02-07-2007, 02:13 PM
Mukkus Wrote:Ik ging van 'kale' stats uit, zonder (laag) of (hoog).
Ik zal langzaam praten: als ik uit-ga van ma-tig, dat is 5, ge-mid-deld. En er zit een-tje on-der het ge-mid-del-de, zeg maar dat is 4. Dat be-te-kend lo-gisch-er-wijs dat er een-tje op 6 zit, aan-ge-zien waar-schijn-lijk kee-pen op 0 of 1 staat. Je kunt ook uit-gaan van hoog ma-tig en laag ma-tig, maar aan-ge-zien nie-mand on-der an-de-re weet in wel-ke ver-hou-ding de be-oor-de-ling-en de jeugd staat met be-trek-king tot het eer-ste hat-trick-elf-tal hou ik het maar even sim-pel.
De op-mer-king die ik plaats-te was meer om aan te ge-ven of het glo-ba-le i-dee dat ik had o-ver die be-oor-de-ling of dat juist kon zijn. Jij kijkt niet naar het ge-heel, maar naar niet noe-mens-waar-di-ge de-tails. Of ik nu een spe-ler heb met 1 he-le ho-ge stat of veel re-de-lijk ho-ge stats, bei-de ke-ren is het in mijn o-gen een goe-de jeugd-pull. Daar-naast geef ik in-di-rect ook aan dat het geen spits is, daar-in is ie zwak, maar om-dat het ge-mid-del-de ma-tig is, is er in ie-der ge-val 1 stat ho-ger dan het ma-ti-ge ge-mid-del-de.
Snap je? Vol-gen-de keer ie-mands an-ders post goed le-zen of juist in-ter-pre-te-ren, aan-ge-zien je al moei-te hebt met het le-zen en be-oor-de-len van je ei-gen posts.
Ca-se clo-sed.
Oh, my god, we bought Kenny!