en nu inpakken die braziliaan. =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Pfff, Ferrero speelt best goed, dat moet gezegd, maar Bellucci is het helemaal kwijt Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaa ik ga morgenavond Nadal en Monfils zien ! =D>
Reply
Bellucci was heer en meester tot die UE, ik snap hier niets van ](*,)
Reply
sp!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan weer zo'n makkelijke misser Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nog twee makkelijke missers en 5-5 ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja te triest #-o
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind het sowieso apart dat mensen wel een groot deel van hun budget in San Jose stoppen, maar dan weer heel weinig in Costa, terwijl daar toch duidelijk mindere goden meedoen...
Ik vind het niet zo heel vreemd. In het algemeen is gravel onvoorspelbaarder dan hardcourt, en zeker als je het gravel in Zuid-Amerika vergelijkt met het hardcourt in Noord-Amerika.
Zo voorspelbaar als het deze week gaat in Brazilië kom je daar maar weinig tegen.
Op die Noord-Amerikaanse hardcourt toernooien in februari is het meestal Roddick, Blake en dan evt. Stepanek, Haas, Malisse, Querrey, Fish, Ginepri en Murray (toen hij daar nog meedeed)
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het sowieso apart dat mensen wel een groot deel van hun budget in San Jose stoppen, maar dan weer heel weinig in Costa, terwijl daar toch duidelijk mindere goden meedoen...
Ik vind het niet zo heel vreemd. In het algemeen is gravel onvoorspelbaarder dan hardcourt, en zeker als je het gravel in Zuid-Amerika vergelijkt met het hardcourt in Noord-Amerika.
Zo voorspelbaar als het deze week gaat in Brazilië kom je daar maar weinig tegen.
Op die Noord-Amerikaanse hardcourt toernooien in februari is het meestal Roddick, Blake en dan evt. Stepanek, Haas, Malisse, Querrey, Fish, Ginepri en Murray (toen hij daar nog meedeed)
Je noemt 9 gasten, en dat is voorpelbaar?

En ik vond Costa dus wel aardig voorspelbaar, althans een hoop 1e ronde partijen en de mogelijk ehalve finalisten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
WTF, Bellucci?! ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Tursu!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tsonga Icon_evil
Bellucci Icon_evil
Fish Icon_evil

Als deze 3 verliezen is mijn week echt totaal verziekt.
Reply
bp!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bellucci pakt toch de game, mentaal heel sterk. Maar hij is absoluut niet meer beter :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
KOM OP JCF, pak die TB... en neeee.. geen df!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op man, Ferrero. Pak gewoon die TB!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het sowieso apart dat mensen wel een groot deel van hun budget in San Jose stoppen, maar dan weer heel weinig in Costa, terwijl daar toch duidelijk mindere goden meedoen...
Ik vind het niet zo heel vreemd. In het algemeen is gravel onvoorspelbaarder dan hardcourt, en zeker als je het gravel in Zuid-Amerika vergelijkt met het hardcourt in Noord-Amerika.
Zo voorspelbaar als het deze week gaat in Brazilië kom je daar maar weinig tegen.
Op die Noord-Amerikaanse hardcourt toernooien in februari is het meestal Roddick, Blake en dan evt. Stepanek, Haas, Malisse, Querrey, Fish, Ginepri en Murray (toen hij daar nog meedeed)
Je noemt 9 gasten, en dat is voorpelbaar?

En ik vond Costa dus wel aardig voorspelbaar, althans een hoop 1e ronde partijen en de mogelijk ehalve finalisten...
Die 9 gasten doen lang niet altijd allemaal mee natuurlijk.
Ik ben even voor jou aan het turven.
Reply
4-3* Ferrero, dit gaat helemaal mis ](*,)
Reply
Ferrero, 4-3**.. nu die minibreaks pakken
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kut braziliaanse supporters.. Trieste lui!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Bellucci! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Bellucci =D>
Reply
Haggie Wrote:Kut braziliaanse supporters.. Trieste lui!!
En dat uit jouw mond Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
KUT Ferrero. Ik blijf niet afwachten. Ik hoop dat ik morgen wakker wordt en Ferrero toch nog in 3 gewonnen heeft. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
15-30 op service Isner. Laat het niet tot een TB komen Mardy.
Reply
2 mp Fish :eeeek: =D>
Reply
Toch heb ik er nog helemaal geen vertrouwen in bij Bellucci. Ferrero was duidelijk beter aan het eind, al was het in de TB wel weer gelijkwaardig.

Isner :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Keurig Fish =D>
Reply
Anders slaat Tursunov even een 1e service in de TB...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: