14-09-2007, 01:23 PM
Treesong Wrote:joep Wrote:Treesong Wrote:joep Wrote:Treesong Wrote:Nee, alsof die VVD van je zich niet bediend jeeft van holle kreten en bespottelijke one-liners
Was dat niet iets in de trant van: Arbeiders aller landen verenigt U
Guttegut, wat geestig... maar als meneer Joep z'n toilet verstopt is met dikke VVD-stront mogen de arbeiders wel even komen opdraven om de zaak te ontstoppen.
Enfin... tis lunchtijd. Vlug een krokant gebakken zwezerikje met een fijn glas Elzasser nuttigen bij Groot Paardenburg :eten:
Het punt is met de gemiddelde VVD-er, dat hij niet de arbeider laat opdraven, maar zelf zijn stront opruimt. Daar hoeft geen overheid, arbeider of wie dan ook aan te pas te komen. Zouden meer mensen moeten proberen, zou een stuk schelen in ww-premies en belastingen!
Dan zeg ik het iets genuanceerder: De gemiddelde VVD-er zegt zoiets van:
Ieder veur zich en de kansarmen, arbeiders en de rest van de hoi polloi kan barsten want die hebben het allemaal aan zichzelf te danken want als ze maar iets harder voor hun geluk, kansen hadden geknokt, iets ambitieuzer waren geweest in hun leven dan hadden ze het zo goed kunnen hebben als ik en waarom zou ik daar dus wakker over moeten liggen en...
"Wilfried-Koehooooooooooooen, het toilet is verstopt!"
"Potjandrie, bel de arbeiders!"
Wat is een kansloze? Ik vind dat als een buitenlander naar dit land komt, en zijn stinkende best doet om er wat van te maken ondersteund moet worden, maar wel verplicht de taal moet leren.
Wat doet de SP? Vinden inburgeringscursussen waanzin, maakt niet uit of je werkt of niet uitkeringen omhoog etc. Fijne stimulans voor mensen om er wat van te maken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]