28-12-2007, 12:39 PM
waf Wrote:Adder Wrote:Hele discussie wat er nu gevoerd wordt, interesseert me eigenlijk geen ene tering, maar dit is toch wel een beetje te( ja ook van zo'n fanatieke Feyenoorder), vind ik.( ook een beetje jammer dat je om je eigen "grappen" moet lachen)
Dus o.a Gitter, Bumme en Hoef zijn ook honden?
ah, daar is nummer 3 die niet reageert op het eigenlijke probleem, maar die louter gaat huilen als iemand zich druk maakt vanwege triest gedrag.
:roll: triest he ben ik, goh, ik ga wel ver zeg!!!! :eeeek:
hetzelfde als wat jij (jullie) nu doet (doen) gebeurde overigens ook toen ajakkessieden heel laf het veld bestormden bij jong ajakkes jong feyenoord, toen een groep van weet ik hoe veel ajakkessieden het ado honk bestormden, en ik kan nog tig voorbeelden van triest gedrag noemen van die kutclub van je. ook dat werd weggewuifd en treurmuisjes zoals fabian gingen meer in op de heftige reacties op dat gedrag ipv zich er diep voor te schamen (en gewoon nederig hun grote pleurisbek houden).
dat geldt overigens nimmer voor bumme en gitter, hoewel dat uiteraard ook honden zijn, maar leuke honden.
ga je je ook zo druk maken als bepaalde supporters kakkerlakken genoemd worden? oh nee, dat is niet 'te'... :roll:
Over oude koeien gesproken! Komt waf weer aanzetten zeg, wow!
Kan je nog meer voorbeelden aanhalen ? Of moet ik het doodslaan van 1 man, die al op de grond ligt noemen ? Waren dat niet 6 man die op 1 man aan het inbeuken waren ?
Onzin om zulke dingen erbij te halen waf, elke club heeft zo z'n schorem rondlopen, ik heb, bij beide gevallen, gezegd dat het te triest voor woorden is dat mensen zulk soort dingen uithalen, maar goed, daar lees jij vaak over heen.
Blijf jij maar lekker generaliseren en trieste opmerkingen maken, dat zijn we immers toch wel van je gewend.
Wat mensen er ook tegenin brengen, je gaat feiten uit 1900 erbij halen, of ineens totaal irrelevante dingen aanhalen, maar die zijn in jouw ogen geheel relevant, maar ook zo kennen we je, altijd het laatste woord en zo blijven lullen dat alles wat krom is, volgens jou toch wel weer recht is.....