31-01-2007, 04:29 PM
Bredanaar Wrote:Davydoff Wrote:Bredanaar Wrote:Inderdaad wat een klootzak. Vooral dat hij later durft te beweren geslagen te zijn. Hij hield Farfan vast toen de bal in de richting van Farfan kwam. Het enige wat die deed was zich los proberen te maken door Saeijs van zich af te duwen. :roll:
Als er in deze situatie eentje is die schorsing verdient, is het matennaaier Saeijs wel.
Lekker hypocriet om Saeijs nu een matennaaier te noemen..... volgens mij lusten ze daar bij PSV namelijk ook wel pap van (zie Robben... zie Farfan)
Ik kan me geen geval herinneren dat een PSV'er na de wedstrijd iemand op een dergelijke manier probeerde te naaien. Mocht die er wel eentje zijn, dan is dat natuurlijk ook een klootzak. Niks hypocriet dus. Slechts calimerogevoelens van jouw zijde, want de Farfanstrafschop tegen Ajax dreunt blijkbaar nog steeds na. Het vertroebelt je denkvermogen (net zoals veel andere ajaxgezinden) blijkbaar dusdanig dat iedere ook maar enigszins verdachte beweging van Farfan gecriminaliseerd wordt. Luister nu eens een keer naar je voorzitter en probeer de oorzaken van tegenvallers bij jezelf te zoeken. :razz:
Een calimerogevoel omdat Farfan een strafschop heeft gekregenââ¬Â¦. Volgens mij begrijp jij niet wat het calimerogevoel inhoudt, maar jij wilt nu een andere discussie aangaan en daar heb ik geen trek in.
Ik heb niets tegen PSV of welke club dan ook. Ik vind het gewoon vreemd (en ook hypocriet) dat bepaalde mensen hier de actie van Farfan goedkeuren en die van JP afkeuren. Theater en matennaaierei is tegenwoordig gewoon een onderdeel van het voetbal en ik vind de reactie van sommige hier gewoon overdreven.
En voor jouw info, ik bekijk natuurlijk tegenwoordig alles door een Oranje Volendam bril ;-)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.