17-01-2008, 01:13 AM
gaat niet eens om de prijs zelf. ajax had nu quick boys uit geloot. de kans op een bekerfinale Feyenoord-Ajax op een mooie lentedag in mei in een bommevolle Kuip met 20000 ajacieden en 20000 feyenoord was dan levensgroot geweest. alleen voor dat affiche moet je hier al stuk van zitten. waar hebben we 't ook over... ik zou er een week niet van kunnen slapen als je zo'n kans op een prijs verneukt. komt mss ook omdat wij er niet zoveel winnen.
Uiteraard is 't kampioenschap belangrijker. Wat ik ook typerend vind is dat de spelers en trainer van ajax eigenlijk hetzelfde als jou reageren. want waarom protesteerde er geen enkele speler toen blom affloot terwijl er op de klok 91:08 minuten(2min blessuretijd) staat en ajax gewoon een 200% strafschop moet hebben. in die laatste minuut krijg je zeker die bal nog 1x voor de goal. vond koster ook erg laconiek na de wedstrijd. hij had als mario been moeten reageren.

Uiteraard is 't kampioenschap belangrijker. Wat ik ook typerend vind is dat de spelers en trainer van ajax eigenlijk hetzelfde als jou reageren. want waarom protesteerde er geen enkele speler toen blom affloot terwijl er op de klok 91:08 minuten(2min blessuretijd) staat en ajax gewoon een 200% strafschop moet hebben. in die laatste minuut krijg je zeker die bal nog 1x voor de goal. vond koster ook erg laconiek na de wedstrijd. hij had als mario been moeten reageren.
Niets is sterker dan dat ene woord...